Missä asioissa tarvitset itsekuria ?
Elämänhallinta itsekuri
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noo, esim. herkujen välttelyssä
- Anonyymi
Pitää paikkansa, kun kertynyt vyötäröä liikaa ja huvittavinta kun muuten sopusuhtainen, ruokahalua varsingin herkut suklaasta lähtien maistuisi.
Toinen mikä vaatii on kuntoilu, vielä onnistunut mut vaatii tahtoa.
- Anonyymi
Joskus uloslähtöä=lievää kuntoilua vaan siirtää, on niin mukava sohvalla lueskella. Harvoin annan periksi ja lojun. Vähän nuhjuinen olo tulee. Useimmiten patistan itseni liikkeelle ja kas kummaa, kilometrin kävelyn jälkeen jo tuntee iloa että lähti.
- Anonyymi
Täällähän monella ei ole itsekuria ja he ovat köyhiä ja sairaita ja kertovat miten pienituloisen sitä ja tätä
NojaTuolin lisäksi täällä pitäisi olla SalonkiVaunu-keskustelua, missä isovanhemmille opeteaan sijoittamaan edes alkeet, ne ehtii vielä opetella
mutta vaatii itsekuria. Kertokaa lapsillenne että jos he pystyvät omilleen lahjoittamaan 100 000 ehkä 50 000 per nenä niin itsekurilla
tästä pystyy keräämään niin tuottavan että pääsee eläkkeelle milloin tahtoo 30-iän jälkeen tai paremmin voi valita mitä tekee että
työn sijasta saa opiskella ikänsä ja nostaa palkkaa kuten minä
Siinä oppii aika paljon kun saa 50 vuotta elämästään opiskella palkalla
mutta se vaatii itsekuria- Anonyymi
netin selailussa, juttua löytyy koko ajan, olen utelias :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
netin selailussa, juttua löytyy koko ajan, olen utelias :)
Kah täällähän sinäkin missäs muualla. :(
- Anonyymi
Liikaa sanoja, en ymmärtänyt yhtään. Putouksen Pönttö.
Kun menen pinterestiin,
varsinkin jos keskellä yötä menen sinne.
se imaisee niin helposti, sivulta sivulle ja taas toiselle,
jatkuvasti löytyy jotain uutta...
kyllä ihmiset ovat kekseliäitä.- Anonyymi
En kerro.
- Anonyymi
Kuntoilu on ikävän tylsää kuntolaitteilla, kohta pääsee tutulle polulle kun lumet häipyy, häipyy kun vielä yli 60 cm hiihtäminen jäi lopullisesti, tasapaino heikentynyt.
Mikä parasta kevät mukavalla mallilla, lumien sulamista odotellessa voi istua parvekkeella kun aurinko paistaa. - Anonyymi
olen varsinainen sokerihiiri, joten tarvitsen itsehillintää jotta en päivittäin herkkuja syö.
- Anonyymi
Välillä on tekemistä,kun yle-veroa makselee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241