ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Leo Meller ja Patmos tekee hyvää hedelmää.
Mutta et sinä sitä kykene mädättämään vaikka kuinka yrität.
https://www.patmos.fi/ - Raamatussa kastettiin perhekuntia ja ne käsittivät monta sukupolvea. Lapsia oli todella paljon jokaisella avioparilla. Joten turha väittää, ettei lapsi heti syntymästään lähtien kuuluisi perhekuntaan.
- Että, oikein netistä ” tutkit” juoruja. Se sopii hyvin sinun kaltaisellesi pahansuovalle ihmiselle.
- Kyllä. Joitain näyttää kovasti vaivaavan se, että Patmos maksaa palkkaa eikä työntekijöiden tarvitse elää sossun rahoilla.
- Kuuntelehan nyt ihan rauhassa mitä Meller sanoo asiasta kun kaltaisesi mustamaalaaja kysyy asiasta ihan ohjelman alussa.
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=11389 - Meller on Patmoksen perustaja ja kivijalka. Turha sinun on olla kateellinen.
- Leo Meller sai tuomion eikä sitä kukaan kiellä. Leo on itse kertonut koko jutun radiossakin.
- Niin, se on erittäin hyvä kannanotto Patmoksen hallitukselta.
Meller ei eksytä ketään vaikka näetkin kovasti vaivaa hänen mustamaalaamisekseen.
Mutta kerropa muutama Raamatun opettaja jotka kelpaavat sinulle. - Mitä vaihtoehtoja rahoitukselle jos lahjoitukset eivät sinua miellytä?
- Älä sitten puutu asiaan mikä ei sinulle kuulu millään tavalla.
- Jokainen tietää, että sen ajan perhekunnissa oli lapsia ja paljon.
Sinä itse eksytät koska et puhu Raamatun mukaan vaan omaa hapatustasi.
Mutta kuten jo olen sanonut, usko on tärkein on ihminen sitten kastettu vauvana tai vaikka kuinka monta kertaa aikuisena. - Paljonko muut Patmoksen johtajat saavat?
Eikä palkka ole kohtuuton jos hallitus sen maksaa. - Minusta on hyvä kun aviopari puhuu toisilleen kauniisti.
- Mellerin palkka ei ole kohtuuton. Mutta kerro toki kenen muun palkan edes tiedät.
- Olen samaa mieltä kanssasi.
- Tämä on itsestään selvä. Kaste ilman uskoa ei pelasta ketään oli se sitten vauvakaste tai uudelleen kaste.
- ” Perhekuntia kastettiin, mutta perhekunnissa ei ollut sylilapsia, joita olisi kastettu.”
Ja missä niin sanotaan? - Sinustako Patmoksen ei pitäisi kerätä rahaa toimintaansa vaan saada verotusoikeus?
- Sinun on ihan turha solvata hellereita, koska heitä ei yleensä kasteta vauvoina.
Sinä et ainakaan ole Jeesuksen seuraaja kielenkäytöstäsi päätelleen. - Niinkö, minusta vain seurakunnan paimenen virka on naisilta suljettu. Ensimmäiset Jeesuksen ylösnousemuksen julistajatkin olivat naisia.