Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

236

Kommenttia

5992

1. ##Eivät he tule koskaan tunnustamaan kristinuskoa.##
    ##Ne on jo n. 110 vuotta Saalemeissaan koulutettu hyökkäämään kristittyjä vastaan.####

Täytyy antaa tunnustus sinulle!
    Teit ns pohjat. Tuota enempää ei voi valehdella!
  2. Salli minun nauraa 😅
  3. Asia on Ananas!
  4. Perustetaanko kerho?
  5. Et ymmärrä mitä herjaa!

Joh
    15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua (Jeesus) ennen kuin teitä.
    15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä (Jeesus) olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
    15:20 Muistakaa se sana, jonka minä Jeesus) teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua (Jeesus) vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun (Jeesus) sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
    15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun (Jeesus) nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
    15:22 Jos minä (Jeesus) en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
    15:23 Joka vihaa minua(Jeesus) se vihaa myös minun Isääni.
    15:24 Jos minä (Jeesus) en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
    15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
    15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
    15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."