Vapaa kuvaus

Virallista eläkeikää lähestyvä mies H:n kaupungista.

Aloituksia

0

Kommenttia

26

  1. >+Tässä+Magna+Cartan+todella+kauniissa+alkuperäisversiossa+ollaan+matkalla+Singaporeen,+kun+Gerard+Cox+kuulostaa+olevan+menossa+vain+Caprille.+Suomalaisten+kaukomatkailu+taisi+1970-luvun+alussa+rajoittua+Kanarian+saariin+ja+Mallorcaan.+Aloin+miettiä+mikä+sopisi+säkeen+"on+a+flight+for+Singapore"+suomalaiseksi+vastineeksi+-+kävisikö+"aamulento+Pariisiin"?+<+(Robin)Se+sopii+niin+hyvin+rytmiin+ja+mittaan+että+olen+jo+ajat+sitten+itse+päätynyt+samaan+tulokseen.+Olin+tuohon+maailmanaikaan+alun+toisillakymmenillä+ja+Pariisi+tuntui+todella+vielä+aika+eksoottiselta+-+samoin+kuin+vaikkapa+Lontoo,+Rooma+ja+Wien.>+(Kettunen+ja/tai+Hki42+arveli+että+kaupunkikoira+tunnistaa+tutut+enemmän+äänestä+kuin+hajusta.)+Emäntä+päästi+sen+irti+hihnasta+ja+iso+poika+hyppi+ja+haukkui+ja+nousi+rintaani+vasten+-+ja+mahan+alla+törrötti+jälleen+kerran+erektio,+joka+näkyi+erikoisen+edustavasti+koiran+ollessa+takajaloillaan!+<+(Robin)Kettunen+oletti+kaupunkikoirien+tunnistavan+ensiksi+äänen+ja+minä+taas+tarhasusien+vaikka+ne+olivat+tietysti+tottuneita+ihmisiin.+Oli+aika+ikimuistoista+tulla+Ähtärin+eläinpuiston+oikeanpuoleiselle+aitaukselle+ja+huikata+susille+että+tulkaahan+tervehtimään+-+ja+kaksi+aikuista+ravasi+oitis+paikalle+ja+heilutti+häntäänsä+ja+haukkui!+Suden+haukku+on+matala+ja+vaimea+wuff+mutta+se+on+joka+tapauksessa+aito+haukahdus.Isojen+urosten+erektiot+ovat+aina+yhtä+ihanaa+katseltavaa.+Kerran+1990-luvulla+olin+Pohjois-Haagassa+junaa+odottamassa+ja+huomasin+taluttajansa+vieressä+istuvan+rottweilerin.+Ison+pojan+siitin+oli+kunnon+erektiossa+eli+törrötti+kolme+tuumaa+esillä+paksuna+ja+tummanpunaisena.+Oli+pakko+jäädä+ihailemaan+-+otin+olkalaukusta+aikatauluvihon+ja+olin+lukevinani+sitä+mutta+pidin+katseeni+koko+ajan+koirassa!+Illalla+laskin+kunnon+roiskauksen+pitkin+lakanaa+muistellessani+näkyä.+>+Aloin+telmiä+pojan+kanssa+ja+aika+pian+iso+tummanpunainen+oli+koko+mitassaan+ja+siemen+lensi+pitkin+räsymattoa.+Sitten+iso+poika+sai+nuolla+minun+siemeneni+ja+lähdimme+vielä+ulos.+<+(18-v)Robinin+kanssa+on+pakko+olla+samaa+mieltä+siitä+että+sinusta+ja+noutajapojasta+on+kuukaudessa+kehittynyt+oikein+hyvä+tiimi!+Meillähän+Koira+oli+parilla+ensimmäisellä+kerralla+vähän+ihmeissään+siitä+mitä+tuolla+mahan+alla+tapahtuu+ja+vasta+neljännellä+kerralla+se+oli+lopulta+täysillä+mukana.+Sinun+poikasi+pääsi+aivan+selvästi+paremmin+jyvälle+saatuaan+ainakin+kerran+siemensyöksyn+aivan+spontaanisti+-+ja+sitäkin+on+aina+ihana+seurata.+>+Tämän+[lauantai-]iltapäivän+tv-ohjelmassa+on+niin+paljon+talviurheilua,+etten+taida+viitsiä+nousta+välillä+vessaan+vaan+lasken+aikuisvaippaan+niin+paljon+kuin+se+ikinä+vetää.+<+(Robin)+Itse+tein+tänään+saman+tempun+ja+totta+puhuen+laskin+niin+paljon+että+viimeisestä+erästä+tuli+aika+paljon+collegehousujenkin+puolelle.+(Nelonen+teki+kaikkien+aikojen+myöhästymisennätyksen+kun+Kätyrit-animaatio+alkoi+vasta+minuutilla++10.+Olen+oppinut+vahtimaan+Maikkarin,+Subin+ja+Nelosen+ajastusten+alkua+koska+tallentavan+digiboksin+ulkoisilla+kiintolevyilläkään+ei+ole+rajattomasti+tilaa.+Nelonen+on+erityisen+kenkku+koska+silloin+tällöin+elokuva+voi+alkaa+aivan+ajassaan+vaikka+yleensä+onkin+kuusi+seitsemän+minuuttia+myöhässä.)+Het+Zinneke+on+tosiaan+ainakin+minun+hollannintaidoillani+Rakkinen.+Harmi+ettei+siinä+ole+lorotinta+kuten+Manneken+Pisillä!
  2. Sekä+koira-+että+vaippaleikkisi+sujuvat+kerrassaan+hienosti.+Itse+pukeuduin+jo+eilen+iltapäivällä+Plussaan+ja+illan+mittaan+laskin+sen+aivan+täyteen.+Nukuin+hyvin+suurennettuani+amitriptyliiniannosta+ja+aamulla+kepeä+käpälöinti+ja+kopelointi+sai+aikaan+melkein+moitteettoman+erektion.+Sama+täpötäysi+ja+aromikas+pissivaippa+on+päällä+edelleen.+Olen+kai+jo+aiemmin+maininnut+että+olen+herännyt+siemensyöksyyn+kolmesti+-+kahdesti+lukioiässä+ja+toistaiseksi+viimeisen+kerran+varhain+aprillipäivän+aamuna+1988.+Alkaisi+olla+jo+neljännen+kerran+aika+mutta+voi+olla+että+saan+odottaa+sitä+koko+ikäni.+Laukeamislakossa+tuli+eilen+tasan+sata+päivää+täyteen+ja+olen+lakon+aikana+nähnyt+pari+koiraseksiunta+mutta+enempää+ei+ole+tapahtunut.+Ainakin+Antti+ja+RobinHund+ovat+luultavasti+yhtä+kateellisia+kuin+minä+siitä+että+tuttavapiirissäsi+on+ison+pojan+lisäksi+myös+kohtalaisen+hyvin+tuntemasi+narttu!+Tarkistelin+muistiinpanojani+enkä+ole+tainnut+mainita+sitä+että+partacollierouva+oli+päivälleen+kuusitoista+vuotta+minua+nuorempi+-+enkä+sitä+että+ensimmäisen+kerran+uskalsin+hyväilyjen+ja+maistelun+jatkoksi+työntää+varovaisen+sormeni+sen+emättimeen+yhteisenä+syntymäpäivänämme.+Koira+täytti+seitsemän+ja+minä+23+ja+koira+sai+syntymäpäivälahjaksi+seksihyväilyjen+lisäksi+jäätelöä+ja+uuden+purulelun.+(Muistanette+että+pikkurouva+tuli+meille+kuusivuotiaana+ja+kotiutui+ihmeen+helposti.)+Mitä+mieltä+teidän+muiden+koirat+ovat+lumesta?+Partacollierouva+rakasti+lunta+-+heti+kun+päästiin+ovesta+pihatielle+se+heittäytyi+piehtaroimaan+ja+kieriskelemään+ja+ravisteli+sitten+itsensä+perusteellisesti+ja+katsoi+silmiin+ja+nauroi.+Kesken+kävelynkin+piti+välillä+kieriskellä+lumessa.Nimimerkkini+on+tosiaan+otettu+Kannelmäestä+jonne+muutimme+kun+olin+niin+pieni+etten+muista+edellisestä+asunnosta+yhtään+mitään+(enkä+myöskään+elämäni+ainoasta+lentomatkasta+jonka+tein+äidin+kanssa+kaksivuotiaana).+Hieno+lentohistoriani+uhkaa+mennä+pilalle+kun+aikeissa+on+käydä+pitkäaikaisen+kaverin+kanssa+Saksassa+alkusyksystä+2022.+Minun+ehdoton+toiveeni+on+päästä+käymään+Nürnbergin+eläintarhassa+jossa+on+sekä+gepardeja+että+harjasusia+-+ne+haluan+nähdä+ja+valokuvata+(myös+filmille)+aivan+elävinä.+>+Vanhoista+suomennoksista+on+varmaan+livahtanut+jotain+omaankin+kielenkäyttööni+ja+täällä+yritän+tietoisesti+kirjoittaa+mahdollisimman+hyvin.+<+(18-vuotias)Niin+kirjoitat+ja+omaan+kielenkäyttöön+tulee+varmaan+jokaiselle+vaikutteota+jostakin.+Yllätyin+lukiessani+Arto+Paasilinnaa+ensimmäisen+kerran+-+monet+lauseet+olisivat+aivan+hyvin+voineet+olla+Veikko+Huovisen+käsialaa.jos+tulee+tarve+olla+joku+muu+,kuin+oma+itse+osaan+kyllä+kirjottaa+tällä+tavalla+kaiken+yhteen+pötköön+,ja+tehdä+yhdys+sana+virheitä+ja+kaikia+muita+kieli+virheitä+,ja+ennen+huuto+merkiä+ja+kysymys+merkiä+pitää+aina+olla+väli+,ja+kysymys+merkiä+pitää+käytää+epä+loogisesti+?
  3. >+Tuohon+Helsinki42.den+upeaan+kettuun+liittyen,+minulla+on+itselläni+koirapehmolelu+jonka+ostin+alkutalvesta+https://www.prisma.fi/fi/prisma/melissa-doug-pehmo-dalmatialainen-73cm+-+-+Söpö+se+kuitenkin+on+ja+piristää+kodin+tunnelmaa+mukavasti.+<+(KKaveri)Täkäläisessä+Prismassa+tuota+ei+ole+eikä+Prisma+osaa+lähettää+postiennakolla+mutta+nettipankkia+käyttävä+kaveri+tilasi+ja+toi+sen.+Annoin+satasen+kokonaispalkkioksi.+Tuo+on+todella+kaunis+ja+aika+tarkkaan+partacollienartun+kokoinen.+Kun+vie+kätensä+etujalkojen+välistä+mahan+alle+ja+vielä+taaemmas+saa+sormenpäihinsä+jonkinlaisen+saumakohdan+joka+tuntuu+melkein+samalta+kuin+se+nartun+tyttömäisin+paikka!+Innostuin+kokeeksi+silittelemään+ja+halailemaan+sitä+ja+juttelemaan+hellästi+kuten+aikoinaan+partacollierouvan+kanssa+-+se+oli+niin+rauhallinen+että+usein+se+istui+aivan+aloillaan+kun+hellittelin+sitä.+Ihania+koiransuukkoja+se+toki+antoi.Eläytyessä+tuli+niin+ikävä+pikkurouvaa+että+isoa+miestä+alkoi+itkettää.+En+voi+koskaan+olla+itkemättä+kun+Disneyn+elokuvassa+Bambi+ja+Topi-kettu+menettävät+äitinsä+ja+Simba+isänsä.>+Helsinki42+tuntee+kieliä+ja+tämä+saattaa+olla+aika+herkkupala+-+-+Tässä+laulaa+todella+suloiselta+kuulostava+Enya+(oikealta+nimeltään+ilmeisesti+Eithne+Ní+Bhraonáin)+ja+säestää+Clannad.https://www.youtube.com/watch?v=YuOqYQNn7Ek+<+(FrauS)Taidat+muistaa+että+1980-luvulla+kävin+yliopiston+kielikeskuksen+iirintunneilla+ihan+vain+siitä+ilosta+että+sitä+saattoi+opiskella.+Melkein+kaikki+on+jo+unohtunut+ja+osaan+"vain"+englantia,+ruotsia,+saksaa+ja+hollantia;+italia+houkuttelee.+Minulla+on+tuo+Clannadin+Fuaim-levy+ja+sanojen+perässä+on+kuin+onkin+vaikea+pysyä+vaikka+levyn+sisäpussissa+on+sanat.+Lisäksi+Clannad+laulaa+(?pohjoisella)+murteella+joka+eroaa+kirjakielestä+-+esimerkiksi+kahdeksaa+merkitsevä+ocht+lausutaan+kirjakielessä+aivan+kuin+se+äännettäisiin+saksaksi+mutta+(?pohjoisessa)+murteessa+se+äännetään+kuten+amerikkalainen+sanoisi+sanan+ort.+Ach-äänteestä+tulee+siis+tärytön+kielenkärki-r.>+Enya+eli+Eithne+Ní+Bhraonáin+kuulostaa+todella+ihanalta+-+kuin+kesätuuli+tai+omenapuu+laulaisi.+<+(Robin)Tuon+paremmin+tuskin+voi+luonnehtia!+Tässä+Pentanglen+kansanlaulussa+laulaa+Jacqui+McSheen+tytär+Pam+-+tämä+on+hieno+esimerkki+siitä+miten+(ilmeisesti)+aivan+kouluttamaton+ääni+voi+olla+aivan+lumoava.+Pentangle+oli+alkuaikoina+aika+jazzahtava.https://www.youtube.com/watch?v=Xm0YDWBMZBU>+Löysin+kaksi+aika+nättiä+55-senttistä+pehmolelua,+joita+voisi+kenties+hellästi+rakastellakin+-+ensimmäinen+on+schäferinpentu+ja+jälkimmäinen+oikein+hyvän+näköinen+nuori+bordercollie.https://www.verkkokauppa.com/fi/product/42544/qhgqv/Nicotoy-Border-Collie-pehmolelu-55-cm?list=OZCYkR5D518qKPNJqk6Z1qhVw8hWl0OiUGRsqk6lsqk6JIqwWsw5vBpF5AEuKqiSzOX"Lähetettävissä:+Tammikuu+2021"+merkitsee+epäilemättä+sitä,+että+koiran+voi+tilata+nettisivulta+vaikka+heti+ja+se+toimitetaan+jahka+lähetys+saapuu+keskusvarastolle.++<+(FrauS)Otin+ja+tilasin+tuollaisen+saman+tien.+Tv-tuolissani+ostien+saan+näkyviin+viisi+pehmolelua+ja+sen+täytetyn+ketun+kun+vähän+kääntelen+päätäni.+Niiden+lisäksi+tässä+leikkimökin+kokoisessa+kaksiossa+on+vielä+se+iso+musta+pantteri+ja+kolme+pienempää+erilaista.+Huh.Robinille+tiedoksi+että+Ison+Mustan+nykyhinta+olisi+kai+"vain"+600+-+700+euroa.+Kalleimpia+ovat+iso+yksisarvinen+ja+liian+iso+Bambi+(vasan++värit+ja+mittasuhteet+mutta+aikuisen+metsäkauriin+koko).+Jos+Steiff+joskus+tekee+aidon+kokoisen+ja+näköisen+gepardin+niin+se+on+saatava+maksoi+mitä+maksoi!+Olenko+kertonut+mistä+gepardin+kasvojen+"kyyneljuovat"+ovat+peräisin?https://www.steiff.com/en/exclusive-world-of-collectors/animals/studio-pets>+Ihan+ekalla+kerralla+aloitteen+teki+se+11-vuotias+sukulaispoika,+mutta+kun+8-vuotias+tyttö+huomasi+että+se+onkin+kivaa+niin+hän+oli+koko+kesän+todella+innokas!+Pari+kertaa+hän+jopa+pussasi+mun+paljasta+terskaa+ja+se+tuntui+jotenkin+tosi+hyvältä,+vaikka+terska+olikin+silloin+aluksi+todella+arka.+On+oikeastaan+aika+hyvin+sanottu+että+pikkupojan+mielestä+pissapimppi+tuoksuu+*tytöltä*+ja+tuo+etupylly-sanakin+on+jotenkin+looginen+9-vuotiaan+keksimäksi.+<+(18-v)Olisinpa+itsekin+tavannut+noin+innokkaan+tytön+ja+oppinut+vetämään+esinahan+taakse+ennen+kuin+täytin+kymmenen!+*syvä+huokaus*+Joskus+harmittaa+ettei+esinahka+enää+ole+vähääkään+ahdas+-+14-15-vuotiaana+sen+sai+erektiossa+juuri+ja+juuri+kiskotuksi+terskan+reunan+taakse+ja+takaisin+saaminen+oli+vielä+vaikeampaa+ennen+kuin+kalu+palasi+lepotilaan.+Se+olisi+yhä+mukavaa+kuten+sekin+että+terska+olisi+edelleen+yhtä+arka+kuin+teinipoikana.Ensikertalaisen+vaippakokemuksesi+kuulostaa+hyvin+tutulta+ja+noutajapoika+on+ilmeisesti+jo+nyt+oppinut+että+seksileikit+leikitään+sinun+kanssasi+eikä+enää+tarvitse+kuolata+kiimaisten+narttujen+perään!+Luultavasti+se+viihtyy+tästedes+sylissäsi+entistäkin+useammin.En+yhtään+ihmettelisi+vaikka+pääsisit+toimittajakoulutukseen.+Kirjoitat+paljon+paremmin+kuin+moni+aikuinen.+Annahan+kun+arvaan+-+opit+lukemaan+jo+ennen+kouluikää+ja+luet+paljon+ja+kaikenlaista?
  4. Jatkoa...Koira+on+rakastanut+kettuja+siitä+asti+kun+ne+tulivat+ja+tapaaminen+on+taas+riehakas+ja+riemukas.+Koira+huomaa+pian+Tytön+kiinnostavan+tuoksun+ja+käytöksen:+kettu+tarjoaa+itseään+sille+niin+estottomasti+että+sen+on+suorastaan+pakko+innostua.+Samantha+piehtaroi+lattialla+ja+lirauttaa+tuon+tuostakin+suoraan+Koiran+kielelle+kun+koira+nuolee+sen+takamusta.+Kettu+pitää+nuolemisesta+ja+Koira+nauttii+maistelusta+ainakin+yhtä+paljon+kuin+minä+ja+alkaa+hyvin+näkyvästi+kiihottua.+Rouva+nostaa+ketun+sohvalle+ja+sujauttaa+hetkeksi+sormensa+sen+sisään+antaakseen+lisävirikettä+ja+minä+ohjaan+Koiran+kalun+sisään.+Taas+Tyttö+pyristelee+ja+kiljuu+kun+koira+tunkeutuu+sisään+ja+siitin+paisuu+täyteen+mittaansa,+mutta+rauhoittuu+kun+koira+lopettaa+työntönsä+ja+kääntyy+selin.+Siinä+tuo+epäsuhtainen+pariskunta+sitten+seisoo+läähättäen+takamukset+vastakkain+ja+ainakin+Koira+varmasti+nauttii+harvinaisesta+kokemuksestaan.+Parittelun+jälkeen+kettu+saa+pestä+itseään+hyvän+aikaa+kun+koiranmehua+noruu+sen+häpyhuulten+välistä.+No+niin+tyttönen,+sanon+sille+kun+se+päättää+estottomasti+viimeistellä+toimituksen+kyykistymällä+ja+lirauttamalla+lattialle,+nyt+olet+saanut+kiimaasi+ainakin+vähän+helpotusta+–+tuntuuko+hyvältä?+Samantha+vastaa+nuolemalla+kasvojani+ja+heiluttamalla+villisti+häntäänsä.+Istun+sohvalle,+otan+sen+syliin+ja+silittelen+vatsaa+ja+rintaa,+siitä+Tyttö+pitää+ja+makaa+onnellisena+sylissäni+häntäänsä+huiskautellen.+Koira+tulee+viereemme,+lipaisee+kettua+kuonolle+ja+kumpikin+on+nyt+niin+onnellinen+että+katsojakin+tulee+hyvälle+mielelle.+Voi+että+ne+pitää+toisistaan,+Rouva+sanoo+hellästi+silittäessään+Koiran+korvia,+näitten+kettusisarusten+ottaminen+oli+mukava+ajatus+–+melkein+kuin+koiria+mutta+ei+ihan+sittenkään.+Miltähän+tuntuu+olla+kiimassa,+mietimme.+Kettutyttö+on+niin+himokas+että+sen+huomaa+ihminenkin,+koirasta+puhumattakaan.+Tuntuuko+kiima+tukalalta+jos+uros+ei+tule+astumaan?+Tuntuuko+rakastelu+hyvältä?+Uroksesta+ainakin+tuntuu+ja+niinhän+sen+pitääkin+jotta+lisääntyminen+sujuisi+kuten+on+tarkoitus.+Itse+asiassa,+Rouva+huomauttaa,+vastahan+tässä+on+tyydytetty+Tyttö+ja+Koira+mutta+kolme+on+vielä+ilman...+Hän+vetää+farkut+ja+paidan+päälleen+ja+hakee+Pojan+toisesta+tarhasta+ja+minä+heitän+Samantha+Foxin+ulos.+Rouva+palaa+Poika+sylissään,+kettu+antaa+hänelle+intohimoisia+kielisuukkoja+minkä+ehtii+ja+paitaan+on+ilmestynyt+keltainen+märkä+läiskä+–+sellaista+kertaa+ei+tulekaan+ettei+tapaamisen+riemu+purkautuisi+pentumaisena+suihkuna.+Loikattuaan+lattialle+Poika+lisäksi+haistaa+sisarensa+kiiman+tämän+jättämistä+lätäköistä+(jotka+huuhdomme+suihkulla+lattiakaivoon+kun+orgiat+ovat+ohi)+ja+saa+Rouvan+ihastukseksi+erektion+nuuhkiessaan+ja+lipoessaan+niitä.+Eihän+näin+innokasta+poikaa+voi+jättää+ilman,+Rouva+naurahtaa+ja+riisuu+housunsa+ja+ohjaa+Pojan+jalkojensa+väliin.+Kettu+alkaa+nuolla+häntä+hyvin+tottuneesti+ja+innokkaasti+ja+sen+kalu+pysyy+koko+ajan+osaksi+näkyvissä.+Saatuaan+orgasmin+Rouva+alkaa+käsitellä+kettua,+vetää+sen+vähän+yli+kymmensenttisen+kalun+koko+pituudeltaan+esiin,+maistelee+sitä+nauttivin+elein+ja+asettautuu+sitten+sohvalle+ja+ohjaa+sen+sisäänsä.+Michael+J.+nytkyttää+kiihkeästi+ja+nauttien,+mutta+Koirakin+pyörii+koko+ajan+ympärillämme+aivan+kuin+ei+olisikaan+äsken+saanut+tarpeekseen,+ja+toden+totta,+Koirankin+kalu+työntyy+jälleen+näkyviin+ja+niinpä+Rouva+päättääkin+vaihtaa+ketun+koiraan.+Koira+nauttii+saadessaan+rakastella+tuttua+emäntää+ja+toisaalla+minä+hoitelen+Pojan+käsilläni+loppuun+asti.+Ja+kun+vielä+lasken+oman+mahlani+ketun+innokkaasti+lipovalle+kielelle+ja+Rouva+puolestaan+saa+omin+käsin+orgasmin+koiran+sylissä,+koko+lauma+on+saanut+tyydytyksen.
  5. Tämä+fantasiatarina+on+kirjeenvaihtopiirin+alkuajoilta.+Ajatus+ketuista+sai+kirjoitussormet+syyhyämään+vaikka+tarina+onkin+pitkälti+koirajuttujen+toistoa.+Miljöö+löytyi+Kartanosta+vähän+muokattuna,+joten+nyt+asun+vanhalla+maatilalla+Rouvan,+kahden+ketun+ja+koiran+kanssa.+Rouva+on+taiteilija+ja+itse+teen+päärakennuksen+puolella+musiikki‑+ja+äänityshommia.+Navetan+saneeraus+söi+melkein+kaikki+perintörahat+mutta+kannatti.+Eteisestä+oikealle+on+ateljee+ja+vasemmalla+toinen+työhuone.+Kesäisin+asumme+paljon+ateljeen+puolella+tai+sitten+Rouva+linnoittautuu+sinne+kun+itse+teen+omia+töitäni,+ja+kun+kummankin+työajat+ovat+mitä+sattuu+käy+joskus+niin+ettemme+juuri+näekään+toisiamme+pariin+päivään.+Talvella+ateljee+on+lattialämmityksestään+huolimatta+vähemmän+asumiskäytössä,+joskin+makuuparvella+on+viileässäkin+hyvin+mukava+nukkua+untuvapeiton+alla.+Hankimme+taannoin+läheiseltä+turkistarhalta+kaksi+ketunpentua+lemmikeiksi+ja+Koiran+lisäksi+meillä+on+nyt+sievä+ja+seksikäs+Samantha+Fox+eli+Tyttö+sekä+kookas+ja+komeaturkkinen+Michael+J.+Fox+eli+Poika.+Toisen+työhuoneen+toisesta+päästä+pääsee+isoon+juoksutarhaan+jossa+ketut+asustavat.+Naaraan+kiima-aikana+uros+tosin+viedään+vanhan+aitan+taakse+toiseen+tarhaan+–+voisi+se+muuten+astuakin+sisarensa+mutta+emme+kaipaa+penikoita+ristiksemme.+Kettu+kesyyntyy+kyllä+muttei+ole+täysin+sisäsiisti+eikä+osaa+pitää+hampaitaan+kurissa,+joten+tämä+likaisten+töiden+huone+on+ainoa+sisätila+jonne+ketut+pääsevät.+Lähtemättömän+ketuntuoksun+lisäksi+huoneessa+saavat+haista+mm.+pienoismallipuuhien+valumuovit,+liimat+ja+maalit.+Ketulle+kelpaa+puruleluksi+sekä+kristallimaljakko+että+kaverin+häntä,+joten+kaiken+särkyvän+tavaran+voi+sulkea+kannen+alle+tai+oven+taakse;+muovimatot+ja+vanhat+mööpelit+kestävät+kyllä+raatelua.+Samanthalla+on+kiima-aika+ja+naaraskettu+on+himoissaan+vielä+palavampi+kuin+narttukoira.+Niinpä+Rouva+pohti+voisiko+sitä+rakastella...+miksei+voisi,+hyvä+tavaton+sentään?!++No+mitä+lempitytölle+kuuluu,+kysyn+kun+menemme+ketunpihalle.+Tyttö+kieriskelee+maassa,+ulvahtelee+ja+vikisee,+pieksee+maata+hännällään,+hyppii+ja+nuolee+kasvojani+kun+kyykistyn,+kierähtää+selälleen+ja+lirauttaa+pari+pitkää+suihkausta+kun+hyväilen+sen+paisuneita+tummaia+häpyhuulia.+Tyhmempikin+huomaa+että+tyttö+on+kiimassa,+Rouva+naurahtaa.+Samantha+loikkaa+halukkaasti+syliini,+kannan+vikisevän+ja+kiemurtelevan+otuksen+sisään+ja+heittäydyn+painimaan+sen+kanssa.+Ottelu+ei+ole+ihan+tasaväkinen,+ei+kettu+kovin+iso+ole,+mutta+minne+uroskettu+mahtuu+sinne+mahdun+minäkin,+pohdiskelen...+Kettu+kierittelee+kiihkoissaan+lattialla,+lirauttaa+uudelleen+kun+hyväilen+sen+häpyhuulia+ja+vielä+yksi+pitkä+liraus+tulee+kun+alan+asiaankuuluvasti+nuolla+niitä.+Samantha,+sinä+haiset,+huomautan+myskiltä+ja+virtsalta+tuoksuvalle+ketulle,+...mutta+maistut+ihan+mukavalta,+lisään+ja+Rouvaa+naurattaa.+Työnnän+sormeni+ketun+emättimeen+ja+liikuttamalla+sitä+edestakaisin+saan+ketun+himosta+ihan+villiksi.+Se+ulisee+ja+nytkähtelee+ja+hyppää+jaloilleen+häntä+sivuun+vedettynä+ja+takamus+koholla.+Nostan+sen+korkealle+pöydälle+ja+pitelen+sitä+hellästi+mutta+lujasti.+Kettu+vetäytyy+poispäin+ja+ulvahtaa,+kun+kertaalleen+sormella+kokeiltuani+painan+terskan+häpyhuulien+väliin,+mutta+se+on+asiaankuuluvaa+käytöstä+joten+otan+ketun+lujaan+otteeseen,+tunkeudun+varovasti+sisään+ja+tunnen+sen+emättimen+tiukan+puristuksen+kaluni+ympärillä.+Aluksi+kettu+rimpuilee+ja+kiemurtelee+kuten+kiimaisen+ketun+pitääkin,+voi+miten+olet+kiltti+tyttö,+hyvittelen+sitä,+kyllä+tämä+tuntuu+mukavalta,+annetaan+himojen+tyydyttyä...+Ketun+rauhoituttua+pysyn+sisällä+hyvän+aikaa+vaikka+en+laukeakaan,+ja+nautin+uudesta+kokemuksesta.+Irtaudun+vasta+kun+kettutyttö+alkaa+käydä+kärsimättömäksi.+Haluaisikohan+Koirakin+rakastella+sitä,+Rouva+lausahtaa+mietteliäästi+kun+kettu+syventyy+hetkeksi+tekemään+alapesuaan.+No+kokeillaan,+sanon,+koirapoika+pääseekin+ensimmäisen+kerran+elämässään+astumaan+oikeaa+eläintä.+Niinpä+Rouva+hakee+Koiran+ateljeesta+jonne+se+on+jäänyt+nukkumaan.+Jatkuu...
  6. >+Otin+viimein+puheeksi+uroskoiranomistajan+kanssa+sen+hoitoasian+ja+arvatkaas+mitä?+Kesällä+saan+leikkaamattoman,+hieman+pienikokoisen+mutta+ei+se+haittaa,+uroskoiran+hoitoon.+-+-++Kohta+minäkin+pääsen+uroskoiran+tumputtajien+joukoon!+-+-+Ensimmäisellä+kerralla+kannattanee+vain+antaa+sen+tutustua+kotiini+ja+vasta+toisella+kerralla+alkaa+koitella,+saisinko+alkaa+totuttaa+sitä+tuohon+ihanaan+leikkiin+josta+olen+haaveillut+niin+kovin.+<Olet+ilmeisesti+tavannut+tämän+pojan+jo+aikaisemmin?+Kannattaa+ilman+muuta+odottaa+ennen+kuin+käy+sen+uroksellisiin+osiin+käsiksi+-+silitellä+ja+suukotella+joka+puolelta+ja+vasta+vähitellen+alkaa+tunnustella+sen+poikamaisia+osia.>+-+-+minulla+on+itselläni+koirapehmolelu+jonka+ostin+alkutalvesta+-+-+Olen+jopa+ottanut+sen+syliini+ja+rakastellut+sitä+muutaman+kerran+mutta+se+on+sen+verran+jäykkä,+että+eihän+siitä+ole+tullut+mitään.+<Verkkokauppapistecomissa+näkyy+nyt+olevan+aika+iso+valkoinen+tiikeri+joka+ei+ole+edes+kallis.+Harkitsen+melkein+sellaisen+ostamista+vaikka+pidänkin+laatuvaatimukseni+korkeina+ja+vaikkei+sille+oikeastaan+olisi+tilaakaan.+Voisin+kuvitella+että+*tätä*+sinun+olisi+mukava+rakastella.+(Se+olisi+varmaan+pidettävä+tyttösi+ulottumattomissa+ellei+tyttö+ole+niin+hyvin+opetettu+että+malttaa+jättää+sen+pureskelematta.+Meillä+Koira+raateli+mielellään+pahvilaatikoita+jos+lähikaupasta+sattumoisin+löytyi+sellainen+jossa+ei+ollut+yhtään+metalliniittiä.)+https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33937/ntgrb/Valkoinen-tiikeri-jattipehmolelu-130-cm?list=OZCYkRqiCIJhaMwJ52uxaqi9izqiewI5Di1q5vrVKqC8MkhKy8cqDIJvqiMiE5vBpFoMinulla+on+Kettusen+lisäksi+mm.+kaunis+valkoinen+naali+ja+lumileopardinpentu+sekä+Steiffin+iso+musta+pantteri+-+noin+partacollienartun+kokoinen+eli+isompi+kuin+tässä+kuvassa.+Maksoin+siitä+1600+markkaa+vuonna+1990+enkä+ole+katunut+hetkeäkään.https://p1.liveauctioneers.com/337/22140/7666708_1_x.jpg?auto=webp&format=pjpg&width=512Minua+ja+muistaakseni+myös+RobinHundia+kiehtoo+jatkuvasti+se+että+pystyt+laukeamaan+housuihisi+(tms.)+ilman+suoraa+kosketusta+kun+rakastelet+tyttösi+kanssa.+Oletko+koskaan+tehnyt+sitä+vaippa+jalassa?+Vaipan+allahan+on+aikuisen+erektiolle+aika+niukasti+tilaa.+Ajattelin+ostaa+kokeeksi+näitä+isojen+poikien+DryNites-vaippoja+(ylärivissä+toinen+vasemmalta).+Tytöille+ja+pojille+on+omat+mallit+ja+olen+muistavinani+että+vaippa+on+epäsymmetrinen+-+etupuolella+on+enemmän+imevää+ainesta+ja+poikien+vaipassa+kaiketi+enemmän+sitä+tilaa+jota+kasvavan+pojan+elimet+tarvitsevat.https://www.foodie.fi/products/1293?tag_ids=9229>+Tuliko+aamuyöllä+hätä+housuun?+<Tuli+kuin+tulikin+ja+tuntui+ihanalta+laskea+vaippaan+ja+nukahtaa+uudelleen.
  7. Erittäin+hieno+aloitus+leikeille!+Teillä+on+varmasti+vielä+monta+hauskaa+neljännestuntia+yhdessä.+Ennustan+ettet+voi+olla+ottamatta+koiraa+suuhusi+kunhan+se+tottuu+leikkeihin+-+koiransiemen+maistuu+etikkasäilykkeen+liemeltä.+Ja+jos+koira+nuolee+innokkaasti+siemenesi+kämmeneltä+se+varmasti+oppii+nuolemaan+ne+suoraan+putken+suusta+-+tiedät+itse+parhaiten+osaako+se+nuolla+näykkimättä.+Aikuiset+koirat+ilmeisesti+yleensä+osaavat.Saat+varautua+siihen+että+tullessasi+pitemmän+poissaolon+jälkeen+kotiin+koira+saa+erektion+sinua+tervehtiessään+-+asian+voi+onneksi+selittää+vanhemmille+kuten+selitin+sen+äidilleni+jonka+hoiviin+Koira+jäi+kun+muutin+omilleni:+koirapojalla+on+niin+hyvä+olo+että+se+tuntuu+kikkelissä+asti.+RobinHundin+naapurithan+puolestaan+ymmärtävät+asian+niin+että+erektio+on+iloisella+koiralla+aivan+luonnollinen+reaktio+kaiken+muun+riehakkuuden+lisäksi.+Koiran+arkikäytökseen+seksileikit+eivät+vaikuta+juuri+muuten+kuin+siten+että+koira+ei+enää+ole+yhtä+innokas+oman+lajinsa+tyttöjen+perään.+Meillä+aikanaan+rivitaloalueella+tämä+oli+pikemminkin+eduksi+kuin+haitaksi.Satunnaisia+ilmoituksia+FrauSchäferille,+KoiraKaverille+ja+RobinHundille:+mäkihypyn+karsintakilpailua+katsellessani+laskin+pitkän+ja+ihanan+lämpimän+colapissin+Plus-vaippaan.+Aion+olla+uudenvuodenyön+yli+pissivaipassa+ja+jos+herään+aamuyöllä+niin+hätä+saa+tulla+housuun.+iD+Pants+Plus+imee+hämmästyttävän+paljon+ja+täytenä+pullottava+vaippa+on+mukavan+kömpelö.+Laukeamislakossa+tuli+eilen+täyteen+kaksitoista+viikkoa+ja+muutamana+päivänä+on+ollut+aika+vaikeaa+pysyä+lakossa+kun+mielessä+kehittyy+aivan+itsestään+kaikenlaisia+fantasioita+kuten...+...en+nyt+muista+olenko+maininnut+että+ostin+vuoden+2008+pienoismalli-+ja+harrastemessuilta+täytetyn+ketun+-+eräs+mallipuuseppä+täytti+harrastuksekseen+ja+tämä+nimenomainen+kettu+on+niin+upea+että+museoissakin+näkee+huonompia.+Olen+päätellyt+sen+olleen+eläessään+naaras+koska+sillä+näyttää+olevan+aivan+selvästi+naaraan+häpyhuulet.+(Anaalirauhasensa+se+on+onneksi+prosessissa+menettänyt.)+Unelmoin+siitä+että+saisin+nuolla+seksikkään+kettutytön+pimpsaa+ja+se+olisi+kenties+niin+innoissaan+että+lirauttaisi+kielelleni.+Sormettaisin+sitä+oikein+hellästi+ja+se+kokisi+tietenkin+orgasmin+kun+löytäisin+sen+pikkuisen+taikanappulan+sormenpäilläni...Kettu+muistuttaa+jonkin+verran+tätä+Steiffin+koriste-+ja+keräilykettua+muttei+ole+käpertynyt+aivan+yhtä+pienelle+kerälle:https://assets.catawiki.nl/assets/2016/10/1/0/a/c/0acc756e-87f8-11e6-9b20-7965704216fd.jpgAmitriptyliiniaamuerektioita+ei+nyt+ole+näkynyt+kun+vähensin+2xT+annoksen+muotoon+1xT+ja+2xK.+Eiköhän+niitä+taas+ilmaannu+kunhan+taas+lisään+annosta.+Depression+hoidossahan+tavoite+on+aina+saada+mahdollisimman+hyvä+tulos+mahdollisimman+vähillä+sivuvaikutuksilla.+Henkilääkäri+on+onneksi+hyvin+liberaali+ja+saan+vaihdella+annostusta+oman+mieleni+ja+kulloisenkin+tilanteen+mukaan.
  8. Olen+näköjään+unohtanut+mainita+että+toissa+yönä+sain+unissani+leikkiä+colliepojan+kanssa.+Sain+pojan+siittimen+erektioon+ja+koko+mitaltaan+esiin+mutta+harmi+kyllä+uni+päättyi+siihen.+Herättyä+kehittyi+kerrassaan+erinomainen+erektio+pienellä+kopeloinnilla+ja+unelmoinnilla.iD+Pants+Plus+M+on+nyt+kokeiltu+ja+vertailtu+viimeisen+vanhanmallisen+Libero+Sleep+Tight+10+-paketin+sisältöön.+Plussan+vyötärölinja+on+selvästi+korkeammalla+kuin+Liberon+ja+se+istuu+195-senttiselle+paljon+paremmin.+Plus+on+reisien+välistä+leveämpi+ja+pullottaa+siksi+mukavan+kömpelösti.+(Aikaisemmat+muistikuvat+kertovat+ettei+se+kuitenkaan+näy+farkkujen+alta.)+Imukyvyssä+ei+ole+moitteen+sijaa+-+ja+piripintaan+täytetty+Plus+on+jopa+niin+paksu+ja+painava+että+välillä+tulee+housut+putoaa+-tunne!+Pari+tuntia+lorautusten+jälkeen+vaipan+sisäpuoli+tuntuu+yllättävän+kuivalta+eikä+siitä+jää+sormiin+juuri+mitään+hajua.+Liberosta+jää+sormeileviin+sormiin+selvästi+vahvempi+aromi.Jään+pohtimaan+että+ehkä+minunkin+pitäisi+kokeilla+S-kokoa.+Kun+pitkänä+mutta+laihana+mahdun+35+-+60-kiloisille+tarkoitettuun+Liberoon+saattaisin+mahtua+S-kokoonkin.+Tilasin+tosin+näitä+M-kokoisia+koko+laatikollisen+eli+112+kappaletta+ja+niistä+riittää+ainakin+vuodeksi+ellei+kahdeksi.+Liikun+nimittäin+ulkona+aika+vähän+ja+samaa+vaippaa+voi+käyttää+pari+kolme+kertaa+kun+sen+riisuu+heti+kolmen+vartin+kauppakeskusmatkan+jälkeen.Yön+yli+nukkuessa+Plus+ei+veny+läheskään+yhtä+paljon+kuin+takavuosina+kokeilemani+malli.+Liberoahan+saattaa+huoletta+pitää+kaksikin+yötä+eikä+se+veny+oikeastaan+ollenkaan.+Plussan+housuosa+tuntuu+olevan+aika+hentoa+koska+onnistuin+tekemään+siihen+sormellani+reiän+vetäessäni+vaippaa+ylös.+Vielä+on+kokeilematta+paljonko+voimaa+sivusaumojen+repäisy+vaatii+-+Liberoahan+saa+repiä+aivan+tosissaan+ainakin+minun+vaatimattomilla+sormivoimillani.Tämän+päivän+sävelenä+on+Byrdsin+Everybody's+Been+Burned+vuodelta+1967.+Tavattoman+kaunista+musiikkia+ja+kaunista+amerikanenglantia.https://www.youtube.com/watch?v=I7Uh8933JvsTietokoneeni+vasen+kaiutin+on+mykistynyt+ja+kitarasoolo+on+niin+vasemmalla+ettei+se+kuulu+oikeasta+kaiuttimesta+juuri+ollenkaan..
  9. >++Tiesin+että+Helsinki42:lla+on+hyvin+syvä+tunneside+susiin,+mutta+en+ainakaan+muista+hänen+aiemmin+maininneen,+että+sudet+vierailevat+hänen+unissaankin.+Olisiko+oikein+arvata,+että+ne+ovat+hiljaisia+ja+lempeitä+laajojen+metsien+vaeltajia?+<Aivan+oikein+arvattu.+Eräässä+unessani+kuljin+huoneesta+toiseen+suunnattoman+suuressa+vanhassa+puutalossa+ja+jossakin+kohtaa+huomasin+että+jäljessäni+kulki+kaksi+sutta.+Yhdessä+huoneessa+oli+lattialla+tummakuvioinen+ryijymatto+ja+ajattelin+että+siinä+voisi+hetken+levähtää.+Asetuin+pitkäkseni+ja+joku+tai+jokin+levitti+peitokseni+lämpimän+hämärän+-+ja+tunsin+miten+sudet+painautuivat+kahta+puolta+jalkojeni+viereen+vartioimaan+ja+suojelemaan.+Uni+päättyi+siihen+että+vaivuin+uneen.+Tästä+unesta+on+toista+vuotta+aikaa+ja+se+on+edelleen+erittäin+visuaalisena+mielessäni+(olen+toki+kirjoittanut+sen+muistiin+kuten+useat+muutkin+elokuvamaiset+unet+ja+tietysti+kaikki+ne+joissa+on+jonkin+lajin+seksiä!).Olin+eilen+asioilla+kahdessa+paikassa+ja+aluspöksynä+oli+tietysti+Libero.+Matkalla+paikasta+toiseen+tuli+vastaan+harvinainen+näky+-+yksi+maailman+kauneimmista+ja+seksikkäimmistä+koirista+eli+saluki.+Puolipimeässä+en+erottanut+sen+sukupuolta+mutta+sellaisen+kanssa+olisi+joka+tapauksessa+ihana+leikkiä+oli+se+poika+tai+tyttö.+Jonkun+mielestä+vinttikoirat+voivat+olla+liian+laihoja+mutta+itsekin+vinttikoiramaisen+kapeana+pidän+erityisesti+salukeja+tavattoman+kauniina.+https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Saluki_600.jpgOdotellessani+taksia+kauppakeskuksen+ulkopuolella+penkillä+onnistuin+pitkästä+aikaa+lirauttamaan+vaippaan+julkisella+paikalla!+Illalla+kastelin+sitä+vielä+lisää+kunnes+se+oli+ääriään+myöten+täynnä.+Lääkitys+on+nyt+niin+stabiili+että+nukun+9+-+10+tunnin+mittaisia+ehjiä+öitä.Joulunalusmusiikiksi+sopii+Genesiksen+A+Winter's+Tale+vuodelta+1968.+Sävellyksessä+ja+sovituksessa+on+hyvinkin+paljon+joululaulun+piirteitä.https://www.youtube.com/watch?v=s9P0G9osBTI>+Katsoin+tuon+National+Geographicin+Land+of+the+tigerin+ja+se+on+todella+upea.+Minulla+on+mielikuva,+että+olisin+joskus+15+-+20+vuotta+sitten+nähnyt+sen+joltakin+kaapelikanavalta.+Olikohan+se+NBC+Super+Channel,+joka+jossakin+vaiheessa+täällä+näkyi?+<Se+se+oli+ja+näkyi+täälläkin+-+kaupungin+asuntoyhtiön+kaksio+on+askeettinen+mutta+keittiössä+on+sentään+pakastin+ja+olohuoneessa+kaapeli-tv.+Minulla+on+se+vhs-nauhalla+kahtenakin+laitoksena+-+Ylen+tuoreeltaan+esittämä+ruotsinkielinen+54-minuuttinen+ja+NBCSC:n+esittämä+45+minuutin+mittainen+erittäin+taitavasti+lyhennetty+versio.+Pitäisi+peruskorjauttaa+pari+uusinta+vhs-konetta+ja+löytää+aikaa+vanhojen+nauhojen+katseluun.+Sitä+saisi+kai+helpoimmin+jättämällä+netin+vähän+vähemmälle.
  10. No+pahus.+Kysyin+eilen+K-ketjulta+Libero+Sleep+Tight+kympeistä+ja+sain+tämän+vastauksen:"Hyvä+asiakkaamme"Sain+vahvistuksen,+että+tuotteelle+on+tehty+valikoimamuutos+12+kappaleen+pakkauksesta+9+kappaleen+pakkaukseen+ja+tätä+12+kappaleen+pakkausta+ei+valitettavasti+ole+jatkossa+enään+saatavilla+kun+myymälät+ovat+omat+varastot+tuotteen+osalta+myyneet+loppuun."Ystävällisin+terveisin,"Kim+Kallioväli"K-Citymarket+H........"Nyt+täytyy+yrittää+tulla+toimeen+jollakin+näistä:-+Libero+Sleep+Tight+10+yhdeksän+paketissa-+DryNites+Pyjama+Pants+Teen+-+linkki+alla-+iD+Pants+-vaippahousut+-+linkki+vielä+alempanahttps://www.drynites.fi/drynites pyjamahousut.aspxhttps://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=20423...ja+hetken+mietittyäni+otin+ja+tilasin+Metsäpolulta+laatikollisen+ID+Pants+Plus+M+-mallia.++Olen+nimittäin+käyttänyt+niitäkin+ja+se+toimii+hyvin+vaikkakin+venyy+enemmän+kuin+Libero.+Frau+Schäfer+mahtunee+samaan+jos+haluaa+jatkaa+vaippaleikkejä+-+KoiraKaverista+en+ole+varma+onko+M-koko+sopiva+vai+tarvitseeko+minua+pienikokoisempi+S-kokoisen.On+tietysti+mahdollista+että+KoiraKaverin+ostama+9+kappaleen+pakkaus+oli+huonoa+valmistuserää.+RobinHund+muistaakseni+mainitsi+saaneensa+paketillisen+jossa+useamman+kuin+yhden+sivusauma+otti+ja+repesi.Miten+ollakaan+-+viime+yönä+sain+taas+unissani+kopeloida+poikakoiraa+mahan+alta+ja+mikä+sieltä+löytyikään+ellei+se+sellainen+tummanpunainen.+Koira+näytti+supisuomalaiselta+pystykorvalta+enkä+oikein+tiedä+miksi.
  11. >+Toimitin+tänäaamuna+Helsinki42.den+kielisuukon+perille.+-+-+Se+kun+oli+selällään,+niin+päätin+toimittaa+kielisuukkoterveiset+perille+ja+nousin+polvilleni.+Sanoin+sille+tällaisia+terveisiä+olevan+lähetetty+sinulta.+Nuolaisin+vain+hellästi+ensin+ja+sen+jälkeen+aloin+kielenkärjellä+hivuttautua+sen+sisään.+Työnsin+kieltäni+hellävaroen+syvemmälle,+niin+pitkälle+kuin+pystyin+ja+pimppi+sykki+ihanasti+kaiken+aikaa.+Silloin+sain+uuden+makuelämyksenkin!+Kun+olin+kielellä+tavallista+syvemmällä+tytössä,+maistoin+suolaista,+miellyttävän+maun!+Tällöin+koira+punnersikin+jo+ylös+ja+alkoi+kovasti+nuolla.+Kielisuukko+on+toimitettu+ja+toivonmukaan+haluamallasi+tavalla.+<Aivan+ihanaa!+Ymmärtääkseni+tyttökoiran+pikkuinen+taikanappula+on+heti+häpyhuulten+sisäpuolella+ja+virtsaputken+suu+heti+sen+takana.+Ja+kun+onnistuu+pääsemään+kielenpäällä+vähän+syvemmälle+niin+eiköhän+sieltä+tosiaan+löydy+sama+suolainen+aromi+kuin+miehen+touhutipoissa+ja+naisen+emättimen+mehuissa.+Nyt+olen+melkein+kateellinen+siitä+että+olet+saanut+maistaa+sen+tyttökoiralla!+Itse+en+koskaan+uskaltautunut+kielenkärjellä+nartun+sisään+mutta+onneksi+olen+sentään+saanut+maistella+kahta+naista.+Siitäkin+alkaa+olla+jo+pitkä+aika.Ja+pimpin+sykkiminen+on+ilmeisesti+aivan+samaa+kuin+olen+itse+saanut+tuntea+noilla+ihmistytöillä+kun+olen+sujauttanut+sormen+sisään+-+kummankin+mukaan+se+on+melkein+tahdosta+riippumaton+reaktio.+Voisit+kokeilla+tilata+noita+Liberon+parhaita+vaippoja+K-ketjun+kotiinkuljetuksena+(se+edellyttää+ilmeisesti+verkkopankin+käyttöä)+tai+pyytää+sikäläistä+Citymarketia+tilaamaan+niitä.+Napautapa+uudelleen+tämä+linkki+auki+ja+paina+vasemmalla+ylhäällä+olevaa+kaksoisnuolta+ja+sen+jälkeen+Kaikki-painiketta.+Silloin+pääset+valitsemaan+kaupungin+nimellä+ja+ulottuvillasi+näyttää+olevan+kaksikin+Citymarketia.https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/libero-sleeptight-10-housuvai12kpl-35-60-7322540768930>+Tuo+itsetyydytyslakko+jota+pidät,+sai+minutkin+toimimaan+nyt+niin,+että+panostan+jälleen+enemmän+laatuun+kuin+määrään.+Toivon+todella+tavoitteesi+märänunen+suhteen+täyttyvän+sillä+itsekuria+sinulla+ainakin+on!+<Itsetyydytyslakko+on+ollut+yllättävän+helppo+ja+pitää+edelleen.+Amitriptyliinin+aiheuttamia+aamuerektioita+en+ole+kai+kertaakaan+yrittänyt+päättää+laukeamiseen+vaan+olen+vain+kepeästi+kopeloinut+ja++käpälöinyt+ja+nauttinut+erektiosta+ihan+sinänsä.+Amitriptyliiniaamuerektioissahan+on+se+erikoispiirre+että+herätessä+ei+seiso+vaan+erektio+ilmaantuu+kun+heti+herättyään+aloittaa+tuon+kopeloinnin+ja+käpälöinnin.+Ne+eivät+ole+aivan+yhtä+moitteettomia+kuin+sildenafiililla+aiheutetut+mutta+hyvin+nautittavia+kuitenkin.+Masennuslääkkeitä+käyttävällä+kuusikymppisellähän+ei+enää+vuosikausiin+ole+ollut+iloa+nauttia+"oikeista"+erektioista.Masennus+johtuu+minulla+pitkälti+fyysisestä+työkyvyttömyydestä+jonka+takia+jouduin+eläkkeelle+jo+ennen+kuin+täytin+25.+Lihassairauteni+on+pysyvä+mutta+ei+etene+eikä+minulla+ole+juuri+mitään+vaaraa+kuolla+ennenaikaisesti.+Parisuhteettomuus+ja+koirattomuus+ottavat+erittäin+suuresti+päähän+mutta+onneksi+minulla+on+muistot+ja+kaksi+kättä+ja+vilkas+mielikuvitus+-+joka+varmaan+näkyy+noissa+eroottisissa+unissanikin.+Kerran+olen+unimaailmassani+jopa+saanut+työntyä+schäfernartun+sisään+ihan+sillä+itsellään.+Uni+valitettavasti+lopahti+ennen+kuin+pääsin+pitemmälle.+Toisinaan+unieni+metsissä+vierailevat+myös+sudet.+Toivottavasti+ensi+kesänä+tulee+tilaisuus+käydä+Ähtärissä+seurustelemassa+susien+kanssa.