Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaan asiallisille ihmisille. Nuo häiriköt sotkevat tätä
07.11.2022 18:14
Todisteiden puuttuminen ei estä valehtelusta kertomista eikä todista sitä, että valehtelen. Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa
07.11.2022 18:13
Itse asiassa teoria liikkuu nyt symbolisessa ja sosiaalisessa pääomassa ja niiden vapauttamisessa esim bourdieu
07.11.2022 17:58
Miksi et itse lopeta vanhempien vainoamista valheillaai sen sijaan, että syytät minua vihaamisesta?
07.11.2022 16:51
Luuletteko, että jos tarpeeksi moni valehtelee yhtä aikaa, niin se hyväksytään totuutena? Hauska seikka tässä auktoriteetin vastustamiskamppailussa on se, ettei suomalaisia sosiaalityöntekijöitä ja kiusaajia ärsytä valehtelijaksi kutsuminen. Kyse on politiikasta ja silloin homma jatkuu, uusi mahdollisuus kääntää asia toisia vastaan ja muut häntä vastaan. Ulkomailla saisit ihmiset suuttumaan.
07.11.2022 16:39
Äidin mielestä olen huippuisä ja hän sanoi sossulle, että minun pitäisi vain olla töissä lasten kasvattajana. Muut pitäisivät minua outona. Hän ei pidä itkemistäni ongelmana. Koska lapseni oli isän seurassa, hän ei jäänyt yksin. Sosiaalityöntekijä käytti sitä minua vastaan.
Kun toruin valvojia, tein sen lapsen lähdettyä, en lapsen seurassa. Tämä on sinun ennakkoluuloisuuttasi.
Minulla ja lapsellani ei ole mitään ongelmia. Hän on iloinen ja terve.
Sosiaalityöntekijän kirjoitustyyli muodostuu useista vanhempaa vastaan suunnattuista vääristelmistä yhdessä virkkeessä. Niiden purkaminen on työlästä ja oikeuslaitos uskoo ne automaattisesti virkamiehen kynästä.
Lastensuojelu yrittää syrjiä vanhempia, koska heillä on poliittinen motiivi etsiä vikoja. Sosiaalityöntekijät olettavat, että lapsi tarvitsee suojelua omia vanhempiaan vastaan, joka oikeuttaa Suomen viranomaisen kohtelemaan vanhempia aina ja oikeutuksetta uhkana, joka pitää eristää valheilla
07.11.2022 16:25
Minä en hae neuvoja. Minä neuvon muita sosiaalitoimen uhreja kieltämään huostaanoton ja valehtelun. Miksi oletat, että huostaanotosta valittava on autettava
07.11.2022 16:18
Sanot olevasi samassa tilanteessa saadaksesi kielteisen vertailukohdan. Se on valhe. Viestisi jälkiosa taas on samaa psykologista herjaa kuin sellainen, joka kannattaa huostaanottoja ja jolla on ennakkoluulo, että jotkut ihmiset eivät vain sovellu kasvattajiksi.
Kun olin tapaamisissa, ylläpidin poikani perhettä oikein, hänellä oli pikku koti kaksi tuntia, jossa hänellä oli turva, kuuntelu ja hellyys ja rentous.
Sosiaalityöntekijä valehtelee näin
turva ja hellyys - lapseen takertuminen.
Olet törkeä valehtelija
07.11.2022 16:17
Umm, olen hädissäni siitä, että lastensuojelun virkamiehet käyttävät poliittisia valheita minua vastaan, estävät vanhemmuuteni ja keskustelupyrkimykset
07.11.2022 16:12
ja tällä yrität manipuloida minut epämukavaksi/toiset minua vastaan, kun reagoin siihen, että minua kohtelee alentuvasti nuorempana joku vanhempi. Nyyh, nyyh, leikkasi luuhun asti
07.11.2022 16:08
ja tekosyillä oli syvällinen merkitys, jota et kuvaillut, mutta joka on todenvastainen
07.11.2022 16:05
Huostaanottoa ei tarvita. Se väännetään tekosyillä, jos sosiaalityöntekijä tarvitsee sitä määräysvaltansa toteutumiseen
07.11.2022 16:03
Tämä psyk-tekosyysi jäi epäselväksi, vaikka tiedämme suunnanneesi sen minun uskottavuuttani vastaan.
07.11.2022 15:47
tai siis nationalismin puute ei ole syy ulkomaalaisten syrjintään lastensuojelussa
07.11.2022 15:40
onpas, kansamurha tehtiin punaisia vastaan ja elämme sen jälkitilaa, jossa toisinajattelu vääristetään mielenterveyshäiriöksi ja virkamies saa keksiä mitä tahansa ihmisiä vastaan ilman valitusmahdollisuutta. He ovat samanmielisiä ihmisiä kuin valkoiset ja sen ympärillä on tapakulttuuri
07.11.2022 15:36
ulkomaalaisuus vääristetään sosiaalityöntekijän toimesta lapsen sopeutumisuhaksi ja siksi lain edellyttämäksi kiireelliseksi vaaraksi. Oikeuslaitos taas missaa tempun ja pitää virkamiehen valhetta sopeutumisesta totena. Käännetään normaali asia negatiiviseksi, jotta lastensuojelu saa vallan ja suojeluoikeuden ulkomaalaista vanhempaa vastaan. Sama kuvio suomalaisten kanssa.
07.11.2022 15:33
Kukaan ei usko sinua, kun heität diagnooseja ilman tutkimuksia. Katsos, lastensuojelu tekee sen salaa ja siksi ei jää kiinni. Et poju ihan osaa sitä
07.11.2022 15:28
lastensuojelu Estää minua tottelemasta lastensuojelua kieltäytymällä pyynnöstäni totella heitä. Heidän olisi pakko luopua komentamisesta, jos he antaisivat minun totella. Silloin he eivät voisi tehdä mitä tahansa asemani vahingoittamiseen, ja sen nimeän komennukseksi. Jos alamainen pyytää sitä, silloin he joutuisivat tasavertaiseen asemaan, ja siksi he kieltäytyvät keskustelemasta pyynnöstä antaa totella. He yrittävät komentaa sanomalla "pitää mennä hyvin", jolloin en voi koskaan tietää, miten minun pitää totella ja he voivat keksiä lisää huolia, joita ei tarvitse todistaa. Minä tiedän, ettei pyyntö saada totella ole yhteneväistä etuni kanssa ja se on ristiriita. Se kuitenkin on kannaltani parempi kuin lastensuojelu käytös. Se oli taktinen hyökkäys lastensuojelua vastaan, jonka he torjuivat
07.11.2022 15:27
Potkuista puhumisella yrität saada muut pitämään minua epäuskottavana
07.11.2022 15:21
Kusipää, lopeta seuraamiseni, koska tunnen turvallisuuteni uhatuksi ja epäilen sinun mielenterveyttäsi
07.11.2022 15:21
33 / 66