Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan sinun osana yhteiskuntaa, joka äänestää lastensuojelulain tekevät päättäjät valtaan kannettava vastuu sen seurauksista. Itsehän sinä kiertelet vastuuta etkä voi paeta pahuuttasi
05.11.2022 17:42
Todistin julkisesti esimerkeillä sen, miten kunnan sosiaalivirasto väänteli ja käänteli huolehtimiseni kielteisiksi teoiksi. Huolehdin lapsestani koko avohuollon ajan ja sen jälkeen, jolloin silloinkin minut vääristeltiin näyttämään huonolta ja minut estettiin tapaamasta poikaani. Lisäksi he kieltäytyvät keskustelemasta valehtelustaan, vaikka puen sen eri sanoiksi. Et ole ilmeisesti ymmärtänyt, että lapset riistetään kotoa ja vanhemmat estetään huolehtimasta lasta. Ei siinä voi huolehtia. Nytkin tämä kirjoittelu on lapsestani huolehtimista ja sen perustana on oikeudentajuni ja tuskani.
05.11.2022 17:39
Älä sekoita itsekkyyttäsi ja vallanhaluadu tähän, tai hiillostan sinua ämmä
05.11.2022 17:26
Lol, en minä ole kelvoton siksi, että lapseni on riistetty
05.11.2022 17:10
Jotkut heistä puhuvat rauhallisesti niin kuin terve aikuinen, mutta puheen sisältö on fasistista. Yllättävää
05.11.2022 17:08
Kelvottomuus valehdeltiin lapsen poisviemiseksi näennäissyillä.
05.11.2022 17:07
Ei meillä ole tilannetta. Olemme alistettuja ja pahoinpideltyjä. Miksi minun pitäisi auttaa jotenkin heitä?
05.11.2022 17:07
Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan
2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehen kanssa
3. Tapaaminen on sosiaalityöntekijöiden fanaattinen narratiivi, jossa he esiintyvät ammattiauttajina, huostaanotolle ei ole parempia vaihtoehtoja ja tapaamiset riittävät vanhemmuuteen.
4. Sosiaalityöntekijät lisäksi manipuloivat uskomaan, että tapaamisissa arvioidaan vanhempaa. Mitään takeita siitä ei ole. He pitävät vanhemmat siellä, jotta jokin illuusio isyydestä jatkuu, vaikka he voivat vain ajatella, että tätä tyyppiä ei anneta kasvattaa. Tämän vanhemman mukana roikuttamisen on tarkoitus pitää yllä sosiaalityöntekijn legitimiteettiä, kun lapsi on otettu valheiden perusteella. Tuomaritkin syyllistävät vanhempia pienimmistä vastahakoisuuksista tapaamisiin osallistumiseen, ettei lasta siksi anneta kotiin. Samalla tapaamisten estyminen on sosiaalityöntekijän valheiden ja psyykkisen väkivallan syytä.
5. Sössöpirutyöntekijät voivat koska tahansa lopettaa antamasta aikoja "huolen takia". Jos haluat valittaa, HAO-jono on 9 kk.
6. Myös lapsi kokee omaa epävarmuutta pois lähtevästä isästä
05.11.2022 16:19
Putin häviää sodan ja sitten elämme täysin yksinapaisessa uusliberalistisen fasismin länsimaassa. Lapsesta nyt tehty idoli palvontaan käytetään lapsen vapauden nimissä muiden vapauden tuhoamiseen. Unkarin aito fasismi nostetaan kaikkialla teennäisen edustuksen paikalle. Sosialidemokraattinen puolue nousee äärioikeiston huipulle ja kaikki hyvinvointipalvelun ja turvallisuuden nimissä paheellista, sairasta väestöä vastaan
05.11.2022 15:49
Mutta se on modernia tiedettä ja sinä et ymmärrä sairauttasi
05.11.2022 15:09
mutta neurodivergentin sanominen tuottaa sinulle auktoriteetin aseman samalla lailla kuin nepsysanan ja pitää sisällään oletuksen erityiskohtelusta.
05.11.2022 15:08
Onhan huostakin väkivaltaa, jota ei tehdä lain velvoittaman suojelun takia vaan valehtelemalla ja sen haitoista lapselle ei tarvira todisteita tai hoitoa
05.11.2022 14:44
Siksi minä olen merkityksien kriittinen luoja enkä tottelija, author, auktoriteetti, mutta olen parempi siinä kuin sinä, koska perustelen väitteet
05.11.2022 14:26
Kiusaaminen on väkivaltaa siksi, ettet tottele perusteetonta komennusta ja kunnan sosiaalityöntekijät ovat aikuisia kehitysvammaisia kiusaajia
05.11.2022 14:09
Minun helvettini ei ole virkamiesten totteleminen, eikä Toivon isän menetys ole minun vikani siksi, etten tottele. Minun helvettini on kiusaaminen.
05.11.2022 14:07
Se on lapsen suojelemista, jos sanot hänelle, että sinut viedään pois isältä ja äidiltä, koska täti ei osaa, täti luulee, että isä ei ole hyvä isä.
Olisinkin sanonut, että sinut viedään pakkokotiin, jossa tahtosi murskataan ja sinulle läntätään nepsyvalheita, rankka psyykelääkitys ja sinua rankaistaan pikkuasioista, sinä et enää koskaan saa tavata isääsi ja äitiäsi ja sinua kohdellaan sairaana pikkuongelmana, sinulle uskotellaan, että isäsi on vain haitaksi sinulle ja sinun pitäå unohtaa viisas, reilu huippuisäsi. Mutta suojelin häntä
05.11.2022 13:46
Sinulla on vain tunnereaktio auktoriteetin kyseenalaistavaan keskusteluun.
05.11.2022 13:43
Se on totta. Kyse on hallintotavasta. Totalitaristinen despotismi, joka on naamioitu vaaleilla
05.11.2022 13:41
Vai yrittikö naisparini vääntämällä käsistä saada seuraamaan häntä, koska hän halusi opettaa tanssia ja valitin siitä?
05.11.2022 13:25
tarkoitatko, että yritin muiden nähden foxtrotin käännöstä ja pyysin keskustelua siitä, mitä muut ja minä ajattelevat sen olevan? Ja vääristät sen tahallaan niin, että "Teemu teeskenteli olevansa ainoa oikeassa ja muille tuli epämukava olo, kun eivät saaneet ilmaista itseään"?
Vai yrittikö joku huutaa minulle, nyt teet näin, enkä saanut riittävää pedagogista tietoa liikkeen suorittamiseen, kysyin sitä, mutta joku sanoi vain "teet vain niin kuin käsken, niin kaikki menee hyvin".
05.11.2022 13:00
24 / 54