127A Mitä tehtiin Sossu haluaa vapaaehtoista tottelua missä tahansa valheessa, niin saa olla mukana B Sossun vääristely Hän naamioi sen lapsen kohteluksi C Oma selitys Miksi sossu ei vain sano, että pitää totella? Estääkseen tyrannian havaitsemisen
Lastensuojelutyöntekijä salaa tyrannian
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Skitsofreeninen aloitus.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Skitsofreeninen aloitus.
Sosiaalivirkamies vaihtelee vääristeltyä ongelmaa ajan myötä siten, että se näyttää sen hetken pakkopäätöksissä todelta. Se ei välillä edes koske lasta, paitsi siten, että muut asiat saattavat haitata lasta. Ja teillä on tunnepitoinen olettamus siitä, että vanhempi tekee sitä lapselle. Kukaan ei saa tietää, mitä sosiaalityöntekijä väittää tietoturvan vuoksi. Ainoa syy ongelmiin on halu totteluun jo ennen pakkopäätöksiä, joita keksivät kaikki lasuilmoituksissa.
- Anonyymi
Teemu oletko enää perustamassa Politeia-foorumia?
- Anonyymi
Lasut soittelee puhelimella ja tulee ovelle koputtelee ja rimputtelee koska itteään huvittaa jopa juhlapyhien iltana mikä on minusta aivan törkeää. Ilman pakottavaa syytä. Hoitakoon nyt kun ovat piliisin kanssa hakeneet väkisin KEKSITYILLÄ SYILLÄ. 400-500€/VRK
Poliisi sentään ymmärtää hävetä. Sossut taas tykkää leikkiä tärkeetä isoa pomoa toisten lapsilla ja kodeilla.
No sinä maksat tämänkin veroista vielä monta monta vuotta ja ihan turhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470