Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

102

Kommenttia

14162

1. Se+toisen+kipuilu..Sille+pitää+antaa+tilaa.+Joskus+toinen+kipuilee+niin+voimakkaasti,+ettei+tilanteelle+mahda+mitään.+Minä+henkilökohtaisesti+koen+sen+hyvin+rasittavana+jos+se+kipuilu+ei+ole+rakentavaa.+Esim.+katkeruus+on+sellainen+kipuilun+aihe+jota+en+siedä+pätkääkään.+Sitä+simppelimpää+ratkaisua+ei+olekaan+kuin+päästää+irti.+Ja+joku+valitsee+pysyä+katkerana+ja+kipuilla+ikuisesti...+en+jaksa.+Ei+kuulu+minulle.+Jokainen+tekee+valintansa+itse.Toisaalta+jos+kipuilu+johtaa+jonnekin,+on+sillä+merkitys.+Toisinaan+kipuilu+on+jopa+sairasta,+tarvitaan+ammattiapua+sen+selvittämiseksi.+Normikipuilu+ei+rasita+suhdetta+(+jos+suhde+muutoin+terveellä+pohjalla+)+arkihuolia+enempää.+Syyttely+ei+ole+koskaan+tervettä+kipuilua.+Syyttely+kertoo+keinottomuudesta.+Vaatii+selkärankaa+"mennä+itseensä"+ja+lopettaa+syyllisen+hakeminen.+Kipuilun+päämäärä+tulisi+olla+kasvu,+kehittyminen,+yli+pääseminen+-+parantuminen+kipuilun+alkuperästä.+Jos+toinen+kipuilussaan+haluaa+vain+velloa+ajasta+ikuisuuteen,+niin+ihan+sama+se+mulle+on.+En+jäisi+vierestä+seuraamaan.Noin+taas+mielipiteenäni.+Saa+olla+eri+mieltä.