Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käytöskukka
profiilit
Käytöskukka
Käytöskukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
1186
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+joo....+en+eppäile+en+kiellä+en+myönnä+en+kommentoi+😁
24.06.2020 22:38
😅+Olit+sitte+valepuvussa+polulla!+Harmi+kun+en+tajunnut+🙄
No+se+vähän+mietityttää+että+sie++etenet+lippa+takana+saalistaen,+ja+mie+saalistan+sitä+sinun+taaksepäin+käännettyä+lippaa,+palkinnon++toivossa+edestäpäin++😂
24.06.2020 22:35
Jaha...hmm...++millä+tavalla++"jänniä",+Mehtis?+😃
24.06.2020 22:28
No+mulla+oli+tietty+mokkasiinit+jalassa,+ja+tomahawkkin+valmiina.+Mutta+arvon+rouva+tukeutui+sauvoihin+ja+meno+oli+hitaan+puoleista+-+iäkkään+henkilön+arvokasta+etenemistä+-+ei+ihan+saalistavalle+puumalle+ominaista+😉
Nyt+kun+tarkemmin+taas+ajattelen,+taidan+itse+alkaa+juosta+käännettyjen++lippojen+perässä,+palkinto+on+sen+verran+houkuttava...+Äh,+tässä++yhtälössä+ei+nyt+joku+juttu+toimi+..?++😅
24.06.2020 22:13
Mä+en+jaksanut+edes+sitä,+kun+tuli+niin+monta+tuntia+saunottua+päivällä+😅+Tallasin+aikani+ympäri+TiiPiitä+jotta+en+varmasti+eksy.
Arvaas+muuten+kenet+tapasin+polulla?+No+Puuman!+Se+lähestyi+etuvasemmalta,+musta+valkoisella+pohjalla.++Luulin+jo+että+olet+minua+metsästämässä,+avutonta+kukkaisneitoa,+kunnes+hahmon+habitus+kertoi+ettet+taida+olla+sinä+😂
Jos+muuten+koskaan+tarviit+vetää+hihasta+kutumusiikkia,+tässä+yks+hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=GbrSO81KhBY
Olen+heikkona+näihin+samettiääniin.+Paras+laittaa+biisi+jo+tässä+vaiheessa+iltaa+ettei+taas+tule+jolleen+väärinkäsityksiä+😉
24.06.2020 21:42
Tiuhti,+todella+kaunis,+koskettava+🙏😔
24.06.2020 18:58
😂+Oljpas+mahtava+veto+äidin+(ja+isän)+kielellä,+TNX+Mehtis!+
Meinaakko+polulle+illalla?+Mää+meinaan+kun+kohta+alkaa+viileta,+pääsenkin+vaihteeksi+tallaamaan+ei-niin-tuttuja+polkuja.
24.06.2020 18:51
👍+I+like+😊+
Hänestä+tuli+dokkarikin,+oli+Areenassa+muttei+näköjään+enää+katsottavissa.
24.06.2020 18:47
No+sepäs+sattui...+😅
24.06.2020 12:20
Moi+Juniori+😊+Kyllä+uppoaa+tämä+bändi,+taitaa+löytyä+joku+vinyylikin+kaapista.+
Ilta+oli+yhtä+matalalentoa.++Nyn+olen+kiitänyt+autotietä+pitkän+tovin+ja+kuunnellut+äänikirjaa.+Ja+kohta+syöksyn+kuumaan+neukkariin+hikoilemaan+muutaman+muun+kanssa.+Saman+tien+voitas+neukata+saunassa😅
Kuuntelen+vielä+tämän+ennen+koitosta+(on+mennyt+vallan+menneiden+suosikkien+muisteluksi+tämä+musisointi)
https://www.youtube.com/watch?v=low6Coqrw9Y
Hyvää+työpäivän+jatkoa+🌞
24.06.2020 12:19
Ehkei+valtaosalla+mutta+joillain+kuitenkin+😉
24.06.2020 09:16
Hienoa,+olen+iloinen+puolestasi.+Mäkin+aion+osallustua+johonkin+tapahtumaan+kun+toiminta+taas+vilkastuu+😊
24.06.2020 07:08
Ei+ole+sinusta+tänään+paljoa+kuulunut,+Mehtänainen.+Toivottavasti+kaikki+on+hyvin,+tai+oikeastaan+paremmin+kuin+hyvin+😊
Levollisia+unia++😔
23.06.2020 23:35
Tiuhti,+nyt+puhut+sanoilla+mitä+minäkin+ymmärrän.+Pyhyys+ja+puhtaus+ovat+asioita+joihin+uskon+ja+joita+elämääni+haluan,+vaikka+ns.+Jumal-uskoa+ei+ole.++Oli+niiden+ilmenemismuoto+mikä+tahansa.+Luonto+varmasti+tärkein,+lapset+myös+vaikkei+omia+ole+(Omalla+Ihmiselläni+on+kyllä,+lapsenlapsiakin).+Romanttinen+rakkaus+myös,+itse+ajattelen+ja+tunnen+että+siinä+täytyy+olla+jotain+pyhää+ja+koskematonta,+jota+en+osaa+selittää,+jotta++voi+antautua+toiselle+täysin+ja+pyyteettömästi.++Ja+ottaa+vastaan+sen+mitä+toinen+haluaa+antaa.
23.06.2020 23:06
Hyvä+Tiuhti!+Kerro+kuinka+liityit+SETA:aan?+Minuakin+on+kiinnostanut+jo+jonkin+aikaa.
23.06.2020 23:01
Niinhän+kaikki,+varsinkin+me+yksinelävät+😊+
Onneksi+epidemia+alkaa+hellittää,+ja+kohta+saa+(toivottavasti)+kansalaiset+hellitellä+toisiaan.
23.06.2020 21:59
Jebu,+ois+omassakin+elämässä+voinut+käyttää+ainakin+osan+aikaa+toisenlaiseen+itsensä+kehittämiseen+(en+tarkoita+ammattia+ja+työelämää).+No+mutta,+näillä+mennään,+ja+vielähän+tuota+ehtii+jos+joku+asia+alkaa+tosisti+kiinnostaa+😊.+Ihailen+muuten+joitain+iäkkäämpiä+ihmisiä,+jotka+haluavat+edelleen+opetella+kaikenlaista+uutta.
23.06.2020 21:38
Loistoidea+Mehtis!+Pitää+alkaa+sadetanssimaan+tiipiin+ympäri,+jotta+maailma+sais+taas+💦💦💦+Täytyy+toki+polulle+ja+portaillekin+vielä+ehtiä,+ja+mitä+sun+muuta+kotiaskaretta.
Mukavaa+iltapäivän+jatkoa,+mitä+sitten+mielessäsi+onkin+😉
23.06.2020 16:28
😊+On+tuo+joo+heveistä+hevimpää+luokkaa.+Urkureilla+on+uskomaton+sormi-+ja+jalkatekniikka+🙄
23.06.2020 16:07
Hellepäivänä,+kiireen+keskellä,+tulen+hetkeksi+viileään+hengähtämään.
https://www.youtube.com/watch?v=P_04cAXL_tk
23.06.2020 11:50
29 / 60