Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

213

Kommenttia

5018

1. Olen vähän tai paljonkin yllättynyt 😰
  2. Salli minun nauraa☺
  3. Niin on, ja sen huomaa!
  4. Vastaukseni jäi kesken, pyydän anteeksi sitä, että näytän nyt itse liian rakkaudetomalta.

Et ole Armon ulkopuolella,-korostin nyt sitä, etten voi käännyttää ketään. Sinä voit suoraan kääntyä rukouksessa Huom Jeesuksen puoleen ja anoa sitä Taivaallista Viisautta,-joka avaa silmäsi. Jeesus on luvannut että kolkuttavalle avataan ja etsivä löytää.

Lutherin Vähä katekismus sanoo näin:
    """" “Uskon, etten voi omasta järjestäni enkä voimastani uskoa Herraani Jeesukseen Kristukseen enkä päästä hänen luokseen, vaan että Pyhä Henki on kutsunut minut evankeliumin välityksellä, valaissut minut lahjoillaan, pyhittänyt ja säilyttänyt minut oikeassa uskossa.” Usko Jeesukseen syntyy siis niin ja vain niin, että Jumala kutsuu ja valitsee ihmisen, että hän antaa Pyhän Henkensä ihmisen sydämeen ja että Pyhä Henki luo ihmisessä uskon Jeesukseen ja pitää uskon elossa. Kuolleen virkoaminen eloon on ihme, johon vain Jumala pystyy."""""