Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

232

Kommenttia

5754

1. #####Maailmaan mahtuu ja saakin mahtua erilaisia mielipiteitä.####

Absoluuttinen Totuus on enemmän kuin mielipide!
  2. Paavalia välillä!

Roomalaiskirje:
    12:1 Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.
    12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
    12:3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
    12:4 Sillä niinkuin meillä yhdessä ruumiissa on monta jäsentä, mutta kaikilla jäsenillä ei ole sama tehtävä,
    12:5 niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
    12:6 ja meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, mikä meille on annettu; jos jollakin on profetoimisen lahja, käyttäköön sitä sen mukaan, kuin hänellä uskoa on;
    12:7 jos virka, pitäköön virastaan vaarin; jos joku opettaa, olkoon uskollinen opettamisessaan;
    12:8 jos kehoittaa, niin kehoittamisessaan; joka antaa, antakoon vakaasta sydämestä; joka on johtaja, johtakoon toimellisesti; joka laupeutta harjoittaa, tehköön sen iloiten.
    12:9 Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.
    12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
    12:11 Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa.
    12:12 Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät.
    12:13 Pitäkää pyhien tarpeet ominanne; harrastakaa vieraanvaraisuutta.
    12:14 Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko.
    12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.
    12:16 Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itsemielestänne viisaita.
    12:17 Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä.
    12:18 Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
    12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sa
    12:20 Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
    12:21 Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.
  3. Ihailen taitoasi. Kirjoituksesi on oppikirjaesimerkki uskonnollisesta manipulaatiosta, valheesta, joka tukee agendaa vl-huiskutteluopista, muka oikeana uskona.

Totuus, joka on sinulle vihollinen, merkitsee qgendallesi uhkaa,joka on raivattava pois tieltä.

Totuuden hylkääjille Herra lähettää väkevän eksytyksen, jotta he tulisivat tuomituksi, noin on sinullekin käynyt.

Minä en halua sinua-kaan kadotukseen ja vielä vähemmän Jeesus!
    Jeesus kuoli sinunkin puolestasi! Do you Remember?

Mutta probakandasi näyttää Hengen herjalta. Poltinraudan savu leijuu jo ilmassa.

Toivon mukaan Jeesus katsoo sinut syyntakeettomaksi ja pelastuksen ovi olisi sinullekin vieläauki elämään!

Muistathan miten Jeesus sanoi itsestään?
    "Minä olen Tie-, Totuus-, ja Elämä!"

2.Tess
    2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
    2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
    2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
    2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
    2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
    2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
  4. """Ei tänne kannata rekistetöityä, SRK:n jahtikoirat jahtaa ja etsivät sinua niin kauan, että löytävät, siksi ihmiset eivät uskalla kirjoittaa tänne."""

Totta, vaikka uskon salauksen pitävän. Tuttavani ovat kovasti huolissaan minunkin , etteivät he paljastuisi tuttavikseni.
    SRK-Vakoilijoille tiedoksi: Tuttavani ei kirjoita riviökään tänne!
    Oisikohan syynä pelko?

Anteeksi tutut, tiedän että jo tämä pajastus aiheutti teille sydämentykytyksiä!