Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

1. Muistisairaat+ovat+myös+ihmisiä,+joille+tekee+hyvää+jos+päivittäiset+rutiinit+ja+tavat+ovat+tuttuja+ja+melkein+vakioita,+silloin+vältytään+uusien+outojen++asioiden+aihettamasta+hämmennyksestä.+Rutiinit+lisäävat+turvallisuuden+tunnetta,+muistisairaillakin.
  2. Uskon,+että+ympärilläni+on+näkymätön+todellisuus,+me+ihmiset+ollaan+niin+rajallisia+tai+ainakin+itse+koen+joka+suhteessa,+aistit+ovat+rajallisia,+monet+eläimetkin+pystyvät+aistimaan+ihmistä+huomattavasti+ylempiä+tai+alempia+hertsejä+,+on+ultraa+ja+infraa+säteilynkin+puolella.++Ihmisellä+on+mieli+ja+sielua+jneNäkymättömiin+välähdyksiin+mahtuvat+enkelinikin,+siivekkäät+enkelit+ovat+taiteilijoiden+näkemys,+enkelikokemus+voi+olla+valoa,+ääntä,+tunnetta+ja+tuntemuksia.+Ilman++suojelusta+tai+varjelua+tuskin+olisin+selvinnyt+elämässäni+ja+useinkin+suojelusenkelini+on+ollut+toinen+ihminen+ja+useinkin+olen+sen+hokannut+vasta+jälkeenpäin.Olen+ollut++monesti++kuolevien+vuoteen+vieressä+saattamassa+lähteviä+ja+silloin+kokenut+enkelikokemuksia,+olen+tulkinnut+ne+mitä+suurimmassa+määrin+lohdutukseksi.+Enkelini+on+myös+hyvä+lohduttaja.