Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

380

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Arvasinkin oikeastaan että puhut parisuhteessa olevista miehistä mutta vastasinpa asiaan omalta kannaltani.

Näinhän se menee, kun kerran on helppo saada niin silloinhan tietysti otetaan... Ja tuossa tapauksessahan rimaa ei tarvi kovin korkealla pitää, siis jos ainoa tavoite on harrastaa seksiä, ellei sitten vakituinen suhde muuten ole jo siinä tilassa että uutta tarvisi (ja väistämättähän pettäminen siihen johtaa).

Mutta yksilöllistä se kuitenkin on, enpä voisi kuvitella sortuvani moiseen (toisaalta enpä oikein kelpaa parisuhdeasinatuntijaksi kun aika vähäisiä omakohtaiset kokemukset ovat). Niinpä, vähän raflaavasta nimimerkistä huolimatta pidän itseäni uskollisena ja muutenkin kunnollisena... pelkkä "helppous" ei riitä nytkään valintaperusteeksi ja miksipä se sitten parisuhteessa riittäisi... Heh, taitaapa olla taas aika nostaa rimaa etten epätyydyttävään suhteeseen eksy :).