Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
368
Kommenttia
1267
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai+ei+hän+kukaan+ole.+Joku+todella+ruma+persoona.+Narsistihan+voi+emuloida+kaikkia.+Olen+vain+herättänyt+anonyymin+nettistalkkaajan+huomiota.
27.04.2022 18:17
Niin,+näitä+päätöksiin+kirjoitettuja+synkkiä+ja+raskaita+viranomaisen+valehteluja+alkaa+tulla+kirjoituksessani+teille+nähtäväksi+kaikessa+rumuudessaan.+
Koko+mielisairauskeskeinen+painolasti+meidän+tapauksessamme++on+yksinomaan+kaupungin+lastensuojelutoimiston+keksimää.
Truthreally+hurts+on+minun+sosiaalityöntekijäni,+joka+really+uskoo,+että+vähän+raaputtamalla+löytyy+minun+todelliset+heikkouteni.+
:)))))))
27.04.2022 18:00
Pärjäsin+hienosti+isänä+avioeron+jälkeen.+Kieltäytymisen+jälkeen+sosiaalilautakunta+poimii+asiat+yksityiselämästämme+ja+näyttelee+niin+kuin+
Isä+viihdyttää+lasta+työajossa+autossa.+Pari+kertaa+lämpimillä+säillä+ja+päiväkotiin+heti+kun+se+loma+loppuu.
/
Mielisairaalla+isällä+on+lapsi+autossa.+Hän+ei+pysty+keskittymään+lapsen+hyvinvointiin+mielentilansa+takia.
Isä+puhuu+lapselle+lastensuojelusta.+Hän+tietää+mitä+tapahtuu+ja+miksi+ja+samalla+hän+luottaa+isän+huolenpitoon.
/
lapsi+taantuu+isän+häiriintyneestä+puheesta.+Isä+aiheuttaa+hätätilanteen+ollessaan+lapsen+kanssa+yksin
27.04.2022 17:32
Keskustelu+on+aina+auktoriteetin+kyseenalaistamista.+Se+kuuluu+terveeseen+yhteiskuntaan.+Suomen+lastensuojelu+eli+kaupunkien+sosiaalilautakunnat+eivät+käyttäydy+terveesti.
27.04.2022 17:26
Sanoin,+että+koska+sosiaalilautakunta+on+epäpätevä,+sen+ei+saa+antaa+puuttua+yksityiselämään.+En+mitään+muuta.+
Minä+osaan+korjata+ongelmat+itseni,+vanhempien+ja+lasten+elämässä.+Olen+niin+viisas.+Kannustan+ihmistä+ajattelemaan+elämäänsä+ja+luottamaan+itseensä.+En+riistä+lasta,+pakota+ja+pimitä+johtopäätöksiä.++Tätä+voi+olla+todellinen+pätevä+auttaminen+eikä+puuttuminen+ole+eristävää.
Huostaanotto+on+kiellettävä+kokonaan.+Ehdotan+huostaanoton+kieltämistä,+jolloin+lastensuojelu+ei+voi+keksiä+valheita+huostaanoton+saamiseksi.+Tällöin+se+joutuu+käyttämään+avohuollon+palveluja,+jotka+ovat+olleet+tähän+asti+näennäisiä+ja+kehittämään+keinoja.+Avohuollossa+on+rajoittamispäätöksiä,+laitospäätöksiä,+kiireellisiä+sijoituksia+ja+kotipsykoterapiaa.+Niihin+pakotetaan+myös+iloisia+ja+terveitä+perheitä+ja+ne+ovat+kaikki+näennäisiä,+ilman+todellista+päämäärää+ja+sosiaalityöntekijän+mielenjohteesta.+Ne+ovat+oikein+kohdennettuna+tehokkaita+tapoja+kontrolloida+vanhempia+ja+varmistaa+pahoinpitelyn+esto.+Ihmisten+tuhoaminen+ei+loppunut+ennen+kuin+rikoslaki+noituudesta+kumottiin.+Toisaalta+tämä+kansalaisaloite+voidaan+muuttaa+uuden+viran+perustamiseksi,+joka+voisi+toimia+sovittelijana+viranomaisen+ja+vanhemman+välillä.+Molemmilla+osapuolilla+tulee+olla+halu+pyrkiä+johonkin+parempaan+johtopäätökseen+ja+ratkaisuun,+eikä+vedota+"holhousoikeuteen".
27.04.2022 16:40
Auktoriteetti+voi+olla+persoonallisuushäiriö.+Väheksytään+toisten+olemassaoloa+ja+tunteita+ja+pahoinpidellään+henkisesti+eikä+käydä+avointa+keskustelus+tosiasioista.+Auktoriteetti+ei+ole+mikään+tyranni.+Se,+joka+osaa.+Minä+osaan+näyttää,+miten+sosiaalilautakunta+on+tekaissut+sairauksia+minulle+ja+pikkulapselleni+komennusvallan+tavoitteella.+Minä+olen+auktoriteetti+tässä+asiassa.+Kandin+kirjoittaja+on+auktoriteetti.+Musiikin+säveltävä+on+auktoriteetti+(author)
27.04.2022 16:23
Kaikki+lastensuojelun+päätökset+ovat+riippuvaisia+siitä,+mikä+tavoite+sosiaalilautakunnalla+on.+Vanhemman+sairaudet+tekaistaan+tavoitteen+saavuttamiseksi.+Ja+he+ovat+voineet+lautakunnassa+keskustella+salaa,+että+"tästä+lähtien+me+pyrimme+vaarallisen+isån+eristämiseen".+Siksi+äidin+puolustaminen.+Ja+se+ei+ole+sosiaalityöntekijä+vaan+lautakunta,+jolle+sössötyöntekijä+valmistelee+ja+lautakunta+päättää,+tai+lautakunta+ohjaa+ja+sössötyöntekijä+tekee+päätöksen.+He+ovat+kaikki+töissä+lastensuojelussa+ja+nauttivat+rajattomasta+vallasta+mitä+tulee+lapsiperheisiin.
27.04.2022 16:16
"kaikki+mitä+viranomainen+sanoo+on+tosiasia"
27.04.2022 15:17
Sossu+on+epöpötevä+koko+yksityiselämän+tietämyksessä+ja+pätevä+virkaan.+Ei+maisterin+paperit+tee+tyhmästä+viisasta+KAIKKEEN
27.04.2022 15:16
Paitsi+että+kirjaukset+ovat+yksipuolisesti+sosiaalilautakunnan+tai+sitä+myötäilevien+viranomaisten+tekstejä.
27.04.2022 14:17
Luolan+patriarkka+(sosiaalilautakunta)+hakkasi+pääni+irti+,+koska+menin+ulos+etsimään+marjoja+js+juuria+ja+meiltä+on+ruoka+loppu.+Syyksi+he+sanoivat,+että+ulkona+on+vaarallisia+susia.
27.04.2022 13:26
Minä+olen+huostaanotetun+pojan+hyvä+isä+ja+olen+laittanut+hänen+mielipiteensä+ylös.+Lapseni+on+sanonut+parin+vuoden+aikana+"minä+haluan+asua+isän+kotona+enkä+äidin+kotona",+tapaamispaikassa+"nyt+pyydä+apua!"+osoittaen+valvojia,+"minä+kerroin+sijaisperheen+tädille,+että+isä+on+hyvä+isä",+tapaamisella+hän+silitti+käsivarttani+ja+sanoi+"kiitos+isä"+ja+isoisälle+hän+sanoi+sijaisperheen+säännöllisillä+puheluissa,+että+"minä+saan+olla+isän+seurassa+kerran+viikossa.
27.04.2022 13:23
Tai+siis+näin:+Sössötyöntekijä+käyttää+kaikkia+keinoja+todellisen+hätätilanteen+lisäksi+myös+epämääräisessä+ongelmassa,+koska+hän+on+epäpätevä+ja+laki+katsoo+vain+kaikkien+keinojen+käytön+(mielivaltaisen+huostaanoton)++olevan+sallittua.
27.04.2022 12:56
Huostaanottoja+tehdään+terveille+ja+iloisille+lapsille,+koska+vanhempi+ei+tottele+valheita+tai+jokin+on+mahdollisesti+huolta+herättävää+tai+saattaa+aiheuttaa+sosialisaation+ongelmia+10+vuoden+päästä.+Kaikki+käy.+Niitä+ei+tehdä+vain+jos+tekee+niin+kuin+käsketään,+vaikka+siinä+ei+ole+mitään+todenmukaisuutta.+Todella+vaikeat+tapaukset+ovat+harvinaisia+ja+koska+sosiaalilautakunta+ei+tiedä+mitään,+se+ei+pysäytä+niitä.+Kaikki+on+sosiaalityöntekijän+omaa+halua.
26.04.2022 11:21
Sosiaalilautakunta+tekaisee+ongelmia+lapsen+poisviennin+jälkeen,+joista+ei+ole+koskaan+puhuttu.+He+kieltävät+niistä+puhumisen+ja+vaativat+tottelemaan,+tai+muuten+kotiinpalautusta+ei+tehdä.
26.04.2022 10:46
Kun+kysyin+sossulta,+voinko+luottaa+heihin,+hän+vastasi,+voit+valittaa+hallinto-oikeuteen.+Kun+psykologi+kutsui+heidät+keskusteluun,+he+eivät+vastanneet.+Minulle+he+sanoivat,+etten+saa+tutkimuksia+enkä+tuen+suunnitelmaa,+koska+sanoin+olevani+terve.+Kun+diakoni+pyysi+keskustelua,+he+vastasivat,+että+seurakunnan+diakoni+uhkaa+lapseni+tietoturvaa.+He+kieltävät+keskustelun,+arvioivat+minua+väärin,+keksivät+sairauksia,+vievät+lapseni+turhaan,+asettavat+minut+huonoon+asemaan+ilman+mahdollisuutta+korjata+ja+tekevät+päätökset+selän+takana.+Minulle+ei+anneta+mahdollisuutta+luottaa+lastensuojeluun+vaan+totella.
25.04.2022 20:21
Vain+sosiaalilautakunta+arvioi+ihmisen+koko+persoonallisuutta.+Kukaan+muu+virasto+tai+tieteenala+ei+sitä+tee.+Koko+persoonallisuutta+ei+voi+ymmärtää+tai+tuntea+niin+hyvin,+että+sen+perusteella+ennustetaan+miten+käy+persoonan+lastenkasvatukselle,+varsinkaan+ilman+tieteellistä+metodia.+Tämä+todistaa,+että+se+laillinen+virasto,+johon+palkataan+epäpäteviä+likkoja+ja+lihavia+keski-ikäisiä,+huostakulttiin+uskovia+pomoja,+on+todella+rikollinen+luomus.+Ongelmana+on+tietämätön+ja+naivi+eduskunta.
25.04.2022 14:36
Jotta+sinunlaisesi+kiusaajat+estetään+lasten+sosialisaatiosta
25.04.2022 14:31
Lastensuojelun+huolet+ovat+eteerisiä,+mahdollisia+tulevaisuuden+tapahtumia+tai+mielenjohteita,+ei+mikään+konkreettisen+asian+arviointi.+Lisäksi+arvioinnilla+ei+ole+aikarajaa.+Asiakkuus+on+arviointia.+Sitten+kun+menee+normaalisti+5+kk+tapaamisissa+ja+yhden+kerran+vastoin+valvojaa,+niin+tilanne+on+mennyt+huonommaksi+tapaamisten+aikana+ja+rajoitetaan.+Mikään+ei+estä+sosiaalilautakuntaa+tekemästä+arviointia+ikuisesti+ja+väärin.+Arviointi+on+näennäisesti++lainmukaista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17277221/hallinto-oikeus-rikkoo-lakia
Avaus+pitää+paikkansa.+Todistelu+on+kyllä+mahdollista+hallinto-oikeudessa+sosiaalityöntekijöiden+ilmoittamien+tosiseikkojen+osalta.+Ongelmana+on+vain+se,+että+"tosiseikat"+ovat+usein+lastensuojeluasioissa+luokkaa+"olemme+huolissamme+lapsesta".
On+äärimmäisen+vaikeaa+todistaa,+ettei+"huolelle"+ole+aihetta.+Se+olisi+melkein+sama+asia+kuin+pahoinpitelyasiassa+yrittäisi+todistaa+sitä+vastaan,+että+"milloin+olet+lakannut+lyömästä+vaimoasi?"+Eihän+sellaista+voi+todistaa;+eikä+varsinkaan+silloin,+jos+mitään+väkivaltaa+ei+ole+lainkaan+tapahtunut.
25.04.2022 09:46
Vsnhemmilla+on+valta+pysäyttää+tyranni+Suomessa.+Kaikki+äidit+ja+isät+vain+katkaisevat+välit+lastensuojelun+kanssa+ja+lopettavat+tapaamasta+lastaan+lastensuojelun+ehdoilla.+Silloin+huostaanotto+kiellettäisiin,+koska+sen+kulut+räjähtäisivät+käsiin.
24.04.2022 11:28
52 / 64