Mica40vTre

No moikku, olen Tamperelainen 40v sinkkumies. Mun kanssa on helppo tulla toimeen ja olen rento tyyppi. Hauskaa seuraa ja huumorintajua löytyy. Arvostan rehellisyyttä niin kuin itse olen ja olen myös hyvin lojaali. Olen miehekäs herrasmies. Olen hyvin siiti ja tuoksun hyvältä sekä pukeudun hyvin. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 14 kommenttia
- Itse kävin tänään ja olin alasti niillä samoilla huudeilla missä aikasemminkin oli alastonranta ja kyllä siellä muitakin oli alasti. Et sinne vaan.
- Mulla leikattu 9 vuotiaana, liian kiree esari oli. Hyyä et lähtee.
- Älä puhu tommosia et pikkarit pois. Hyvän kokoinen ja kauniin näköinen ympärileikattu.
- No on se niin ihanaa tyydyttää toista kielellä ja käsin, että ei se ihme et moni mies tykkää. Voitaisko nyt jatkaa tätä kahden kesken? Suukko sinnekkin.
- No sehän kuulostaa hyvältä ja sopis mainiosti. Vai semmonen päivä ollu ;).
- Joo haluaisin. Viikonloppusin hyvin aikaa.
- Ok.
- Kiitos :). Mites tästä nyt jatketaan?
- Kuulostat hyvältä. Mullakaan ei oo karvoitusta ollenkaan.
- Mä oon käyny vasektomiassa, ettei sen suhteen huolta. No terveys tietysti ja kunhan olet mukava ihminen. No karvotusta ei mielellään paljoa.
- Kiva kun uskalsit. Mä olen sinkku, mutta se ei haittaa. Olen molemmista päistä terve :D. Muhun voi luottaa.
- Sorakuski nykyään.
- No meidän täytyy vaihtaa yhteystietoja. Onks sulla esim kik? Mä siellä rahtikale.
- Mä niin rakastan pillun nuolentaa.