FollowJesusOnly

Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. <br />Joh 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". <br />Joh 3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."<br />Joh 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. <br /><br />Jeesus on minun Kuninkaani ja hän voi pelastaa sinutkin. Jumala haluaa meiltä AIDON parannuksen ja kuuliaisuutta. Usko ilman tekoja on kuollut. Uskon, että pelastuksen voi myös menettää (Joh 15,Mat 18:21-35, Matt 25:1-30 etc)<br />Uskon, että Pyhä Henki johdattaa meitä meidän elämässä. Isä, Poika ja Pyhä Henki = Jumala. 3 Persoonaa 1 Jumala.<br /><br />1Jn 2:2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien. <br />1Jn 2:3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. <br />1Jn 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. <br />1Jn 2:5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.<br />1Joh 2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.<br /><br />Luk 6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon? <br />Luk 6:47 Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on. <br />Luk 6:48 Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu. <br />Luk 6:49 Mutta joka kuulee EIKÄ TEE, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri." <br /><br /><br />Jas 2:18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. <br />Jas 2:19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. <br />Jas 2:20 Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? <br />Jas 2:21 Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialttarille? <br />Jas 2:22 Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi; <br />Jas 2:23 ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi. <br />Jas 2:24 Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta. <br /><br />1Jn 4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.<br />1Jn 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.<br />1Jn 4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.<br />1Jn 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.<br /><br />1Jn 5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;<br /><br />Mar 1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".