Vapaa kuvaus

Aloituksia

375

Kommenttia

1317

1. Kansanedustaja #KaisaJuuson kysymys hallitukselle viime viikon täysistunnossa ja #Huostaanottoonkiellettäväjakorvattavaperhelaitoksella vastine

Kaisa JuusoHuostia ei tehdä siksi, että tukea oppimisvaikeuksiin tai mielenterveysongelmiin ei ole vaan koska lastensuojelutyöntekijä estää tuen antamisen.

Sosiaalityöntekijä hakee sijaishuoltoon tekosyitä ja jos vanhemmilla tai lapsilla on ongelma, hän on löytänyt sen. Jos ei ole, hän valehtelee sen ja ottaa huostaan.

Ei voida sanoa, että sitä ei saa tehdä turhaan.

Ongelma on syy tukeen ja hoitoon ja huostaanotto on aina turhaa.

Puheesi "tuhansista turhaan tehdyistä huostista" on ansa, jonka he voivat asettaa sanomalla, että "kyllä vanhemmat kuitenkin tekevät jotain eikä mikään huosta ole turha". Silloin mielivallan ja vanhempien vastaisuuden esiintuominen on hukkunut.

Et voi pyytää nykytilaselvitystä, koska hallitus tekee kokonaisuudistuksen. Se Kadotetut Lapset Ry:n tavoite on jo tehty. Onpas hallitus selvittämässä, ja ohittavat ongelman "Miksi hallitus ei ole estänyt sosiaalityöntekijöiden ongelmien tekaisua huostaanottojen saamiseksi".

Et voi väittää, että lastensuojelun ongelma on bisnes, koska se ei aiheuta vanhempien vastaista mielivaltaa. Vaikka tekisit siitä julkista taloutta, sosiaalityöntekijät ottaisivat lapset huostaan valehtelemalla ongelmat.

Huostien, kärsimyksen ja menojen kasvu johtuu laista, joka sallii huostaanoton, ongelman tunnistuksen, avohoidon, sijaishoidon ja vanhempien syrjinnän arvion perusteella ilman todisteellista haittaa. Tämä lastensuojelulaki pitää muuttaa perhelaitokseen lähettämiseksi koko perheelle.

Tämä täytyy kohdentaa tähän ongelman määritelmään ja unohtaa puutteelliset varat, bisnes, nykytilaselvitys ja tarpeelliset huostat.
  2. Yksi myyjä antaa paketit ja osoittaa numeroita ja lukee ne minulle sormella. Sanoin, että älä lue niitä numeroita. Hänen työkaverinsa alkoi vain jättämään pussit pöydälle, mutta hän edelleen osoittaa täs on tämä.
  3. Nyt roolit ovat palvelija - ruokakuski (alhaisin rotta koko ravintola-alalla)

Näytin numeron ja myyjä haki sen. Hänen hakiessa sitä näppäilin työohjelmani osoitteita auki. Hän ojensi ne minulle ilmassa. Normaali eli ei autoritaarinen myyjä olisi laittanut ne pöydälle. Sanoin, sinä voit laittaa ne pöydälle. Hän sanoi "pitää olla käytöstapoja". Sanoin loukkaantuneesti, että ei minun täydy totella komennusta. Ei se ole käytöstapoja. Hän ohitti sen ja teeskenteli palvelevansa asiakasta. Hän ei enää edes katsonut minuun päin. Hänen nuoret työkaverina kommentoivat takaa "hö, ei sun täydy niinku..." Hän siis pitää itseään auktoriteettina, joka opettaa nelikymppisille kuljettajille käytöstapoja ja määrittelee ne itse, pitää ottaa kun ojennetaan, pitää vastata kun puhutellaan, pitää laittaa puhelin pois, kun pyydetään. Ja sitten kun ehdotan, että hänen täytyy myös käyttäytyä eikä komentaa, niin hän kohtelee sitä kuin ilmaa ja teeskentelee, ettei komenna ketään. Tällainen autoritaarisuus on kulttuuria ja se opetetaan ravintolakoulussa. Kyllä siihen persoonakin vaikuttaa. Jos ei tottele, he voivat aina varmistaa valtansa kieltäytymällä antaa tilaus ja tehdä valitus, jotta kuljettaja saa potkut.

toinen myyjistä näki numeron ja vastasi ei valmis monta kertaa. Tällä kerralla uusi myyjä sanoi kaverilleen, ettei ehdi lukea noin pientä ja pyysi minua sanomaan sen ääneen. Jatkoin näyttämistä puhelin kädessä. Hän sanoi "vai etkö osaa puhua. Sinun ei pidä olla töissä täällä". Se oli epäasiallista häneltä. Sitten aloin väittämään vastaan ja sain huomautuksen epäasiallisesta käytöksestä.

En sano numeroa ääneen, koska jotkut ravintolat haluavat nähdä numeron eivätkä kuule, pyytävät toistamaan, vaihtavat henkilöä, joka kysyy aina uudelleen. Kun näytän numeron, he pompottelevat minua, koska en sano numeroa. Haluaisin olla kohdeltu asiallisesti, hakea tilauksen ja sanoa hyvää päivää ja kiitos.