Pernoo
Iloinen ja elämänhaluinen nuorimies. Kik saa tulla juttelee löytyy nimellä klovni1991
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 44 kommenttia
- Mitähän mahdat sekoilla? Kannattais varmaan kasvaa aikuiseksi ja jättää asiaton kommentointi pois.
- Nyt kyllä heitit pahan🤔
- Okei
- Moi, en oo ollut täällä ennemmin. ☺️
- Sano mitä sanot, mä tiedän mitä oon. Enkä todellakaan ole sitä mitä väität. Sun pitää ilmiselvästi kokeilla tätä neitsyttä niim jää tuo paskanjauhaminen sellaisille ihmisille jokka sen ansaitsee
- Onko sulla kik?
- Juu justiin syksyllä täytin 29☺️
- Joo näyttää olevan hiljaista ihan muutenkin,johtuen varmaan siitä et ikäni on iso kysymys merkki. Olenko 27 vai 29hmmm 😂😂 mihinkä mun pitäis ilmoitusta laittaa🤔
- Mä en oikeita tietoja anna tälläisessä paikassa vaan suuntaa antavia☺️ alta 30 ja yli 27. Jos jotain se seikka häiritsee niin voi voi. Jos joku haluaa tietöö enemmän,voi kysyä ja vaikks jutella s postissa. Mut just anonyymien huutelijoiden takia haluan pitää tietyt asiat salaisina.
- Siitä en tiedä,eikä kiinnosta. Jis ei oo järkevää sanottavaa niin mene muualle ilkkumaan☺️
- No sitä en kyllä usko ollenkaan, hiljaista on niiden suhteen
- Kiva kuulla☺️
- Lähetänkö ajokortista kuvan vai miksi väittelet? 27-29 väliäkö tuolla. Kuva varmasti kertoo kaiken oleellisen enkä sokkona lähde yhtäön mihinkään👌
- Joo mä oon kuullut kans, jopa kuunnellut.😂
- Joo kyllä tää maailma pikku hiljaa sekoaa, toivottavasti löydän naisen ennen lopullista loppua🙈
- Okei☺️
- Ilomielin
- Okei, ikävää et sulla on huonoja kokemuksia. Noh onneksi niitä fiksujakin on☺️
- Et voi änkeytyä täällä mihinkään, keslustelut ei ole yksityisiä niin tervetuloa vaan osingoille😂😂 kiva jutella kanssasi☺️
- Joo tuuri,alavus,kuortane,lapua on kyllä 🙈🙈🙈😂😂
Ei mitään kuule kiitos sulle kun juttelit niitä näitä.
Hyvää yötä myös sinulle,pidä tyyny hyvin😉