Tehdääs aloitus

maissiii

Näitähän tänne mahtuu
jos ja kun ei alla olevat natsaa, niin
kirjoitin niiden otsikoista runon.

Runon nimi on Angstiset 70+

Sian kanssa keskustelet,
Oletko huomannut
Ei jäädä ilman kriisejä.
Voisi luulla, että haluaa
Houkuttaisiko sinua
Peruspukamat hiertävät
Ilmastotavoite
Yksityisten lakot uhkaavat
Jäi huomaamatta
Musiikin mukana mukavaa matkaa
Kriisit on ohi
Köydenvetoon paloi
Kyykäärmettä ei saa tappaa
Vastuutonta
Kuka on se mies
Diktaattori
Oliko viime lauantaina
Kuin hoitajapulaa ei olisikaan
Kokomustat tuhoavat Suomen.

14

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinkin voi runon kirjoitaa,
      pään ja hännän joutuu jokainen itse nappaamaan.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17859834M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Tällä voisi osallistua runokilpailuun
      kauhavalaisten Puukko ja ja vapaus.

      Plisi ainakin puukolla töitä.

    • Toivosta myös toibvotaan kirjoitettavan

      no tässä palstaaloitusrunoelmassa ei ole toivosta tietoakaan.
      Ei kannata.

      • Ei Toivoa ei ole sitten näkynyt ? Siitä tulikin rauhaton kun erosi Rauhasta. Ja Rauhasta tuli toivoton..))

        Mutta tuo aloitusrunohan oli mainio !.. Voisi hyvin kilpailla Kiira Korven kanssa...))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Ei Toivoa ei ole sitten näkynyt ? Siitä tulikin rauhaton kun erosi Rauhasta. Ja Rauhasta tuli toivoton..))

        Mutta tuo aloitusrunohan oli mainio !.. Voisi hyvin kilpailla Kiira Korven kanssa...))

        Mainio oli sinunkin runosi.
        Kiitos!

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      die Angst die Axt die Braut die Brunst die Brust ... die Wurst die Zunft

      ahdistus kirves morsian kiima rinta ... makkara ammattikunta
      ovat noin 30 kpl 1. deklinaation feminiiniä jotka oli osattava ulkoa jos teki virheen
      niissä niin ällä kaatui yo-kirjoituksissa

      tämäkin käy runosta

    • Anonyymi

      Jugurttikimara

      Hedelmä Japani Florida Uusi-Seelanti
      Uuni-Omena Vadelma Banaani

      Mango Mustikka Sitruuna
      Mansikka Persikka Vanilja

      sokeriton laktoositon juotava
      maustamaton lusikoitava

      Joko kaikkea maistoit – kai vaniljan haistoit

      Aamun kunniaksi Maija Paavilaisen ajatelma
      Kaikki mahtuvat kukkimaan täysillä

    • Anonyymi

      No minulla on aivan eri käsitys runoudesta.
      Mutta ehkä nykyaikana sekin muuttuu.

      • Ehkä...
        runo voi olla jämpiä mittaa, mutta myös vapaamuotoinen.
        Se voi olla lyhyt ja napakka tai sivujen mittainen ja silti napakka.
        Mielikuvista on kyse, miten ne kantavat kirjoittajalta lukijalle.

        Runon voi kirjoittaa monella tapaa,
        tieten tahtoen tai sattumanvaraisesti tai...tai...
        Aloitus oli sattumanvarainen
        ja jos nyt tekisin samalla tavalla runon,
        siitä tulisi melkein samanlainen,
        yhtä ankea ja alakuloinen,
        vailla minkäänlaista iloa tai valoa.
        Se vain todistaa palstan nykyisestä tunnelmasta.
        Ilmeisesti palsta on muutamien kirjoittajien
        peltopläntti, jonne he alakulosiemenensä kylvävät.


    • Anonyymi

      Italian ympäriajo alkoi äsken rajusti irtiotolla vehreässä pohjois- Italiassa Bergamon viehättävän yliopistokaupungin ympärillä

    • Anonyymi

      Pyykkäysruno.
      Kone laulaa. Vesi ryöpsähtelee.
      Poimi, ojenna, kurkota.
      Ylös pyykit.
      Pojat narulle.
      Tule tuuleni ja kiusaa vaatteeni kuiviksi.
      Tuomi tartuta tuoksusi vaatteisiini.
      Aurinko hyväile vaatteeni pehmeiksi.
      Kunnes.
      Pojat pussiin.
      Pyykit ripustimille ja hyllyille.
      Silitysrauta saa vielä levätä.
      Lösähdys nojatuoliin ja tähdet huvittakoot.
      Beng

      • Mainio pyykkäysrunosi
        täynnä tunnelmaa
        ja saa hyvälle tuulelle.

        "Pojat narulle...
        Pojat pussiin."
        onneksi perinne vielä elää...
        mutta missä ne intersektionaalit viipyvät kun eivät ole
        vielä pyykkipoikiin puuttuneet...


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Mainio pyykkäysrunosi
        täynnä tunnelmaa
        ja saa hyvälle tuulelle.

        "Pojat narulle...
        Pojat pussiin."
        onneksi perinne vielä elää...
        mutta missä ne intersektionaalit viipyvät kun eivät ole
        vielä pyykkipoikiin puuttuneet...

        9:51
        Hyvä havainto.
        Säilyykö perinne siinäkin, että pyykkäri useimmiten vielä on naene, pyykkityttö.
        Siinä on ikäänkuin synteesi.
        Minkähän näköisiä olisivat pyykityttö noin muotoiltuna. Stefan Lindfors voisi disainata sellaisen. On intiimimpääkin juttua suunnitellut.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe