29 v mies etsii naista

Olisiko täällä minulle nais seuraa, ikä on vain numero.

106

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi yksi vanhempi rouva, ikää 55v. Nuorekas!

• Kiinnostaa!

• Miten saan sinut kiinni

• Anonyyminä voi tukkia turpansa☺️

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Anonyyminä voi tukkia turpansa☺️

No senkus juokset.
        Itsehän siitä kärsit.

• Anonyymi

Rouva ja sinunko tekisi mieli vähän seksiä tule luokseni niin saat sitä

• Anonyymi

Vanhenit 2 vuotta 45 minuutissa?
      Vähän liian reipas tahti meikäläiselle....

• No ei kai nyt sentään, munko iällä täs onkin merkitystä😂😂

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

No ei kai nyt sentään, munko iällä täs onkin merkitystä😂😂

Ei iällä, vaan johdonmukaisuudella. Eihän nyt kukaan järkevä nainen tosissaan tutustu ihmiseen joka ensin kirjoittelee seksipalstalle olevansa 27 v ja 45 min. myöhemmin kirjoittaa tänne olevansa 29 v. Trolli taidat olla....

• Anonyymi kirjoitti:

Ei iällä, vaan johdonmukaisuudella. Eihän nyt kukaan järkevä nainen tosissaan tutustu ihmiseen joka ensin kirjoittelee seksipalstalle olevansa 27 v ja 45 min. myöhemmin kirjoittaa tänne olevansa 29 v. Trolli taidat olla....

Lähetänkö ajokortista kuvan vai miksi väittelet? 27-29 väliäkö tuolla. Kuva varmasti kertoo kaiken oleellisen enkä sokkona lähde yhtäön mihinkään👌

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Lähetänkö ajokortista kuvan vai miksi väittelet? 27-29 väliäkö tuolla. Kuva varmasti kertoo kaiken oleellisen enkä sokkona lähde yhtäön mihinkään👌

Sillä seikalla, oletko todellisuudessa 27, 29 tai 39 ei ole mitään väliä. Väliä on kuitenkin sillä, että millaisen vaikutelman annat itsestäsi vaihtelemalla sitä ikää holtittomasti. Naiset eivät helposti syty epäjohdonmukaisille kavereille.

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä seikalla, oletko todellisuudessa 27, 29 tai 39 ei ole mitään väliä. Väliä on kuitenkin sillä, että millaisen vaikutelman annat itsestäsi vaihtelemalla sitä ikää holtittomasti. Naiset eivät helposti syty epäjohdonmukaisille kavereille.

Mä en oikeita tietoja anna tälläisessä paikassa vaan suuntaa antavia☺️ alta 30 ja yli 27. Jos jotain se seikka häiritsee niin voi voi. Jos joku haluaa tietöö enemmän,voi kysyä ja vaikks jutella s postissa. Mut just anonyymien huutelijoiden takia haluan pitää tietyt asiat salaisina.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Mä en oikeita tietoja anna tälläisessä paikassa vaan suuntaa antavia☺️ alta 30 ja yli 27. Jos jotain se seikka häiritsee niin voi voi. Jos joku haluaa tietöö enemmän,voi kysyä ja vaikks jutella s postissa. Mut just anonyymien huutelijoiden takia haluan pitää tietyt asiat salaisina.

BS....

• Kerro sitten tärppäskö. Kiva saada palstapareja.

• Paradoksaalista kyllä en tiedä ketään sinkkua naista sinkkupalstalta!

Vai onkohan se paradoksaalista? Joka tapauksessa, täällä länkyttää joutavaa useampi pariskunta kuin sinkkumieskään. ; )

• Juu ei mua huutelijat haittaa, makunsa kullakin

• Pernoo kirjoitti:

Juu ei mua huutelijat haittaa, makunsa kullakin

Ehkäpä ne sinkkunaiset löytyvät sitten Parisuhde-palstalta. Loogista, eikö?

• Eiköhän se kun levittää aloitus kaikille palstoille saa kalastettua sinkkunaisia tänne, kyllä noilla kasvoilla ja saa tuolla verkolla vedettyä kunnon saalis merestä merenneidot tänne. taitaisi saada vetoa tänne hetkeksi merenneidoista..🥰

• valtakunta kirjoitti:

Eiköhän se kun levittää aloitus kaikille palstoille saa kalastettua sinkkunaisia tänne, kyllä noilla kasvoilla ja saa tuolla verkolla vedettyä kunnon saalis merestä merenneidot tänne. taitaisi saada vetoa tänne hetkeksi merenneidoista..🥰

Kuulostaa aika desperadolta. ; )

• Taitaisi siinä kiviäkin pyöriä tänne.🤔

• Pernoo kirjoitti:

Juu ei mua huutelijat haittaa, makunsa kullakin

Miten nyt tuollain piilouduit nyt ne suunnitelmat sulas

• valtakunta kirjoitti:

Eiköhän se kun levittää aloitus kaikille palstoille saa kalastettua sinkkunaisia tänne, kyllä noilla kasvoilla ja saa tuolla verkolla vedettyä kunnon saalis merestä merenneidot tänne. taitaisi saada vetoa tänne hetkeksi merenneidoista..🥰

Otanko kenties kohteliaisuutena vai vinoiluna😂

• valtakunta kirjoitti:

Miten nyt tuollain piilouduit nyt ne suunnitelmat sulas

Ei mikään muuttunut, kuvan saa kyllä jos haluaa muilla keinoin☺️

• Pernoo kirjoitti:

Otanko kenties kohteliaisuutena vai vinoiluna😂

Kyllä se nyt oli ihan oikeasti kohteliaisuus on minulta aina, täällä pyörii ihan villinlännen meininki väliin.
        Parvella olisi hyötyä palstan miehilläkin olisi pirskeet.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä se nyt oli ihan oikeasti kohteliaisuus on minulta aina, täällä pyörii ihan villinlännen meininki väliin.
        Parvella olisi hyötyä palstan miehilläkin olisi pirskeet.🥰

Kiitos tästä, mitäs parvella tapahtuu

• Pernoo kirjoitti:

Ei mikään muuttunut, kuvan saa kyllä jos haluaa muilla keinoin☺️

Miehet on piilossa täällä siis oikeat miehet. olet pitkästä aikaa ainut joka oli edes noin kauan esillä edes oikea mies eikä kuvanmuokannut.😁

• valtakunta kirjoitti:

Miehet on piilossa täällä siis oikeat miehet. olet pitkästä aikaa ainut joka oli edes noin kauan esillä edes oikea mies eikä kuvanmuokannut.😁

Sähän nyt tarkkaan katsoit🙈 mitä sitä turhaa muokkailee. Otin kuvan pois ettei kenenkään tarvi vinoilla

• Pernoo kirjoitti:

Sähän nyt tarkkaan katsoit🙈 mitä sitä turhaa muokkailee. Otin kuvan pois ettei kenenkään tarvi vinoilla

Kyllä kaikki minunkin kuville on vinoillut, mitä rohkeammin esillä. Se on hyvin tuskaa. Et ole sitten ollut täällä ennen?

• Pernoo kirjoitti:

Tai ei nyt kaikki mutta ne jotka tahtoo satuttaa.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä kaikki minunkin kuville on vinoillut, mitä rohkeammin esillä. Se on hyvin tuskaa. Et ole sitten ollut täällä ennen?

Joo en oo ollut☺️ todennäköisesti lähden yhtä nopeaa kuin tulinkin. Yleensä siinä niin käy

• Pernoo kirjoitti:

Tottakai osaan katsoa kuvaa ja tarkkaan 😁 olen palstaillut eri palstoilla todella kauan olin 18v kun tein ekan nimimerkin ja täytin just 36v.

• Pernoo kirjoitti:

Joo en oo ollut☺️ todennäköisesti lähden yhtä nopeaa kuin tulinkin. Yleensä siinä niin käy

Tai no melkein kuukaus sit täytin.

• Anonyymi

Pernoo kerro nyt perustietoja iän jon mainitsit mutta muuta ??

• Ihan normaali mies jos näin voi sanoa, vakiduuni, autonrassailut on kivaa. Huumorintajuinen ja iloinen persoona. 173 pitkä ja 90kg harteikas muttei lihava.

Nyt saan odotella vinoilijoiden kommentteja😝😂

• Pohjanmaan miehiä,niin komeudeltaan kuin luonteeltaan.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Pohjanmaan miehiä,niin komeudeltaan kuin luonteeltaan.

Ei tuu kauppoja 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu kauppoja 🤔

Anteeksi,mut en ole ostettavissa😂😂

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Anteeksi,mut en ole ostettavissa😂😂

Tarkoitin sinunkauppoja 😚

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin sinunkauppoja 😚

Anteeksi virheellisyyteni

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Anteeksi virheellisyyteni

Näyttäisi siltä ettet ole aito pohojalaane, ne ei pyytele anteeksi 🤨

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen henkeen jq vereen, toki työt on tampereella ja asunto mut seinäjoelta oob ja paljon myös täällä olen☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvät käytöstavat voi omistaa vaikka olis kuinka pohojalaane☺️

• Pernoo kirjoitti:

Mahtavaa näin sivulta😁

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Kyllä olen henkeen jq vereen, toki työt on tampereella ja asunto mut seinäjoelta oob ja paljon myös täällä olen☺️

Ookoo.
        Tsempit sulle seinäjokine, oo ihimisiks.

👌😴

• valtakunta kirjoitti:

Mahtavaa näin sivulta😁

Mitää🙈🙈 tottahan se on. Mä oon kyllä kiltti muutenkin luonteeltani vaikka oonkin pohjalaanen ja myönnän osa on ärsyttäviä ja itseänsä rakastavia pellejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ookoo.
        Tsempit sulle seinäjokine, oo ihimisiks.

👌😴

Sitä samaa☺️

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Kunhan ei satu olemaan siitä Ähtärin naapurista, unohdin paikan nimen..

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ei satu olemaan siitä Ähtärin naapurista, unohdin paikan nimen..

Okei.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Okei.

Nyt muistin..Alavus.

Vaikutat hyvältä tyypiltä, sä löydät hyvän tyypin 💞
        Hyvää yötä.

• Pernoo kirjoitti:

Mitää🙈🙈 tottahan se on. Mä oon kyllä kiltti muutenkin luonteeltani vaikka oonkin pohjalaanen ja myönnän osa on ärsyttäviä ja itseänsä rakastavia pellejä.

”Mitää🙈🙈 tottahan se on” uskon sinua.
        Sanon ”näin sivulta ”kun en ole anonyymi keskustelija Enkä tahdo änkeytyä vaan kehua. Tykkään hyvästä käytöksestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt muistin..Alavus.

Vaikutat hyvältä tyypiltä, sä löydät hyvän tyypin 💞
        Hyvää yötä.

Joo tuuri,alavus,kuortane,lapua on kyllä 🙈🙈🙈😂😂

Ei mitään kuule kiitos sulle kun juttelit niitä näitä.

Hyvää yötä myös sinulle,pidä tyyny hyvin😉

• valtakunta kirjoitti:

”Mitää🙈🙈 tottahan se on” uskon sinua.
        Sanon ”näin sivulta ”kun en ole anonyymi keskustelija Enkä tahdo änkeytyä vaan kehua. Tykkään hyvästä käytöksestä.

Et voi änkeytyä täällä mihinkään, keslustelut ei ole yksityisiä niin tervetuloa vaan osingoille😂😂 kiva jutella kanssasi☺️

• Pernoo kirjoitti:

Et voi änkeytyä täällä mihinkään, keslustelut ei ole yksityisiä niin tervetuloa vaan osingoille😂😂 kiva jutella kanssasi☺️

Noh on sen verta kiukkuisia naisia ollut ainakin piilossa ikävä palstalla, on sitten just sellainen ylimääräinen olo.
        Täällä noh tahdo aina kehua kun näen mieluista. Täällä on ystäviäkin minulla.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Noh on sen verta kiukkuisia naisia ollut ainakin piilossa ikävä palstalla, on sitten just sellainen ylimääräinen olo.
        Täällä noh tahdo aina kehua kun näen mieluista. Täällä on ystäviäkin minulla.🥰

Okei, ikävää et sulla on huonoja kokemuksia. Noh onneksi niitä fiksujakin on☺️

• Pernoo kirjoitti:

On täällä mieskin kehu, fiksuksi yhtä palstaystävääni tietämättään kun ystäväni puolusti minua kertomalla minusta hyviä asioita joita tiesikin.

• valtakunta kirjoitti:

On täällä mieskin kehu, fiksuksi yhtä palstaystävääni tietämättään kun ystäväni puolusti minua kertomalla minusta hyviä asioita joita tiesikin.

Okei☺️

• Pernoo kirjoitti:

Sellaisten hyvien ihmisten kanssa jaksaa kirjoitellakin enemmän. Aiheesta kun aiheesta.
        Minua huvitti tämä kun huomasin tämmöisen uutisen.

On raakaa jo huumorin tajua poliiseilla pitää ihmiset sisällä Koronan takia.
        https://www.google.fi/amp/s/english.alarabiya.net/en/amp/coronavirus/2020/05/06/Police-around-the-world-use-the-coffin-dance-to-raise-awareness-about-coronavirus
        Myös trumppikin vähän veti yli
        https://www.google.fi/amp/s/www.news18.com/amp/news/buzz/donald-trump-who-has-history-of-racism-trolls-racist-joe-biden-with-coffin-dance-meme-2639099.html

• valtakunta kirjoitti:

Sellaisten hyvien ihmisten kanssa jaksaa kirjoitellakin enemmän. Aiheesta kun aiheesta.
        Minua huvitti tämä kun huomasin tämmöisen uutisen.

On raakaa jo huumorin tajua poliiseilla pitää ihmiset sisällä Koronan takia.
        https://www.google.fi/amp/s/english.alarabiya.net/en/amp/coronavirus/2020/05/06/Police-around-the-world-use-the-coffin-dance-to-raise-awareness-about-coronavirus
        Myös trumppikin vähän veti yli
        https://www.google.fi/amp/s/www.news18.com/amp/news/buzz/donald-trump-who-has-history-of-racism-trolls-racist-joe-biden-with-coffin-dance-meme-2639099.html

Joo kyllä tää maailma pikku hiljaa sekoaa, toivottavasti löydän naisen ennen lopullista loppua🙈

• Pernoo kirjoitti:

Poika on tuota soitattanut monia ihmeversioita ja mies sit otti selvää kun pyysin, löytyi sit noi huvittavat asiat. Kyllä noi arkunkantajat alkuperäiset on ihan oikeasti tilavattaviaarkun kantajia joku lisäsi tuo musiikin siihen.
        Jos ymmärsin oikein,

• valtakunta kirjoitti:

Poika on tuota soitattanut monia ihmeversioita ja mies sit otti selvää kun pyysin, löytyi sit noi huvittavat asiat. Kyllä noi arkunkantajat alkuperäiset on ihan oikeasti tilavattaviaarkun kantajia joku lisäsi tuo musiikin siihen.
        Jos ymmärsin oikein,

Joo mä oon kuullut kans, jopa kuunnellut.😂

• Pernoo kirjoitti:

Joo kyllä tää maailma pikku hiljaa sekoaa, toivottavasti löydän naisen ennen lopullista loppua🙈

Ei kai se ongelma olet rohkea ja rehellinen. se on hyvä asia miehessä kuvaasikin on saanut katsella pitkään.
        Vahvoja puolia minusta ja myös hurmuri puolta löytyy.

• Pernoo kirjoitti:

Joo mä oon kuullut kans, jopa kuunnellut.😂

Vetäisit kuule tänne monia naisia🥰
        Ootko siitäkin kuullut?

• valtakunta kirjoitti:

Ei kai se ongelma olet rohkea ja rehellinen. se on hyvä asia miehessä kuvaasikin on saanut katsella pitkään.
        Vahvoja puolia minusta ja myös hurmuri puolta löytyy.

Kiva kuulla☺️

• valtakunta kirjoitti:

Vetäisit kuule tänne monia naisia🥰
        Ootko siitäkin kuullut?

No sitä en kyllä usko ollenkaan, hiljaista on niiden suhteen

• Pernoo kirjoitti:

No sitä en kyllä usko ollenkaan, hiljaista on niiden suhteen

Ihan kuin naiset olisi mennyt kokonaan loppu ja ne jotka näkyy kaikki varattuja täällä ainakin nikilliset. Anonyymeistä en tiedä.

Unohdit sen verkon heittää palsta mereen(pistää itsestäsi mainoksen ja parrasvalot). Noin lyhyellä ajalla tähän aikaan ei varmaan liiku.

Huomasin että teen laitonta, jos levitäisin sinun aloitusta jossa on kuvasi.
        Että levittäisin kuvaa, joka on sit laitonta joten jäi sit puheeksi vaan.

• valtakunta kirjoitti:

Ihan kuin naiset olisi mennyt kokonaan loppu ja ne jotka näkyy kaikki varattuja täällä ainakin nikilliset. Anonyymeistä en tiedä.

Unohdit sen verkon heittää palsta mereen(pistää itsestäsi mainoksen ja parrasvalot). Noin lyhyellä ajalla tähän aikaan ei varmaan liiku.

Huomasin että teen laitonta, jos levitäisin sinun aloitusta jossa on kuvasi.
        Että levittäisin kuvaa, joka on sit laitonta joten jäi sit puheeksi vaan.

Joo näyttää olevan hiljaista ihan muutenkin,johtuen varmaan siitä et ikäni on iso kysymys merkki. Olenko 27 vai 29hmmm 😂😂 mihinkä mun pitäis ilmoitusta laittaa🤔

• Pernoo kirjoitti:

Joo näyttää olevan hiljaista ihan muutenkin,johtuen varmaan siitä et ikäni on iso kysymys merkki. Olenko 27 vai 29hmmm 😂😂 mihinkä mun pitäis ilmoitusta laittaa🤔

oletko 29v?
        Olisinvaan linkittänyt aloitusta toiselle palstalle.
        Tottakai sekin mietityttäis mikä olisi hyvä.

• valtakunta kirjoitti:

oletko 29v?

Juu justiin syksyllä täytin 29☺️

• valtakunta kirjoitti:

oletko 29v?

Onko sulla kik?

• Pernoo kirjoitti:

Onko sulla kik?

Ei, enkä käytä.
        Tämä on vain käytännössä ainoa jolla keskustelen päänsääntöisesti.
        twitterissäkin olen. Ja lehtikeskusteluissa.
        pidän erikseen erossa oikean elämän ihmiset ja netti elämän ihmiset mutta itseni turvallisuuden puolesta lapsieni kuvakin on kun pistää kirjannut tunnisteet oman turvallisuuden takia.

kuvittelevat saavan kiusata minua mistä tahansa mutta kun rikkovat lakia jo vuosien samat ihmiset kuvaa kirkastamalla näkyy ihan hyvin kasvoni minusta tarpeeksi tunnistettavaksi.oon kuvani muutamalla näyttänyt.🥰myös lisätiedot pistää minut ulkoisesti tunnistettavaksi minut tunnistaa jos minun kanssa juttelee kyllä tietää,ei minun jutut muutu.

Kyllä se merkitsevä asia on toista ei saa syyttää tai ketään omien ennakkoluulonsa kautta.
        Kuva on voimakas tunniste syyllistyä helposti . Vuosien ajan minua kiusaajat vetää asian siten yksittäisiä viestejä vetävät tuomitsevasti kun antaa paljon arvailuja
        Jos lähtee arvailemaan syylistyy todenäköisesti.

Toisen ihmisen yksityiselämää ei saa vääristää julkisesti tietämättä parempaa tietoa varsikin kun ylittää kunnianloukkauksen sanavapaus ei anna siihen eikä edes suunnitella minun murhaamista.

Sen vuoksi kun en halua että helposti tunnistetaan. Itse joudun nyt järjestää kuvat ja muuta ennen kuin pistän ne syytteeseen samat ihmiset ne on samat jutut.
        Tietävät että minulla on kielellinen erityisvaikeus eri vanhalta nimeltä dysfasia kuin myös tietävät kiusaajakin. Sen vuoksi jokaisen keskustelussa käyttää hyödyksi tätä. Mutta laki suojelee minua.

Ja se on jo merkittävä asia miksi edes toisen erityisyydestä huolimatta saa tuomita asioista mihin ein syylisty kun ei ymmärrä joten kunnianloukaavat vaikka sanon että ymmärtää väärin.

https://www.aivoliitto.fi/kehityksellinenkielihairio/

• Pernoo kirjoitti:

Onko sulla kik?

Tämän vuoksi en käytä anonyymejä, en kosta, olen rehellinen ja kiltti kaikille. Kyllä tämmöiset ihan arjessakin hakkaisi henkisesti sanoista koska ajattevat olevan oikeassa minun yksityiselämästä kuin minä itse.

kyllä tämä heidän juttu mennyt törkeäksi. Vuosien ajan . Tämä. Vuoksi käytännössä puhun mielummin viestein kuin ääneen vaikka puhun paremmin suullisesti, suullisesti puhumista on vaikeampi todistaa. Tämän vuoksi on siis kivempi ja turvallisempi, että elämä olisi täynnä kameroita.

Tämän vuoksi opetan lastakin väkivallattomaksi ja itsekin olen.

• valtakunta kirjoitti:

Ei, enkä käytä.
        Tämä on vain käytännössä ainoa jolla keskustelen päänsääntöisesti.
        twitterissäkin olen. Ja lehtikeskusteluissa.
        pidän erikseen erossa oikean elämän ihmiset ja netti elämän ihmiset mutta itseni turvallisuuden puolesta lapsieni kuvakin on kun pistää kirjannut tunnisteet oman turvallisuuden takia.

kuvittelevat saavan kiusata minua mistä tahansa mutta kun rikkovat lakia jo vuosien samat ihmiset kuvaa kirkastamalla näkyy ihan hyvin kasvoni minusta tarpeeksi tunnistettavaksi.oon kuvani muutamalla näyttänyt.🥰myös lisätiedot pistää minut ulkoisesti tunnistettavaksi minut tunnistaa jos minun kanssa juttelee kyllä tietää,ei minun jutut muutu.

Kyllä se merkitsevä asia on toista ei saa syyttää tai ketään omien ennakkoluulonsa kautta.
        Kuva on voimakas tunniste syyllistyä helposti . Vuosien ajan minua kiusaajat vetää asian siten yksittäisiä viestejä vetävät tuomitsevasti kun antaa paljon arvailuja
        Jos lähtee arvailemaan syylistyy todenäköisesti.

Toisen ihmisen yksityiselämää ei saa vääristää julkisesti tietämättä parempaa tietoa varsikin kun ylittää kunnianloukkauksen sanavapaus ei anna siihen eikä edes suunnitella minun murhaamista.

Sen vuoksi kun en halua että helposti tunnistetaan. Itse joudun nyt järjestää kuvat ja muuta ennen kuin pistän ne syytteeseen samat ihmiset ne on samat jutut.
        Tietävät että minulla on kielellinen erityisvaikeus eri vanhalta nimeltä dysfasia kuin myös tietävät kiusaajakin. Sen vuoksi jokaisen keskustelussa käyttää hyödyksi tätä. Mutta laki suojelee minua.

Ja se on jo merkittävä asia miksi edes toisen erityisyydestä huolimatta saa tuomita asioista mihin ein syylisty kun ei ymmärrä joten kunnianloukaavat vaikka sanon että ymmärtää väärin.

https://www.aivoliitto.fi/kehityksellinenkielihairio/

” mutta itseni turvallisuuden puolesta lapsieni kuvakin on kun pistää kirjannut tunnisteet oman turvallisuuden takia.”

Sanotaan uudestaan.
        Mutta itseni turvallisuuden puolesta ja lapsieni. Olen kuvankin pistänyt ja kirjannut tunnisteet, oman turvallisuuden ja lapsieni takia pistänyt.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Ihan normaali mies jos näin voi sanoa, vakiduuni, autonrassailut on kivaa. Huumorintajuinen ja iloinen persoona. 173 pitkä ja 90kg harteikas muttei lihava.

Nyt saan odotella vinoilijoiden kommentteja😝😂

Merkittävä lihavuus.

• valtakunta kirjoitti:

” mutta itseni turvallisuuden puolesta lapsieni kuvakin on kun pistää kirjannut tunnisteet oman turvallisuuden takia.”

Sanotaan uudestaan.
        Mutta itseni turvallisuuden puolesta ja lapsieni. Olen kuvankin pistänyt ja kirjannut tunnisteet, oman turvallisuuden ja lapsieni takia pistänyt.

Okei

• Pernoo kirjoitti:

Okei

Kummallinen asia on
        https://aijaa.com/YkPC1o
        En tajua miksi ihminen menee tuollaiseksi.
        Se on hyvin ikävää.

Tuokin olikin näky yli vuosi sitten ja minulla on loppunut sen vuoksi yrittää ymmärtää heitä joten on ihan aiheellista asia pistää vireelle.
        Pelko on hyvin pysäyttävä, henkistä väkivaltaa tuo on täysin.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Onko sulla kik?

Ei, olen nainen.

• Anonyymi

Kai tuntipalkka on kuitenkin naisella nettona yli 55490euroa/kk, kuin jollain direct3d-ohjelmoijilla ja ibm-ihmisillä normia...

• Siitä en tiedä,eikä kiinnosta. Jis ei oo järkevää sanottavaa niin mene muualle ilkkumaan☺️

• Anonyymi

Aika suuri työn tekeminen tuollsaisessakin on jos ilman naista rukkailee jo 20 vuottakin...

• Anonyymi

Pernoon oikea ikä on 55 ja hän on nainen.'

• Anonyymi

On se kummallista kun kukaan BMW-kuski ei saa seksiä...

• Anonyymi

etsä mitään naista saa, jos et omista yli 24 lamborghini countchia?

• Anonyymi

pernuulle taisi tulla numero erhe, piti kirjoittaa 84-vuotias etsii teinityttöjä :D

• Anonyymi

Palstan naiset on sekopäitä. Järkeviä naisia muutenkin vaikea löytää.

• Anonyymi

Tuollainen asenne voi selittää sen jos ajattelet että kaikki naiset ovat sekopäitä että miksi et saa naista ja pääse neitsyydestäsisi eroon...

• Anonyymi

Naisiin tutustuu viinaa juomalla baareissa. Mistään netistä naista et tule löytämään.

T viinamies

• Anonyymi

Minä en etsi 29-vuotiasta miestä.

• Jaaha, aina kun joku uusi tänne ilmestyy tuttavallisesti esiintyen, pitää kysyä mikä oli edellinen nimimerkkisi? :)

• Moi, en oo ollut täällä ennemmin. ☺️

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Moi, en oo ollut täällä ennemmin. ☺️

*raaps* kokeilen kylkifileestä, tunnutko tutulta 👩🏼‍🦰

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Moi, en oo ollut täällä ennemmin. ☺️

Moi! En mäkään! Mikä paikka tämä on? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Moi! En mäkään! Mikä paikka tämä on? :)

Nyt kyllä heitit pahan🤔

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Nyt kyllä heitit pahan🤔

Ai et tiedä oletko Pertti vai et? Aha. Ok.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Nyt kyllä heitit pahan🤔

Jee ollaan yhdessä eikä tiedetä missä! Gimme five!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai et tiedä oletko Pertti vai et? Aha. Ok.

Mitähän mahdat sekoilla? Kannattais varmaan kasvaa aikuiseksi ja jättää asiaton kommentointi pois.

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Mitähän mahdat sekoilla? Kannattais varmaan kasvaa aikuiseksi ja jättää asiaton kommentointi pois.

Mistä päättelet toisten juttujen olevan asiattomia?

• Anonyymi
        Pernoo kirjoitti:

Tuolla asenteella et saa naista. Pelisi on pelattu. Hyvästi.

• Anonyymi

Et tiennyt että etelä-pohojanmaalla ollahan heti tuttavallisia, täälä ei ujostella. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiennyt että etelä-pohojanmaalla ollahan heti tuttavallisia, täälä ei ujostella. :)

se paikka on ihan pe.seestä hahahah!

• Anonyymi

Se varmaan todennäköisemmin löytyisi seuraa seuranhakupalstoilta kuin keskustelupalstoilta. Myös some lienee otollisempaa metsästysmaastoa.

• ”Tähän luetteloon on kerätty suurimpia, suosituimpia ja keskeisimpiä eri alojen palveluita. Valikoima perustuu löyhästi Sosiaalinen media opetuksessa -kirjan välineluetteloon.[2]

Linkkien ja uutisten jakopalveluita:
        Delicious – kirjanmerkkien jakopalvelu
        Furl – kirjanmerkkien jakopalvelu
        Reddit – linkkien, uutisten ja keskusteluiden jakopalvelu
        Digg – uutisten jakopalvelu
        Blogipalveluita:
        Kansalaiskeskustelu.fi – Blogipalvelu yhteiskunnalliseen ja poliittiseen keskusteluun
        WordPress – blogipalvelu ja avoimen lähdekoodin ohjelmisto
        LiveJournal – blogipalvelu
        Blogger – blogipalvelu
        Vuodatus – suomalainen blogipalvelu
        Tumblr – suosittu blogipalvelu
        Blogilista – suomalainen blogihakemisto
        Mikroblogipalveluita:
        Twitter – mikrobloggauspalvelu
        Wiki- ja muita yhteistyöpalveluita:
        Wikipedia – avoin tietosanakirja
        MediaWiki – avoimen lähdekoodin wikiohjelmisto
        Google Sites – yhdessä muokattavan, pienryhmille suunnatun verkkosivuston julkaisualusta
        Mediapalveluita:
        Flickr – kuvien jakelupalvelu
        Photobucket – kuvien jakelupalvelu
        Pinterest – kuvien ja linkkien jakelu- ja kuratointipalvelu.
        SlideShare – Powerpoint -sivujen ja esitysten jakelupalvelu
        Prezi – uudenlaisten esitysten luominen ja jakelu
        YouTube – videoiden jakelupalvelu
        Vimeo – videoiden jakelualusta, HD-videot
        Bambuser – videoiden jakelualusta, suorat nettivideolähetykset
        Instagram – kuvien jakelupalvelu
        Snapchat – valokuva- ja videoviestipalvelu
        TikTok - lyhytvideosovellus
        SoundCloud - musiikin sekä muiden äänitiedostojen levitys- ja suoratoistopalvelu
        Periscope - suorat nettivideolähetykset ja kommentointi
        Yhteisöjä:
        Facebook – yhteisöpalvelu
        Foursquare – paikkatietoon perustuva sosiaalisen verkostoitumisen yhteisöpalvelu
        Google – Googlen perustama yhteisöpalvelu
        MySpace – musiikkiin ja bändeihin panostava yhteisöpalvelu
        Suomi24 – suuri suomalainen verkkoyhteisö
        IRC-Galleria – nuorten aikuisten nettiyhteisö
        LinkedIn – ammattilaisille tarkoitettu verkostoitumispalvelu
        Last.fm – musiikkiharrastajien palvelu
        Ning – pienyhteisöpalvelu
        Alastonsuomi.com - yhteisöpalvelu
        HeiaHeia – kuntoiluun keskittynyt yhteisöpalvelu
        Dribbble – graafisille suunnittelijoille suunnattu yhteisö
        Futisforum2 – jalkapalloaiheinen keskustelufoorumi
        Virtuaalimaailmoja:
        Second Life
        Habbo
        Verkkoyhteisöjä:
        Fleim
        Aulabaari
        Duuni.net”

Siis suomi24 kuulu niihin. Sanoin huonosti eka.

Kyllä täällä voi yrittää metsästää sukkaverkoilla kuin myös kalastusverkoilla olisi kyllä erityisen hyvää kunhan osataan olla asiallinen mitä enemmän porukkaa sen parempi. On hyvä nähdä erilaisia ihmisiä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

”Tähän luetteloon on kerätty suurimpia, suosituimpia ja keskeisimpiä eri alojen palveluita. Valikoima perustuu löyhästi Sosiaalinen media opetuksessa -kirjan välineluetteloon.[2]

Linkkien ja uutisten jakopalveluita:
        Delicious – kirjanmerkkien jakopalvelu
        Furl – kirjanmerkkien jakopalvelu
        Reddit – linkkien, uutisten ja keskusteluiden jakopalvelu
        Digg – uutisten jakopalvelu
        Blogipalveluita:
        Kansalaiskeskustelu.fi – Blogipalvelu yhteiskunnalliseen ja poliittiseen keskusteluun
        WordPress – blogipalvelu ja avoimen lähdekoodin ohjelmisto
        LiveJournal – blogipalvelu
        Blogger – blogipalvelu
        Vuodatus – suomalainen blogipalvelu
        Tumblr – suosittu blogipalvelu
        Blogilista – suomalainen blogihakemisto
        Mikroblogipalveluita:
        Twitter – mikrobloggauspalvelu
        Wiki- ja muita yhteistyöpalveluita:
        Wikipedia – avoin tietosanakirja
        MediaWiki – avoimen lähdekoodin wikiohjelmisto
        Google Sites – yhdessä muokattavan, pienryhmille suunnatun verkkosivuston julkaisualusta
        Mediapalveluita:
        Flickr – kuvien jakelupalvelu
        Photobucket – kuvien jakelupalvelu
        Pinterest – kuvien ja linkkien jakelu- ja kuratointipalvelu.
        SlideShare – Powerpoint -sivujen ja esitysten jakelupalvelu
        Prezi – uudenlaisten esitysten luominen ja jakelu
        YouTube – videoiden jakelupalvelu
        Vimeo – videoiden jakelualusta, HD-videot
        Bambuser – videoiden jakelualusta, suorat nettivideolähetykset
        Instagram – kuvien jakelupalvelu
        Snapchat – valokuva- ja videoviestipalvelu
        TikTok - lyhytvideosovellus
        SoundCloud - musiikin sekä muiden äänitiedostojen levitys- ja suoratoistopalvelu
        Periscope - suorat nettivideolähetykset ja kommentointi
        Yhteisöjä:
        Facebook – yhteisöpalvelu
        Foursquare – paikkatietoon perustuva sosiaalisen verkostoitumisen yhteisöpalvelu
        Google – Googlen perustama yhteisöpalvelu
        MySpace – musiikkiin ja bändeihin panostava yhteisöpalvelu
        Suomi24 – suuri suomalainen verkkoyhteisö
        IRC-Galleria – nuorten aikuisten nettiyhteisö
        LinkedIn – ammattilaisille tarkoitettu verkostoitumispalvelu
        Last.fm – musiikkiharrastajien palvelu
        Ning – pienyhteisöpalvelu
        Alastonsuomi.com - yhteisöpalvelu
        HeiaHeia – kuntoiluun keskittynyt yhteisöpalvelu
        Dribbble – graafisille suunnittelijoille suunnattu yhteisö
        Futisforum2 – jalkapalloaiheinen keskustelufoorumi
        Virtuaalimaailmoja:
        Second Life
        Habbo
        Verkkoyhteisöjä:
        Fleim
        Aulabaari
        Duuni.net”

Siis suomi24 kuulu niihin. Sanoin huonosti eka.

Kyllä täällä voi yrittää metsästää sukkaverkoilla kuin myös kalastusverkoilla olisi kyllä erityisen hyvää kunhan osataan olla asiallinen mitä enemmän porukkaa sen parempi. On hyvä nähdä erilaisia ihmisiä.

s24:n keskustelupalstat ovat keskustelupalstoja.

Sosiaalisen median foorumit, kuten ig, fb, twitter... ovat ihan erilaisia sosiaalisia medioita. Tämän ymmärtää tyhmäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

s24:n keskustelupalstat ovat keskustelupalstoja.

Sosiaalisen median foorumit, kuten ig, fb, twitter... ovat ihan erilaisia sosiaalisia medioita. Tämän ymmärtää tyhmäkin.

Huomaan ettet ymmärtänyt kun lainasin suoraan wikipediasta. Ei se mitään Katsokun toin esiin sen vuoksi noi kaikki kun minulla ei ole noista kaikista tietoa mutta muutamasta olemassa olosta tietoa.
        Huomaan ettei ollut sinullakaan.

Tietämätön/ ymmärtämättömyys ei ole tyhmyyttä.
        Mutta ehkä se sinun pitäisi oppia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Huomaan ettet ymmärtänyt kun lainasin suoraan wikipediasta. Ei se mitään Katsokun toin esiin sen vuoksi noi kaikki kun minulla ei ole noista kaikista tietoa mutta muutamasta olemassa olosta tietoa.
        Huomaan ettei ollut sinullakaan.

Tietämätön/ ymmärtämättömyys ei ole tyhmyyttä.
        Mutta ehkä se sinun pitäisi oppia.

Some on some, keskustelupalsta on keskustelupalsta. Wikipediaa pystyy kuka tahansa muokkaamaan, se ei ole millään tavalla validi tiedonlähde.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe