Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valehtelija! Jos sinua ei kiinnostaisi, et kommentoisi. Sen sijaan haluat, että sinun maailmankatsomuksesi voittaa omani sijaan ja käytät tekosyynä sitä, että minä puhun jotain, mikä ei ole kiinnostavaa sille, että oma auktoriteettisi ja katsomuksesi on parempaa.
27.04.2023 11:49
Lastensuojelutyöntekijät valehtelevat mielenterveydestäni, riistävät lapseni ja vääntävät vastalauseitani, koska he haluavat kasvattaa lapseni mielestään parempaan suuntaan kuin mitä minä olen tekemässä.
Pirjo kirjoitti: Parempaan? Hm... Kenen parempaan suuntaan? Mihin parempaan suuntaan?
Teemu: Voi se olla, mutta se ei ole sinun vallassasi ja teille tehdään vahingollinen huostaanotto sen toteuttamiseksi. Siksi se on radikaalia
Pirjo: Mikä on se parempi suunta?
Teemu: Ilman omaa vanhempaa, koska vanhempi on epätoivottua ihmisryhmää. Mikä tahansa vika haittaa uljasta ja täydellistä lasta.
27.04.2023 11:42
Hoitajat eivät tule, kun lapset itkevät päiväkodissa
Lippulaivan päiväkodissa oli tänään leikkiaitauksessa kymmeniä 2-3 -vuotiaita, joista vähintään viisi itki. Kaksi hoitajaa jutteli keskenään ammattimaisesti hymyillen. Kolme aikuista kuunteli naista, joka esitteli jotain. Sanoin yhdelle ylipainoiselle viisikymppiselle hoitajalle, joka istui yksinään, että teillä itkee liian moni lapsi. Hän ohitti arvostelun ja väänsi sen "joo, niitä on monta", siis monta lasta. Hän pudisti päätään pitkään ja jatkoi sitä kuljettuani ohitse. Ei resurssit eivätkä hoitajat riitä eikä voi mitään. Paremminkin kyse oli autoritaarisesta "vakavasta leikistä" ja hoitajat ajattelivat, että "antaa niiden itkeä, niin oppivat olemaan vaatimatta". Minun poikani ei itkenyt ja olimme aina lähellä.
26.04.2023 17:23
Kävin hampparipaikassa ja myyjä kutsui minut "ja täältä saa tilauksen". Minun olisi pitänyt siirtyä "noutotiskiltä" keskelle pöytää ja sanoin siitä. Hän suostui. Sanoin "en voi muuten tietää, mihin minut käsketään". Hän näytti vihaiselta Minun on syytä sanoa noin, koska jos olen muualla kuin noutotiskillä, snap.
23.04.2023 14:44
Hain kolme putsaa arabipitseriasta. Kokki käski minun astua keittiön puolelle. Sanoin, etten astu, koska se on hygienianvastaista. Olen ollut kokkikoulussa ja se on standardi. Hän väitti, ettei se haittaa ihan vain lähellä ovea. Vastasin, että oven vieressä oli paljas taikinajuuri. Hän keskeytti minut sanoi olevansa kiireinen, Sitten hän alkoi käydä limuja ja kolmea pitsaa läpi hitaasti.
Hän käytti tottelemattomuuttani verukkeena omalle auktoriteetilleen ja sille, että hän voi kannella, ettek tee mitä käsketään yhtiölle. Hän vääristää totuuden hygieniasäännöistä omak auktoriteettinsa eduksi. Otin pitsat ja sanoin kiitos. Arabi ei vastannut vaan oli hyvin hyvin vihainen tottelemattomuudestani
23.04.2023 14:31
Jos olisin seurannut hänen teennäistä vaatimustaan, olisin hyväksynyt sen, että hän pitää hallinnan. Sitten hän olisi voinut konstruoida minulle alemman aseman symbolisesti, koska joudun muuttamaan toimintaani siitä, mitä itse suunnittelin. Lisäksi sanalla "itsepalvelupiste" on symbolista painoarvoa auktoriteetille, koska se on muodollinen osa työpaikkaa. Vältin tämän välttämällä sen nimeämistä
19.04.2023 14:14
Normaali ihminen olisi päätellyt elekielestä, mitä tarkoitan. Lisäksi puheenaihe, joka kritisoi hänen työpaikkaansa, on uhka hänen auktoriteetilleen ja hän esti sen kyseenalaistamisen teeskentelemällä, ettei ymmärtänyt
19.04.2023 14:10
Kuljin K-Supermarketin kassasta. Yhdessä minuutissa kahden asiakkaan itsepalvelu keskeytyi auktoriteetin tuloon, koska kone sanoi odota myyjää. Osoitin vieressä olevaa itsepalvelupistettä ja sanoin myyjälle "tuo systeemi ei oikein toimi. S-ketjulla on paljon parempi". Myyjä hymyili palveluhenkisesti ja sanoi teennäisen iloisesti "mikä systeemi?". En vastannut ja maksoin tuotteeni. Hän jatkoi samalla teennäisellä ilolla "nyt minä en oikein ymmärtänyt". Vastasin, "se joka sanoo tin-tin-tin-tinnn". Nainen jatkoi hymyilemistä. En katsonut häntä silmiin, että en olisi joutunut tottelemaan. Hän käytti asiakaspalveluhenkisyyttä ja vaatimusta konkreettissidonnaisuudesta verukkeena sille, että hän hallitsee keskustelun. Hän kieltäytyi tahallaan vastaamasta ja vihjasi, että minun pitää sanoa "itsepalvelupiste". Jos en tottele, hän teeskentelee, ettei ymmärrä. Sanoin iloisesti kiitos ja hän sanoi iloisesti takaisin.
19.04.2023 14:08
Sinä taas käytät keksimääsi valenarratiivia "ylimielinen itsevaltias" verukkeena omalle auktoriteetillesi, koska kyseenalaistan muut kaltaisesi auktoriteetit
18.04.2023 20:29
Respan asiakaspalvelijan kommentti "ottaa vastaan" oli vääristelyä. Hän nollasi sen, että olin jo kertonut asiakkaan hakevan sen täältä ja lavuaari oli sen vuotoa varten. Hän vahingoitti asemaani käyttämällä sääntöä verukkeena.
18.04.2023 20:27
Soitin asiakkalle hotellin etuovelta ja Menin respaan.
Sanoin nimen.
ei o.
onpas, minä juuri itse soitin hänelle.
No sitten hän on ilmeisesti asiakas.
Niin on!! Oho, tämä on vuotanut. Jaaha, tässä onkin lavuaari.
Minä en valitettavasti voin ottaa sitä vastaan.
Asiakas ilmestyy samalla sekunnilla. Hyvää ruokahalua. Varo sitä pohjaa. Se on vuotanut.
Kiitos.
Respan palvelija liioitteli sävyä ottaa vastaan. Hän myös nollasi kokonaan sen, ettå se ok vuotanut. Hän kieltäytyi yhteistyöstä, vaikka ruoka oli hänen asiakkaalleen ja olisi tehnyt vieraann olon viihtyisäksi. Hän vääristi lavuaarille laiton "vastaanottamiseksi" ja vetosi verukkeeseen siitä, että häntä on kielletty ottamasta vastaan saadakseen kohdella lähettiä ulkopuolisena.
En joutunut konfliktiin tämän ääliön kanssa ja pääsin ulos
18.04.2023 18:49
sanoin tahallani millkoinkas olis aika, jotta minun ei täydy totella. Nainen söi syötin
17.04.2023 11:56
Soitin Atoyn ajanvarausnumeroon ja sanoin milloinkas olisi aika.
Nainen: Mitä!?
Tarvitsen autoni huoltoajan.
2.5. on ensimmäinen vapaa aika.
Se oli töksäyttävällä sävyllä ja tuntui vaativan minulta parempaa asiointia. Vallitsi syvä hiljaisuus ja fiilis siitä, että nyt hän on vallassa.
Sanoin joo ja aloin kaivamaan kalenteria.
Nainen sanoi hä? ja iski luurin korvaan.
Nainen käytti selkeiden pyyntöjen odotusta ssiakkaalta verukkeena sille, että hän saa käyttää auktoriteettia. Se ilmeni hänen sävystään, asenteestaan ja potkuista.
17.04.2023 11:53
Menin uuteen turkkilaiseen pitseriaan, jossa sanoin monta kertaa selvästi 23 and 24. Kokki teeskenteli hämmentynyttä enkä saanut valmiita tilauksia viiteen minuuttiin. Hän meni keittiöön laskemaan kuitteja ja kysyi uudelleen. Kahden tilauksen nouto epäonnistui ja sain vain yhden siksi, että hänellä vastimus hänen ja kuskin välisestä käskysuhteesta. Hän toi toisen tilauksen osoitti neljää numeroa. Olin jo selittänyt two different orders, two numbers in the end, 23 and 24. Tällä kertaa en ilmaissut tätä kokille ja näytin vain isoa suuta. Pääsin ulos. Vasta asiakkaan luona huomasin, että merkkaamattomat kolme pitsaa olivat 24 ja 23 jäi raflaan. Firma sanoi minulle chätissä, että ole jatkossa tarkkana ja lue sisällöt. Vastasin olevani tarkkana aina sanoessani kaksi numeroa, eivätkä ne ole useinkaan pussin ja pitsan muodossa, joten ravintolan kuuluu tarkastaa sisällöt. Ylipäätään naurettava väite, että kuskin kuuluu nopeasti aina tarkastaa sisältö. Kokki käytti kuskin velvollisuutta olla selkeä verukkeena sille, että hän haluaa minun sanovan neljä numeroa ja siksi sekotti tilanteen. Lisäksi kokki sekotti paketit, koska hän itse ei osannut kirjoittaa numeroja mihinkään
16.04.2023 18:55
Väärien sijaishuoltopäätösten syy on pelkkä virkamies ja hänen auktoriteettinsa byrokratiassa. Byrokratia on vanha ja tunnettu poliittisten lainsäätäjien vihollinen, koska se tekee tulkintoja omin päin. Byrokratia on ainoa syy. Kuten juristi Esko Leipälä kirjoitti, lastensuojelulaki sallii sosiaalityöntekijän tehdä arvion, tehdä sijoituspäätöksen arvion mukaan eikä todisteiden mukaan ja byrokratian on toteutettava päätös ilman mitään muuta vaihtoehtoa. Muut lastensuojelun ongelman selitykset eivät poissulje byrokratiaa ainoana syynä tähän sotkuun. Ne ovat korrelaatioita vääryyden aiheuttajan suhteen, mutta eivät välttämättä aiheuta vääriä päätöksiä. Lastensuojelun vääryyden selitykseksi ei tarvita oletuksia sosiaalityöntekijän persoonavioista, vieraannuttamisesta, koulutuksen puutteesta, sijaishuollon rahaliikenteestä, korruptiosta, hyvä veli -järjestelmästä, avohuollon varojen puutteesta, lasten mielenterveyspalvelujen puutteesta, vanhempien syyllisyydestä lapsen pahoinpitelyyn ja meidän mielenterveydestämme.
16.04.2023 10:52
älä oleta, että se nostettiin henkilön luonteen takia. Se vain oli Googlen eka tulos
16.04.2023 10:42
Jos sosiaalityöntekijä pitää sinua soveltuvana vanhemmuuteen, osallistumistasi tulkitaan retorisesti eteneväksi ja sijaishuolto saattaa loppua joskus. Jos ei, sinua tulkitaan kielteisesti.
15.04.2023 15:15
Korjaus: Meidän yhteiskunnassa mielenosoituksia ei järjestetä. Ihmiset kokevat hullun leiman, jos he puhuvat vastaan vaikkapa politiikassa. Siksi ei melkein kukaan osoita mieltään maatalouden alasajon tai vanhempia vastaan valehtelun takia.
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella
Suuri mielenosoitus 26.4.2023 klo 11 - 13 lastensuojelun vääryyttä vastaan eduskuntatalolla
15.04.2023 09:09
Lisäys perusteisiin. Poliisin pari kehotti minua pysäköimään sinne ravintolan eteen. hän kysyi minulta, siellä on pysäköintikielto, eikö olekin? vastasin niin on. Hän jatkoi, siellä kukaan tuskin edes huomaa mitä teen. Hän vihjasi, että väärä pysäköinti on väärä vain ateneumin edessä Vastasin, että jos lakia seurataan, heidän pitää sakottaa minua sielläkin. Tarkoittaa sitä, että heidän pitäisi tuomita kuskeja inhimillisesti eikä väittää, että tämä kohtuuton sakko johtuu vain laista eikä poliisin tulkinnasta.
Lisäys 2 perusteisiin. Ylikonstaapeli arvosteli minua välinpitämättömäksi ihmisten turvallisuudelle, kun selitin, että pysäytin auton turvallisesti. Koska laki sanoo, että se on turvatonta, olen minä piittaamaton turvallisuudesta, vaikka konkreettista vaaratilannetta ei synny. Ja siksi lain noudattaminen ei vaadi konkreettista vaaraa. Hän yritti estää minua arvostelemasta häntä itseään.
15.04.2023 07:54
Menin ravintolaan, jossa tiskillä oli kaksi pussia. Laitoin normeni toiseen niistä, koska toisen numero ei ollut 87. Myyjä kysyi kiivaasti whats your number! Vastasin, että minä katson sen tästä.
Pussit olivat helposti luettavissa. Sormen koskeminen on itsenäisyyttä, jota auktoriteetin agenda vastustaa. Niinpä hän käytti verukkeena sitä, että kuskit ottavat vääriä tilauksia saadakseen alistaa itsenäisyyttäni ja vihjata, etten osaa lukea. hänen olisi pitänyt pitää suunsa kiinni tai sanoa päivää.
14.04.2023 14:38
8 / 54