ajatuksetovatilmaisia

![]()
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Huoli ja lapsen etupuhe on vihapuhetta
Huolipuhe on vihapuhetta, koska 1. Se on valhe ja 2. Se esitetään vanhemman aseman heikentämiseksi. En oikeasti vihaa tä073Suomalaisten rasismi lastensuojeluvanhempia vastaan
Joku kirjoitti Lastensuojelun uhrit ryhmässä avauksessa Missä on lastensuojelun ajattelijat "Toivottavasti tossa linkkaa072Muilutus lastensuojelussa
Joku kirjoitti "Lastensuoajelussa perheestä temmataan yks kaks lapset pois tuntemattomien henkilöiden matkaan tuntemat072Sijaishuollon lopettamisen hakeminen
Kunnan lastensuojelutoimiston valehtelijalle saa lähettää puolivuosittain valehtelun lopettamispyynnön. Eihän tämä Suomi070Lastensuojelu pelkkä poliittinen taho
Lastensuojelu ei ole hoitaja eikä auttaja vaan poliittinen ääriryhmä, jonka narratiivi on otettu todesta ja joka huijaa064Lastensuojelutoimea ei pidetä enää demokraattisena
EU-parlamentti: Unkaria pidetä enää demokratiana (vaan fasistisena hallituksena) Suomen lastensuojelutoimea ei pidetä en062Mitä lastensuojelu tekee vaikka ei pitäisi?
Joku kirjoitti "Eivät mahdollista ennakoivaa tukitoimintaa . Jättää vastuitaan tekemättä ja ryöstää perheiltä lapsia...j059Mielenosoitus on tehokkaampaa kuin netti
Mene näkyvälle paikalle kaupungissasi ja näytä iso kyltti "Rasisti" "Huostaanoton syyt tekaistiin" "Syrjintärikos vanhem059Lastensuojelulain kokonaisuudistuksen tavoitteena
Lapsen hyvinvointi ja kehitys on jargonia, jonka todellinen merkitys on lastensuojelu on lähtenyt käsistä ja hallitus ei058Missä on lastensuojelun ajattelijat?
Mikä sosiaalityön opinnäytetyö tai marginaalinen konferenssipuhuja tai lähdekirjallisuus on lastensuojelun agendan takan157Sinun sanoillasi ei ole väliä
Vain sillä, että teet mitä halutaan ja jos jäät kiinni sairaudesta, et voi koskaan heidän mielestään enää tehdä sitä mit155Kääri hihat, uusi lapsiasiavaltuutettu
Tässäkin hairahdutaan pitämään lastensuojelun ongelmaa riittämättömänä tukena eikä sairauden tekaisemisena vallan saamis055Uusi lastensuojelulaki 2014
Joulu 2014 Vanha kansalaisaloite Joku kirjoitti: "Tuollapa ne epäkohdat on lueteltu, ei mikään ole muuttunut: (HUOM! A053Tulisiko vaatia lasun syytesuojan poistoa?
Luulen, että virkamiehen syytesuoja on tärkeä. Se pätee kaikille aloille. Jos sitä ei ole, niin hallinto voi takkuilla.053Onko lasun korruptio todellista?
Minusta siellä on vain hysäävää, holhoavaa ja absoluuttista viranomaisvaltaa kannattavaa lastensuojelutoimintaa. Sosiaal051