Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

  1. Ei tarvitse säännöstellä vettä,
    mutta säästän toki,
    koska kaikki vesi pyörähtää mittarin kautta.
    Kerran kuussa ilmoitan mittarin lukeman,
    eli kaiken minkä säästän on aina kotiinpäin.
    Jos se olisikin pelkkä vesimaksu,
    mutta siitä samasta vesimäärästä saa maksaa
    jätemaksuakin kunnalle.
    onneksi on vielä hulemaksulta vältytty.