Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tunnistan+itsekkin,+että+tältä+osin+en+ole+ihan+kypsyny+ihmisenä,+olen+tosi+naivi+ja+lapsellinen+ja+kärsin+siitä.+Uskonnollinen+tausta,+kokemattomuus+ja+ylisuojattu+elämä+varmasti+vaikuttaa+asiaan.+Järjentasolla+tiedän+asiat,+mutta+tunnepuolelle+menee+hommat,+kuin+lapsella.+
Someiluihin+tms+ei+ole+yksinkertaisesti+ollut+aikaisemmin+aikaa,+eikä+kiinnostusta+koskaan+ennen.+Nyt+on,+kun+heräämistä+ja+vertaistukea+puutetta.+Hakeudun+heti+Sateenkaari+ihmistenilmoille,+kun+korona+tilanne+helpottaa.+
Tajuan+järjentasolla,+että+saatan+särkeä+sydämeni+helposti+niissäkin+tilanteissa.+Uskon+aina+ihmisten+vilpittömyyteen+ja+sen+mitä+ihmiset+sanovat,+koska+itse+pyrin+puhumaan+totta+ja+tarkoittamaan+joka+sanaa.+Tutkin+omaatuntoani+herkällä+sydämellä,+tunnistaakseni+Itsessäni+vaikuttavat+inhimilliset+väärät+vaikuttimet+tai+motiivit+esim.ahneus.+
Ajattelen,+että+on+muiden+ihmisten+oma+asia+pitää+sydämensä+vilpittömänä,+enkä+käytä+aikaa+miettimällä+muiden+tekojen+tai+sanojen+motiiveja.+Ajallaan+tekojen+ja+sanojen+ristiriita+paljastaa+jokaisen+todellisen+luonteen+ja+vielä+senkin+jälkeen+haluan+uskoa,+että+ihminen+oppii+ja+muuttuu.+Itsekkin+tehnyt+paljon+virheitä+ja+joutunut+katsomaan+peiliin,+luulinko+liikoja,+en+olekaan+niin+hyvä+ihminen+ja+sitten+taas+matka+jatkuu...
16.05.2020 11:53
Kyllä+tämä+tästä🙂.+Olitko+se+sinä+niiden+riimien+takana?
16.05.2020 10:23
Kävin+lukemassa+uudelleen,+jotenkin+ihan+kamalaa+luettavaa.+En+ikinä+voisi+ajatella+olevani+kahdessa+suhteessa+tai+jotain+noita+päällekkäisiä+kuviota+mitä+siellä+kirjoiteltiin,+että+heterosuhteessa+samaan+aikaan+onnellisesti+lesboja,+en+tajua+miten.+Aika+erikoisia+ja+vähän+halventaviakin+juttuja.
16.05.2020 09:37
Olet+ihan+oikeassa,+otan+jatkossa+paremmin+muut+huomioon!
16.05.2020 09:21
Näinpä,+minä+hölmö+ja+nuorisydän.+En+koskaan+itse+jaksaisi+vain+huvikseni+kirjoitella+ja+eroottinen+puoli+on+ihan+täysin+kiinni+muihin+puoliini.+Ehkei+ihan+paras+kulma+tutustua+kehenkään.++
Omilla+sanoilla+on+aina+merkitystä+Ja+painoarvoa,+oli+ne+sitten+runoja+tai+muuta+proosaa.+Hölmönä++sitä+luulee,+että+maailma+toimisi+omalla+logiigalla,+eipä+toimi.+
Tulipahan+opittua+taas+jotain.+Kuori+kasvaa+sydämen+ympärille+ja+sitä+tulen+vielä+tarvitsemaan+kun,+olen+kerran+näin+suojaton+ja+paatumaton+vielä.
16.05.2020 09:02
Kiukultani,+mun+piti+myöhään+uuvuttaa+itseni+vesisateessa+ja+nyt+heräsin+neljältä+miettimään+näitä..
Runoilija+sai+mun+pääni+pelkillä+sanoillaan+jo+niin+sekaisin....+ja+sydämen+toivomaan+(sulkemaan+kaiken+muun+ulkopuolelle)++ja+järjen+suunnittelemaan+.+
Nyt+yritän+vain+sopeutus+ajatukseen,+että+taisin+vetää+lyhyemmän+korren.++Olen+tilanteessa+altavastaaja.+Olen+väärässä+ajassa+ja+paikassa,+väärään+aikaan+ja+Runoiluja+ei++lupaamassaan+ajassa+koskaan+ollutkaan.+
Oma+pää+yrittää+lohduttaa,+eihän+hän+edes+pitänyt+sanojaan.+Millainen+ihminen+puhuu,+mutta+ei+tule+paikalle.+Ehkä+se+tosiaan+oli+suuremmaksi+osaksi+omaa+päiväunimaailmaa.
16.05.2020 05:45
Kiitos+yrityksestä+EoEt,+Mul+on+oikeesti+Hermot+pinnassa.+
Olen+herännyt+kuudelta,+en+tiedä+käynkö+oikeasti+vielä+juoksemassa+tuolla+sateessa+virlä+juoksemassa+ja+sitten+äkkiä+nukkumaan,+etten+vaan+jatka++ole+huomenna+ihan+morkkiksissa+tästä+mun+teineilystä.
15.05.2020 23:08
Ihan+on+vaan+teetä+mukissa,+niin+ei+tarvitse+kenenkään+kysyä.
15.05.2020 22:49
Ei+voi+mitään...+ÄRSYTTÄÄÄää,+niin+tekis+mieli+huutaa+tärykalvot+puhki😤+ja+laittaa+kaikki+mahdolliset+tyhmät+emojot+putkeen,+eikä+lopettaa+sitä+koskaan,+juosta+tuhat+kilometriä+tai+niin+että+on+aamu+ja+taas+huutaa+keuhkot+pihalle+tonne+metsään.
15.05.2020 22:47
Ei,+siihen+ei+liity+enään+mikään.+
Liittyy+siihen,+että+puoli+Prinssi+taisi+löytää+kypsemmän+hedelmän.+
Mulla+on+kaikki+niin+kesken,+enkä+voi+antaa+itseäni+näin+raakana+kenellekkään.+Se+olisi+kitkerää.
15.05.2020 22:38
Ja+huulet+jne.
15.05.2020 22:36
Just+nyt+kiehun+kateudesta+ja+tunnen+omistushalua,+vaikkei+mulla+ole+mitään+oikeutta.
15.05.2020 22:28
Peniksestä+ja+sormista+vielä,+että+koen+naisena+kehoni+ja+sen+toisen+kehon+niin+moniulotteisena+Ja+kokonaisvaltaisena,+että+seksi+varmasti+monipuolisempaa+ja+antoisampaa+kuin+yksikään+penetraatio+keskeinen+toiminta.+Sormet+vaeltaa+joka+paikassa+vapaasti.
15.05.2020 22:19
Samaamieltä,+kokonaisuus+ratkaisee+aina.
15.05.2020 22:12
Kiva+pituus🤩
15.05.2020 22:00
Tälläinen+asia+ei+ole+turn+off!+Näille+inhimillisille+pienille+epävarmuuksulle+pitäis+olla+ihan+oma+viestiketju.+Jokaisella+on+varmasti+jotain,+mulla+löysä+vatsanahka+ja+raskauksien+jättämät+arvet,+vaatteilla+saa+peitettyä.+
Siinä+vaiheessa,+kun+ollaan+alasti+toisen+edessä,+tälläiset+asiat+jäävät+taka-alalle,+ihan+sivuseikoiksi.+
Sitä+paitsi+😁+tälläisten+tunnustaminen+osoittaa+aika+hyvää+itsevarmuutta!
15.05.2020 21:59
Tarkoitatko+noita+ranneliikkeen+2009+vuoden+viestiketjuja?+Olen+lukenut+jo+puolisen+vuotta+sitten.+Olitko,+joku+noista+kirjoittajista?+Kiitos+vinkistä,+voihan+noihin+vielä+palata,+on+tämä+niin+suuri+ja+mullistava+muutos.
15.05.2020 21:51
Tämä+penis+asia+on+mun+yksi+pelkoni,+hyvä+kun+otit+puheeksi!+Koen+vetoa+androgyynisiin+ja+maskuliinisiin+naisiin+ja+viihdyn+itse+nahoissani+parhaiten+feminiinisenä+naisena.+Myöhäänheränneenä+mietin,+että+olisikohan+kaikista+selkeintä+etsiä+itselleen+samantaustainen+nainen.+Pelkään,+että+aina+itsensä+lesboksi+tunteneet+naiset,+voisivat+kokea+turhaa+riittämättömyyden+tunteita,+tässä+penis+asiassa,+hetero+taustainen+naisen+kanssa.+Onkohan+tämä+mun+miete+nyt+ihan+absurdi?+
Toisen+myöhäänheränneenä,+kanssa+olisi+sanomattakin+selvää,+että+mitään+lämpimiä+tai+kovia+kylmiä+ulokkeita+ei+siinä+hommassa+tarvita,+saati+kaivata.+Itse+naisena+ajattelen,+että+onhan+ne+sormet+nyt+paljon+henkilökohtaisemmista+(tuntoaisteineen/herkkyyksineen)+ja+intiimimmät.++kuin+yksikään+toisen+sukupuolen+edustajan+uloke.+Henkilökohtainen+mieltymys+on,+että+en+halua+mitään+väline+leikkiä,+ne+jännitteet+luodaan+ihan+muilla+keinoilla.+Yhteisellä+kemialla.+Aika+paljon+tässä+viestiketjussa+puhutaan+rooleista,+itse+käsittäisin+tämän+enempi+parin+kemioiden+yhteen+sopivuuden+kautta.+Tarvitaan+riittävästi+samankaltaisuutta+ja+erillisyyttä,+sekä+itsetuntemusta.+Se+että+ollaan+Seksuaalisesti+suht+samoilla+levelillä+itsevarmuuden+suhteen+pitää+homman+mielekkäänä,+en+jaksais+epävarmaa+tyyppiä,+enkä+sellaista,+jonka+itseluottamusta+pitäisi+buustata.+Määräilevyys🤔,+hyvällä+tilannetajulla+toimii.+Aika+voimakas+sanana,+mutta+se,+jos+molemmat+tietää+mitä+tahtoo+ja+uskaltaa+sen+mukaan++määrätietoisesti+tilanteessa+edetä+on+vaan+plussaa.+
Tässä+tuli+vähän+nyt+tälläistä+ajatuksen+virtaa.+Mitä+mieltä+olette+penispelko+asiasta?+
Mielummin+valitsisin+kumppanin+kemioiden+mukaan,+kuin+miettisin+mikä+suhteen+luomisen+kannalta+olisi+helpointa.
15.05.2020 21:30
No+joo,+onhan+se+sellaista+haaveilua+ja+illuusion+luomista+ihastua+omaan+mielikuvituksen+kehittelemään+ihmiseen,+mutta+kyllä+mä+silti+olen+taipuvainen+ajattelemaan,+että+sanoissa+näkyy+kirjoittajan+persoona.+Se+miten+toinen+lukee+ja+tulkitsee+asiat+suoraa+ja+rivienväleistä,+antaa+vastineen,+luo+tunnelman.
15.05.2020 20:46
Avatessani+kalenterin+toukokuun+kohdalta,+tuli+esiin+mietelause:
+”Joskus+pienimmät+
asiat+ottavat+suurimman+
paikan+sydämessäsi”+
Silloin+mietin+hetken,+mitäköhän+tämä+toukokuu+tuo+tullessaan+ja+niin+kävi,+että+muutamat+puoli+Prinssiksi+itseään+tituleeraavan+henkilön+lauseet+tulivat+suoraan+kohti+ja+alkoivat+elää+minussa+omaa+elämäänsä+todeksi.+
Sanojen+voima,+
tosi+ja+roima!
15.05.2020 19:28
44 / 48