Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kävin+eri+sosiaalityön+toimistossa.+Tavoitteeni+on+todistaa,+että+huostaanoton+perusteet+eivät+olleet+totta+ja+saada+muita+viranomaisia+viestittämään+sitä+sosiaalityöntekijälle.+Haluan+olla+proaktiivinen.+Asiaa+sivusta+katsova+sosiaalityöntekijä+ottaa+minut+itkuisena+vastaan+ja+sanoo,+että+"nyt+sinun+pitäisi+mennä+kotiin+lepäämään".+Hän+antaa+minulle+ajan+kiireellisesti,+jotta+hän+voi+auttaa+minua+akuutin+hädän+kanssa+selviämisessä.+Minulla+ja+huostaanotetulla+lapsellani+on+elämä+ja+tunteet+kunnossa.+Sosiaalityöntekijä+päätti+yksin+ennakkoluulonsa+mukaan,+että+minulla+ei+ole+asiat+kunnossa,+vaikka+teen+surutyötä+ja+viestini+on+selittää+väärinkäsitykset.+Jos+hän+olisi+töissä+siinä+ensimmäisessä+toimistossa,+niin+hän+tekisi+päätöksen,+etten+ole+siinä+kunnossa,+että+lapseni+voisi+palata+kotiin.+Kerroin+tästä+toimiston+päällikölle,+joka+ymmärsi+väärin.+Pyysin+vanhempaa+ja+kokeneempaa+sosiaalityöntekijää,+joka+ei+vetäisi+vääriä+johtopäätöksiä.+Hän+kertoi,+että+heidän+tehtävänsä+keskittyy+vieroitusasiakkaisiin.+Minun+pitäisi+käydä+kolmannessa+toimistossa,+perheneuvola-lastenvalvoja,+jossa+on+hyviä+tyyppejä.+Olen+2+kk+jonossa+sinne+samasta+tavoitteesta.+Päällikkö+ei+tajunnut+sitä,+että+sosiaalityöntekijä+estää+minua+selittämästä+väärinkäsitystä+ja+luulee,+että+minulla+on+akuutti+kriisi.+Se+johtuu+siitä,+että+siinä+toimistossa+ollaan+keskitytty+vieroituspotilaisiin.+Ja+siksi+minulla+oletetaan+olevan+akuutti+kriisi+eikä+proaktiivista+tavoitetta.+Lastensuojelun+sosiaalityöntekijä+tekee+johtopäätökset+samalla+tavalla.+Mikä+teitä+sosiaalityöntekijöitä+vaivaa?
20.12.2021 09:31
Ei+tämä+tapaus+ole+mitenkään+ihme.+Täällä+kirjoittavat+vastustajat+puhuvat+sinulle,+niin+kuin+olisit+ainoa+ja+lastensuojelu+olisi+luonnollista.
Sosiaalityöntekijä+päättää+yksin+hallinto-oikeuden+päätöksen+jälkeen,+että+tuleeko+hallinto-oikeuden+päätöstä+toteuttaa.
20.12.2021 09:05
Tarkoitat+siis++lyhyesti+sanottuna,+että+jos+joku+on+erilainen+ja+poikkeava,+niin+huostaanotto+on+hyväksyttyä.+
Ja+ensin+he+huostaanottavat.+Sen+jälkeen+selvitetään+mielenterveys.
20.12.2021 08:57
Mielenterveystutkimukseen+joutuminen,+kun+elämä+ja+lapsi+on+kunnossa,+on+painostavaa.+Varsinkin+jos+lapsi+on+viety+huostaan+ilman+syytä.+Lääkäriin+meneminen+on+siksi+vapaaehtoista,+että+ihmisellä+on+koskemattomuus+ja+itsemääräämisoikeus.+Sosiaalityöntekijä+voi+kieltää+sen+pakottamalla+tutkimuksiin+lapsen+poisoton+uhalla.+Sosiaalityöntekijä+päättää+yksin,+onko+terveen+paperit+riittävä+peruste.+Lisäksi+sosiaalityöntekijä+päättää+hallinto-oikeuden+päätöksen+päälle,+että+miten+ja+milloin+huostaanotto+lopetetaan.+Siis+niillä+syillä,+jotka+ovat+sosiaalityöntekijän+keksimiä.
20.12.2021 08:53
Toisin+sanoen,+ei+ole+mitään+hyvää+vanhempaa,+joka+on+tuotu+sosiaalityöntekijän+asiakkaaksi.+Terve+ja+viisas+vanhempi+on+mahdottomuus.+Sosiaalityöntekijä+on+yliopistossa+koulutettu+ja+oikeassa.+Asia+on+tärkeä+ja+laki+on+sen+puolella.+Lapsi+pitää+pelastaa+ja+vanhemmat+pitää+pysäyttää.
17.12.2021 19:43
Sosiaalityöntekijä+luulee,+että+asiakas+on+mielenterveysvammainen.+Lisäksi+hän+on+ideologinen,+eli+haluaa+saada+päättää,+ja+lastensuojelulaki+on+sen+luvannut.+Niinpä+normaali+sosiaalityöntekijä+yrittää+todistaa+muille+ja+asiakkaalle,+että+hän+ei+ole+siinä+kunnossa,+että+lapsi+pitäisi+palauttaa+hänelle.
17.12.2021 19:27
En+valehtele.+Minut+uhrattiin+sotatavoitteelle.+Sosiaalityöntekijä+käy+sotaa,+jossa+tulee+aina+uhreja+oikean+asian+nimissä.+Eduskunta+taas+tarkoitti+sosiaalityöntekijän+vallat+oikeiden+uhkien+estämiseksi.
17.12.2021 15:15
Ai+sitä,+että+jos+hän+haluaa,+hän+keksii+tekosyyt+puuttumiselle+ongelmien+puuttuessa.
16.12.2021 17:12
Jos+sossu+on+ennakkoluuloinen,+niin+se+on+kaksiteräinen+miekka.+Toisaalta+jos+hän+haluaa,+hän+ei+puutu+todellisiin+ongelmiin.+Toisaalta+jos+hän+haluaa,+hän+keksii+tekosyyt+puuttumiselle+ongelmien+puuttuessa.+Minun+perheeni+on+joutunut+väkivallan+uhriksi.
16.12.2021 16:51
Sosiaalityö+epäilee+ja+päättää.+Se+ei+todista+mitään.+Se+voi+tehdä+enemmän+kuin+poliisi+tai+tuomari.
16.12.2021 16:49
Enpäs.+Siksi+koska+en+voi+todistaa+sitä,+minulla+pitäisi+olla+seurana+poliisi,+lakimies,+sosiaaliasiamies+ja+uutiskanava+aina+kun+asioin+yhden+sosiaalityöntekijän+kanssa.
16.12.2021 16:43
Uusi+sosiaalityöntekijä+sanoi+maanantaina,+että+haluan+vain+keskustella+niin+kauan,+että+saan+sellaisen+päätöksen,+jonka+haluan+kuulla.+Ja+että+olen+jo+keskustellut+näistä+asioista+avohuollon+sosiaalityöntekijän+kanssa.+Niinpä+keskustelun+hyödyt+kielletään+sosiaalityöntekijällä.+Lapseni+viedään+sijoitusperheestä+huostaanottoperheeseen+ja+lopetushakemukseni+hylätään.+Syy+siihen+on+se,+ettei+ole+kulunut+vielä+kauan+päätöksestä.+Mutta+kun+päätöksen+syyt+eivät+ole+totta+ollenkaan+siten,+miten+lapseni+todella+voi+hyvin+sanotuissa+olosuhteissa+ja+asioiden+haitat+ovat+epäilyjä,+oletuksia+ja+teorioita.+Olen+todella+epätoivoinen,+väärinymmärretty+sosiaalityöntekijällä+enkä+voi+lopettaa+itkemistä.
05.12.2021 08:25
Olen+pienyrittäjä+Foodoran+jakelijana.+Katselin+eilen+Hesessä+kuinka+pari+isoa+perhettä+ja+viisi+muuta+asiakasta+pakkautuivat+kassojen+eteen.+Puolella+oli+maski+ja+turvaväli+puolesta+metristä+metriin.+Itse+avaan+ovet+kyynärpäällä,+käytän+maskia+ja+seisoin+viiden+metrin+päässä.+Auttaa,+jos+kuvittelee+ison+pilven+ihmisten+hengityksen+ympärille.+Siinä+asuu+korona.
Niin,+ehkä+nyt+ihan+ensimmäistä+kertaa+valtio+laskee+virusmääriä+koko+väestössä+eikä+osastoilla,+jolloin+tulee+harha+siitä,+että+se+aiheuttaa+enemmän+kuolemia+kuin+osastoilla.+Tämä+tauti+on+kuitenkin+paljon+pahempi+kuin+yleensä.+Onpas!+Ihan+varmasti.
05.12.2021 07:58
sosiaalityöntekijä+sanoo+mitä+tahansa+toisten+mielenterveydestä+ja+kotielämästä+ja+laittaa+sen+asiakirjaan+viranomaisen+todistettuna+tosiasiana.+Sitten+kun+sitä+arvostelee,+kutsutaan+itsereflektioon+kyvyttömäksi!!!!!!!!!!!
26.11.2021 19:25
Lastensuojelu+on+politisoitunut,+eli+huostaanoton+perusteet+pahenevat+sitä+mukaa,+mitä+enemmän+vanhempi+vastustaa+määräilyä.+Ei+siksi,+miten+vanhemmat+kohtelevat+lasta.+Niitä+on+vaikea+todistaa+vääräksi,+koska+viranomaisen+lausunnot+koetaan+tosiasioiksi.
24.11.2021 09:50
Sosiaalityöntekijän+täytyy+lain+mukaan+huolehtia+lapsesta,+jos+vanhemmat+eivät+pysty,+mutta+sosiaalityöntekijä+päättää+yksin,+milloin+se+on.+Hän+valehtelee+suoraan+asiakirjoissa+ja+kääntää+myös+lapsen+asiat+kielteisiksi,+vaikka+muut+viranomaiset+eivät+ole+sanoneet+niin.+Kun+on+aika+allekirjoittaa,+hän+sanoo+että+et+saa+lastasi+kotiin+ennen+oikeudenkäyntiä+jos+et+allekirjoita.
19.11.2021 14:12
Tapaamisissa+vanhempaan+kohdistetaan+ohjausinterventioita,+jotka+tiedät+kykeneväsi+hoitamaan+normaalisti+kotona,+kuten+käsipaperin+hakeminen+sinulle+ruokapöytään,+lapsen+vieminen+ulos+viideksi+minuutiksi+ennen+sijaisperheen+saapumista,+koska+lapsella+on+kurkku+kipeä+ja+kuuman+uunivuoan+varominen+lapsen+edessä.
06.11.2021 07:44
Näin+taustaoletuksien+kriittinen+käsittely+estetään+ja+suojellaan+sosiaalityön+mielivaltaa.+Jos+vanhempi+sanoo+lapselle+kiellettyjä+sanoja,+kuten+että+sinulla+on+terve+ja+iloinen+koti+ja+sinä+tarvitset+isän,+äidin+ja+kodin,+vanhemmat+tapaamiset+lapsen+kanssa+kielletään+kokonaan
06.11.2021 07:39
Lastensuojeluilmoituksen+tekijä+päättää+lastensuojelutoiminnan+otsikon+ja+sosiaalityöntekijä+keksii+päästään+rivit+perusteisiin.+Lastensuojelutoimintaa+ei+lopeteta+vaan+pidetään+yllä,+vaikka+perusteita+ei+ole,+koska+lastensuojeluilmoitus+on+tehty.+Vanhempia+syytetään+sairaudentunnottomuudesta,+kun+he+väittävät,+ettei+lastensuojelutyötä+pitäisi+toteuttaa+ja+kohdellaan+korkean+tason+turvallisuusprotokollalla,+joka+muistuttaa+agenttileffoja.+Modernit+tietoturva-+ja+suojelukäytännöt+laitetaan+tapaamisiin,+ja+kiellettyjen+sanojen+sanomista+valvotaan,+ettei+lasta+kiusata+turhaan.
06.11.2021 07:32
Anonyymi
05.11.2021+02:38
UUSI
Kun+katsoo+profiilisi+takaa+kaikkea+sitä,+mitä+olet+ulos+suoltanut,+ei+ole+ihmekkään+jos+lastensuojelu+kiinnostuu…
Silloin+loit+argumentin+minun+puolestani+aloituksen+hyväksi.+Se+ei+todista,+että+hoidan+lastani+huonosti+eikä+lastensuojelulla+tule+olla+määräysvaltaa+yksityiselämääni+siksi,+että+kirjoitan+sitä+vastaan.+Kiusaamista+ja+Tuollainen+sosiaalityöntekijäkin+on.
05.11.2021 02:52
51 / 54