veikkona
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 116 kommenttia
- Aina kun vaan sopiva hetki ja varsinkin levarit ok kun voi esittellä jne
ja kun olen btm niin onhan se ihanaa jos vielä saa imeä imettää eli liikkukaa
ja nauttikaa !! - Hei ois ihana perustaa ns transujen mummokerho kun varmasti meitä 70v
on paljon ja ei tää ikää katso jos tykkäämme pukeutua ja eihän se ole keltään
pois varmasti taas sanotaan et mene sirkukseen jne mielummin menisin
vaikka ostoksille "ystävättärien " kanssa - Sulla on jo tuntuuko hyvälle?
- Homo olen btm ja mitä sitten sullakin tekee mieli!
- Mitä sitten harmittaako sinua kun et itse voi runkkaat vaan ja olet todennäköisesti ukm!
- Sulla on käynyt niin huomaan!
- iltasin ja öisin myös liikun ja kesällä Hesan Laakson kallioilla ja Porvoon motarilla
on kans kiva käydä - Ei pidä paikkaansa tunnen monta toppia ja osa kyllä on kaapissa ukm niitä on
kun vaimo ei anna peppua!! - Ihanaa mistä löytyisi ois ihana imeä spermat!!!!
- Totta ja miksi täälläkin heti katsotaan ikää ja jos nautin seksistä ei se ole keltään pois
- Ois ihana olla kanssasi
- Haluaisin!!!
- Tavataan siellä pusi
- Hei on todella vaikeeta löytää seuraa miehistä ja vielä kun on ikää ja miehekäs
iskuri persikka niistä voi ehkä löytää seuraa! - Ens viikonloppuna ilmat lämpenee eli nyt sinne sitten kulleja imettäväksi nam nam
- Hei tykkään imeä kullia ja sit saada spermat nieluun tai kasvoillekkin joskus
tai pienille tisuilleni !!! - Mieti mitä sanot muista se et korona voi tulla sinullekkin
- Hei tiedän kokemuksesta on todella ihanaa olla toisen tyttöilijän kanssa sitä ei voi edes selittää eli nauti tapaa toisia
- Hei olen miehekäs mut kans jo b kupit 100 cm ja ovat kasvaneet ja pitää jo ettei
tuttujen kanssa saunaan parane mennä mut ihanaa kun ennen koronaa sain käydä
homosaunassa ja miehet tykkäsivät puristella imeä niitä ja kyllä kans alkaa seisottaa
kun näki siellä ihania kulleja ja sai maistella imeä korona kun loppuu ihanaa taas
mennä sinne! kävin levarilla korsetti jne päällä on kiimasta ja kun vielä joku mies
hyväilee!! - Miksi aina pitää mennä sirkukseen aina tuo sama juttu ja miksi hyppäisin
ihanaa antaa peppua jne