Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

369

1. Aika yllättävä reaktio tuli naiselta jokin aika sitten. Punastui kun tervehdin. No, ehkä tuli aavistuksen liian pitkään katsottua silmiin... :)

Eihän tuossa vielä tietystikään mitään ihmeellistä mutta tuon kerran jälkeen en ole häntä nähnyt, aiemmin näin hänet pari kertaa viikossa - vähän vaikuttaisi kuin välttelisi minua. Ihan uusi tuttavuus ei siis ole, vaan ollaan nähty ohimennen (koskaan kunnolla juttelematta) lukuisia kertoja...

Niinpä, aika näyttää onko tullut haaveiltua aivan turhaan.
  2. Melkeinpä voisin kuvitella tuon itse kirjoittaneeni. Nykyisin se puhumattomuus ei tosin enää niin suuri ongelma ole kuin joissain tilanteissa. Ja muistan hyvinkin kun muutama vuosi sitten opettelin kirjoittamaan, tunnin sanojen järjestelyn jälkeen saattoi tulla ymmärrettävää tekstiä tai jotain aivan käsittämätöntä. Toiveissa minullakin on joskus onnistua oikeassakin elämässä kommunikoimaan... :) Yritin joskus kirjoittaa päiväkirjaakin mutta siitäkään ei jostain syystä mitään tullut - aika käsittämätöntä ettei edes itselle osaa suoraa puhua :).

Niinpä. Harjoittelu auttaa. Ethän ainakaan tyhmältä vaikuta... Esimerkiksi tuo päiväkirjan pitäminen tai tänne keskustelupalstalle kirjoittaminen voisi hyvinkin vähän helpottaa tilannetta. Ainakin minulle tämä toimii ja näkyy pienellä viiveellä puhumisessakin. Niin ja jos haluat, voi minulle henkilökohtaisestikin kirjoittaa vaikken nainen olekaan...