Oletko epätavallinen

Anonyymi-ap

Vai ihan tavallinen?

61

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Omasta mielestäni täysin tavallinen.

Muiden mielestä epätavallinen.

🦄

• Anonyymi00002

Tärkeä tarkennus:

Jos ja kun asiaa kysytään minulta -- ja aloituksessahan tehtiin niin -- oma arvioni itsestäni on tietysti pätevämpi kuin muiden arvio.

Mikäli aloittaja haluaa muiden arvion, kysyköön niiltä muilta.

🦄

• Millä tavalla ihmiset pitävät sinua epätavallisena? Palstalla vai oikeassa elämässä? Hassua.

• Anonyymi00013
        Palstakamu kirjoitti:

Millä tavalla ihmiset pitävät sinua epätavallisena? Palstalla vai oikeassa elämässä? Hassua.

Tämä voi vaikuttaa ttuilulta ja se saattaa samalla ollakin sitä, mutta oletteko kenties te molemmat saaneet jonkin autismiin liittyvän diagnoosin?

• Anonyymi00017

Onko tää nyt sitä ittensä ja erinomaisuutensa tyrkyttämistä? T naiselta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tämä voi vaikuttaa ttuilulta ja se saattaa samalla ollakin sitä, mutta oletteko kenties te molemmat saaneet jonkin autismiin liittyvän diagnoosin?

Minulla ei ole diagnoosia. En ole koskaan sellaista edes mennyt selvittämään. Olen menestynyt elämässäni niin hyvin, ettei mieleeni ole missään vaiheessa tullut mennä kysymään asiasta keneltäkään. 😄

🦄

• Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minulla ei ole diagnoosia. En ole koskaan sellaista edes mennyt selvittämään. Olen menestynyt elämässäni niin hyvin, ettei mieleeni ole missään vaiheessa tullut mennä kysymään asiasta keneltäkään. 😄

🦄

Hieno homma! Millä lailla olet menestynyt? Haluan muistuttaa, että rahallinen menestys ei sinänsä ole mikään menestyksen mittari.
        On minullakin ollut satoja tuhansia osakkeissa. Mitä sitten? Ei se muutu menestykseksi. Mutta jos autat liikuntarajoitteisen kadun yli, se on voitto ja lasketaan.

Toki tiedän asiasta, koska itse olen aika rajoittunut onnettomuuden jälkeen. Apua en halua ikinä, mutta on se mukavaa mikäli sitä pyyteettömästi tarjotaan.

Jos elämä pyörii vain rahan ympärillä sitä ei ole riittävästi kohtuulliseen eloon. Toisaalta voi olla liikaanin, mutta enemmän pitäisi saada.

Halveksun ihmispoloja jotka pitävät mammonaa menestyksen mittarina. Aikoinaan olin itsekin moinen tietämätön juntti.

>Simiti<

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hieno homma! Millä lailla olet menestynyt? Haluan muistuttaa, että rahallinen menestys ei sinänsä ole mikään menestyksen mittari.
        On minullakin ollut satoja tuhansia osakkeissa. Mitä sitten? Ei se muutu menestykseksi. Mutta jos autat liikuntarajoitteisen kadun yli, se on voitto ja lasketaan.

Toki tiedän asiasta, koska itse olen aika rajoittunut onnettomuuden jälkeen. Apua en halua ikinä, mutta on se mukavaa mikäli sitä pyyteettömästi tarjotaan.

Jos elämä pyörii vain rahan ympärillä sitä ei ole riittävästi kohtuulliseen eloon. Toisaalta voi olla liikaanin, mutta enemmän pitäisi saada.

Halveksun ihmispoloja jotka pitävät mammonaa menestyksen mittarina. Aikoinaan olin itsekin moinen tietämätön juntti.

>Simiti<

Olen saanut tehdä elämässäni juuri sellaisia päätöksiä kuin haluan. Kukaan ei ole koskaan ohjaillut minua tai sanonut, mitä pitäisi tai ei pitäisi tehdä.

Jos joku on ohjaillut, olen heivannut sellaiset ihmiset pois.

Raha ei ole elämän sisältö, mutta se on kiehtova mittari monelle asialle. Se on kuitenkin mittari, ei päämäärä.

🦄

• Anonyymi00003

Hyvin henkilökohtainen kysymys.

En ole kuuluisuus, enkä tähti.
      En ole mitenkään erityisen ansioitunut tai muuten näkyvällä paikalla. Paitsi täällä 🤭

Eli olen tavis, joka poikkeaa kuitenkin ajatuksiltaan valtavirrasta 🤗

• Anonyymi00004

En ole, päättelen siitä että usein olen eri mieltä kuin enemmistö. En tosin ala tyrkyttämään omaa näkemystäni vaan annan olla. Mitä väliä oikeastaan on sillä olemmeko samaa vai eri mieltä, kun sitä vaikutusvaltaa ei yhdellä pienellä ihmisellä ole, että asian voisi toiseksi muuttaa.

• No jaa. Onko yrittäjät koskaan tavallisia?

• Anonyymi00028

Yrittäjät ovat sossupummeja kehdosta hautaan. Niiden ylimielisten narsistien eläkkeetkin maksetaan osin verorahoista.

>Simiti<

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Yrittäjät ovat sossupummeja kehdosta hautaan. Niiden ylimielisten narsistien eläkkeetkin maksetaan osin verorahoista.

>Simiti<

Aijaa. Olipa positiivinen kommentti näin aamutuimaan. Ok.

• Anonyymi00036
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa. Olipa positiivinen kommentti näin aamutuimaan. Ok.

No pummeja yrittäjät ovat. Se ei ole mielipide vaan totuus. Ota asioista selvää.

>Simiti<

• Anonyymi00036 kirjoitti:

No pummeja yrittäjät ovat. Se ei ole mielipide vaan totuus. Ota asioista selvää.

>Simiti<

Saat olla tuota mieltä. Itse pidin leivässä muitakin kuin itseni, niin olen erimieltä.

• Anonyymi00005

Tavallisen epätavallinen.

En eroitu massasta, muuten kuin ehkä ajatuksien myötä, mutta sitä ei taas tutustumatta huomaa.

• Anonyymi00006

Hyvällä tavalla tavallinen.

• Anonyymi00007

jos on moniNainen epänainen moniEpä-Molle, Molekyyli-Molle

hmm lehti.. joskus tulee hieno lehti.. Vartiointi palauttaa asumisrauhan, täällä ri ka ole tarvetta, jossain voi olla.. tapahtumia asukasjuttu lehtä
      ja sarjakuva-juttu ristisana-tehtävä-juttukn nam

• Epätavallinen. Kyllä, omasta mielestäni olen.

Koko lähipiirini myöntää tämän. Olen exsentrinen persoona. En kunnioita normikäytäntöjä, olen siis huonokäytöksinen ja jopa törkeä kun poikkean normaalista.

Kunnioitustani normaaliin kanssakäymiseen ei ole, vaan olen irroittautunut sosiaalisesta normistosta ja vähät veisaan mitä minusta ajatellaan. En kulje massan mukana vaan valitsen polkuni itse. Arjessa ja elämässä.

Sosiaalinen paine on asia jota en tunne, olen vapauttanut itseni siitä jo penskana. Eli olen outo. En myöskään pelkää asettua vastateloin yleisen mielipiteen kanssa jos niin tunnen oikeaksi. Uskallan olla eri mieltä ja tunnustaa myös virheeni sekä puutteellisuuteni.

Rakastan elämääni tälläisenään, kun saan olla ihan oma itseni. Se, pidetäänkö minusta, on täysin epärelevantti kysymys ja siksi olen outo.
      Mutta kaikessa epätavallisuudessani olen kuitenkin pohjimmiltani hyvin tavallinen minä itse. Eli kysymyksesi on kompa.

• Anonyymi00011

Mutta olet kuitenkin hyödyllinen töissä. Elävänä mittana. c",)

>Simiti<

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mutta olet kuitenkin hyödyllinen töissä. Elävänä mittana. c",)

>Simiti<

Voi tosiaankin. Tämä nykyinen pomoni taitaa jopa arvostaa muutakin työpanostani kuin mittatikkuuttani.

Teinhän talolle viime viikollakin rahaa niin perkuleesti. Siinä mielessä olen osaston arvokkain työntekijä. Mutta en halua ajatella asiaa noin. Se on vain duunia.

Edellisten esihenkilöiden alaisuudessa työmoraaliani käytettiin hhväksi. Eräs esihenkilöistäni kehtasi jopa sanoa että
        "Tee vähemmän töitä" .

Nykyinen kiittelee ja osoittaa arvostustaan monin tavoin. Tietää että laitan tosiaan peliin itseni joka hitsin päivä. Mutta on tosiasia, että teen liikaa töitä.

Olen siitä erikoinen tapaus, että tykkään työnteosta, mutta vähemmälläkin selviäisin.

• Anonyymi00026
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi tosiaankin. Tämä nykyinen pomoni taitaa jopa arvostaa muutakin työpanostani kuin mittatikkuuttani.

Teinhän talolle viime viikollakin rahaa niin perkuleesti. Siinä mielessä olen osaston arvokkain työntekijä. Mutta en halua ajatella asiaa noin. Se on vain duunia.

Edellisten esihenkilöiden alaisuudessa työmoraaliani käytettiin hhväksi. Eräs esihenkilöistäni kehtasi jopa sanoa että
        "Tee vähemmän töitä" .

Nykyinen kiittelee ja osoittaa arvostustaan monin tavoin. Tietää että laitan tosiaan peliin itseni joka hitsin päivä. Mutta on tosiasia, että teen liikaa töitä.

Olen siitä erikoinen tapaus, että tykkään työnteosta, mutta vähemmälläkin selviäisin.

Sun pitäisi mennä tehtaaseen. Mietippä kun tulee ruokatunti. Ruokalaan vyöryy öriseviä isoja työmiehiä ja sitten sinä.
        Toisilla on lautasella 2Kg ruokaa ja sinulla... Niin paljonko söisit?
        Se oli mukavaa, kun tehtaan ruokalassa tiesivät niin ikinä ei ruoka loppunut kesken. Voi olla yllättävää, mutta myös salaattitarjonta oli monipuolinen ja sitä myös syötiin.

>Simiti<

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Sun pitäisi mennä tehtaaseen. Mietippä kun tulee ruokatunti. Ruokalaan vyöryy öriseviä isoja työmiehiä ja sitten sinä.
        Toisilla on lautasella 2Kg ruokaa ja sinulla... Niin paljonko söisit?
        Se oli mukavaa, kun tehtaan ruokalassa tiesivät niin ikinä ei ruoka loppunut kesken. Voi olla yllättävää, mutta myös salaattitarjonta oli monipuolinen ja sitä myös syötiin.

>Simiti<

Noh.. minä olen tehtaassa töissä. En lentokentällä.

Lähetämme valmistamiamme tuotteita ympäri maailmaa lentorahtina. Tosin enimmin merikontteina.

Koska teen töitä kuin apina, syön kuin hevonen. Ei työmies .. tai -nainen jaksa ilman kunnon evästä.

• Anonyymi00033
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. minä olen tehtaassa töissä. En lentokentällä.

Lähetämme valmistamiamme tuotteita ympäri maailmaa lentorahtina. Tosin enimmin merikontteina.

Koska teen töitä kuin apina, syön kuin hevonen. Ei työmies .. tai -nainen jaksa ilman kunnon evästä.

Totta. Aikoinaan kello 10:30 alkoi vyöry tehtaan ruokalaan. Seuraavaksi oli hengähdystauko kello 13:30 kun käytiin kahvilla ja toki söimme punaisen pullan.

Minulta välillä kysytään mikä punainen pulla on???? Pyh. Vastaan aina, että natsimunkki. Tokihan sinä tiedät? Työmiehen/naisen ensimmäinen edellytys on, että tietää punaisen pullan.

>Simiti<

• Anonyymi00008

Oletan olevani melko tavallinen, keski-ikäinen nainen. Jokainenhan me tietysti ollaan omalla tavallamme uniikkeja, mutta ei varmaan ainakaan ulkoapäin katsottuna minussa ole mitään erityistä.

Aletheias

• Anonyymi00009

Minä en ole mikään hullu! Minä olen ihan tavallinen sarjamurhaaja!

>Simiti<

• Anonyymi00010

Määrittele tavallinen

• Anonyymi00034

Tuhansia itikoita on tullut liiskattua. Mokomat ei silti lopu. Liiskaaminen siis jatkuu loppuelon.
        Tiesitkös muuten, että elon aikana syö unissaan keskimäärin 8 hämistä. Noh, hyvää protskua. Toivottavasti ne ei ole yleistyneitä varastohämiksiä.
        https://share.google/YOGsRRnDnSQPvZ0JL

>Simiti<

• Minä olen täysin normaali, mutta ne muut ovat outoja.

• Anonyymi00012

Olen omituinen.

Aika paljon voisin kirjoittaa samaa kuin Pirppis tuossa edellä.

xLiner

• Mistäpä minä tietäisin miten muut minut nykyään määrittelee. Joskus friikki oli vissiin kiva sana ja ootpa erikoinen. Omasta mielestä oon ihan tavallinen pälliäinen. Ehkä vähän syvällisemmin elämään suhtautuva, kun toiset mutta se on minua. En nää pintaliidossa mitään hienoa tai kannattavaa.

• Taino tiivistetään se näin, en ole vesikirppu, joka hyppelee pinnalla. Sukellan mielummin aina syvään päätyyn ymmärtääkseni koko kuvion.

• Anonyymi00014

Grrr!

Minä olen ihan tavallinen peikko, jonka torahampaat ovat keskipituiset, silmien hohdon väri on keskimäärin 401 THz ja älykkyys sekä nenä litteä.

Harrastuksina ihan tavallinen hypoteettinen kirjallinen kannibalismi, vajaakäyrän postulointi Hubbertilaisessa mielessä ennen nukkumaan menoa sekä täysin tavallisten savusilakoiden liimaaminen puhelinkoppien yleisöpuhelimiin.

Normiominasuuksistani voisi vielä mainita sen, että pystyn helposti päihittämään itseäni puolet pienemmän olennon yllättämällä takaa päin.

Tämän lisäaksi huomenna on normipäivä, kuinkas muuten?

• Siis ihan tavallinen palstapörriäinen.. eiku peikko.
        Kerroppa vielä tuo mistä olet löytänyt yleisöpuhelimen? Sellaisen historiallisen reliikin minäkin haluaisin nähdä.

• Anonyymi00019
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Siis ihan tavallinen palstapörriäinen.. eiku peikko.
        Kerroppa vielä tuo mistä olet löytänyt yleisöpuhelimen? Sellaisen historiallisen reliikin minäkin haluaisin nähdä.

Ah ja voi, osuit kipeään kohtaan, sillä puhelinkioskit ova käyneet perin vähälukuisiksi.

Kuitenkin Tuorlan Majatalon sisäpihalla Piikkiössä on puhelinkoppi, johon en tosin ole liimaillut mitään.

Tämä päivä on mennyt mämmiä ajatellen, pihaa rapsutellen ja auton renkaita vaihtaen. Pesin myös trolli-mobiilin hellästi sienellä.

Nyt voin taas aiheuttaa Audi-kuskeille aivoverenvuotoja, kun ei se velkavetoinen 2,5 l korkeapsineturbo nyt niin kummoinen kone ollutkaan. Häh-hää!

Entäpä itse? Olo pirteämpi ja kevättä rinnassa?

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Ah ja voi, osuit kipeään kohtaan, sillä puhelinkioskit ova käyneet perin vähälukuisiksi.

Kuitenkin Tuorlan Majatalon sisäpihalla Piikkiössä on puhelinkoppi, johon en tosin ole liimaillut mitään.

Tämä päivä on mennyt mämmiä ajatellen, pihaa rapsutellen ja auton renkaita vaihtaen. Pesin myös trolli-mobiilin hellästi sienellä.

Nyt voin taas aiheuttaa Audi-kuskeille aivoverenvuotoja, kun ei se velkavetoinen 2,5 l korkeapsineturbo nyt niin kummoinen kone ollutkaan. Häh-hää!

Entäpä itse? Olo pirteämpi ja kevättä rinnassa?

Häh??

Siis "velkavetoinen 2,5 l korkeapsineturbo nyt niin kummoinen kone ollutkaan"

Mä en puhu autoa. Olen ajokortiton, autoton ja ajokokemukseton.

Mulla on joka matkalla kuljettaja, joka ajaa minut määränpäähäni.. tai no.. sillain aika liki sitä minne olen menossa, riippuen dösiksen sijainnista matkani kohteeseen nähden. :)

Juu, kyllä fiilikset ihan eri sfääreissä. Olin lomalla päästäistä edeltävän viikon ja lepäsin kunnolla. Nukuin lähes ympäripyöreästi pari päivääkin.
        Nyt taas jaksaa ja elämä hymyilee.

Olin tosiaan aika alavireinen ihan uupumuksesta, mutta se vaihe meni ohi. Nyt pitää vaan katsoa, etten uuvuta itseäni taas.
        Minulla on paha tapa tehdä liikaa töitä, en ole työnarkkis, olen työmasokisti.

Kevään myötä alkaa taas mullakin sellainen sosiaalisempi vaihe. Tässä jo sovittuja menojakin alkaa olemaan. Heräilen koomastani.

Mikä auto sulla on? Trollimobiilina siis? Oikeastaan en ole kiinnostunut, mutta kuitenkin olen. Jäi niin hämäräksi toi sun audikuskille aivoverenvuoto -juttu.

• Anonyymi00022
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Häh??

Siis "velkavetoinen 2,5 l korkeapsineturbo nyt niin kummoinen kone ollutkaan"

Mä en puhu autoa. Olen ajokortiton, autoton ja ajokokemukseton.

Mulla on joka matkalla kuljettaja, joka ajaa minut määränpäähäni.. tai no.. sillain aika liki sitä minne olen menossa, riippuen dösiksen sijainnista matkani kohteeseen nähden. :)

Juu, kyllä fiilikset ihan eri sfääreissä. Olin lomalla päästäistä edeltävän viikon ja lepäsin kunnolla. Nukuin lähes ympäripyöreästi pari päivääkin.
        Nyt taas jaksaa ja elämä hymyilee.

Olin tosiaan aika alavireinen ihan uupumuksesta, mutta se vaihe meni ohi. Nyt pitää vaan katsoa, etten uuvuta itseäni taas.
        Minulla on paha tapa tehdä liikaa töitä, en ole työnarkkis, olen työmasokisti.

Kevään myötä alkaa taas mullakin sellainen sosiaalisempi vaihe. Tässä jo sovittuja menojakin alkaa olemaan. Heräilen koomastani.

Mikä auto sulla on? Trollimobiilina siis? Oikeastaan en ole kiinnostunut, mutta kuitenkin olen. Jäi niin hämäräksi toi sun audikuskille aivoverenvuoto -juttu.

Grrr!

Kappas, löytyikin sitten toinenkin työmasokisti!

Hyvä piirre tässä on se, että saa paljon aikaiseksi ja huono piirre se, että välillä tahtoo mennä vähän piippuun ja kaikki on ankeaa.

Oikeastaan minulle sopisi sellainen työrytmi, että painan 2-6 kuukautta ihan peikkona ja sitten olisi 1 - 3 viikkoa lomaa. Tulosta tulisi enemmän kuin nyt ja olisin luultavasti iloisempi peikko.

Minun autoni on taas puolestaan vanha, lattea, ankea ja harmaa pölystä. Koska olen myös laatutietoinen peikko, muistin hankkia siihen Moottorin.

Tämän seurauksena esimerkiksi jokin surkea "urheiluauto", kuten Firebird tai Camaro jää imeskelemään pölyä jonnekin taakse. Sama koskee 95 % Audeja ja sekös niiden omistajia harmittaa.

Harmittaa joskus jopa niin paljon, että piti ajaa perässäni kertomaan mielipiteitä. Koska en ollut syyllistynyt ihan älyttömyyksiin tai tieliikennelain rikkomiseen, hänen päivänsä meni keskustelumme jälkeen lopullisesti pilalle.

Teslalle ei minun nuotioautoni ei pärjää, mutta sellaista se elämä on.

Että on minulla jorm... anteeksi, egon jatke kunnossa sekä halvat huvit.

Joka tapauksessa hyvä että kevät ja elämä voittaa sinun suunnassasi!

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Grrr!

Kappas, löytyikin sitten toinenkin työmasokisti!

Hyvä piirre tässä on se, että saa paljon aikaiseksi ja huono piirre se, että välillä tahtoo mennä vähän piippuun ja kaikki on ankeaa.

Oikeastaan minulle sopisi sellainen työrytmi, että painan 2-6 kuukautta ihan peikkona ja sitten olisi 1 - 3 viikkoa lomaa. Tulosta tulisi enemmän kuin nyt ja olisin luultavasti iloisempi peikko.

Minun autoni on taas puolestaan vanha, lattea, ankea ja harmaa pölystä. Koska olen myös laatutietoinen peikko, muistin hankkia siihen Moottorin.

Tämän seurauksena esimerkiksi jokin surkea "urheiluauto", kuten Firebird tai Camaro jää imeskelemään pölyä jonnekin taakse. Sama koskee 95 % Audeja ja sekös niiden omistajia harmittaa.

Harmittaa joskus jopa niin paljon, että piti ajaa perässäni kertomaan mielipiteitä. Koska en ollut syyllistynyt ihan älyttömyyksiin tai tieliikennelain rikkomiseen, hänen päivänsä meni keskustelumme jälkeen lopullisesti pilalle.

Teslalle ei minun nuotioautoni ei pärjää, mutta sellaista se elämä on.

Että on minulla jorm... anteeksi, egon jatke kunnossa sekä halvat huvit.

Joka tapauksessa hyvä että kevät ja elämä voittaa sinun suunnassasi!

Harmaa ja pölyinen munanjatke!
        Hyvä että pesit ja vahasit sen kaikella hellyydellä.. siis trolliautosi.

Eli siis minähän tiedän autoista vain sen, että sen pitää liikkua eteen ja taakse, sekä sen, että siinä pitää olla viisi pyörää.

Juu, otin koko lomani iisisti ja lepäsin. Tuli ihan tarpeeseen. Toiset sanovat polttavansa kynttilää molemmista päistä, minä olen vielä mennyt halkomaan ne päätkin. Nii-i.

No eka kvartaali oli ja meni, nyt pitäisi olla pikkuisen rauhallisempaa tämä kuukausi ja si taas räjähtää toisen kvartaalin loppua kohden. Mut kaikesta huolimatta, minun pitäisi tehdä vähemmän töitä. Ei vain osaa.

• Anonyymi00025
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Harmaa ja pölyinen munanjatke!
        Hyvä että pesit ja vahasit sen kaikella hellyydellä.. siis trolliautosi.

Eli siis minähän tiedän autoista vain sen, että sen pitää liikkua eteen ja taakse, sekä sen, että siinä pitää olla viisi pyörää.

Juu, otin koko lomani iisisti ja lepäsin. Tuli ihan tarpeeseen. Toiset sanovat polttavansa kynttilää molemmista päistä, minä olen vielä mennyt halkomaan ne päätkin. Nii-i.

No eka kvartaali oli ja meni, nyt pitäisi olla pikkuisen rauhallisempaa tämä kuukausi ja si taas räjähtää toisen kvartaalin loppua kohden. Mut kaikesta huolimatta, minun pitäisi tehdä vähemmän töitä. Ei vain osaa.

Grrrr!

Olipa hyvä, että mainitsit hellän hinkkauksen kohteeksi autoni, olisi vielä tullut vakavia väärinkäsityksiä!

Meillä taitaa tulla kohta töistä pulaa, sillä tiedän että tilauksia ei ole tullut sen jälkeen, kun Trump heitti pari pommia Iraniin.

Vanhat tilaukset on hoidettu loppuun tämän kuun loppuun ja sitten ylimääräiset lomat iskevät.

Mutta hui ja hai ja menen ulkoiluttamaan vartiointi- ja henkilövahinkokoira jr.:ää.

Siitä onkin tullut oikein potra poika, 50 kg meni juuri rikki!

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Grrrr!

Olipa hyvä, että mainitsit hellän hinkkauksen kohteeksi autoni, olisi vielä tullut vakavia väärinkäsityksiä!

Meillä taitaa tulla kohta töistä pulaa, sillä tiedän että tilauksia ei ole tullut sen jälkeen, kun Trump heitti pari pommia Iraniin.

Vanhat tilaukset on hoidettu loppuun tämän kuun loppuun ja sitten ylimääräiset lomat iskevät.

Mutta hui ja hai ja menen ulkoiluttamaan vartiointi- ja henkilövahinkokoira jr.:ää.

Siitä onkin tullut oikein potra poika, 50 kg meni juuri rikki!

Eikös ne ylimääräiset lomat ole kevään ja kesän korvilla ihan ok juttu..? Jos on pinkka kunnossa...

Meillä vaikutti noi trulli eiku trumpin tullisekoilut.. tilauskanta romahti. Tosin mulla on piisannut töitä jaettavaksi asti. Kiina ja eurooppa vetää, jonnin verran jenkitkin.

Jos mulla olisi rahaa, en pistäisi pahitteekisi pientä ylimääräistä lomaa. No, pistävät sitten mieron tielle varmaankin kunhan taas sellaista keksivät. Minuthan siis on irtisanottu kolmesti tästä nykyisestä työpaikastani.. ja juu ei ole kauheasti luottoa työantajaan joka puliveivaa työsuhteellani.

Minkäs merkkinen sun juniorisi on? Rotikka? Bullmastiffi?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Eikös ne ylimääräiset lomat ole kevään ja kesän korvilla ihan ok juttu..? Jos on pinkka kunnossa...

Meillä vaikutti noi trulli eiku trumpin tullisekoilut.. tilauskanta romahti. Tosin mulla on piisannut töitä jaettavaksi asti. Kiina ja eurooppa vetää, jonnin verran jenkitkin.

Jos mulla olisi rahaa, en pistäisi pahitteekisi pientä ylimääräistä lomaa. No, pistävät sitten mieron tielle varmaankin kunhan taas sellaista keksivät. Minuthan siis on irtisanottu kolmesti tästä nykyisestä työpaikastani.. ja juu ei ole kauheasti luottoa työantajaan joka puliveivaa työsuhteellani.

Minkäs merkkinen sun juniorisi on? Rotikka? Bullmastiffi?

Ei kai siinä pienessä lomassa mitään vikaa, mutta ei oikein hyvältä näytä, kaikki markkina-alueet sakkasivat samaan aikaan.

Myynti on sinkoillut ympäriinsä, mutta kokonaissaalis on niukka ja talouden turbulenssi se vaan jatkuu.

Hitusen huolestuttavaa, etten sanoisi.

Sanoitko, että potkittu ulos kolme kertaa?!

Tulee mieleen ihan yhtiö, jonka nimi alkaa M:llä. Luulisi, että kaltaisesi nohevan oloinen naaras olisi siirtynyt paremmille työmaille tuosta hyvästä.

Jr. on taas sekarotuinen, puolet laumanvartijaa ja puolet jotain muuta. Varsinainen herkkis, hankalasti koulutettava ja jääräpäinen.

Hyvinä piirteinä ehdottoman ehdoton kiintymys omiin ihmisiin ja järkähtämätön sekä ylettömän velvollisuudentuntoinen alueen ja sillä olevien omien ihmisten vartiointi.

Eipä ole pahemmin pihalla pyörinyt kauppalopoja, narkkeja tai murtoveikkoja.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Ei kai siinä pienessä lomassa mitään vikaa, mutta ei oikein hyvältä näytä, kaikki markkina-alueet sakkasivat samaan aikaan.

Myynti on sinkoillut ympäriinsä, mutta kokonaissaalis on niukka ja talouden turbulenssi se vaan jatkuu.

Hitusen huolestuttavaa, etten sanoisi.

Sanoitko, että potkittu ulos kolme kertaa?!

Tulee mieleen ihan yhtiö, jonka nimi alkaa M:llä. Luulisi, että kaltaisesi nohevan oloinen naaras olisi siirtynyt paremmille työmaille tuosta hyvästä.

Jr. on taas sekarotuinen, puolet laumanvartijaa ja puolet jotain muuta. Varsinainen herkkis, hankalasti koulutettava ja jääräpäinen.

Hyvinä piirteinä ehdottoman ehdoton kiintymys omiin ihmisiin ja järkähtämätön sekä ylettömän velvollisuudentuntoinen alueen ja sillä olevien omien ihmisten vartiointi.

Eipä ole pahemmin pihalla pyörinyt kauppalopoja, narkkeja tai murtoveikkoja.

Juu, talous vientivetoisilla on sakannut tän trumpismin myötä pahasti. Ensin oli korona, siitä selvittiin joten kuten, maailmanlaajuinen komponenttipula, Ukrainan sota, Trumpismi ja nää uudet sodat. Aivan kuin talous olisi ajamalla ajettu alas...

Vaikeita aikoja. No jos kokonaan sakkaa, niin noi ylimääräiset lomat luovat vain epävarmuuden tunnetta. Mikä ei kiva ollenkaan.

Mulla kun oli edellisen kerran ylimääräistä lomaa päätin kokeilla markkinastatukseni vetovoimaa; työllistyin neljässä päivässä lomautukseni ajaksi.
        Olisin toki voinut olla ja lepäilläkin tuon kolmen kuukauden lomautukseni.

Juu, tosiaan olen ollut irtisanottuna kolmesti tämän työnantajan alla. Mikään niistä ei si toteutunutkaan koska en suostunut itse irtisanoutumaan näennäistä rahakorvausta vastaan.

Mulla tosiaan on ms-tauti joka tekee sen, että kuulun "alentunut työkyky" kastiin. Eli en voi irtisanoutua ilman karenssia joten ainoa mahdollisuus on päästä kunnialla eroon tästä työpaikasta on irtisanominen tuotannollisin ja taloudellisin syin. Ja noin perustein minut irtisanottiin 03/ 24 ja si pyydettiin jäämään vielä 2kk, minkä jälkeen tulisi uusi irtisanominen.. jonka jälkeen tarjottiin töitä vielä 5 kk ..
        Lopulta peruivat irtisanomisen kokonaan.

Edellisellä osastolla vihasin olla, mutta nyt nämä pari vuotta on ollu ihan ok. Hyvä esimies ja paljon töitä. Sopii mulle.

Juniori kuulostaa oikein isäntänsä näköiseltä, sekarotuinen peikkolainen, jääräpää ja hankalasti koulutettava, mutta uskollinen puolustaja. Kuinkas peikkoluolan valtiatar tulee juttuun teidän jästipäiden kanssa?
        Tai ehkä on paree kun ei käsitellä asiaa sen enempää. :)

Mulla on vain villakoiria sängyn alla ja niiden hoitovaste on vähäistä. Mä en ota itelleni vastuita ollenkaan, eläimiä, huonekasveja tai parisuhteita. Juurikin tuon ms-taudin takia minusta on tullut ihan vastuuton. :)

Tosin sain lekurista sellaisen tiedon, että olen jo liian vanha sairastamaan mäsää, jotenka tämän pitäisi olla jo lusittu juttu ja todella vähäisin haitoin vieläpä.

Niih elämässä ei kukaan koskaan selviä voittajana, mutta minusta ainakin tuntuu siltä.

• Mä oon ihan tavallinen, tapi tavallinen. Mutta ehkä suurin poikkeama joihinkin, saattaa olla jopa suurimpaan osaan ihmisistä. Että en tykkää noista epäterveistä kulutustottumuksista. Tietenkin jokaisella meistä on paheita, mutta jos jatkuvasti ostaa liikaa alkuperia yhtään miettimättä, niin joku osa sieltä aivoista sillon puuttuu. Alkoholismi on määritelty sairaudeksi ja sama pitäs pätee kuluttamiseenkin. Siihenkin tarvittais katkaisuhoitoo. Ei noita niin järkyttävän suuria prismoja rakennettaisi, jos ongelmia ei ois. Tänä vuonna yllätti, että suomen ylikulutuspäivä täytty jo ennen ruotsia.

• Anonyymi00015

Omasta mielestäni tavallinen joltain toiselta kysyy niin vastaus saattaa olla "kaukana tavallisesta" ilman yhdyntää ei voi tapahtua lisääntymistä normi oloissa siinä on paljon haasteita kuinka esim harrastaa seksiä kaupan hyllyvälissä vaatteet päällä ei pitäisi olla edes mahdollista vaatteet päällä ymmärtääkseni vai onko joku onnistunu saamaan munansa pilluun riisuuntumatta seuraavaksi jää haasteeksi kuinka sen saa toisesta tuntumaan yhdynnältä tuntematta itse yhtään mitään ja miehenhän pitää aina kysyä lupa naiselta nyky lain mukaan joka kerta erikseen naisen taas turha kysyä mieheltä lupaa jos tällä seisoo haluaa aivan varmasti ja panee opitun mukaan seurusteli tai ei kuinka siis arvostetaan niitä suhteita joissa ollaan

• Anonyymi00016

I ma just a wholesome god fearing woman, love

• Itse asiassa en tiedä, ihan tavikselta tuntuu. Turhaudun, tylsistyn ja teen virheitä ihan kuten kaikki muutkin, olen vain ihminen. Ei sillä ole merkitystä loppujen lopuksi, tieto siitä oletko sitä tai tätä ei muuta minuutta miksikään.

• Mutta kun olet sellainen mielenkiintoinen ihminen. Sillain ihan tavallisella tavalla. :)

• Anonyymi00024
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mutta kun olet sellainen mielenkiintoinen ihminen. Sillain ihan tavallisella tavalla. :)

{eiku se on tuo kuva... taidetaan kuitenkin tykätä vähän raisuista miehistä , ehkä ihan pikkuisen ainakin...}

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Mutta kun olet sellainen mielenkiintoinen ihminen. Sillain ihan tavallisella tavalla. :)

Kiva kuulla, ruusun paikka 🌹

• Anonyymi00024 kirjoitti:

{eiku se on tuo kuva... taidetaan kuitenkin tykätä vähän raisuista miehistä , ehkä ihan pikkuisen ainakin...}

Se nyt on tommoinen tahallisen yliampuva, draamasta en pidä mutta liioittelen joskus ihan mielelläni 😄

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Minneen kuvia kumartele.. tykkään elukan persoonasta.. just hyvä.
        Sikseen jos tykkäämisestä on kyse, niin mulle kelpaa vaan k&k.

• Anonyymi00020

En ole ihan tavallisimman pään tavallinen, eli vähän epätavalliseen päin.

• Anonyymi00021

mineni on marko eli venäläinen olen ja presidentin muehaaja ja nimeni keertoo maerko cwnäläinen nimi wli olen putinin sLmurhaaja

• Anonyymi00023

Olen tilastotieteellinen mahdottomuus! Kun kaikki todennäköisyydet joihin on yhden mahdollisuudet sadasta niin kaltaisiani on vain joka kymmenes miljardi tai sitten paskalla on tapana kasaantua.

• Anonyymi00032

Näillä mennään. Sitä paitsi aina voisi mennä huonomminkin.

>Simiti<

• Tavallinen muuten, mutta syntymäsokea. Tosin oon sokea ihan tavallisella tavalla: en näe mitään. Oon joskus naureskellut että mitä ihmettä mä näöllä teen, sitä ei kannata mulle "palauttaa" kun en oo kokaan semmosta omistanut. Eli oon vahvasti sitä mieltä etten oo menettänyt mitään, pikemminkin päinvastoin. Sokeus oli mulle lottovoitto koska ilman sitä en olis just mä. 😍

• Anonyymi00029

Epätavallinen. Olisi ollut aikoinaan niin helpottavaa olla ihan tavallinen.

- Sheena

• Kyl mää muuten oon ihan tavallinen triceratops, mut sillei epätavalline, et muut tri'ikset nuiskii niiku palvigryynimakkaroi ja savupekolii pemolamuussin kera, vaik mulle noon herkkuu. Eikä ne sit osaa arvostaa jätskiikään ja mansulahillo.

Me yleensä lounastetaan yhessä Kyöpelin kanssa, ku soon aika pienruokanen, koska sei oo niiku olemassa. Mulle sillei jää enämpi lounasta. Terkkui myös Kyöpeliltä 👻.

• Anonyymi00031

En ole ainakaan -keksitty- profiili näyttää pehtoorilta ja on narsu

• Anonyymi00035

Tavallinen epätavalliselta elämällä ja kokemuksilla.

• UUSI

Epätavallinen. Luin koko nuoruuteni ja pitkälle eteenkinpäin vain luonnontieteellistä kirjallisuutta hyllymetreittäin, samaan aikaan kun luokkatoverit ja tuttavat lukivat poikien seikkailukirjoja ja tyttökirjoja.

Vasta hyvin myöhään luin kaunokirjallisuutta sen verran, että sain selvän kuvan, mistä siinä on kyse. Ei vakuuttanut.

En koskaan sanonut suuntautumisestani kenellekään, mutta silti luokkatoverit moittivat minua, että 'älykkyys on noussut päähäni', varsinkin silloin, kun jouduin väittelyyn matematiikan opettajan kanssa.

Kun sitten usein seuraavalla tunnilla matematiikan ope myönsi, että olin ollut oikeassa, luokka yltyi kehumaan minua. Matematiikan ope ei ollut kovin välkky.

Lukiossa oli alkoholisoitunut kemian DI fysiikan opettajana.

Hän opetti hyvin tarkoin matemaattis-loogisen menetelmän, joka täsmällisesti vastasi omaa käsitystäni. Tämän vielä täydensi teoreettisen fysiikan professori Kari Enqvist, joka kielsi täydellisesti filosofian arvon, kuten minäkin olin ajatellut.

Ajatteluni teoreettinen puoli oli valmis: maailmaan vaikuttaa vain 1) kausaalinen syy- ja seurausketju ja 2) sattuma, mutta EI TARKOITUS. Matemaattis-looginen ja empiirinen menetelmä on AINOA jolla saamme VARMAA TIETOA, mutta sitä on hyvin vähän.

Ylivoimainen enemmistö ihmisistä ajattelee humanistisesti tai liennyttelevästi, joten tiukka tieteellinen katsontani ei miellytä heitä. Siksi olen varsinkin näillä palstoin enimmäkseen törmäyskurssilla, mutta en toki irl.

Toinen on ideologinen kysymys. Olen vapaamielinen seksiasioissa ja tämän usein lausunut.

Se taas herättää trollit kuvittelemaan jos mitäkin porsastelua, vaikka olen ollut yhdynnässä vain kaden naisen kanssa, joista toinen on herttainen ja suloinen vaimoni.

Mieluiten olisin keskitasoinen tavis, aivan huutavan halukas siihen, mutta järki ei vain anna periksi. -exKynis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      69
      4977
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      33
      3757
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      23
      3362
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      81
      2347
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1486
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1463
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe