Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+olin+nuorena+patoaja.+Meinas+pää+hajota.
Nykyään+puran+pääpöni+heti+tavalla+taihi+toisella.+Ei+ole+kuormaa+joten+kevyt+elää.+
++On+meinaan+niin+lyhyt+tää+pätkä+mitä+täällä+tallaillaan+ettei+sitä+viiti+murehtia+koko+elämäänsä.
Sääliksi+käy+katsella+kun+ihmiset+märehtii+ja+jauhaa+minun+silmissäni+turhanpäiväisistä+asioista.++Nk.+suree+kuollutta+kultakalaa+viikon.
Tai+ovat+huolissaan+pakaransa+kaaresta.+
Se+pakara+rupsahtaa+ja+mätänee+aikanaan.+
Ketä+jaksaa+kiinnostaa...
Mutta+jokainen+on+yksilö+ja+arvokas+sellaisenaan.+Ketään+väheksymättä.+
Ja+noista+ominaispiirteistä+mulla+on+mielipide.
Niitä+ei+pidä+kieltää,+ei+edes+negatiivista+sellaista.+Kun+ne+ei+lähde+kulumallakaan+pois.
Niiden+kanssa+on+tultava+toimeen.
Minun+negatiivinen+ominaispiirteeni+on+töksäyttely+(+siis+yksi+niistä).++Olen+peittänyt+sen+rehellisyydellä.+Eli+kun+töksäyttely+on+kuitenkin+yksi+rehellisimpiä,+mutta+samalla+ajattelemattomin+kommunikaation+muoto,+olen+aina+rehellinen+kaikessa.+Vaikka+olisin+väärässä+tai+ikävässä+tilanteessa+olen+rehellinen.+Vaikka+se+sattuisi,+olen+rehellinen.
Minut+tunnetaan+rehellisenä+joten+anteeksipyyntönikin+töksäyttelystäni+on+rehellinen.+Ja+kyllä+läheiseni+ovat+oppineet+sanomaan+minulle,+kun+kuulostan+v-mäiseltä,+koska+tietävät+etten+pahalla.+Ajattelemattomuuttani+vain...
Eli+olen+kääntänyt+huonon+piirteeni+positiiviseksi++ja+saan+olla+ihan+oma+itseni.
Kelaa+jos+voisit+olla+marttyyri+ja+tykätä+itsestäsi+sellaisena.+Ilman+että+se+rassaa+liioin+määrin.
12.10.2020 19:42
Tosin+reunaehdoilla+ja+muutamalla+käsittämättömällä+twistillä.+
Ja+sen+päälle+vielä+se+loputon+lista+pienellä+präntättyä.
Ja+kun+nainen+ei+saa+unelmiensa+prinssiä,+Herra+Täydellistä,+-+lue+fantasiahahmo+-+,
nainen+joko+tyytyy+tavalliseen+mieheen,+jonka+elämästä+tekee+vaikean+tai+pysyttelee+miehiä+vihaavana+vanhanapiikana.+
Karrikoidusti+ilmaistuna.
12.10.2020 19:04
Hyvältä+kuullostaa.++Vai+että+marttyyri,+en+olisi+uskonut..+
Täällä+sä+oot+ihan+erilaisen+tuntuinen..
Niinkuin+kaikki+meistä+varmaankin.+
Syntyy+jonkin+sortin+alter+ego++palstaillessa.+Toki+ollaan+uusia+tuttavuuksia+palstailussa+mutta+silti+kiva+tutustua.+
Ihmettelen+miten+mukavasti+porukka+on+minua+kohdellu..+monasti+käyny+tässä+vuosien+varrella+että+saanu+ihan+hitokseltaan+shittii+niskaan.+
No+sitä+taas+odotellessa...+
pessimisti+ei+pety+...
12.10.2020 18:11
Leuka+pystyyn.+Olet+harvinaisen+rohkea.+Eipähän+tarvii+enää+jossitella..
Sinuna+olisin+jopa+ehkä+itsestäni+hieman+ylpeä,+uskalsit+hypätä+tuntemattomaan...
12.10.2020 17:17
Ne+turvaa+suhun.+
Ehkä+siksi+kun+olet+MIES+talossa.+
Vihellä+ihmeessä+peli+poikki+ajoissa.
Toki+täytyy+ymmärtää+ja+tukea+varsinkin+teiniä,+mutta+mitä+helkkaria+exäs+sulle+enää.+Exä+ei+ole+sun+vastuulla.+
Isääs+ota+korvista+kiinni+ja+raahaa+sinne+lekuriin.+Tai+muuten+voi+olla+monttubileet+edessä.+Ton+joudut+aika+tomerasti+toimittamaan+kun+jotkut+vanhukset+on+aika+jääriä.
Ja+kyllä+sua+saa+ottaa+päähän...+mutta+omalla+tavallaan+mun+on+pakko+epäillä+että+tilanteesi+on+osittain+itse+aiheutettua.+
Tarkoitan+että+olet+ehkä+antanut+liikaa+itsestäsi+muille+ja+lähimmäisesi+ovat+tottuneet+siihen+että+Disse+hoitaa.
https://youtu.be/TI_hcwQSeAM
Jos+tajusit+pointin..+heh.
Joskus+pitää+laittaa+toiset+etusijalle+ja+toisinaan+itsensä.+Se+on+elämän+nuorallatanssia.+
Ja+kyllä+sä+voit+sanoa+joskus+exällesi+että+ei.+Aikuinen+ihminen...
Noin+taas+vaan+mielipiteenäni.
12.10.2020 17:02
Vai+mun+voimabiisi..+
Toi+aiempi+oli+energiaa+antava.
Tästä+saan+voimaa,
https://youtu.be/A3yCcXgbKrE
Klisee,+mutta+nyt+pitää+lähteä+töihin.
12.10.2020 05:27
Juu+toi+mun+antama+haastebiisi..
Pelkkää+melodista+örinää..
Aika+äkänen+on+sun+energiabiisi...
https://youtu.be/zLt8lUBEPnM
Siinä+mun..
11.10.2020 21:30
Automaatioinsinööri+oli+minullakin+tavoitteena,+siihen+asti+kunnes+sairastuin.
Tavoite+oli+että+neljäkymppisenä+olisin+lukemassa+amk:ssa.+
Jos+elämä+olisi+mennyt+toisin..
jos+en+olisi+ollut+koulukiusattu+-+en+olisi+lintsannut+koulusta,
jos+äiti+ei+olisi+lempannu+minua+pihalle+14+vuotiaana+-+ei+olisi+tarvinnut+elättää+itseään+työllä+vaan+olisi+voinut+opiskella,
jos+en+olisi+tullut+raskaaksi+nuorella+iällä+...
jos+lapseni+olisi+ollut+terve+...
jos+en+olisi+itse+sairastunut...
Monta+jossaa...
Minulla+on+hyvässä+lykyssä+työvuosia+muutama+jäljellä+ja+jos+hyvin+käy+selviän+eläkeikään.+Se+vaatisi+lähes+lottovoiton+kaltaista+onnenpotkua+selvitä+vielä+20+vuotta.++
Kyll+mun+elämä+vedettiin+niin+kertaheitolla+vessanpöntöstä+alas+kun+sairastuin+mäsään.+Ei+tulevaisuutta,+ei+toivoa.+Eikä+sitä+muuta+mikään+kannustuspuhe,+mutta+kiitos+artikkelista.
Kiva+lukea+positiivisia+elämänkohtaloita.
11.10.2020 20:46
Kiitos,+otan+tuon+kohteliaisuutena.+
Älykkö+joka+osaa+höperöidä,+ei+paha..
ei+ollenkaan...😘
11.10.2020 19:59
Kiva+tietää..+mutta+säästän+oikeat+pusut+irl.
11.10.2020 19:13
Hyvä+oli.
Mun+musamaku+on+laaja,+lähes+kaikki+menee.
+
Tässä+vastahaaste
https://youtu.be/kbYa5Bl9jTI
+
Tätä+kävin+viimeksi+livenä+kuuntelemassa...
11.10.2020 19:10
Laitampa+vielä+kevyen+suukkosen+sun+poskelle.
Et+varmaan+sinäkään+saa+niitä+söpöiltä+tytsyiltä+liikaa...
11.10.2020 18:01
Hyvä+Disse,+siksi+just+olet+mielestäni+mainio+kun+laitat+peliin+oman+näkemyksesi.+
Vähän+sielua+mukaan..+ja+sinun+mielipiteesi+on+heti+Dissen+näköinen.+
++Ne+jotka+ei+tajuu+että+täällä+jaetaan+mielipiteitä+eikä+absoluuttisia+totuuksia,+ei+vaan+tajuu.
Jatka+ihan+rauhassa+disseilyä,++sillä+mielipide+on+kuin+perseenreikä,+
meillä+kaikilla+on+sellainen.
11.10.2020 17:46
Ei+se+minunkaan+elämäni+ole+ruusuilla+tanssimista+ole+ollut.+
Eikä+tule+jatkossakaan+olemaan.+
Minullakaan+ei+ole+toivoa+parantumisesta+-+sairastan+neurologista+sairautta+joka+tulee+invalidisoimaan+minut.+Se+on+nyt+remissiossa,+mutta+on+haitannut+elämääni+sen+verran+että+olin+jo+pyörätuolissa.+Tosin+remissiovaiheessa++se+ei+juurikaan+vaikuta.+Jos+olen+varovainen.
Sit+normit+haukuttu,+hakattu,+jätetty+ja+raiskattu.+Synnytin+sairaan+lapsen+jonka+kasvatin+vaivalla+aikuisuuteen+ja+hän+on+vain+laina.+En+koskaan+tiedä+koska+hänen+aikansa+on.
Joudun+hänet+varmaankin+jonain+päivänä+saattelemaan+ajasta+ikuisuuteen.
Noin+hieman+avatakseni+omaa+kurjuuttani.+
Ja+koen+että+olen+päässyt+vähällä.+
Minulla+on+taistelijan+sielu.+Mitä+enemmän+elämä+kusee+niskaan,+sitä+tiukemmin+tartun+elämän+pieniin,+hyviin+asioihin.
Yksi+asia+joka+nostatti+minun+elämänhaluani+pikkunytkähdyksen+ja+teki+minut+iloiseksi+oli+sinun+kommenttisi+tuntemattomasta+minusta.
Mukava+kuulla+että+vielä+pystyt+iloitsemaan+toisten+elämänilosta.++Ahdistumiseen+taipuvaisena+se+on+paljon+se.
Samaa+mieltä+olen+ettei+mitään+tarkoitusta+ole.+Siksi+niin+pienet+asiat+ovat+minulle+nousseet+niin+merkitykselliseksi.+Kuten+ystävän+halaaminen..+en+tiedä+mitään+parempaa+kuin+että+saan+näyttää+miten+tärkeä+hän+minulle+on.
Nyt+ymmärrän+paremmin+aloitustasi+kun+avasit+itseäsi.+Saanko+lähettää+lämpimän+halin+sinulle?
Olen+kova+halailemaan...
11.10.2020 17:24
Tuli+tippa+linssiin..
Tosiasiassa+vollotan+ihan+kunnolla.
Otan+osaa...
11.10.2020 15:07
"Skorpionien+synkempi+puoli+on+sysimusta.+He+voivat+olla+toimissaan+täysin+häikäilemättömiä+ja+kostonhimoisia.+He+haluavat+pitää+ohjat+käsissään,+halveksuvat+heikompiaan+ja+suhtautuvat+mahdollisiin+vastustajiinsa+armottomasti."
++
Just,+osui+ja+upposi+-not.
Olen+mitä+lempein+ja+kärsivällisin+ihminen..
11.10.2020 14:49
Juur+äsken+ukkoni+narisi+kun+pitää+lähteä+töihin,+ei+mitään+annettavaa+ja+vettäkin+sataa...
Heitin+vaan+ilmaan+että+tee+työtä+jolla+on+tarkoitus,+hää+siihen+että+jos+arvostaa+itseään,+on+tekemällään+työllä+tarkoitus.
Pisti+tuo+miettimään,+että+arvostatko+sinä+itseäsi+tarpeeksi?+
Luin+kommenttisi+siitä+ettet+olisi+mieluusti+syntynytkään+ja+tämän+voin+ymmärtää,+en+toki+voi+yhtyä+siihen+sillä+se+olisi+tässä+tapauksessa+minulta+pois.
11.10.2020 13:42
Kommunikaatio+kunniaan.
Juur+noin+se+homma+hoidetaan.
11.10.2020 12:59
Hauska.
En+ole+kirjaviisas+kuten+sinä.+Sitä+missään+nimessä+väheksymättä.+
Jonkun+vaan+täytyy+sekin+elämänala+kattaa+-+siis+se+kirjaviisaus.
En+pysty+keskustelussa+pätemään+asioilla++joista+en+tiedä+mitään.
Minulla+menee+zarahurstalaisuus+ja+taolaisuus+näköjään+sekaisin..+onneksi+joku+osaa+minua+siitäkin+valistaa.
Olen+tarpeeksi+älykäs+tietääkseni+että+olen+tyhmä.
Tyhmästä+päästä+kärsii+koko+kroppa+-
sanotaan.++Minä+en+jaksa+kärsiä,+on+niin+turhaa+touhua+sellainen.+
Olen+niitä+elämänkoululaisia+joita+kovasti+pilkataan.+
Siksi+minulle+onkin+niin+tärkeää+että+ihmistä+arvostettaisiin+sellaisena+kuin+on.+
Älykkään+tulisi+tuntea+vastuunsa+olla+tuomitsematta+tyhmiä,+kauniin+rumaa+jne.
Varsinkin+älykkäältä+odotan+enemmän+laajakatseisuutta,+sillä+onhan+hän+älykäs.
Noin+niin+kuin+mielipiteenä+sanottuna.
11.10.2020 12:33
Minä+en+ole+älykkö.+Lapsena+minua+pidettiin+jopa+vajakkina+ja+siksi+älykkyyteni+testattiin.+Tulos+oli+keskimääräistä+älykkäämpi.
Elämä+ei+antanut+minulle+mahdollisuuksia+koulujen+käyntiin,+minusta+ei+tullut+korkeasti+koulutettua.+Olen+tehdastyöläinen.
Tavis+kuten+ilmaisit.+
Arvostan+koulutusta,+en+kylläkään+ylitse+kaiken.
Koulutustausta+on+koulutustausta,+ei+määrittele+ihmistä+kokonaisuudessan.+
En+tunne+alemmuutta+koulutustaustan+puuttumisen+takia.+En+edes+siksi+että+olen+hieman+yksinkertainen.+Hidaskin+olen+joissakin+asioissa.
Se+mikä+sai+minut+vastaamaan+aloitukseesi+on+sinun+ylimielisyys+väittämällä+muita+alemmuudentuntoisiksi.++Yleistäen..
Hyvät+sulle+sinun+älykkyydestäsi,+ei+ole+helppoa+kuulua+vähemmistöön,+mutta+opettele+hyväksymään+itsesi+sellaisena+kuin+olet.+Ehkä+opit+sitten+hyväksymään+muutkin+sellaisina+kuin+he+ovat.
Lämpimin+terveisin+äö+127.
11.10.2020 11:33
691 / 710