Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. 21.+"Minä+en+ole+lähettänyt+noita+profeettoja,+mutta+silti+he+juoksevat.+Minä+en+ole+puhunut+heille,+mutta+kuitenkin+he+ennustavat.+22.+Jos+he+olisivat+seisoneet+minun+neuvottelussani,+niin+he+julistaisivat+minun+sanani+kansalleni+ja+kääntäisivät+heidät+pois+heidän+pahalta+tieltään+ja+pahoista+teoistansa.+23.+Olenko+minä+Jumala+vain+lyhyeltä+matkalta,+sanoo+Herra;+enkö+ole+Jumala+myöskin+kaukaa?+24.+Saattaako+joku+niin+piiloon+piiloutua,+etten+minä+häntä+näe?+sanoo+Herra.+Enkö+minä+täytä+taivasta+ja+maata?+sanoo+Herra.+25.+Minä+olen+kuullut,+mitä+sanovat+nuo+profeetat,+jotka+ennustavat+minun+nimessäni+valhetta+sanoen:+'Minä+olen+nähnyt+unta,+olen+nähnyt+unta'.+26.+Kuinka+kauan?+Mitä+on+mielessä+noilla+profeetoilla,+jotka+ennustavat+valhetta,+ennustavat+oman+sydämensä+petosta?+27.+Aikovatko+he+unillaan,+joita+he+kertovat+toinen+toisellensa,+saattaa+minun+kansani+unhottamaan+minun+nimeni,+niinkuin+heidän+isänsä+ovat+unhottaneet+minun+nimeni+Baalin+tähden?+-+JEREMIA+23