Kristilliset mediat lähestyvät toisiaan ihan fyysisestikin

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, olisi näköyhteys jos Etelä-Haagan tuuheat tammet eivät olisi esteenä.

    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt, että Rostamo on tullut uskoon.

      • Anonyymi

        Koska? Ja mihin uskoon?
        Mielestäni Patmos on hitusen parempi sisällöltään, kuin Dei, vaikka sielläkin musiikimaku on surkea, joko virsiä tai iskelmätyyppistä höttöä.
        Mutta " sitä Iloa, naurua ja ajankohtaista puhetta, tarinoita ja musiikkia, " en halua.
        Naurua uskonasioille , sitä sanotaan rienaamiseksi..
        Ja korona juttuja tulee joka tuutista, ei kiitos sitäkään lisää kummaltakaan, eikä politiikkaakaan tyyliin ex Hki:n valtuutettu Markku Vuorinen.. Kaikkialle ehtinyt (Thunder Bay ) ja kaiken osaava.. Jäis jo eläkkeelle. Markku piti ENNEN kunnon saarnoja...Olisi pysynyt niissä.
        Ja eihän tuo dei nyt toimikkaan, kas, kun ei kukaan puhunut mitään muutosta? Ajattelin, että menikö jo konkkaan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska? Ja mihin uskoon?
        Mielestäni Patmos on hitusen parempi sisällöltään, kuin Dei, vaikka sielläkin musiikimaku on surkea, joko virsiä tai iskelmätyyppistä höttöä.
        Mutta " sitä Iloa, naurua ja ajankohtaista puhetta, tarinoita ja musiikkia, " en halua.
        Naurua uskonasioille , sitä sanotaan rienaamiseksi..
        Ja korona juttuja tulee joka tuutista, ei kiitos sitäkään lisää kummaltakaan, eikä politiikkaakaan tyyliin ex Hki:n valtuutettu Markku Vuorinen.. Kaikkialle ehtinyt (Thunder Bay ) ja kaiken osaava.. Jäis jo eläkkeelle. Markku piti ENNEN kunnon saarnoja...Olisi pysynyt niissä.
        Ja eihän tuo dei nyt toimikkaan, kas, kun ei kukaan puhunut mitään muutosta? Ajattelin, että menikö jo konkkaan..?

        Rostamo puhuu ihan suoraan nykyään Jeesuksesta ja kristillisten arvojen puolesta.


    • Anonyymi

      TV7 on Sörnäisissä ja Alfatv Keravalla.

      • Anonyymi

        Niin on.


      • Anonyymi

        TV7 menetti paremman paikkansa ja siihen puuhataan nyt suurmoskeijaa.


      • Anonyymi

        Hesalaisia siis molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 menetti paremman paikkansa ja siihen puuhataan nyt suurmoskeijaa.

        Tv7 on aina ollut samalla paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TV7 menetti paremman paikkansa ja siihen puuhataan nyt suurmoskeijaa.

        Se oli Patmos, joka joutui lähtemään lipettiin sörnäisten rantatieltä.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Se oli Patmos, joka joutui lähtemään lipettiin sörnäisten rantatieltä.

        Ei joutunut. Patmos oli pari vuotta evakossa Sörnäisissä kun Patmos talo Haagassa saneerattiin. Patmos omistaa ison kiinteistön Haagassa missä Patmos toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 menetti paremman paikkansa ja siihen puuhataan nyt suurmoskeijaa.

        Taasko ? Eikös se Vapaavuori päässyt HKI:n pormestariksi juuri siksi, että sitä ei tule?
        Tosin sitä ei ollut tulossakaan silloin, selvisi myöhemmin, jtk. sotkuja taustalla, mutta silti kok. Vapaavuori käytti sitä hyväkseen..
        Millä meritteillä se Afganistanilainen pääsi apulaispormestariksi?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Se oli Patmos, joka joutui lähtemään lipettiin sörnäisten rantatieltä.

        Miksi sinä valehtelet taas?


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Se oli Patmos, joka joutui lähtemään lipettiin sörnäisten rantatieltä.

        Tässä torrellekin esimerkki Pe.kuilusta. Tuokaan Pe.kun väite ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä torrellekin esimerkki Pe.kuilusta. Tuokaan Pe.kun väite ei pidä paikkaansa.

        Ihminen joka valehtelee niin paljon kuin Pe.ku, ei voi olla terve.


    • Anonyymi

      Homomiehille oma vapaapainisarja ja äijäkerhot. Eiväthän ne hissukat nyt uskalla edes näyttää puolisolle ja lapsille tuulikaapin paikkaa.

      • Anonyymi

        "äijäkerhot"
        Tarkoitatko, että esim. pörssiklubi oli ennen pelkkä homomiesten kerho?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe