Nyt täällä sönkötetään ja vikistään kun kaikki on pilalla! Kaivattu on naimisissa, päivisin näkyy ulkoiluttamassa kultaista noutajaa onnesta hehkuen. Vauvakin on heille tulossa... Itse palstailette vahvasti päihtyneenä kaiket päivät kohtaloa kiroten!
Olisitte toimineet silloin kun sen aika oli!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Omituista, että leimaat kaikki palstalaiset päihtyneiksi, vaikka täällä on myös täysin vesiselviä ja lähes absolutisteja. Puhutko itsestäsi?
- Anonyymi
Kenelle yrität todistella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle yrität todistella?
Vastasin aloittajalle, ei ole tarvetta todistella. Oma elämä puhuu puolestaan.
- Anonyymi
Jaa, itse olen selvinpäin nyt, enkä juo päivisin. Muuhun en osaa kommentoida mitään, varmaan jokaisella vähän erilainen tilanne. Itselläni ei ole sun kuvaama naurettava lähiödraama.
- Anonyymi
No, mites naurettava sun tilanne on?
Itsehän, en palastaile, ainakaan kevyesti päihtyneenä.
Enhän edes juo selvinpäin. Meillä tuolla Savon syvissä, korvissa, ja vesissä, oli tapana uiskennella, ja mennä naimisiin, sitten sitä oltiin vuan, naimisissa. Piste.
Olla möllötettiin talvet, tuvan pöydän ympärillä möllötettiin, lapset kasvo, laNppu tuli kattoon, lapset meni katolle, tuli rännistä, alas.
Tuli vekseli, Tuli Sisu, teli ilimassa. Tuli Åkerman H12, nyt Åkerman ruostuun, saunan takana ruostuu, perkele.
Ennen sekin oli rautaa, nyt, se on ongelmajäte, kuulema.
Tulkoon ituhipit, ja , kettutytöt, minä ne, Åkerila katolle lapioin, jahka akut suan, manne vei, mutta ei Kyösti.
Mikkään ei ollu pilalla ennen, homeinen leipä, kelluttii, paremmin kesällä uidessa, kellutti. Ilimoo teki, ja piteli, sit vuan kellua retkotti, siinä.
Naapurin lanttua, syötiin talavet, omia nyt kukkaan kehtoo, lanttuja, syyvä, ei laNppuja..
Haah, oli aikaa se, ei ollu mitään, suhteita ollu, oltiin vaan naimissa, ja istuttiin, tuvan pöydässä istuttii, reikä, penkkiin kulu.
Warthburg, käy sillillä, ja sanoo Rintintin, vaikka se, oli koira/kissa, perkele.- Anonyymi
Tilanteita on monenlaisia. Kaikissa ei ole siitä kiinni ettei olisi toimittu.
Ja vaikka olisikin kyse siitä, voisit olla vähän ymmärtäväisempi esim. ujoja ihmisiä kohtaan.- Anonyymi
Hyvin ymmärrän, että meni mahdollisesti rakkaus ohi kun ei saanut sanaa suustaan.
- Anonyymi
Olet todella ilkeä. Toivottavasti tukehdut pian.
- Anonyymi
Oletko sama kuin tonnikalanaisen tarinoija?
- Anonyymi
Itse olen miettinyt kuinka paljon se on vain haaveilua. Arjessa ja pitkässä suhteessa vasta näkee millainen toinen on. Kyllä jokaisella on varmasti joku joka pääsi karkaamaan. Mutta onko se kuitenkaan silti se oikea vai pelkästään haavekuva. Ja miksi joku vetää puoleensa vielä vuosien jälkeen. Sekä jos kerran kaikki epäonnistui niin todennäköisesti epäonnistuu uudelleen.Onhan toki niitäkin jotka löytyvät toisensa vielä vanhoillapäivilläkin. Jotka ovat tarkoitettu yhteen niin varmasti elämä heittää vielä väkisinkin yhteen. Elämä on on niin kummallista eikä todellakaan aina reilua . Kuitenkin jokaisen täytyy elää tässä hetkessä eikä jäädä murehtimaan jotain jota ei koskaan ehkä tulekaan. Muuten jää elämä elämältä joka on loppujen lopuksi lyhyt. Huomenna voi olla jo poissa . Kaivata toki voi sehän on normaalia mutta elämän täytyy jatkua. Näitä olen vain omassa päässäni mietiskellyt.
- Anonyymi
On naiivia ajatella, että elämä heittäisi yhteen ne, "jotka yhteen ovat tarkoitetut." Kaiken eteen on ihmisen tehtävä itse jotain, jos sen haluaa toteutuvan.
Olen vain yksin niistä, jotka eivät tehneet asioille mitään silloin, kun se aika oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On naiivia ajatella, että elämä heittäisi yhteen ne, "jotka yhteen ovat tarkoitetut." Kaiken eteen on ihmisen tehtävä itse jotain, jos sen haluaa toteutuvan.
Olen vain yksin niistä, jotka eivät tehneet asioille mitään silloin, kun se aika oli.Ei tietenkään mikään tapahdu itsestään. En nyt aivan sitä tarkoittanut.
- Anonyymi
Ai se kultaisen noutajan kaveri? Eihän se perheestä hehkunut. Pantiin pari tuntia ja sillä aina menee hetki, että hymy lähtee naamalta. Vaimo ei tiedä mitään. Jää sinne kun en jaksa kenenkään pyykkejä pestä ja siivoilla toisten jälkiä. Vaimo hoitaa miehen muut tarpeet siinä sivussa kun muutkin lapset. Meille on oikein antoisa seksisuhde ja se riittää.
- Anonyymi
unohdin sanoa, etten kaipaa täälä sitä kultaisen noutajan kaveria. Nähdään niin usein ja seksi on kunnossa. Tänne tulin etsimään sitä koirasusimiestä. Se aina katoaa täysikuu aikaan jonnekin tänne..
- Anonyymi
Ei ollut koskaan sellaista aikaa tarjolla valtio pakollisine kuvioineen piti ja pitää edelleen siitä huolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864