ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Kaikki tuomitaan tekojensa mukaan sanoo Raamattu. Kadotustuomio on vain yksi niistä tuomioista.
- Ja laupeus on lähinnä armoa.
- Sananalaskut 19
- Elävää vettä todellakin on se, että mies on kiinnostunut naisista eikä miehistä.
Olet pelkkä Raamatunlauselinko ilman uskoa ja Pyhää Henkeä. - Luterilaisen kasteen saaneista jotkut kasvavat uskoon kasteen jälkeen.
- Älä yleistä yksittäistapausta.
Montako kertaa sinut on kastettu, kerro toki. - Kyllä tuomitsee, myös sinut. Niin sanoo Raamattu.
- Jumala tuomitsee meidät kaikki, myös sinut.
- Kyllä minä tunnen monta uskossa olevaa lasta. Eikös Pyhäkoulutkin ole nimenomaan lapsille.
- Toki näin pitää tehdä, mutta järjestystä Raamattu ei kerro.
Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että usko on tärkein. Kaste voi olla joko ennen tai jälkeen kasteen.
Mutta koska jaksat jankuttaa kuulisin mielelläni ihan sinun omasta uskostasi ja kasteestasi, - Missä sanotaan, ettei lapsi voisi olla uskossa eikä kastettu?
- Sinä et ole Kristuksessa vaan puheidesi mukaan paholaisessa. Vainoat uskovia.
- Ei minun tarvitse kun sinä teet sen.
- Eikö normaali mies ole aina kiinnostunut naisista? Ilmoita poliisille jos ei kestä päivänvaloa.
- Palkat pitää maksaa, eikö niin?
https://www.patmos.fi/ - Oletpa lapsellinen. Kaikki uskoontulleet perhekunnat kastettiin.
- Ei vaan sinä olet mätä ja pahansuopa ihminen.
- Olet itse juuri sitä mistä minua syytät. Luuletko, että Jumala jättää sinut tuomitsematta?
- Aivan.
- Mielipiteesi perustuu valheille ja on mustamaalausta.