Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

1. Päivän+värssy+on+jo+näin+pitkälle+päässy,pitemmälle+se+toki+yrittää,+kun+ja+jos+haaveita+hassusti+värittää.Salaisuudet+sulkee+suppusuun,+toki+langoilla+rupatan+kaiken+muun,mutta+ajatukset+lentoon+saan,+milloin+lenkillä+tupsut+pipossa+keinahtaa.Silloin+kun+naakat+taivaalla+pääskyiksi+muuttuuon+jo+kesän+kuulas+kirkas+ja+lumi+taatusti+puuttuu.https://youtu.be/CqChgjKDLAw
  2. Puoleksi+vuodeksi+sain+äänikirjatarjouksen+puoleen+hintaan,+sitä+olen+nyt+käyttänyt+ja+kuunnellut.+Olen+kuunnellut+paljon+jos+vertaisin+siihen+mitä+olisin+samassa+ajassa+lukenutfyysisiä+kirjoja.Tykkään+keposemmista+kirjoista+.+langattomilla+kuulokkeilla+kotona+kuuntelenniin+siivotessa+kuin+ruokaa+laittaessa,+eniten+tykkään+tehdä+rauhassa+käsitöitä+ja+samanaikaisesti+kuunnella+kirjaa.Parhaiten+olen+kokeillut+sillai,+että+kuuntelen+äänikirjaa+ja+teen+käsityötä+ja+kaiken+lisäksi+katson+teeveetä+äänettämänä.+esimerkiksi+kuuntelin+Anneli+Kivelän+Katajamäkisarjaa+ja+tein+villakirjontaa+ja+katselin+areenasta+suurta+keramiikkakisaa.+kaikki+onnistui+hyvin.Runoja+olen+myös+kokeillut+kuunnella,+se+on+hankalampaa+koska+runojen+lukemisessa+haluan+nähdä+tekstin+silmieni+edessä.Kirja+kädessä+voi+runoon+helposti+palata+tekstiin+ja+ehkä+kerratakin.