Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Tunnistan+itsekkin,+että+tältä+osin+en+ole+ihan+kypsyny+ihmisenä,+olen+tosi+naivi+ja+lapsellinen+ja+kärsin+siitä.+Uskonnollinen+tausta,+kokemattomuus+ja+ylisuojattu+elämä+varmasti+vaikuttaa+asiaan.+Järjentasolla+tiedän+asiat,+mutta+tunnepuolelle+menee+hommat,+kuin+lapsella.+Someiluihin+tms+ei+ole+yksinkertaisesti+ollut+aikaisemmin+aikaa,+eikä+kiinnostusta+koskaan+ennen.+Nyt+on,+kun+heräämistä+ja+vertaistukea+puutetta.+Hakeudun+heti+Sateenkaari+ihmistenilmoille,+kun+korona+tilanne+helpottaa.+Tajuan+järjentasolla,+että+saatan+särkeä+sydämeni+helposti+niissäkin+tilanteissa.+Uskon+aina+ihmisten+vilpittömyyteen+ja+sen+mitä+ihmiset+sanovat,+koska+itse+pyrin+puhumaan+totta+ja+tarkoittamaan+joka+sanaa.+Tutkin+omaatuntoani+herkällä+sydämellä,+tunnistaakseni+Itsessäni+vaikuttavat+inhimilliset+väärät+vaikuttimet+tai+motiivit+esim.ahneus.+Ajattelen,+että+on+muiden+ihmisten+oma+asia+pitää+sydämensä+vilpittömänä,+enkä+käytä+aikaa+miettimällä+muiden+tekojen+tai+sanojen+motiiveja.+Ajallaan+tekojen+ja+sanojen+ristiriita+paljastaa+jokaisen+todellisen+luonteen+ja+vielä+senkin+jälkeen+haluan+uskoa,+että+ihminen+oppii+ja+muuttuu.+Itsekkin+tehnyt+paljon+virheitä+ja+joutunut+katsomaan+peiliin,+luulinko+liikoja,+en+olekaan+niin+hyvä+ihminen+ja+sitten+taas+matka+jatkuu...
  2. Ja+huulet+jne.
  3. Kiva+pituus🤩
  4. Tämä+penis+asia+on+mun+yksi+pelkoni,+hyvä+kun+otit+puheeksi!+Koen+vetoa+androgyynisiin+ja+maskuliinisiin+naisiin+ja+viihdyn+itse+nahoissani+parhaiten+feminiinisenä+naisena.+Myöhäänheränneenä+mietin,+että+olisikohan+kaikista+selkeintä+etsiä+itselleen+samantaustainen+nainen.+Pelkään,+että+aina+itsensä+lesboksi+tunteneet+naiset,+voisivat+kokea+turhaa+riittämättömyyden+tunteita,+tässä+penis+asiassa,+hetero+taustainen+naisen+kanssa.+Onkohan+tämä+mun+miete+nyt+ihan+absurdi?+Toisen+myöhäänheränneenä,+kanssa+olisi+sanomattakin+selvää,+että+mitään+lämpimiä+tai+kovia+kylmiä+ulokkeita+ei+siinä+hommassa+tarvita,+saati+kaivata.+Itse+naisena+ajattelen,+että+onhan+ne+sormet+nyt+paljon+henkilökohtaisemmista+(tuntoaisteineen/herkkyyksineen)+ja+intiimimmät.++kuin+yksikään+toisen+sukupuolen+edustajan+uloke.+Henkilökohtainen+mieltymys+on,+että+en+halua+mitään+väline+leikkiä,+ne+jännitteet+luodaan+ihan+muilla+keinoilla.+Yhteisellä+kemialla.+Aika+paljon+tässä+viestiketjussa+puhutaan+rooleista,+itse+käsittäisin+tämän+enempi+parin+kemioiden+yhteen+sopivuuden+kautta.+Tarvitaan+riittävästi+samankaltaisuutta+ja+erillisyyttä,+sekä+itsetuntemusta.+Se+että+ollaan+Seksuaalisesti+suht+samoilla+levelillä+itsevarmuuden+suhteen+pitää+homman+mielekkäänä,+en+jaksais+epävarmaa+tyyppiä,+enkä+sellaista,+jonka+itseluottamusta+pitäisi+buustata.+Määräilevyys🤔,+hyvällä+tilannetajulla+toimii.+Aika+voimakas+sanana,+mutta+se,+jos+molemmat+tietää+mitä+tahtoo+ja+uskaltaa+sen+mukaan++määrätietoisesti+tilanteessa+edetä+on+vaan+plussaa.+Tässä+tuli+vähän+nyt+tälläistä+ajatuksen+virtaa.+Mitä+mieltä+olette+penispelko+asiasta?+Mielummin+valitsisin+kumppanin+kemioiden+mukaan,+kuin+miettisin+mikä+suhteen+luomisen+kannalta+olisi+helpointa.