Poikani vietiin huostaan niskurointini takia
Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin vaihtelee syytteen aihetta ihan mihin tahansa sen mukaan, miten he voivat saada minut tottelevaiseksi. Pojallani ei ole mitään teoistani seuranneita oireita tai vaikeuksia. He vain vetoavat huoleen ja väittävät, että se saattaa joskus aiheuttaa ongelmia, jos en tottele heitä! He ylläpitävät huostaa vain siksi, että kyseenalaistan syytteet.
Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena ja olettaa, että puhun lapselle siksi niin kuin en tajuaisi aikuisen roolia. Toinen tapa, jolla he syyttävät puhetta on huostaanotosta puhuminen.
Huostaanoton syiden tekaisu
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe!
https://mega.nz/file/gRZBCAjJ#07xOUGhEUp4yw56FJtW0PCgRqWm_WncG11bpwlO-LDo - Anonyymi
Jos ongelman syy kerran on vain siinä, että käyttäydyt kuin täysi mulkku, niin miten olisi sellainen yksinkertainen ratkaisu, että lakkaisit käyttäytymistä kuin täysi mulkku?
- Anonyymi
Eiköhän ne viranomaiset ole itse niskoitelleet kansalaisille.
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia
Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin vaihtelee syytteen aihetta ja vääristelee terveet asiamme sairaiksi miten tahansa huolen käsitteen varjolla sen mukaan, miten he voivat saada minut tottelevaiseksi. Pojallani ei ole mitään teoistani seuranneita oireita tai vaikeuksia. He vain vetoavat huoleen ja väittävät, että se saattaa joskus aiheuttaa ongelmia, jos en tottele heitä! He ylläpitävät huostaa vain siksi, että kyseenalaistan syytteet.
Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena ja olettaa, että puhun lapselle siksi niin kuin en tajuaisi aikuisen roolia. Toinen tapa, jolla he syyttävät puhettani on huostaanotosta puhumiseni.
Muut tekosyyt, joihin sosiaalityöntekijät tarrautuvat ovat autossa istuminen, äidin yksin jättämispuhe kerran, omat huostaanottopuheeni, ruokavalio sekä äidin ja minun sopima lapsen hoito tarpeen mukaan äidin tekemän avioeron jälkeen. Ne ovat kaikki epätosia. Lastensuojelu haluaa, että tottelen heidän verukkeitaan, jotka olivat valheellisia. En tehnyt niin ja siksi rankaisevat meitä huostaanotolla.
Alla on numeroituna virkailijoiden virheet, joista keskustelun he
estävät. Siksi pyydän keskustelua ja huostan purkua
hallinto-oikeudelta. Mielenterveyshäiriömme tekaistiin ilmeisesti
siitä syystä, että en vapaaehtoisesti tottele mitä tahansa kuritusta.
https://docs.google.com/file/d/1Ky-DbrY_fl3z2S4oNRXjH9DBaXCpy78U/edit?usp=docslist_api&filetype=msword- Anonyymi
Olet oikealla asenteella liikkeellä, kun otit yhteyttä hallinto-oikeuteen.
Kaikki mieleterveysdiagnoosit ovat tekaistuja eli pseudotieteellisiä, sillä psykiatria ja psykologia ovat pseudotieteellisiä.
Sosiaalityöntekijät haluavat teidän siirtyvän vegaanivillitykseen, jotta B12-vitamiinin puutokset näkyisivät mahdollisimman nopeasti.
Mainitsemasi "Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena" viestii siitä, että he eivät itse noudata nykyajan kasvatusvaatimuksia, jotka taas sinä tunnet. Nykyäänhän on vapaa kasvatus, ei autoritäärinen eikä auktoriteettinen kasvatus.
- Anonyymi
Oikeasti hae nyt sitä ammattiapua ongelmiisi sen sijaan että uliset täällä aikuinen mies.
- Anonyymi
Hae ite. Viranomaisten pitäisi oppia olemaan ihmisiksi.
- Anonyymi
Suomeen ollaan tekemässä uutta sisältöverkkoa
https://aava.network
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000