Naiset on hankalia tulkita

Anonyymi

Vaimoke kysyi multa taannoin montako kertaa päivässä mietin seksiä vai onko kerran päivässä tapahtuvaa ja panettaako mua usein. Sanoin et välillä tulee mieleen muutamaan kertaan päivässä, välillä taas ei käy mielessä pariinkaan päivään ja panettaahan sitä. Suututko vai mitä jos en anna kysyy. Mua on aina ärsyttänyt toi naisten tyyli asettaa sanat jos nainen "antaa" niin seksii on, miks se pitää olla antamista, eikös se ole yhteistä hupia. On tuo joskus kysellyt multakin et saakos sitä munaa. Olen sanonut et tuollahan se housuissa ei kai sitä tarvii pyytää tai antaa vaan ottaa homma haltuun. Sit kuulee et en kai mä nyt vaan voi sitä ottaa esille ja tehdä mitä haluun, no miksei olenhan mä sun miehes, siihen mitään lupia tarvita vai täytetääks lupa kaavake. Ei ole tuon jälkeen muija kysynyt kun haluu seksii, riisuu vaattetta ja sanoo tuus tänne ja homma hoituu. Paljon helpompaa kun viritellä minuutti tolkulla ja sit vielä kun ja jos stoppaa. Yksinkertaista ei tarvii monimutkaistaa niin kuin monessa muusakin asiassa on.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommunikaatio kunniaan.
      Juur noin se homma hoidetaan.

• Anonyymi

Murheensa kullakin. Näköjään.....

• Anonyymi

En malta olla puuttumatta, sohaista. Raamattu neuvoo avioliiton alkuunpanijan, he ovat yhtä lihaa, molemmilla on oikeus toiseensa ja toisen rakkaudellinen huomioiminen. Elämässä tilanteet saattavat muunnella, jolloin rakkauteen kuuluu toisensa tarpeiden huomioiminen, rakkaudellisesti ,vallitsevan tilanteen mukaan. Avoin keskustelu, rakastaa myötä ja vastoinkäymisessä.

• Anonyymi

Jos ja kun, miks jotakin ihmeen raamattua vedetään joka rakoon, seksi on seksii ja suora toiminta kunniaan monessa muussakin toiminossa kuin seksissä. Jos haluu lukee kirjaa ei kai kukaan katso päälikantta vaan alkaa lukee.

• Anonyymi

Naiset jäävät syyttelemään miestä myös omista harhoistaan.
      Mies tyhmänä nielee syytökset.
      Syytökset saattavat jäädä soimaan korvaan pitkiksi aikaa elämässä.
      Nainen siis voi aiheuttaa yhtä lailla traumoja.

• Anonyymi

Vaimoni sanoo erektioni keston lyhentyneen, pitää paikkansa mutta ei se vaimonkaan liha niin tiukkaa enää ole, molemmilla laskua.

• Anonyymi

Rakkaus on bensaa seksille, jos saa koneensa muuten toimimaan, siitä vaan. Saattaa tulla nykimistä koneessa.

• Anonyymi

Ihastus on bensaa seksille. Rakkaus suorastaan hyydyttää seksin.

• Anonyymi

"Mua on aina ärsyttänyt toi naisten tyyli asettaa sanat jos nainen "antaa" "

Ei ole naisten tyyli. Itsekään en ole ikinä käyttänyt.

Nainen57v

• Anonyymi

Kuultu on sanaa tuolla yö elämän puolella tyyliin oletkos varma että annan sulle. Puoliso puolestaan käyttää sanaa vaihtelevasti esim. jos ei ole kuukautiset alkaneet voin antaa, jos ei väsytä illalla voin antaa jne. Antaa on aika yleinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50