Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei, amis on palvelija, amk on palveluesimies ja yliopisto asiantuntija. Kukaan ei opeta demokratiaa ja sitä, että sinä olet joku
05.11.2022 11:45
Kaikki koulut tähtäävät tietotaidon nostamiseen. Olisinpa tietänyt mitä perusasioiden opettelu merkkaa yliopistossa
05.11.2022 11:44
Tuo on rotuerottelua
05.11.2022 11:43
Niitä tuli lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kuten lukijani tietävät, niin sen sijaan, että ne lonkalta ekaa kertaa heitetyt diagnoosit olisivat olleet totta, niiden tarkoitus oli saada minut näyttämään huonolta, jotta heidän haluamansa lapsen pois ottaminen saataisiin.
En ole ainoa vanhempi, jolle tätä tehdään
01.11.2022 22:14
Koska sillä sössötyöntekijät yrittivät tehdä minusta sairaan siksi, että puhun huostaanoton valheellisia syitä vastaan. He naamioituivat "tuen" tarjoajiksi, jotta heidän valhettaan ei voisi haastaa ja minä vaikuttaisin tuesta kieltäytyjältä. Sossujen mielestä olin persoona enkä huolestuttava 9 viikkoa ennen kieltäytymistäni avohuollosta ja heti sen jälkeen nepsysairas, samoin terve ja rauhallinen poikani. Ja sinä kysyit siksi, että yrität manipuloida muut pitämään sossun yhden hetken valhetta luonnollisena tosiasiana ja minua epäuskottavana. Niin kuin kiero paska, joka sössötyöntekijä on
01.11.2022 21:52
ja se toimelias yritysluojan sosiaalinen rooli on etusijalla tiedon ja itseohjautuvuuden kustannuksella
01.11.2022 20:31
Eli myönnät, että ammattikorkeakoulu opettaa työroolia, joka erotetaan AMKssa ihmisen luovuudesta ja kannustetaan käyttäytymään niin kuin yritteliäs bisnesluoja, jonka luomistyö rajoittuu hyvin kapeaan asiaan
01.11.2022 20:23
eli lain henkeä ei tarvitse noudattaa, kunhan pakottaa toiset omaan tahtoonsa, joka väännetään toisten tekemistä laeista?
01.11.2022 19:49
Huutia antaa väkivaltainen kasvattaja tietyn asian takia, ja pakottaa käyttäytymään. Valehtelu syrjimisen aikaansaamiseksi todellista syytä kertomatta vastuullisessa virkatehtävässä on pellen toimintaa johdossa. ja minä keskustelen oikeasta ja väärästä huudin antamisen sijaan, joten olen parempi isä kuin sössötyöntekijät. Etkä tajunnut mitä tarkoittaa
huuti etkä pelleauktoriteetti
01.11.2022 19:26
niin, enkö olekin bad ass, kun estän sinun sanaleikkisi?
01.11.2022 19:21
Ei oikkua täydy muiden seurata vaan se on ihmisen ilmaisu, jonka lomassa tarjotaan vuoropuhelua ja kaveruutta, ja toiset voivat amtaa toisen mielipiteen tai laittaa asian oikeaan mittasuhteesen vailla pelkoa tai murhetta. Sinähän oletat pahaa kenestä tahansa kysymättä asiaa ihmiseltä itseltään. Käyttäydyt huonommin kuin lomalla vankilasta päästetyt
01.11.2022 19:19
Kannatan Venäjän viestiä ennen sotaa, en sotaa
01.11.2022 19:10
En kannata ukrainalaisten kärsimystä. Olen pahoillani heidän ja venäläisten puolesta, jotka pakotetaan kuolemaan. En haluaisi olla kummankaan saappaissa. On ikävää puhua sivusta, mutta Venäjä ehdotti asioita ennen sodan julistamistaan, ja Ukraina sekä länsimaat torjuivat ne kaikki ehdottomalla ja jyrkällä tavalla. Venäjän hallituksen on täytynyt reagoida siihen ongelmaan, jonka Ukrainan NATO-jäsenyys aiheuttaa. En voi sille mitään.
01.11.2022 18:19
En kutsuisi niitä arvoiksi ja sopimuksiksi vaan
komentelijan oikeuksiin tottumiseksi,
vihamielisyydeksi niitä kohtaan, jotka luovat itse asioita kääntymättä autoritaarisen ihmisen kautta ja
kiusaamiseksi.
Tuohan vihjaa, että häiritsen jotain tieten tahtoen, mutta et ole vain ansainnut luottamusta siihen, että uskoisin sinua, tekisin kaiken tasan sinun tahtosi mukaan ja kohtelisin sinua kunnioituksella.
Käännät sen tahallaan siten saadaksesi muut ajattelemaan toisista pahaa.
Tsot, tsot, tsot
01.11.2022 18:15
Ukrainan sota on jo ensimmäinen "vapauden" varjolla, NATOn laajenemiseksi ja fasismin puolesta tehtävä sota ja Venäjä on fasisminvastainen valtio.
Joo, valitettavasti ja hyvää tarkoittaenkin, miten päin tahansa kääntämällä, näin on. Meitä ujutetaan rauhanomaisesti kohti väkivaltaa ja kaiken pitäisi näyttää terveeltä. Sinä olet syypää meidän käyttämään väkivaltaan. Höh höh höö!
01.11.2022 11:56
3. Ajaminen selvää ylinopeutta ohittaakseen moottoritiellä oikealta. Ajan 84-85 navin mukaan (mittari 88 neulan alapuolella). Joo, rikoin normia. Silti kumpi on enemmän väärin, selkeän ylinopeuden ajaminen nipottaakseen minulle vai vasemmalla kaistalla ajaminen juuri niin kovaa, että enempi räpsäyttäisi kameran, eikä sitä kovempaa voi laillisesti ajaa? Näin minä pääsen tasaisesti ohi vaihtelevaa nopeutta ajavaa keskikaistaa.
28.10.2022 10:11
Väkivaltainen sijaishuolto
Se on niin kuin lapsipoliittinen voimannäyte, millä keinolla, tekosyillä ja hinnalla hyvänsä ja muiden tahtoa vastaan. Virkavallan etusija. Tuhotaan tahallaan tai varmistetaan tätä hetkeä koskevan teorian hoito ja palautetaan perheeseen.
Lasu arvioi vanhempaa säännöllisesti tai pitää vanhempaa soveltumattomana ja aikoo pitää sijoituksen. Sossu ei kerro tapaamisissa käyvälle vanhemmalle kumpi se on. Saamme vain paketteja, joita ei voi korjata.
26.10.2022 11:15
Juuri niin. Ollaan vaatimattomia. Kerroin pojalle lastensuojelusta siksi, että hän ymmärtäisi kokemansa kauhun ja suhtautuisi siihen rakentavasti traumatisoitumisen sijaan
25.10.2022 15:54
Ei pidä unohtaa, että poikani tuli tapaamisista silmät loistaen ja koska puhuin hänelle lastensuojelusta, hänellä valehdeltiin olevan psyykkisiä oireita, jotka ilmenivät epäselvänä puheena 3-vuotiaana, housuun pissaamisena kerran ja lauleskeluna, ja minulla sanottiin olevan mentalisaatiohäiriö, poikani jäi yksin minun sylissä pelatessaan, koska olin itkuinen meille tehdystä kauhusta ja tilanne on sössötyöntekijän päätöksellä huonontunut tapaamisten aikana, koska en suostunut lopettamaan lastensuojelusta puhumista. Siksi lopetin tapaamiset 9 kk sitten.
25.10.2022 15:24
Tapaamisten edistyminen, lisää oikkareita, tiivimmät ajat, valvonnan loppuminen, käynnit pakkokodissa, kotikokeilut ja sijoituksen loppuminen, jos tottelen, ei vain ole voimavarojen tuhlauksen arvoista. En voi niille mitään.
25.10.2022 14:44
26 / 54