Vapaa kuvaus

Aloituksia

375

Kommenttia

1317

1. Kuulapistooli oli minun puoleltani sama asia, mutta eri asia heidän puoleltaan, koska toisin kuim kuntosalin kaiuttimen vastustaja, he eivät kertoneet kokevansa sen häiritsevänä. Kaksi ystävääni, joihin luotin, ja vitsailin joidenkin opiskelijoiden jäykästä asenteesta. Mitä joku sanoisi, jos näyttäisin tämän väärässä porukassa. No, toinen oli humoristinen "siis mä tiedän mikä toi on, mut ei ehkä kannattais näyttää sitä täällä". Lelu ei osoittanut ketään vaan oli kaverin vieressä näytillä. Kaveri hankki minut putkaan viikonlopuksi, yliopistosta jäädytetyksi, laittoman uhkauksen tuomion. Oikeudessa sanoin painokkaasti "se ei ole totta" ja ystäväni katsoi pahoillaan. Hän varmaan ajatteli, että minä halusin kertoa hänelle, että ammun hänet kohta, ja että vaikka en olisi tarkoittanut sitä, nyt viranomaiset päättävät mitä minulle tehdään. Ikävää, mutta hän ei voi sille mitään. Pidän sitä asennetta pettymyksenä. Totuus pitäisi aina sanoa ääneen.
  2. Väkivallan hyväksyminen ei tarkoita komennuksen hyväksymistä, etkä ole turvassa väkivaltaiselta koneistolta tottelemalla. Lastensuojelun työntekijät valehtelevat sinua vastaan, etkä voi tehdä mitään. jos olet hyväksynyt sen, että suomalaiset sosiaalinaiset ovat väkivaltaisia valehtelijoita, niin sinä vaadit valehtelun lopettamista lastensuojelussa.