Tuommoinen:
https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000006663446.html
-harmiseikirj-
Rehellinen horoskooppi
23
70
Vastaukset
Huonotuuliset ja oikuttelevat ravut rakastavat valittamista ja kantavat mielellään kaunaa. Heidän on vaikea uskoa tulevaisuuteen ja he näkevät elämässä paljon toivottomuutta, mikä tekee heistä usein raskashenkisiä murehtijoita.
No ei kyllä yhtään. Olen just vastakohta. 😄- Anonyymi
"Vesimies 21.1–19.2.
Vesimiehet ovat tunteettomia ihmisten tarkkailijoita, jotka eivät reagoi mihinkään spontaanisti. Vesimiehet ovat usein tylyjä, ja vaikka he haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi, heidän on lähes mahdotonta myöntää tarvitsevansa apua muilta."
Touché! :D- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sopii myös puolisooni.
Sulla ei ole puolisoa.
"Härät ovat usein mielikuvituksettomia, rahanahneita ja hitaita tylsimyksiä, joiden on vaikea sopeutua muutoksiin."
Jos ei pitänyt paikkaansa se toinenkaan luonnehdinta, nin eipä pidä tämäkään..
Paitsi että hidas ja tylsä mä kyllä voin olla.- Anonyymi
Olen härkä nainen itsepäinen.En ole rahan perään
ahne mutta laskuni eivät Saa olla RÄSTISSÄ.ne on vaan hoidettava.Osaan kyllä törsätä.Olen.nähnyt
Ja kokenut köyhyyden joskus nuorempana.Härkää pitää ottaa sarvista ja punaista liinaa heiluttaa
Hitaus on huippua
- Anonyymi
Ahne hyökkäävä ja kilpailunhaluinen möläyttelijä ei kai 🌸 :D :D
"Skorpionien synkempi puoli on sysimusta. He voivat olla toimissaan täysin häikäilemättömiä ja kostonhimoisia. He haluavat pitää ohjat käsissään, halveksuvat heikompiaan ja suhtautuvat mahdollisiin vastustajiinsa armottomasti."
Just, osui ja upposi -not.
Olen mitä lempein ja kärsivällisin ihminen..Rehellinen horoskooppi on oksymoron.
Astrologia on huijausta, ja hömppälehtien horoskoopit ovat ehkä aivojen mädättäjinä ykkösiä. "Nehän ovat vain viihdettä!"
Just...- Anonyymi
"Oinas 21.3.–20.4.
Oinaat ovat ahneita, hyökkääviä, levottomia ja itsekeskeisiä möläyttelijöitä. He ovat lähes pakkomielteisen kilpailunhaluisia ja haluavat yleensä voittaa hinnalla millä hyvänsä."
Ei tuo ihan kauhean hyvin osunut.
- ahne ... check, jossain mielessä ainakin
- hyökkäävä ... ei kyllä osu, enemmin vetäydyn ja puolustaudun jos tarvetta
- levoton ... sisäisesti juu, mutta ei sitä ulospäin näe
- itsekeskeinen ... päinvastoin, pitäis välillä keskittyä itseen paljon enemmän
- möläyttelijä ... olen kuulemma ihan liian super poliittisesti korrekti
Pakkomielteisen kilpailuhaluinen ja haluaa voittaa hinnalla millä hyvänsä ... mussa ei ole yhtään kilpailuhenkistä solua. Vihaan kaikenlaista kilpailua :D- Anonyymi
Kunhan iltaan mennessä mietit tarkemmin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan iltaan mennessä mietit tarkemmin. 🤣
Mitä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asiaa?
Ai anteeksi! Soitin väärään numeroon. Ei mitään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai anteeksi! Soitin väärään numeroon. Ei mitään :D
Eipä se mitään
Neitsyt....ja aivan päin peetä meni arvio
Leijona 24.7.–23.8.
Leijonat kuvittelevat olevansa maailmanvaltiaita, vaikka todellisuudessa he ovat lähinnä ylimielisiä, kärsimättömiä ja pöyhkeileviä kiusaajia. Leijonat vaativat loputonta ihailua, ja heidän on vaikea myöntää olevansa koskaan väärässä.
No tästä mulle tuodaan diagnooseja harva se kerta täällä esimerkiks. 😀Hahahha, en nyt mene kiistämään Kauriin kuvausta, vaikken kyllä tunnista itseäni siitä. Tilanne voisi olla toinen, jos kysyisi ystäviltä...
Tunnen olevani huomattavasti lähempänä Vesimiehen kuvausta, itse asiassa suorastaan Vesimies.
Pari Vaakaa exinä, joo, tuon horoskoopin kuvauksen voisin kyllä allekirjoittaa ja alleviivata :)- Anonyymi
Suosittelen OInasta!
- Anonyymi
Kehenkähän palstalaiseen tuo sopisi" Melko vaikea :D
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Nuo ei pidä lainkaan paikkaansa. Pitää tehdä kunnon horoskooppi syntymäpäivän ja tarkan syntymäajan mukaaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826