Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
126
aloitusta ·
16199
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Timppa.. oletko sä ottanut kiljua? En ymmärrä kirjoitustasi.
23.02.2024 23:11
Juu. Tauko silloin tällöin on hyväksi.
Sellainen on-off on mulle paras. Välillä palsta maistuu hyvälle ja toisinaan ei.
Olen taas päässyt palstapöpien silmätikuksi, niin täytynee ottaa taukoa. Enhän mä niistä välitä, mutta jotta ne ei pääsekään ihon alle, niin paree vetäytyä välillä takavasemmalle.
En voi sille mitään, että mielipiteeni saavat joitakin takajaloilleen.
23.02.2024 23:09
Niin.. tuota juuri tarkoitan. Aivan turhaa.
Valokuvanäyttelyitä olen katsellut työmatkallani ja osa niistä on upeita.
Välähdyksiä mielenmaisemista. Mutta itseäni en halua kuvattavan, koska minussa ei ole mitään kuvaamisen arvoista. Mä olen vaan mä.
Se, mitä valokuvaan saa, ei ole minä. Se on kuoreni. Pintaa.
En edes tunnista itse itseäni valokuvista, sillä myös peilaamiseni on vähäistä. En oikeastaan katso ihmisiä sillä silmällä, en edes itseäni.
23.02.2024 23:04
Hali myös sinulle. Olet ollut mielessäni.
Lähetän mahtirutistuksen sinulle.
Kiitos biisistä.
23.02.2024 22:57
No siitä tiedät sitten olisiko minut pitänyt pelastaa..
No.. mä dyykkaan ukemilla isoimpien vallien yli, niin ei tarvii upota niihin.. ja tää ei ole vitsi. Olen toiminut noin.
23.02.2024 22:43
En suinkaan usko olevani ylikriittinen. Ehkäpä olen realistinen tai jopa yltiöpositiivisen ruumiin kuvan saanut. Ihan sama.
Minulle ulkokuori on vain kuori. En näe sen korostamista tai esiintuomista tärkeänä. Olen aina ihmetellyt valokuvaamista.. en ymmärrä sitä.
Oltiin monta vuotta sitten Vatikaanissa ja Pietarinkirkossa.. kaikki turistit katsoivat sitä upeutta kameran linssin läpi. Paitsi minä. Oli mahtavaa nauttia siitä omin silmin.
Minulla on hyvä muisti ja muistan asioita suht pitkään. En koe tarpeelliseksi valokuvia muistoesineinä.
Kun jokin unohtuu, sen on tarkoituskin unohtua.
Gambiassa käydessämme olimme sademetsässä päiväreissulla ja sama oli siellä. Kameran linssin läpi. Paitsi minä, joka fiilistelin sitä kokonaisuutta.
Pompei .. sama. Turisteilla se kamera. Kaikki piti taltioida.
Jumatsuikka. En ymmärrä.
23.02.2024 22:40
Jaa.. säkö luotat siihen, et tunnet metsäsi..
Entäs jos mä putoan kaninkoloon ja taitan niskani..? 😄
23.02.2024 22:25
Juu.. ja jos myöhästyt .. saat kaivaa minut lumenkaatopaikalta.. heh. No .. jos et sinä minua pelasta, niin keväällä löytyy muumioni jostakin ojan penkasta.. 🤣
23.02.2024 22:23
Heh.. no jos sä olet taas tolppa-apinana minua vastassa, niin sit voin roudata ehkä hivenen enemmän. Viimeksi oli sellainen 18.5 litraa ja painoa oli ihan enemmän kuin jaksoin.
Kuitenkin edellinen ilta oli mennyt ryypätessä Tallinnan ravintoloissa.. tyypillinen ryhmämatka..
Juu.. se aucheto... mikä lie oli kai aika hyvä, mutta sanoitko että turpeinen.. ?
Hyvä viski pitää olla vierasvarana. Skotti tällä kertaa..
23.02.2024 22:21
Olin kerran treeneissä ja sinne tuli paikallislehden toimittaja.. luulin että hän tuli tekemään haastattelua ohjaajastamme, joka oli vieraileva tähti. Ja menestynyt maailmalla lajissamme.
Ja katin kontit.. hän teki jutun minusta .. otti niin päähän. Kuvani olivat paikallislehdessä kolmella sivulla ja kun seuraavissa treeneissä valitin asiaa kavereille, he väittivät että koska olen niin fotogeeninen, niin siksi juttu olisi tehty minusta.
Paska juttu. Vihasin koko juttua ja inhotti olla kameran edessä. Teki mieleni repiä koko lehti.
23.02.2024 22:15
Olipas letkeä. Oikein maukas. Tanks.
23.02.2024 22:07
Mielestäni minusta ei voi saada hyviä kuvia.
23.02.2024 22:03
Minä lähden kyllä metsään jos huolehdit etten eksy sinne. Olen surkea suuntavaistoltani ja varsinkin jos keskityn metsästämään marjoja..
Kunhan et ala leikkimään mitään kuinka hukataan pikkusisko vartissa - leikkiä, niin mä oon all in.
23.02.2024 21:56
Juu. Näin tehdään. Saat toimia baarimikkona.
Asiasta viidenteen.. huhtikuun lopulla mulla on taas matkan määränpää eteläiseen Helsinkiin. Muuli ei ole mukana, niin saan vain rajallisen määrän tuotua. Jeesaatko ostoslistan kanssa taas.. exä on juonut mun skottiviskin jo, joten joku hyvä viski olisi hakusessaan.
Ja kun sulla on muutoinkin ylimmäiset baarimikon valtuudet mun baariin, niin saat muutenkin olla neuvomassa, jos jotakin tiettyä tarvii tuoda...
23.02.2024 21:50
Juuri nautin sellaisen miedon vodka russianin ja ehkä seuraavaan laitan pikkutirauksen persikkamikseriä.. tuomaan makeutta.
Ei tuo alkomahooli ole nyt viimeaikoina maistunut, mutta huomenissa voisin ottaa pari neuvoa antavaa. Laittaa musiikin soimaan ja naukkailla siivouspäivän merkeissä. Piti olla ohjelmaa, mutta valitettavasti suunitelmat muuttuivat. Noin joskus..
Mutta älä valita.. sä tykkäät marjastamisesta. Jos oikein pahaksi äidyt, laitat siskosi koluamaan maat ja mantereet. Laitat liean sen nilkkaan, ettei se eksy. Ite voit istua kannon nokassa vihreän kirveesi kanssa ja juoda alea.. 😝
23.02.2024 21:43
Niin.. houkutteleva ( not ) tarjous.. minähän tykkään ( not ) olla kameran edessä.
Olen varsinainen linssilude ( not ).
Kuvauksellisuuteni on silmiinpistävää ( not ).
Eli suomennettuna.. vihaan kameran edessä olemista. Minulla on tasan kaksi kuvaa itsestäni ja toinen niistä on profiilissani.
23.02.2024 21:34
Hei.. loistava uutinen. Kovin iloiseksi tulin puolestasi. Niin mukavaa, kun hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Pienissä iloissa on ison ilon siemen. Jos sen kylvää ja hoitaa, se itää. Siitä kasvaa valtavan kokoinen ilo.
Onnellista ja menestyksekästä viikonloppua sinulle. Toivon sinulle vain hyvää.
23.02.2024 21:16
Olipas mielenkiintoinen musiikkivalinta. Oiva lisä tähän ketjuun.. hymyssä suin kuuntelin sen. Kiitos.
23.02.2024 21:12
Nyt on jo kaikenlaista pöpöä liikenteessä.. on aata ja beetä, koronaa ja noroa.. ihan kuule riittävästi.
Hienoa että olet jo parempaan päin. Hyvä juttu. Hoida itseäsi, ettei pitkity.
23.02.2024 21:07
Sinähän lupasit tulla pelastamaan minut jos niin käy. Sotket polkupyörällä tänne etelään ja kaivat minut kinoksista.. eikös juu?
23.02.2024 21:04
273 / 810