Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

102

Kommenttia

14183

1. Mä+olin+nuorena+patoaja.+Meinas+pää+hajota.Nykyään+puran+pääpöni+heti+tavalla+taihi+toisella.+Ei+ole+kuormaa+joten+kevyt+elää.+++On+meinaan+niin+lyhyt+tää+pätkä+mitä+täällä+tallaillaan+ettei+sitä+viiti+murehtia+koko+elämäänsä.Sääliksi+käy+katsella+kun+ihmiset+märehtii+ja+jauhaa+minun+silmissäni+turhanpäiväisistä+asioista.++Nk.+suree+kuollutta+kultakalaa+viikon.Tai+ovat+huolissaan+pakaransa+kaaresta.+Se+pakara+rupsahtaa+ja+mätänee+aikanaan.+Ketä+jaksaa+kiinnostaa...Mutta+jokainen+on+yksilö+ja+arvokas+sellaisenaan.+Ketään+väheksymättä.+Ja+noista+ominaispiirteistä+mulla+on+mielipide.Niitä+ei+pidä+kieltää,+ei+edes+negatiivista+sellaista.+Kun+ne+ei+lähde+kulumallakaan+pois.Niiden+kanssa+on+tultava+toimeen.Minun+negatiivinen+ominaispiirteeni+on+töksäyttely+(+siis+yksi+niistä).++Olen+peittänyt+sen+rehellisyydellä.+Eli+kun+töksäyttely+on+kuitenkin+yksi+rehellisimpiä,+mutta+samalla+ajattelemattomin+kommunikaation+muoto,+olen+aina+rehellinen+kaikessa.+Vaikka+olisin+väärässä+tai+ikävässä+tilanteessa+olen+rehellinen.+Vaikka+se+sattuisi,+olen+rehellinen.Minut+tunnetaan+rehellisenä+joten+anteeksipyyntönikin+töksäyttelystäni+on+rehellinen.+Ja+kyllä+läheiseni+ovat+oppineet+sanomaan+minulle,+kun+kuulostan+v-mäiseltä,+koska+tietävät+etten+pahalla.+Ajattelemattomuuttani+vain...Eli+olen+kääntänyt+huonon+piirteeni+positiiviseksi++ja+saan+olla+ihan+oma+itseni.Kelaa+jos+voisit+olla+marttyyri+ja+tykätä+itsestäsi+sellaisena.+Ilman+että+se+rassaa+liioin+määrin.
  2. Minä+en+ole+älykkö.+Lapsena+minua+pidettiin+jopa+vajakkina+ja+siksi+älykkyyteni+testattiin.+Tulos+oli+keskimääräistä+älykkäämpi.Elämä+ei+antanut+minulle+mahdollisuuksia+koulujen+käyntiin,+minusta+ei+tullut+korkeasti+koulutettua.+Olen+tehdastyöläinen.Tavis+kuten+ilmaisit.+Arvostan+koulutusta,+en+kylläkään+ylitse+kaiken.Koulutustausta+on+koulutustausta,+ei+määrittele+ihmistä+kokonaisuudessan.+En+tunne+alemmuutta+koulutustaustan+puuttumisen+takia.+En+edes+siksi+että+olen+hieman+yksinkertainen.+Hidaskin+olen+joissakin+asioissa.Se+mikä+sai+minut+vastaamaan+aloitukseesi+on+sinun+ylimielisyys+väittämällä+muita+alemmuudentuntoisiksi.++Yleistäen..Hyvät+sulle+sinun+älykkyydestäsi,+ei+ole+helppoa+kuulua+vähemmistöön,+mutta+opettele+hyväksymään+itsesi+sellaisena+kuin+olet.+Ehkä+opit+sitten+hyväksymään+muutkin+sellaisina+kuin+he+ovat.Lämpimin+terveisin+äö+127.