Hei ei taida olla vanhempia top miehiä pks yli 60v olen hakenut mutta ehkä suurin osa kaapissa myös tiittejä ei vaan löydy keiden kanssa vois tyttöillä tai kivoja kimppoja varmasti on kai me ollaan niin
arkoja ujoja olen tuolla qruiseris nikillä transmummo jos Sinua kiinostaisi!
Kimpat miesten kesken
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin tavata.
Hei hiljasta ollut muutamia kertoja olen käynyt porvoon motarin levarilla ja saanut
imeä kulleja ihanaa sekin!!- Anonyymi
Moni ei uskalla tätäkään kokeilla vanhemmissa ikäryhmissä. Nuoret taitaa olla rohkeampia, ja tulevat 'kaapista ulos'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063002Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141837- 1361819
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois551707Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641322- 931142
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841118- 581102
- 591087
- 67942