Olet käyttänyt manipuloidessasi kaivattuasi rakastamaan sinua?
Mitä laittomia keinoja
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Telepatiaa ja noituutta.
- Anonyymi
No ilmankos?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos?!!
abrakarabda ala rakastaa minua...
- Anonyymi
Lahjontaa ja luovaa rakkauden kerrontaa.
- Anonyymi
En ole manipuloinut häntä koskaan.
- Anonyymi
Eddä, tuoda, olen kaivanut ex-rakkaani kukkapenkkiin ojan, ajanut valssijyrällä hänen koiransa yli sekä tirkistellyt hänen makuuhuoneeseensa nostamalla kattoa Åkerman H12 telakaivinkoneella.
Sillon ennen kato kun hirsi talot oli hirttä ja kaivinkoneet Åkermanneja.
Ankeeta oli ennen, tuvassa vaan lamppu, ja päreen valossa käytiin huussissa.
Huussissakaan ei ollu kattoa, metaaniräjähdys sen vei, vaarallisia noi biokaasut....
Ja biokaasulla pitäs ajaa, perkele, räjähtää vielä autosta katto pois.
Koirakin käy biokaasullla, kaasupohjassa, saakeli...
Ennen sentään koiratkin oli kissoja, ja kalja kusetti. Nyt kaljassa on sitä Light ainetta, mitä lie valoa sekin, ja koirat on perkele lehmiä.
Eli joo, ex-rakkaani on hävönen.
Meetwurstissakin on rottia, ei hävöstä.
Ädky - Anonyymi
Käytin manipulointia nuorempana kun halusin toisen ymmärtävän miltä minusta tuntui.
Jos seurustelukumppani halusi lopettaa seurustelun, niin saatoin äkkiä napata jonkun toisen hyvännäköisen tilalle ja varmistin että hän tietäisi minun seurustelevan jonkun toisen kanssa. Tämä sai toisen ''raivon'' partaalle jonka johdosta oli riitaa ja sen jälkeen palattiin yhteen, vaikkakaan ei pitkäksi aikaa.
Heijastin paljon hänen tekojaan jota hän ei sietänyt, jostain kumman syystä se aina toimi.Nuorempana manipuloin naapurin mustalaista Koff tölkillä takaraivoon, tästähän Kyösti vainaa suuttu ja pisti, mun hävösen meetwurstiks.
Sen jälkeen en oli manipuloinut yhtään miessukupuolista henkilöä, muun sukupuolisista en tiedä, naisia kyllä, mm. kahvinkeittimen suodatinpatruunalla sekä naapurin kissa/koiraa akkukaapeleilla hännästä nipistäin.
Tämän manipuloinnin johdosta koirasta/kissasta alkoi nousta, savu, tai joku muu vastaava teollisuuskaasu.
Aikoinaan kun ei ollu vielä sähköä pirtin laNpussa, hitsattiin Kyöstin Hiacea, ei parka päässy Suomen tullista läpi, Hiacen jarrut ei pitäny ja se liuku puomia päin, puomi oli vahvempi kuin Hiace.
Ite vahingossa joskus peruutin naapurin pirttiin sisään Sisulla, teli ilmassa.
Ei ois Volvo tai Scania mies tehny sitä, eikä edes nykyaikainen, Ikea, sukupolvia, perkele.
Sillon joskus vuona 1964, kun pirttiin saatiin sähköt, päätettiin emännän kanssa, touhuilla myös yöllä. No pulkassa ei luisto riittänyt kuivalla sorapihalla, ja minä poika läksin hakemaan vajasta Tummelia, mutta pirkasen taskulampussa, oli patteri, joku Ikea mallin piokaasulla toimiva viritys. Sammu saakeli 6.1km ennen vajan ovea.
Siinä sitä psitten pimeessä kopeloidessa sattu kouraan mustaa vaseliinia.
Luisti Stiika komeesti koko yön, mutta auta armias aamulla sitä huutoa, kun emäntä, huomas mustan vaseliinin lakanoissa ja nivusissa. Siinäpä sitten yrität selittee että, se lähtee, tinnerillä lähtee.
Kovasti lähtee...
Nimittäin.
Akka tuvasta, kirkolle lääkäriin, perkele.
Nyt viettää eläkepäiviään Mallorkalla, perkele, lääkärin kanssa.
Ylipitkäks vielä haukkua kelkkaakin, saakeli.
Siinä sitten kesällä Kyösti, perkele, joi tuvan pöydälle jääneet tinnerit, kännissä oli, viikon oli.
Siinä ajassa kerkes muuttua kaajoks [valakolaiseks] ja alako harrastamaan kirkon kellojen kiäntöä, perkeleen perkele, saatanan tunarit!
Sanon. minä!
Kekkonen oli sentäs, kova mies, eikä mikään lehmä.
Lehmät on biokaasua, ja koirat käy metanolilla.
Ädky- Anonyymi
Ujolle tuo ei toimi. Kunhan sivusta totesin... jos teet noin jollekin ujolle jolla kestää saada aikaiseksi kysyä sinua ulos tms. Niin aivan varmasti menetät hänet.
- Anonyymi
Ei ole laitonta, mutta vähän juksannut olen.
- Anonyymi
En usko manipulaatioon rakkaudessa enkä muutoinkaan elämässä. Se on kyseenalainen pakottamisen keino. Rakkaus syntyy lämmön ja kiintymyksen tunteista toista kohtaan. Rakastamiseen ei voi pakottaa.
🧡- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Täällä palstalla on yksi erittäin itserakas blondi nainen jolla ei ole hajuakaan tuosta. Ja se ei ole minä. T: mies sivusta
- Anonyymi
En mitään. Pyrin siihen ettei hän rakastuisikaan. Tosin en pidä häntä niin tyhmänä, että voisin jotenkin vedättää häntä. Enkä halua itsekkään olla niin tyhmä, että olettaisin hänet tyhmäksi.
Sitäpaitsi luotin häneen. Hän saa itse tehdä juuri niinkuin haluaa mutta toivon ettei rakastuisi minuun. Onneksi tuo on erittäin epätodennäköistä. Kaukaa vain tykkäilen. - Anonyymi
Ei se kyllä mitään manipulointia ollut, mut laitoin viestiä ns, "asian vierestä" ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854