Helsinki42
Virallista eläkeikää lähestyvä mies H:n kaupungista.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 26 kommenttia
- > - - muistan että sain koiran kanssa tasan neljäkymmentä orkkua ennen kuin muutin toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Ne oli ihania hetkiä. <
Koira taisi olla teillä hoidossa melkein kuukausittain. Sormettaminen on ihanaa sellaisen tutun nartun kanssa joka luottaa varovaiseen isäntään tai emäntään. Satunnaisia koiria me kokeneet zoofiilit emme kosketa muualta kuin perinteisistä paikoista - koiran ehdoilla mennään aina kun mennään.
> Olispa mukava päästä katselemaan <
Todennäköisempää on saada loton päävoitto. - > Tässä Magna Cartan todella kauniissa alkuperäisversiossa ollaan matkalla Singaporeen, kun Gerard Cox kuulostaa olevan menossa vain Caprille. Suomalaisten kaukomatkailu taisi 1970-luvun alussa rajoittua Kanarian saariin ja Mallorcaan. Aloin miettiä mikä sopisi säkeen "on a flight for Singapore" suomalaiseksi vastineeksi - kävisikö "aamulento Pariisiin"? < (Robin)
Se sopii niin hyvin rytmiin ja mittaan että olen jo ajat sitten itse päätynyt samaan tulokseen. Olin tuohon maailmanaikaan alun toisillakymmenillä ja Pariisi tuntui todella vielä aika eksoottiselta - samoin kuin vaikkapa Lontoo, Rooma ja Wien.
> (Kettunen ja/tai Hki42 arveli että kaupunkikoira tunnistaa tutut enemmän äänestä kuin hajusta.) Emäntä päästi sen irti hihnasta ja iso poika hyppi ja haukkui ja nousi rintaani vasten - ja mahan alla törrötti jälleen kerran erektio, joka näkyi erikoisen edustavasti koiran ollessa takajaloillaan! < (Robin)
Kettunen oletti kaupunkikoirien tunnistavan ensiksi äänen ja minä taas tarhasusien vaikka ne olivat tietysti tottuneita ihmisiin. Oli aika ikimuistoista tulla Ähtärin eläinpuiston oikeanpuoleiselle aitaukselle ja huikata susille että tulkaahan tervehtimään - ja kaksi aikuista ravasi oitis paikalle ja heilutti häntäänsä ja haukkui! Suden haukku on matala ja vaimea wuff mutta se on joka tapauksessa aito haukahdus.
Isojen urosten erektiot ovat aina yhtä ihanaa katseltavaa. Kerran 1990-luvulla olin Pohjois-Haagassa junaa odottamassa ja huomasin taluttajansa vieressä istuvan rottweilerin. Ison pojan siitin oli kunnon erektiossa eli törrötti kolme tuumaa esillä paksuna ja tummanpunaisena. Oli pakko jäädä ihailemaan - otin olkalaukusta aikatauluvihon ja olin lukevinani sitä mutta pidin katseeni koko ajan koirassa! Illalla laskin kunnon roiskauksen pitkin lakanaa muistellessani näkyä.
> Aloin telmiä pojan kanssa ja aika pian iso tummanpunainen oli koko mitassaan ja siemen lensi pitkin räsymattoa. Sitten iso poika sai nuolla minun siemeneni ja lähdimme vielä ulos. < (18-v)
Robinin kanssa on pakko olla samaa mieltä siitä että sinusta ja noutajapojasta on kuukaudessa kehittynyt oikein hyvä tiimi! Meillähän Koira oli parilla ensimmäisellä kerralla vähän ihmeissään siitä mitä tuolla mahan alla tapahtuu ja vasta neljännellä kerralla se oli lopulta täysillä mukana. Sinun poikasi pääsi aivan selvästi paremmin jyvälle saatuaan ainakin kerran siemensyöksyn aivan spontaanisti - ja sitäkin on aina ihana seurata.
> Tämän [lauantai-]iltapäivän tv-ohjelmassa on niin paljon talviurheilua, etten taida viitsiä nousta välillä vessaan vaan lasken aikuisvaippaan niin paljon kuin se ikinä vetää. < (Robin)
Itse tein tänään saman tempun ja totta puhuen laskin niin paljon että viimeisestä erästä tuli aika paljon collegehousujenkin puolelle. (Nelonen teki kaikkien aikojen myöhästymisennätyksen kun Kätyrit-animaatio alkoi vasta minuutilla 10. Olen oppinut vahtimaan Maikkarin, Subin ja Nelosen ajastusten alkua koska tallentavan digiboksin ulkoisilla kiintolevyilläkään ei ole rajattomasti tilaa. Nelonen on erityisen kenkku koska silloin tällöin elokuva voi alkaa aivan ajassaan vaikka yleensä onkin kuusi seitsemän minuuttia myöhässä.)
Het Zinneke on tosiaan ainakin minun hollannintaidoillani Rakkinen. Harmi ettei siinä ole lorotinta kuten Manneken Pisillä! - Omaa kokemusta on sen verran että aloitimme seksi- ja tutkimisleikit kun olin kahdeksan ja pikkusisko viisivuotias. Sisko ei enää välittänyt esitellä itseään kun karvat alkoivat kasvaa mutta harrastimme hyväilyjä vielä vuosikaudet. Tungimme käden toistemme housuihin kun istuimme vierekkäin sängyllä; sisko sormeili kaluani ja minä hyväilin tytön häpykieltä. Minä en saanut orgasmia näistä hyväilyistä mutta siskon epäilen saaneen ainakin kerran.
Lopetimme leikit vasta sinä kesänä kun minä täytin 18 ja sisko 15. Sen jälkeen emme juuri ole puhuneet asiasta mutta onneksi siskokin tietää etteivät tällaiset sisarusten leikit ole mahdottoman harvinaisia.
Aloitteen saattoi tehdä kumpi tahansa ja on selvää että tyttö nautti leikistä koska omasta aloitteestaan avasi farkkujensa vetoketjun ja levitti kutsuvasti jalkojaan. En rohjennut työntää sormeani tytön emättimeen; olin hyvin varovasti kokeillut aivan alkuaikoina ja tyttö sanoi että se sattuu enkä myöhemminkään kokeillut enkä asiasta puhunut. - Sekä koira- että vaippaleikkisi sujuvat kerrassaan hienosti. Itse pukeuduin jo eilen iltapäivällä Plussaan ja illan mittaan laskin sen aivan täyteen. Nukuin hyvin suurennettuani amitriptyliiniannosta ja aamulla kepeä käpälöinti ja kopelointi sai aikaan melkein moitteettoman erektion. Sama täpötäysi ja aromikas pissivaippa on päällä edelleen.
Olen kai jo aiemmin maininnut että olen herännyt siemensyöksyyn kolmesti - kahdesti lukioiässä ja toistaiseksi viimeisen kerran varhain aprillipäivän aamuna 1988. Alkaisi olla jo neljännen kerran aika mutta voi olla että saan odottaa sitä koko ikäni. Laukeamislakossa tuli eilen tasan sata päivää täyteen ja olen lakon aikana nähnyt pari koiraseksiunta mutta enempää ei ole tapahtunut.
Ainakin Antti ja RobinHund ovat luultavasti yhtä kateellisia kuin minä siitä että tuttavapiirissäsi on ison pojan lisäksi myös kohtalaisen hyvin tuntemasi narttu!
Tarkistelin muistiinpanojani enkä ole tainnut mainita sitä että partacollierouva oli päivälleen kuusitoista vuotta minua nuorempi - enkä sitä että ensimmäisen kerran uskalsin hyväilyjen ja maistelun jatkoksi työntää varovaisen sormeni sen emättimeen yhteisenä syntymäpäivänämme. Koira täytti seitsemän ja minä 23 ja koira sai syntymäpäivälahjaksi seksihyväilyjen lisäksi jäätelöä ja uuden purulelun. (Muistanette että pikkurouva tuli meille kuusivuotiaana ja kotiutui ihmeen helposti.)
Mitä mieltä teidän muiden koirat ovat lumesta? Partacollierouva rakasti lunta - heti kun päästiin ovesta pihatielle se heittäytyi piehtaroimaan ja kieriskelemään ja ravisteli sitten itsensä perusteellisesti ja katsoi silmiin ja nauroi. Kesken kävelynkin piti välillä kieriskellä lumessa.
Nimimerkkini on tosiaan otettu Kannelmäestä jonne muutimme kun olin niin pieni etten muista edellisestä asunnosta yhtään mitään (enkä myöskään elämäni ainoasta lentomatkasta jonka tein äidin kanssa kaksivuotiaana). Hieno lentohistoriani uhkaa mennä pilalle kun aikeissa on käydä pitkäaikaisen kaverin kanssa Saksassa alkusyksystä 2022. Minun ehdoton toiveeni on päästä käymään Nürnbergin eläintarhassa jossa on sekä gepardeja että harjasusia - ne haluan nähdä ja valokuvata (myös filmille) aivan elävinä.
> Vanhoista suomennoksista on varmaan livahtanut jotain omaankin kielenkäyttööni ja täällä yritän tietoisesti kirjoittaa mahdollisimman hyvin. < (18-vuotias)
Niin kirjoitat ja omaan kielenkäyttöön tulee varmaan jokaiselle vaikutteota jostakin. Yllätyin lukiessani Arto Paasilinnaa ensimmäisen kerran - monet lauseet olisivat aivan hyvin voineet olla Veikko Huovisen käsialaa.
jos tulee tarve olla joku muu ,kuin oma itse osaan kyllä kirjottaa tällä tavalla kaiken yhteen pötköön ,ja tehdä yhdys sana virheitä ja kaikia muita kieli virheitä ,ja ennen huuto merkiä ja kysymys merkiä pitää aina olla väli ,ja kysymys merkiä pitää käytää epä loogisesti ? - Itse pidän erityisesti eräästä heettiläisten laista: jos mies on hevosen tai muulin kanssa häntä ei rangaista mmutta hän ei saa lähestyä kuningasta eikä hänestä voi tulla pappia. Olikohan tammojen lemmiskely niin yleistä että piti keksiä tällainen sääntö?
- > Tuohon Helsinki42.den upeaan kettuun liittyen, minulla on itselläni koirapehmolelu jonka ostin alkutalvesta
https://www.prisma.fi/fi/prisma/melissa-doug-pehmo-dalmatialainen-73cm - -
Söpö se kuitenkin on ja piristää kodin tunnelmaa mukavasti. < (KKaveri)
Täkäläisessä Prismassa tuota ei ole eikä Prisma osaa lähettää postiennakolla mutta nettipankkia käyttävä kaveri tilasi ja toi sen. Annoin satasen kokonaispalkkioksi. Tuo on todella kaunis ja aika tarkkaan partacollienartun kokoinen. Kun vie kätensä etujalkojen välistä mahan alle ja vielä taaemmas saa sormenpäihinsä jonkinlaisen saumakohdan joka tuntuu melkein samalta kuin se nartun tyttömäisin paikka! Innostuin kokeeksi silittelemään ja halailemaan sitä ja juttelemaan hellästi kuten aikoinaan partacollierouvan kanssa - se oli niin rauhallinen että usein se istui aivan aloillaan kun hellittelin sitä. Ihania koiransuukkoja se toki antoi.
Eläytyessä tuli niin ikävä pikkurouvaa että isoa miestä alkoi itkettää. En voi koskaan olla itkemättä kun Disneyn elokuvassa Bambi ja Topi-kettu menettävät äitinsä ja Simba isänsä.
> Helsinki42 tuntee kieliä ja tämä saattaa olla aika herkkupala - - Tässä laulaa todella suloiselta kuulostava Enya (oikealta nimeltään ilmeisesti Eithne Ní Bhraonáin) ja säestää Clannad.
https://www.youtube.com/watch?v=YuOqYQNn7Ek < (FrauS)
Taidat muistaa että 1980-luvulla kävin yliopiston kielikeskuksen iirintunneilla ihan vain siitä ilosta että sitä saattoi opiskella. Melkein kaikki on jo unohtunut ja osaan "vain" englantia, ruotsia, saksaa ja hollantia; italia houkuttelee. Minulla on tuo Clannadin Fuaim-levy ja sanojen perässä on kuin onkin vaikea pysyä vaikka levyn sisäpussissa on sanat. Lisäksi Clannad laulaa (?pohjoisella) murteella joka eroaa kirjakielestä - esimerkiksi kahdeksaa merkitsevä ocht lausutaan kirjakielessä aivan kuin se äännettäisiin saksaksi mutta (?pohjoisessa) murteessa se äännetään kuten amerikkalainen sanoisi sanan ort. Ach-äänteestä tulee siis tärytön kielenkärki-r.
> Enya eli Eithne Ní Bhraonáin kuulostaa todella ihanalta - kuin kesätuuli tai omenapuu laulaisi. < (Robin)
Tuon paremmin tuskin voi luonnehtia! Tässä Pentanglen kansanlaulussa laulaa Jacqui McSheen tytär Pam - tämä on hieno esimerkki siitä miten (ilmeisesti) aivan kouluttamaton ääni voi olla aivan lumoava. Pentangle oli alkuaikoina aika jazzahtava.
https://www.youtube.com/watch?v=Xm0YDWBMZBU
> Löysin kaksi aika nättiä 55-senttistä pehmolelua, joita voisi kenties hellästi rakastellakin - ensimmäinen on schäferinpentu ja jälkimmäinen oikein hyvän näköinen nuori bordercollie.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/42544/qhgqv/Nicotoy-Border-Collie-pehmolelu-55-cm?list=OZCYkR5D518qKPNJqk6Z1qhVw8hWl0OiUGRsqk6lsqk6JIqwWsw5vBpF5AEuKqiSzOX
"Lähetettävissä: Tammikuu 2021" merkitsee epäilemättä sitä, että koiran voi tilata nettisivulta vaikka heti ja se toimitetaan jahka lähetys saapuu keskusvarastolle. < (FrauS)
Otin ja tilasin tuollaisen saman tien. Tv-tuolissani ostien saan näkyviin viisi pehmolelua ja sen täytetyn ketun kun vähän kääntelen päätäni. Niiden lisäksi tässä leikkimökin kokoisessa kaksiossa on vielä se iso musta pantteri ja kolme pienempää erilaista. Huh.
Robinille tiedoksi että Ison Mustan nykyhinta olisi kai "vain" 600 - 700 euroa. Kalleimpia ovat iso yksisarvinen ja liian iso Bambi (vasan värit ja mittasuhteet mutta aikuisen metsäkauriin koko). Jos Steiff joskus tekee aidon kokoisen ja näköisen gepardin niin se on saatava maksoi mitä maksoi! Olenko kertonut mistä gepardin kasvojen "kyyneljuovat" ovat peräisin?
https://www.steiff.com/en/exclusive-world-of-collectors/animals/studio-pets
> Ihan ekalla kerralla aloitteen teki se 11-vuotias sukulaispoika, mutta kun 8-vuotias tyttö huomasi että se onkin kivaa niin hän oli koko kesän todella innokas! Pari kertaa hän jopa pussasi mun paljasta terskaa ja se tuntui jotenkin tosi hyvältä, vaikka terska olikin silloin aluksi todella arka. On oikeastaan aika hyvin sanottu että pikkupojan mielestä pissapimppi tuoksuu *tytöltä* ja tuo etupylly-sanakin on jotenkin looginen 9-vuotiaan keksimäksi. < (18-v)
Olisinpa itsekin tavannut noin innokkaan tytön ja oppinut vetämään esinahan taakse ennen kuin täytin kymmenen! *syvä huokaus* Joskus harmittaa ettei esinahka enää ole vähääkään ahdas - 14-15-vuotiaana sen sai erektiossa juuri ja juuri kiskotuksi terskan reunan taakse ja takaisin saaminen oli vielä vaikeampaa ennen kuin kalu palasi lepotilaan. Se olisi yhä mukavaa kuten sekin että terska olisi edelleen yhtä arka kuin teinipoikana.
Ensikertalaisen vaippakokemuksesi kuulostaa hyvin tutulta ja noutajapoika on ilmeisesti jo nyt oppinut että seksileikit leikitään sinun kanssasi eikä enää tarvitse kuolata kiimaisten narttujen perään! Luultavasti se viihtyy tästedes sylissäsi entistäkin useammin.
En yhtään ihmettelisi vaikka pääsisit toimittajakoulutukseen. Kirjoitat paljon paremmin kuin moni aikuinen. Annahan kun arvaan - opit lukemaan jo ennen kouluikää ja luet paljon ja kaikenlaista? - Jatkoa...
Koira on rakastanut kettuja siitä asti kun ne tulivat ja tapaaminen on taas riehakas ja riemukas. Koira huomaa pian Tytön kiinnostavan tuoksun ja käytöksen: kettu tarjoaa itseään sille niin estottomasti että sen on suorastaan pakko innostua. Samantha piehtaroi lattialla ja lirauttaa tuon tuostakin suoraan Koiran kielelle kun koira nuolee sen takamusta. Kettu pitää nuolemisesta ja Koira nauttii maistelusta ainakin yhtä paljon kuin minä ja alkaa hyvin näkyvästi kiihottua. Rouva nostaa ketun sohvalle ja sujauttaa hetkeksi sormensa sen sisään antaakseen lisävirikettä ja minä ohjaan Koiran kalun sisään. Taas Tyttö pyristelee ja kiljuu kun koira tunkeutuu sisään ja siitin paisuu täyteen mittaansa, mutta rauhoittuu kun koira lopettaa työntönsä ja kääntyy selin. Siinä tuo epäsuhtainen pariskunta sitten seisoo läähättäen takamukset vastakkain ja ainakin Koira varmasti nauttii harvinaisesta kokemuksestaan.
Parittelun jälkeen kettu saa pestä itseään hyvän aikaa kun koiranmehua noruu sen häpyhuulten välistä. No niin tyttönen, sanon sille kun se päättää estottomasti viimeistellä toimituksen kyykistymällä ja lirauttamalla lattialle, nyt olet saanut kiimaasi ainakin vähän helpotusta – tuntuuko hyvältä? Samantha vastaa nuolemalla kasvojani ja heiluttamalla villisti häntäänsä. Istun sohvalle, otan sen syliin ja silittelen vatsaa ja rintaa, siitä Tyttö pitää ja makaa onnellisena sylissäni häntäänsä huiskautellen. Koira tulee viereemme, lipaisee kettua kuonolle ja kumpikin on nyt niin onnellinen että katsojakin tulee hyvälle mielelle. Voi että ne pitää toisistaan, Rouva sanoo hellästi silittäessään Koiran korvia, näitten kettusisarusten ottaminen oli mukava ajatus – melkein kuin koiria mutta ei ihan sittenkään.
Miltähän tuntuu olla kiimassa, mietimme. Kettutyttö on niin himokas että sen huomaa ihminenkin, koirasta puhumattakaan. Tuntuuko kiima tukalalta jos uros ei tule astumaan? Tuntuuko rakastelu hyvältä? Uroksesta ainakin tuntuu ja niinhän sen pitääkin jotta lisääntyminen sujuisi kuten on tarkoitus.
Itse asiassa, Rouva huomauttaa, vastahan tässä on tyydytetty Tyttö ja Koira mutta kolme on vielä ilman... Hän vetää farkut ja paidan päälleen ja hakee Pojan toisesta tarhasta ja minä heitän Samantha Foxin ulos. Rouva palaa Poika sylissään, kettu antaa hänelle intohimoisia kielisuukkoja minkä ehtii ja paitaan on ilmestynyt keltainen märkä läiskä – sellaista kertaa ei tulekaan ettei tapaamisen riemu purkautuisi pentumaisena suihkuna. Loikattuaan lattialle Poika lisäksi haistaa sisarensa kiiman tämän jättämistä lätäköistä (jotka huuhdomme suihkulla lattiakaivoon kun orgiat ovat ohi) ja saa Rouvan ihastukseksi erektion nuuhkiessaan ja lipoessaan niitä.
Eihän näin innokasta poikaa voi jättää ilman, Rouva naurahtaa ja riisuu housunsa ja ohjaa Pojan jalkojensa väliin. Kettu alkaa nuolla häntä hyvin tottuneesti ja innokkaasti ja sen kalu pysyy koko ajan osaksi näkyvissä. Saatuaan orgasmin Rouva alkaa käsitellä kettua, vetää sen vähän yli kymmensenttisen kalun koko pituudeltaan esiin, maistelee sitä nauttivin elein ja asettautuu sitten sohvalle ja ohjaa sen sisäänsä. Michael J. nytkyttää kiihkeästi ja nauttien, mutta Koirakin pyörii koko ajan ympärillämme aivan kuin ei olisikaan äsken saanut tarpeekseen, ja toden totta, Koirankin kalu työntyy jälleen näkyviin ja niinpä Rouva päättääkin vaihtaa ketun koiraan. Koira nauttii saadessaan rakastella tuttua emäntää ja toisaalla minä hoitelen Pojan käsilläni loppuun asti. Ja kun vielä lasken oman mahlani ketun innokkaasti lipovalle kielelle ja Rouva puolestaan saa omin käsin orgasmin koiran sylissä, koko lauma on saanut tyydytyksen. - Tämä fantasiatarina on kirjeenvaihtopiirin alkuajoilta.
Ajatus ketuista sai kirjoitussormet syyhyämään vaikka tarina onkin pitkälti koirajuttujen toistoa. Miljöö löytyi Kartanosta vähän muokattuna, joten nyt asun vanhalla maatilalla Rouvan, kahden ketun ja koiran kanssa. Rouva on taiteilija ja itse teen päärakennuksen puolella musiikki‑ ja äänityshommia.
Navetan saneeraus söi melkein kaikki perintörahat mutta kannatti. Eteisestä oikealle on ateljee ja vasemmalla toinen työhuone. Kesäisin asumme paljon ateljeen puolella tai sitten Rouva linnoittautuu sinne kun itse teen omia töitäni, ja kun kummankin työajat ovat mitä sattuu käy joskus niin ettemme juuri näekään toisiamme pariin päivään. Talvella ateljee on lattialämmityksestään huolimatta vähemmän asumiskäytössä, joskin makuuparvella on viileässäkin hyvin mukava nukkua untuvapeiton alla.
Hankimme taannoin läheiseltä turkistarhalta kaksi ketunpentua lemmikeiksi ja Koiran lisäksi meillä on nyt sievä ja seksikäs Samantha Fox eli Tyttö sekä kookas ja komeaturkkinen Michael J. Fox eli Poika. Toisen työhuoneen toisesta päästä pääsee isoon juoksutarhaan jossa ketut asustavat. Naaraan kiima-aikana uros tosin viedään vanhan aitan taakse toiseen tarhaan – voisi se muuten astuakin sisarensa mutta emme kaipaa penikoita ristiksemme. Kettu kesyyntyy kyllä muttei ole täysin sisäsiisti eikä osaa pitää hampaitaan kurissa, joten tämä likaisten töiden huone on ainoa sisätila jonne ketut pääsevät. Lähtemättömän ketuntuoksun lisäksi huoneessa saavat haista mm. pienoismallipuuhien valumuovit, liimat ja maalit. Ketulle kelpaa puruleluksi sekä kristallimaljakko että kaverin häntä, joten kaiken särkyvän tavaran voi sulkea kannen alle tai oven taakse; muovimatot ja vanhat mööpelit kestävät kyllä raatelua.
Samanthalla on kiima-aika ja naaraskettu on himoissaan vielä palavampi kuin narttukoira. Niinpä Rouva pohti voisiko sitä rakastella... miksei voisi, hyvä tavaton sentään?!
No mitä lempitytölle kuuluu, kysyn kun menemme ketunpihalle. Tyttö kieriskelee maassa, ulvahtelee ja vikisee, pieksee maata hännällään, hyppii ja nuolee kasvojani kun kyykistyn, kierähtää selälleen ja lirauttaa pari pitkää suihkausta kun hyväilen sen paisuneita tummaia häpyhuulia. Tyhmempikin huomaa että tyttö on kiimassa, Rouva naurahtaa. Samantha loikkaa halukkaasti syliini, kannan vikisevän ja kiemurtelevan otuksen sisään ja heittäydyn painimaan sen kanssa. Ottelu ei ole ihan tasaväkinen, ei kettu kovin iso ole, mutta minne uroskettu mahtuu sinne mahdun minäkin, pohdiskelen...
Kettu kierittelee kiihkoissaan lattialla, lirauttaa uudelleen kun hyväilen sen häpyhuulia ja vielä yksi pitkä liraus tulee kun alan asiaankuuluvasti nuolla niitä. Samantha, sinä haiset, huomautan myskiltä ja virtsalta tuoksuvalle ketulle, ...mutta maistut ihan mukavalta, lisään ja Rouvaa naurattaa. Työnnän sormeni ketun emättimeen ja liikuttamalla sitä edestakaisin saan ketun himosta ihan villiksi. Se ulisee ja nytkähtelee ja hyppää jaloilleen häntä sivuun vedettynä ja takamus koholla. Nostan sen korkealle pöydälle ja pitelen sitä hellästi mutta lujasti. Kettu vetäytyy poispäin ja ulvahtaa, kun kertaalleen sormella kokeiltuani painan terskan häpyhuulien väliin, mutta se on asiaankuuluvaa käytöstä joten otan ketun lujaan otteeseen, tunkeudun varovasti sisään ja tunnen sen emättimen tiukan puristuksen kaluni ympärillä. Aluksi kettu rimpuilee ja kiemurtelee kuten kiimaisen ketun pitääkin, voi miten olet kiltti tyttö, hyvittelen sitä, kyllä tämä tuntuu mukavalta, annetaan himojen tyydyttyä... Ketun rauhoituttua pysyn sisällä hyvän aikaa vaikka en laukeakaan, ja nautin uudesta kokemuksesta. Irtaudun vasta kun kettutyttö alkaa käydä kärsimättömäksi.
Haluaisikohan Koirakin rakastella sitä, Rouva lausahtaa mietteliäästi kun kettu syventyy hetkeksi tekemään alapesuaan. No kokeillaan, sanon, koirapoika pääseekin ensimmäisen kerran elämässään astumaan oikeaa eläintä. Niinpä Rouva hakee Koiran ateljeesta jonne se on jäänyt nukkumaan.
Jatkuu... - Tervetuloa, Antti! Me kaikki olemme jo kauan toivoneet että Kristiina saisi kerätyksi rohkeutta astutukseen!
Ja osaapa taas olla mukavia kertomuksia! 18-vuotiaan leikit sujuvat hienosti ja olen vähän kateellinen siitä että esinahan sai vedettyä taakse jo kuusivuotiaana. Minua ei kukaan opettanut - (nyt 88-vuotias) fatsi on sellaista pikkuporvarillista helsinkiläislajia joka jättää seksivalistuksen äidin huoleksi ja äiti taas ulkoisti opetuksen suureksi osaksi niille kirjoille joita näki minun puolisalaa lukevan 10-11-vuotiaasta asti. Uskaltauduin vetämään esinahan kokonaan taakse vasta 14-vuotiaana ja lepotilassa se kävi niin helposti että olisin varmaan onnistunut jo muutamaa vuotta aikaisemmin. (Marfanin syndroomaa sairastavana minulla oli vapautus voimistelusta joten en käynyt ikätovereideni kanssa suihkussa enkä nähnyt heidän kikkeleitään.)
Robinin naapurinpoika on saanut lystäillä perusteellisesti ja Robinin tutti oli minullekin uutta. Muuan kaveri käy lähiaikoina Helsingissä hakemassa minulle KKaverin mainitseman dalmatialaisen - se on kuvassa sen verran hyvä että kelpaa minulle vaikka pidänkin riman melkoisen korkealla. - > Otin viimein puheeksi uroskoiranomistajan kanssa sen hoitoasian ja arvatkaas mitä? Kesällä saan leikkaamattoman, hieman pienikokoisen mutta ei se haittaa, uroskoiran hoitoon. - - Kohta minäkin pääsen uroskoiran tumputtajien joukoon! - - Ensimmäisellä kerralla kannattanee vain antaa sen tutustua kotiini ja vasta toisella kerralla alkaa koitella, saisinko alkaa totuttaa sitä tuohon ihanaan leikkiin josta olen haaveillut niin kovin. <
Olet ilmeisesti tavannut tämän pojan jo aikaisemmin? Kannattaa ilman muuta odottaa ennen kuin käy sen uroksellisiin osiin käsiksi - silitellä ja suukotella joka puolelta ja vasta vähitellen alkaa tunnustella sen poikamaisia osia.
> - - minulla on itselläni koirapehmolelu jonka ostin alkutalvesta - - Olen jopa ottanut sen syliini ja rakastellut sitä muutaman kerran mutta se on sen verran jäykkä, että eihän siitä ole tullut mitään. <
Verkkokauppapistecomissa näkyy nyt olevan aika iso valkoinen tiikeri joka ei ole edes kallis. Harkitsen melkein sellaisen ostamista vaikka pidänkin laatuvaatimukseni korkeina ja vaikkei sille oikeastaan olisi tilaakaan. Voisin kuvitella että *tätä* sinun olisi mukava rakastella. (Se olisi varmaan pidettävä tyttösi ulottumattomissa ellei tyttö ole niin hyvin opetettu että malttaa jättää sen pureskelematta. Meillä Koira raateli mielellään pahvilaatikoita jos lähikaupasta sattumoisin löytyi sellainen jossa ei ollut yhtään metalliniittiä.)
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33937/ntgrb/Valkoinen-tiikeri-jattipehmolelu-130-cm?list=OZCYkRqiCIJhaMwJ52uxaqi9izqiewI5Di1q5vrVKqC8MkhKy8cqDIJvqiMiE5vBpFo
Minulla on Kettusen lisäksi mm. kaunis valkoinen naali ja lumileopardinpentu sekä Steiffin iso musta pantteri - noin partacollienartun kokoinen eli isompi kuin tässä kuvassa. Maksoin siitä 1600 markkaa vuonna 1990 enkä ole katunut hetkeäkään.
https://p1.liveauctioneers.com/337/22140/7666708_1_x.jpg?auto=webp&format=pjpg&width=512
Minua ja muistaakseni myös RobinHundia kiehtoo jatkuvasti se että pystyt laukeamaan housuihisi (tms.) ilman suoraa kosketusta kun rakastelet tyttösi kanssa. Oletko koskaan tehnyt sitä vaippa jalassa? Vaipan allahan on aikuisen erektiolle aika niukasti tilaa.
Ajattelin ostaa kokeeksi näitä isojen poikien DryNites-vaippoja (ylärivissä toinen vasemmalta). Tytöille ja pojille on omat mallit ja olen muistavinani että vaippa on epäsymmetrinen - etupuolella on enemmän imevää ainesta ja poikien vaipassa kaiketi enemmän sitä tilaa jota kasvavan pojan elimet tarvitsevat.
https://www.foodie.fi/products/1293?tag_ids=9229
> Tuliko aamuyöllä hätä housuun? <
Tuli kuin tulikin ja tuntui ihanalta laskea vaippaan ja nukahtaa uudelleen. - Erittäin hieno aloitus leikeille! Teillä on varmasti vielä monta hauskaa neljännestuntia yhdessä. Ennustan ettet voi olla ottamatta koiraa suuhusi kunhan se tottuu leikkeihin - koiransiemen maistuu etikkasäilykkeen liemeltä. Ja jos koira nuolee innokkaasti siemenesi kämmeneltä se varmasti oppii nuolemaan ne suoraan putken suusta - tiedät itse parhaiten osaako se nuolla näykkimättä. Aikuiset koirat ilmeisesti yleensä osaavat.
Saat varautua siihen että tullessasi pitemmän poissaolon jälkeen kotiin koira saa erektion sinua tervehtiessään - asian voi onneksi selittää vanhemmille kuten selitin sen äidilleni jonka hoiviin Koira jäi kun muutin omilleni: koirapojalla on niin hyvä olo että se tuntuu kikkelissä asti. RobinHundin naapurithan puolestaan ymmärtävät asian niin että erektio on iloisella koiralla aivan luonnollinen reaktio kaiken muun riehakkuuden lisäksi. Koiran arkikäytökseen seksileikit eivät vaikuta juuri muuten kuin siten että koira ei enää ole yhtä innokas oman lajinsa tyttöjen perään. Meillä aikanaan rivitaloalueella tämä oli pikemminkin eduksi kuin haitaksi.
Satunnaisia ilmoituksia FrauSchäferille, KoiraKaverille ja RobinHundille: mäkihypyn karsintakilpailua katsellessani laskin pitkän ja ihanan lämpimän colapissin Plus-vaippaan. Aion olla uudenvuodenyön yli pissivaipassa ja jos herään aamuyöllä niin hätä saa tulla housuun. iD Pants Plus imee hämmästyttävän paljon ja täytenä pullottava vaippa on mukavan kömpelö. Laukeamislakossa tuli eilen täyteen kaksitoista viikkoa ja muutamana päivänä on ollut aika vaikeaa pysyä lakossa kun mielessä kehittyy aivan itsestään kaikenlaisia fantasioita kuten...
...en nyt muista olenko maininnut että ostin vuoden 2008 pienoismalli- ja harrastemessuilta täytetyn ketun - eräs mallipuuseppä täytti harrastuksekseen ja tämä nimenomainen kettu on niin upea että museoissakin näkee huonompia. Olen päätellyt sen olleen eläessään naaras koska sillä näyttää olevan aivan selvästi naaraan häpyhuulet. (Anaalirauhasensa se on onneksi prosessissa menettänyt.) Unelmoin siitä että saisin nuolla seksikkään kettutytön pimpsaa ja se olisi kenties niin innoissaan että lirauttaisi kielelleni. Sormettaisin sitä oikein hellästi ja se kokisi tietenkin orgasmin kun löytäisin sen pikkuisen taikanappulan sormenpäilläni...
Kettu muistuttaa jonkin verran tätä Steiffin koriste- ja keräilykettua muttei ole käpertynyt aivan yhtä pienelle kerälle:
https://assets.catawiki.nl/assets/2016/10/1/0/a/c/0acc756e-87f8-11e6-9b20-7965704216fd.jpg
Amitriptyliiniaamuerektioita ei nyt ole näkynyt kun vähensin 2xT annoksen muotoon 1xT ja 2xK. Eiköhän niitä taas ilmaannu kunhan taas lisään annosta. Depression hoidossahan tavoite on aina saada mahdollisimman hyvä tulos mahdollisimman vähillä sivuvaikutuksilla. Henkilääkäri on onneksi hyvin liberaali ja saan vaihdella annostusta oman mieleni ja kulloisenkin tilanteen mukaan. - Nomutta nomutta nomutta - terve tultuasi! Hienoa että löysit tänne.
> Juhannuksen jälkeen sain leikkiä naapurin ison pojan kanssa kolmena päivänä. Noutaja-colliepoika tuli iltapäivällä kyläilemään, kun isäntäväki kävi lähisukulaisten luona, ja tervehtiessään minua se sai tietysti erektion. <
Kuulostaa ihanan tutulta - isolla pojalla taisi ollakin muutaman kuukauden siemenet varastossa juuri sinun asiantuntevaa kosketustasi odottamassa.
>Työn alla on ajatus juoda illalla aivan liikaa Pepsi Maxia ja mennä nukkumaan valmiiksi pissahätäisenä - voisi olla mukavaa herätä niin hirveään pissahätään, ettei voi muuta kuin antaa tulla. <
Pitäisi ehkä ottaa itsekin tuo leikki harkintaan. Coke Zero saattaisi olla juuri sopiva juoma Kohlapöydän Juhventtien huuhtomiseen alas kurkusta ja kaikki varmaan tietävät että töllöttimen ääressä 1,5 litran pullo tyhjenee niin ettei oikein huomaakaan. *burp* iD Pants Plus M on imukyvyltään paljon Liberoa parempi ja nyt on selvinnyt sekin että sivusaumaa saa repäistä aivan tosissaan jotta sen saa auki.
"The leopard that changed it spots" tuli Super Channelilta 1980-luvun loppupuolella koska se on minulla edelleen nauhalla. Sitäpä en minäkään tiennyt että tämä todella hieno juttu on myös netissä.
Jään unelmoimaan Kettusen ja Kultapojan ja Haltin mahdollisista yhteisistä leikeistä... - Olen näköjään unohtanut mainita että toissa yönä sain unissani leikkiä colliepojan kanssa. Sain pojan siittimen erektioon ja koko mitaltaan esiin mutta harmi kyllä uni päättyi siihen. Herättyä kehittyi kerrassaan erinomainen erektio pienellä kopeloinnilla ja unelmoinnilla.
iD Pants Plus M on nyt kokeiltu ja vertailtu viimeisen vanhanmallisen Libero Sleep Tight 10 -paketin sisältöön. Plussan vyötärölinja on selvästi korkeammalla kuin Liberon ja se istuu 195-senttiselle paljon paremmin. Plus on reisien välistä leveämpi ja pullottaa siksi mukavan kömpelösti. (Aikaisemmat muistikuvat kertovat ettei se kuitenkaan näy farkkujen alta.) Imukyvyssä ei ole moitteen sijaa - ja piripintaan täytetty Plus on jopa niin paksu ja painava että välillä tulee housut putoaa -tunne! Pari tuntia lorautusten jälkeen vaipan sisäpuoli tuntuu yllättävän kuivalta eikä siitä jää sormiin juuri mitään hajua. Liberosta jää sormeileviin sormiin selvästi vahvempi aromi.
Jään pohtimaan että ehkä minunkin pitäisi kokeilla S-kokoa. Kun pitkänä mutta laihana mahdun 35 - 60-kiloisille tarkoitettuun Liberoon saattaisin mahtua S-kokoonkin. Tilasin tosin näitä M-kokoisia koko laatikollisen eli 112 kappaletta ja niistä riittää ainakin vuodeksi ellei kahdeksi. Liikun nimittäin ulkona aika vähän ja samaa vaippaa voi käyttää pari kolme kertaa kun sen riisuu heti kolmen vartin kauppakeskusmatkan jälkeen.
Yön yli nukkuessa Plus ei veny läheskään yhtä paljon kuin takavuosina kokeilemani malli. Liberoahan saattaa huoletta pitää kaksikin yötä eikä se veny oikeastaan ollenkaan. Plussan housuosa tuntuu olevan aika hentoa koska onnistuin tekemään siihen sormellani reiän vetäessäni vaippaa ylös. Vielä on kokeilematta paljonko voimaa sivusaumojen repäisy vaatii - Liberoahan saa repiä aivan tosissaan ainakin minun vaatimattomilla sormivoimillani.
Tämän päivän sävelenä on Byrdsin Everybody's Been Burned vuodelta 1967. Tavattoman kaunista musiikkia ja kaunista amerikanenglantia.
https://www.youtube.com/watch?v=I7Uh8933Jvs
Tietokoneeni vasen kaiutin on mykistynyt ja kitarasoolo on niin vasemmalla ettei se kuulu oikeasta kaiuttimesta juuri ollenkaan.. - En tiedä minkä ikäisiä poikasi ovat mutta en voi olla ajattelematta että ehkä he haluaisivatkin ison uroksen itse jotta voisivat tumputtaa sitä. Jos olet lukenut ketjun huolella läpi niin tiedät ettei se ole harvinaista eikä siitä ole koiralle mitään haittaa.
- >+Kuinkas+nopeasti+tuollainen+kasteltu+vaippa+alkaa+haisemaan+muitten+nenään+?+<
Ei+ainakaan+muutamaan+tuntiin+varsinkaan+jos+se+on+"oikeiden"+housujen+alla.+Olen+kerran+jopa+avannut+pizzalähetille+oven+edellisenä+iltana+kasteltu+vaippa+collegehousujen+alla.+Kysyin+lähetiltä+haiseeko+täällä+-+peiteselitykseksi+sanoin+että+maalasin+aamulla+pienoismalleja+ja+olisi+kiva+tietää+vieläkö+maalinhaju+tuntuu.+Lähetti+nuuhkaisi+ja+sanoi+ettei+huomaa+mitään+erikoista.
Koirakokemuksesi+kuulostavat+todella+tutuilta+-+et+todellakaan+ole+ainoa+jota+ison+koiran+iso++tummanpunainen+viehättää.+Joskus+on+pohdittu+mikä+siinä+viehättää+sellaisiakin+miehiä+jotka+eivät+ole+vähääkään+kiinnostuneita+ihmislajin+uroksista.+Yhden+aika+laajalti+kannatetun+ajatuksen+mukaan+uroksen+kutittelu+on+erittäin+palkitsevaa+-+tuloksen+näkee+ja+koiran+ilon+aistii.+Toisen+aika+yleisen+ajatuksen+mukaan+viehättää+se+että+uroksen+seksuaalisuus+on+hyvin+lähellä+pinnan+alla+-+vaikka+tyypillinen+seksileikkeihin+oppinut+koira+on+99+%+ajasta+melko+sukupuoleton+niin+ei+tarvitse+paljoakaan+kopeloida+kun+sen+halut+pääsevät+irti.
Lisäksi+tuolla+aiempana+muistutettiin+että+uros+oppii+itsekin+vaistoamaan+milloin+on+sopiva+aika+tulla+ja+pyytää+oma-aloitteisesti+leikkimään.
Anna+mäyristytölle+kielisuukko+terveisiksi+-+arvaat+varmaan+mihin. - > Olen hyvin vahvasti sitä mieltä että suomessa pitäisi lailla rajoittaa kaikkien mielenterveyspalvelujen piiriin päätyneiden nettiyhteyksiä. <
> Mielenterveyspotilaiden netinkäyttöön on määrättävä rajoitus! <
Mutta ketkä katsotaan mielenterveyspotilaiksi? Itse en pysyisi käynnissä ilman depressio- ja unilääkkeitä mutta olen todellisuudentajuinen realisti eikä tulisi mieleenkään häiriköidä.
Sairaaloissakin on netinkäyttömahdollisuus mutta laki ei taida antaa mahdollisuutta vahtia mitä potilaat nettihuoneessa kirjoittavat. Yksityisyyden suoja on aika vahva.
Ei auta kuin ohittaa häirikköviestit ja ilmiantaa pottumaisimmat tapaukset. Täällä seksipalstojen puolella ylläpito ilmeisesti todella lukee ilmiannot - olen itse ilmoittanut parista pöksykauppiaasta ja parista epäilyttävästä nettilinkistä ja joka kerta nämä on poistettu aika ripeästi. - > Tiesin että Helsinki42:lla on hyvin syvä tunneside susiin, mutta en ainakaan muista hänen aiemmin maininneen, että sudet vierailevat hänen unissaankin. Olisiko oikein arvata, että ne ovat hiljaisia ja lempeitä laajojen metsien vaeltajia? <
Aivan oikein arvattu. Eräässä unessani kuljin huoneesta toiseen suunnattoman suuressa vanhassa puutalossa ja jossakin kohtaa huomasin että jäljessäni kulki kaksi sutta. Yhdessä huoneessa oli lattialla tummakuvioinen ryijymatto ja ajattelin että siinä voisi hetken levähtää. Asetuin pitkäkseni ja joku tai jokin levitti peitokseni lämpimän hämärän - ja tunsin miten sudet painautuivat kahta puolta jalkojeni viereen vartioimaan ja suojelemaan. Uni päättyi siihen että vaivuin uneen. Tästä unesta on toista vuotta aikaa ja se on edelleen erittäin visuaalisena mielessäni (olen toki kirjoittanut sen muistiin kuten useat muutkin elokuvamaiset unet ja tietysti kaikki ne joissa on jonkin lajin seksiä!).
Olin eilen asioilla kahdessa paikassa ja aluspöksynä oli tietysti Libero. Matkalla paikasta toiseen tuli vastaan harvinainen näky - yksi maailman kauneimmista ja seksikkäimmistä koirista eli saluki. Puolipimeässä en erottanut sen sukupuolta mutta sellaisen kanssa olisi joka tapauksessa ihana leikkiä oli se poika tai tyttö. Jonkun mielestä vinttikoirat voivat olla liian laihoja mutta itsekin vinttikoiramaisen kapeana pidän erityisesti salukeja tavattoman kauniina.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Saluki_600.jpg
Odotellessani taksia kauppakeskuksen ulkopuolella penkillä onnistuin pitkästä aikaa lirauttamaan vaippaan julkisella paikalla! Illalla kastelin sitä vielä lisää kunnes se oli ääriään myöten täynnä.
Lääkitys on nyt niin stabiili että nukun 9 - 10 tunnin mittaisia ehjiä öitä.
Joulunalusmusiikiksi sopii Genesiksen A Winter's Tale vuodelta 1968. Sävellyksessä ja sovituksessa on hyvinkin paljon joululaulun piirteitä.
https://www.youtube.com/watch?v=s9P0G9osBTI
> Katsoin tuon National Geographicin Land of the tigerin ja se on todella upea. Minulla on mielikuva, että olisin joskus 15 - 20 vuotta sitten nähnyt sen joltakin kaapelikanavalta. Olikohan se NBC Super Channel, joka jossakin vaiheessa täällä näkyi? <
Se se oli ja näkyi täälläkin - kaupungin asuntoyhtiön kaksio on askeettinen mutta keittiössä on sentään pakastin ja olohuoneessa kaapeli-tv. Minulla on se vhs-nauhalla kahtenakin laitoksena - Ylen tuoreeltaan esittämä ruotsinkielinen 54-minuuttinen ja NBCSC:n esittämä 45 minuutin mittainen erittäin taitavasti lyhennetty versio. Pitäisi peruskorjauttaa pari uusinta vhs-konetta ja löytää aikaa vanhojen nauhojen katseluun. Sitä saisi kai helpoimmin jättämällä netin vähän vähemmälle. - No pahus. Kysyin eilen K-ketjulta Libero Sleep Tight kympeistä ja sain tämän vastauksen:
"Hyvä asiakkaamme
"Sain vahvistuksen, että tuotteelle on tehty valikoimamuutos 12 kappaleen pakkauksesta 9 kappaleen pakkaukseen ja tätä 12 kappaleen pakkausta ei valitettavasti ole jatkossa enään saatavilla kun myymälät ovat omat varastot tuotteen osalta myyneet loppuun.
"Ystävällisin terveisin,
"Kim Kallioväli
"K-Citymarket H........"
Nyt täytyy yrittää tulla toimeen jollakin näistä:
- Libero Sleep Tight 10 yhdeksän paketissa
- DryNites Pyjama Pants Teen - linkki alla
- iD Pants -vaippahousut - linkki vielä alempana
https://www.drynites.fi/drynites pyjamahousut.aspx
https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=20423
...ja hetken mietittyäni otin ja tilasin Metsäpolulta laatikollisen ID Pants Plus M -mallia. Olen nimittäin käyttänyt niitäkin ja se toimii hyvin vaikkakin venyy enemmän kuin Libero. Frau Schäfer mahtunee samaan jos haluaa jatkaa vaippaleikkejä - KoiraKaverista en ole varma onko M-koko sopiva vai tarvitseeko minua pienikokoisempi S-kokoisen.
On tietysti mahdollista että KoiraKaverin ostama 9 kappaleen pakkaus oli huonoa valmistuserää. RobinHund muistaakseni mainitsi saaneensa paketillisen jossa useamman kuin yhden sivusauma otti ja repesi.
Miten ollakaan - viime yönä sain taas unissani kopeloida poikakoiraa mahan alta ja mikä sieltä löytyikään ellei se sellainen tummanpunainen. Koira näytti supisuomalaiselta pystykorvalta enkä oikein tiedä miksi. - Unohtui mainita että jos on tunti vapaata aikaa niin katsopa tämä National Geographicin Land of the toger. Yle lähetti sen tuoreeltaan vuonna 1985 på svenska ja se oli silloin yksi kaikkien aikojen parhaista luontodokumenteista.
Nyt 35 vuotta myöhemmin se on edelleen yksi kaikkien aikojen parhaista luontodokumenteista. Musiikin on säveltänyt tunnetun Mike Oldfieldin veli Terry.
https://www.youtube.com/watch?v=dDCREPx7rGA - > Toimitin tänäaamuna Helsinki42.den kielisuukon perille. - - Se kun oli selällään, niin päätin toimittaa kielisuukkoterveiset perille ja nousin polvilleni. Sanoin sille tällaisia terveisiä olevan lähetetty sinulta. Nuolaisin vain hellästi ensin ja sen jälkeen aloin kielenkärjellä hivuttautua sen sisään. Työnsin kieltäni hellävaroen syvemmälle, niin pitkälle kuin pystyin ja pimppi sykki ihanasti kaiken aikaa. Silloin sain uuden makuelämyksenkin! Kun olin kielellä tavallista syvemmällä tytössä, maistoin suolaista, miellyttävän maun! Tällöin koira punnersikin jo ylös ja alkoi kovasti nuolla. Kielisuukko on toimitettu ja toivonmukaan haluamallasi tavalla. <
Aivan ihanaa! Ymmärtääkseni tyttökoiran pikkuinen taikanappula on heti häpyhuulten sisäpuolella ja virtsaputken suu heti sen takana. Ja kun onnistuu pääsemään kielenpäällä vähän syvemmälle niin eiköhän sieltä tosiaan löydy sama suolainen aromi kuin miehen touhutipoissa ja naisen emättimen mehuissa. Nyt olen melkein kateellinen siitä että olet saanut maistaa sen tyttökoiralla! Itse en koskaan uskaltautunut kielenkärjellä nartun sisään mutta onneksi olen sentään saanut maistella kahta naista. Siitäkin alkaa olla jo pitkä aika.
Ja pimpin sykkiminen on ilmeisesti aivan samaa kuin olen itse saanut tuntea noilla ihmistytöillä kun olen sujauttanut sormen sisään - kummankin mukaan se on melkein tahdosta riippumaton reaktio.
Voisit kokeilla tilata noita Liberon parhaita vaippoja K-ketjun kotiinkuljetuksena (se edellyttää ilmeisesti verkkopankin käyttöä) tai pyytää sikäläistä Citymarketia tilaamaan niitä.
Napautapa uudelleen tämä linkki auki ja paina vasemmalla ylhäällä olevaa kaksoisnuolta ja sen jälkeen Kaikki-painiketta. Silloin pääset valitsemaan kaupungin nimellä ja ulottuvillasi näyttää olevan kaksikin Citymarketia.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/libero-sleeptight-10-housuvai12kpl-35-60-7322540768930
> Tuo itsetyydytyslakko jota pidät, sai minutkin toimimaan nyt niin, että panostan jälleen enemmän laatuun kuin määrään. Toivon todella tavoitteesi märänunen suhteen täyttyvän sillä itsekuria sinulla ainakin on! <
Itsetyydytyslakko on ollut yllättävän helppo ja pitää edelleen. Amitriptyliinin aiheuttamia aamuerektioita en ole kai kertaakaan yrittänyt päättää laukeamiseen vaan olen vain kepeästi kopeloinut ja käpälöinyt ja nauttinut erektiosta ihan sinänsä. Amitriptyliiniaamuerektioissahan on se erikoispiirre että herätessä ei seiso vaan erektio ilmaantuu kun heti herättyään aloittaa tuon kopeloinnin ja käpälöinnin. Ne eivät ole aivan yhtä moitteettomia kuin sildenafiililla aiheutetut mutta hyvin nautittavia kuitenkin. Masennuslääkkeitä käyttävällä kuusikymppisellähän ei enää vuosikausiin ole ollut iloa nauttia "oikeista" erektioista.
Masennus johtuu minulla pitkälti fyysisestä työkyvyttömyydestä jonka takia jouduin eläkkeelle jo ennen kuin täytin 25. Lihassairauteni on pysyvä mutta ei etene eikä minulla ole juuri mitään vaaraa kuolla ennenaikaisesti. Parisuhteettomuus ja koirattomuus ottavat erittäin suuresti päähän mutta onneksi minulla on muistot ja kaksi kättä ja vilkas mielikuvitus - joka varmaan näkyy noissa eroottisissa unissanikin. Kerran olen unimaailmassani jopa saanut työntyä schäfernartun sisään ihan sillä itsellään. Uni valitettavasti lopahti ennen kuin pääsin pitemmälle. Toisinaan unieni metsissä vierailevat myös sudet. Toivottavasti ensi kesänä tulee tilaisuus käydä Ähtärissä seurustelemassa susien kanssa.