Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sopii+viisautesi+moneen+muuhunkin+ihmissuhteeseen..
08.10.2020 16:30
Se+toisen+kipuilu..
Sille+pitää+antaa+tilaa.+Joskus+toinen+kipuilee+niin+voimakkaasti,+ettei+tilanteelle+mahda+mitään.+Minä+henkilökohtaisesti+koen+sen+hyvin+rasittavana+jos+se+kipuilu+ei+ole+rakentavaa.+Esim.+katkeruus+on+sellainen+kipuilun+aihe+jota+en+siedä+pätkääkään.+Sitä+simppelimpää+ratkaisua+ei+olekaan+kuin+päästää+irti.+Ja+joku+valitsee+pysyä+katkerana+ja+kipuilla+ikuisesti...+en+jaksa.+Ei+kuulu+minulle.+Jokainen+tekee+valintansa+itse.
Toisaalta+jos+kipuilu+johtaa+jonnekin,+on+sillä+merkitys.+
Toisinaan+kipuilu+on+jopa+sairasta,+tarvitaan+ammattiapua+sen+selvittämiseksi.+Normikipuilu+ei+rasita+suhdetta+(+jos+suhde+muutoin+terveellä+pohjalla+)+arkihuolia+enempää.+Syyttely+ei+ole+koskaan+tervettä+kipuilua.+
Syyttely+kertoo+keinottomuudesta.+Vaatii+selkärankaa+"mennä+itseensä"+ja+lopettaa+syyllisen+hakeminen.+
Kipuilun+päämäärä+tulisi+olla+kasvu,+kehittyminen,+yli+pääseminen+-+parantuminen+kipuilun+alkuperästä.+
Jos+toinen+kipuilussaan+haluaa+vain+velloa+ajasta+ikuisuuteen,+niin+ihan+sama+se+mulle+on.+En+jäisi+vierestä+seuraamaan.
Noin+taas+mielipiteenäni.+Saa+olla+eri+mieltä.
08.10.2020 15:22
Täältä+tulee+neliraaja+hali.
08.10.2020 15:20
En+tiedä+kässäsinkö,+mutta+olen+eri+mieltä.
Kipuilu+on+mielestäni+henkilökohtainen+matka+omaan+minuuteensa..+siinä+toinen+voi+olla+tukena,+keskusteluapuna+tai+muuten+vain+antamassa+näkökulmia,+toisinan+se+toinen+on+vaan+tiellä.++
++On+hienoa+jos+tämä+toinen+antaa+tilaa+kipuilla.+Voi+olla+monelle+vaikeaa,+noin+niin+kuin+jos+ymmärsin+mitä+tarkoitat+intensiivisellä+suhteella.+Mulla+nousee+ilmaisusta+niskavillat+pystyyn...
Ja+tavallaan+kipuilu+rakastavassa+ympäristössä+on+ideaali,+mutta+mielestäni+epätodennäköinen,+sillä+harvoin+elämä+tarjoaa+parastaan...
08.10.2020 14:51
Se+valmius+riippuu+ihan+siitä+suhteen+luonteesta.+Ei+ole+ehkä+valmis+jonkun+tietyn+kanssa,+mutta+toisen+kanssa+kyllä+toisenlaiseen+suhteeseen.++Jos+vakka+kantensa+löytää...
08.10.2020 11:25
Jos+jätetään+toi+inkarnaatioteoria+hetkeksi+sivuun,+niin+ihminen+on+juuri+niin+valmis/keskeneräinen+kuin+sinä+päivänä+kun+herää+on.+
++Se+että+kipuilee+joidenkin+asioiden+kanssa+tarkoittaa+että+on+jo+valmis+kipuilemaan.++Eli+mielestäni+ihminen+on+siinämäärin+osakokonaisuuksiensa+summa,+ettei+ole+olemassakaan+valmista/+keskeneräistä+ihmistä.+Ja+samanaikaisesti+meistä+jokainen+on+valmis+ja+keskeneräinen.
+Siihen+voi+halutessaan+lisätä+hypoteesin+kuoleman+jälkeisestä+elämästä.
08.10.2020 11:03
Rekattu+voi+kirjoittaa+myös+nyyminä+jos+pelottaa+nimimerkkiä+käyttää.
Asialliselle+ja+keskustelua+halajavalle+immeiselle+rekisteröityminen+on+nykyään+ainoa++mahdollisuus+mielekkääseen+ja+vastavuoroiseen+keskusteluun.++
Rekatut+vastaan+nyymit+asettelua+en+halua.+Kaikki+mielipiteet+ovat+tärkeitä.
Nyymi+tosin+usein+kommentoi+ja+poistuu+takavasemmalle,+aitoa+keskustelua+ei+synny.+Ja+jos+syntyy,+en+voi+tietää+kuinka+monen+nyymin+kanssa+keskustelua+käydään.+Joten+eihän+niitä+voi+ihan+tosissaan+ottaa...
08.10.2020 10:40
Kiitti.+Musa+maistuu+aina,+vakka+ei+olisikaan+ihan+mun+genreä.
07.10.2020 23:03
Onhan+niillä+vissi+ero.+Halissa+kosketetaan+toista+muodon+vuoksi.+Kuin+kättely.++Usein+muodollinen,+joskus+jopa+jäykähkö.+Sovelias.+Kevyellä+kosketuksella.
Syleilyssä+sovitetaan+jäsenet+toisen+jäseniin+ja+välitetään+tunteita.++Toisen+silittäminen+kuuluu+asiaan+usein.+Syleilyssä+painaudutaan+toista+vasten+koko+keholla.
Syleily+voi+toki+olla+eroottinenkin,+mutta+minulle+harvemmin+sellainen.++En+halua+pilata+halailu/syleilysuhteitani.+Kun+ovat+yleensä+ystäviäni...
07.10.2020 22:42
Eivät+tietekään+näe+tarvetta.+Trollailun+perusidea+on+huudella+sivusta+muka+fiksuja+kommentteja.+Vailla+selkärankaa+seistä+mielipiteensä+takana.+
Trolli+ei+halua+keskustelua,+vaikka+ollaankin+keskustelupalstalla.
Trolli+huutelee+hävyttömyyksiä+ilman+aitoa+vastavuoroisuutta.+Ei+trollia+kiinnosta+muiden+mielipiteet.+Kunhan+vaan+saa+huomiota.++Ja+mielestäni+trolli+on+vaan+palstojen+saastetta.+Mutta+mitäpä+tuosta+-+minun+mielipiteelläni+väliä+sulle+taikka+trollille.
07.10.2020 22:24
Radiosta+kuultua:
Trump+sai+kokeellista+lääkettä,+lääkeyhtiöltä+jonka+johdossa+on+hänen+henkilökohtainen+ystävä.
Lääkeyhtiöltä+jolle+Trump+oli+ohjannut+satojen+miljoonien+julkiset+tuet..
Ja+ihmeparantuminen...+
Justiinsa+joo.+
Ja+vaalit+tulossa..
07.10.2020 19:48
Thanks!+
Mulla+on/off+suhde+palstaan,+mutta+taisin+tykästyä+teihin..
07.10.2020 19:03
Hauska+olet.+
Kyll+multa+ennemmin+Disselle+lohkeaisi+ku+sulle
-+vaikka+hauska+oletkin.
07.10.2020 19:00
Olen+ollut+palstoilla+2012+lähtien,+mutta+ihan+uutukainen+sinkut+palstalla.++Kuulemma+saa+seurailla+teidän+aivoituksia.
07.10.2020 18:53
Peruspositiiviselle+jatkuva+nega+on+turhauttavaa.+
Suurin+osa+ihmisistä+ovat+negatiivisiä,+mutta+kaikista+löytyy+se+positiivinen+puoli.+Hyvä+ruokkii+hyvää,+joten+haluaisin+haastaa+perusposet+kapinaan+negaa+vastaan.++Hyviä+positiivisiä+kommentteja+ja+aloituksia+vaan+kehiin.
Minä+aloitan+kommentoimalla;+
Hyvä+ap+että+puutuit+palstan+epäkohtaan+ja+nostit+asian+esille.+Alatyylisen+kirjoittelun+nimittäin.+Aloituksestasi+jäi+hyvä+fiilinki.+
Mukavaa+päivänjatkoa+sinullekin.
07.10.2020 18:04
Siihen+on+tyytyminen+mitä+on+annettu.+En+juurikaan+huomaa+lyhykäisyyttäni+ja+se+on+harvoin+ongelma.+Toki+elämä+olisi+helpompaa+jos+olisi+se+kymmenen+senttiä+lisää...
Jännä+kun+meille+palkattiin+tänä+syksynä+minun+mittainen,+minäkin+katselen+että+ompa+lyhyt...
En+sillein+pahalla.+
Nyt+näkee+sillai+miten+muut+näkee+minut.++Hauska+huomio+itsestäni.
Vain+harvoin+tunnen+itseäni+pieneksi.+Mitens+sulla?
07.10.2020 17:51
Ny+sä+menit+mun+ihon+alle.+Laitoin+kitkerän+palautteen+päähän+taputtajista,+joita+siis+vihaan+yli+kaiken.+
Onnekseni+viestini+päätyi+"+jotain+meni+vikaan"+koppaan.++Joten..
Kaik+taas+hyvin..
07.10.2020 17:34
Argumenttisi+ei+vakuuta.+Keksi+jotain+parempaa.+Taas+pelkkä+kaiku...
07.10.2020 17:25
Nykyään+olen+karvan+alle+150+cm.+Eli+semmonen+munan+mittanen...
Itse+koen+erilaisuuden+nykyään+rikkautena.+Minusta+on+niin+hienoa+kun+ollaan+ulkoisesti+ja+sisäisesti+erilaisia.+Tullut+siihen+johtopäätökseen+että+erilaisuus+on+koko+olemassaolomme+perusta.+
Jos+olisimme+kaikki+samanlaisia,+ei+tarvitsisi+olla+kuin+yksi+ja+hänen+klooninsa.
07.10.2020 17:01
Jotain+naisesi+salaa.+Se+että+valehdellut+asiasta+on+pikkiriikkinen+petos.+Syy+miksi+ei+uskalla+olla+rehellinen+voi+olla+kylläkin+ihan+viaton,+vaikka+se+että+pelkää+sinun+suuttuvan.+Joudut+ottamaan+asian+esille+asianosaisen+eli+naisesi+kanssa.+
Avoimella+keskustelulla+pääsee+yleensä+pitkälle+ja+jos+naisesi+ei+kykene+siihen,+niin+varmaankin+kulkee+ketunhäntä+kainalossa.+Jotain+hän+asiassa+pelkää+tulevan+ilmi.+Kyllä+ystävä+voi+olla+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa,+mutta+sen+salailu..?+Noin+niinkuin+ulkopuolisen+mielipide.
07.10.2020 16:53
694 / 709