Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

213

Kommenttia

5012

1. ####Siinä olet kuitenkin oikeassa että ihmisen kautta se voima ei tapahdu, vaan Pyhän Hengen omaavan uskovaisen ihmisen kautta. Eli se ei ole ihmisen omassa voimassa/mielessä vaan se on Jumalan voima!#####

Älä laita suuhuni sanoja, joita en ole sanonutkaan. Kirjoitat höpöhöpöjä.
    Kuvaamassa vl-uskomus on puhdasta taikauskoa, vl-ihminen ei omaa mitään peritty jumalallista syntien anteeksiantovoimaa.

Jeesus ei ottanut hatkoja, vaan tänäkin päivänä antaa synnit anteeksi katuville HÄNEEN, :JEESUKSEEN USKOVILLE JA KASTEEN OTTAVILLE!

Kysymyksessä on lahjavanhurskaus, -olet yhtä syntinen kuin ennenkin, mutta armahdettu syntinen, kun uskot Jeesukseen!

Jos yrität puhdistaa itsesi Ohita Jeesuksen ja astu armon alta lain alle,-kirouksen alle!
  2. Ei pinna ole salami!
  3. Gal. 2:16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.

Tunnustatko sinä tuntematon vl minulle että uskot Jeesukseen?
    Sinun täytyy sanoa: "Uskon Jeesukseen, Herranani ja Vapahtajajani ja uskon sydämestäni, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt"
    Ja sen jälkeen otat kasteen Jeesukseen,-ei mihinkään porttokirkkoon!

Jos tuon teet, niin minä julistan sinun syntisi anteeksiannetuksi, sillä valtuudella, mitä Jeesus opetuslapsilleen antoi.

Huomaa, että olen julistaja,mutta syntien anteeksianto tulee uskosta Jeesukseen lahjavanhurskautena, ja Jeesukselta,-ei minusta-ja minulta!