Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

  1. No,+Minä+en+ymmärrä+sodankäynnistä+hölkkäsenpölähtävää,mutta+luulen,+että+Venäjä+voi+tuhota+Suomen+ilman+että+yksikään+häivehävittäjä+nousee+taivaalle.Noin+pitkä+maaraja+kun+Suomella+on+Venäjän+kanssa,antaa+loistavat+mahdollisuudet+käyttää+monia+muitakin+keinojakuin+ilmaloukkaukset.Maamiinatkin+on+poistettu+-+kiitos+Halosen.Venäjän+keinot+on+monet+jos+se+vaan+haluaa+niitä+käyttää..Tulevaisuudessa+käydään+sotaa+roboteilla,lennokeilla+yms.Suomalaiset+ovat+jälkijunassa+näissä+hävittäjäsuhteessa.Ennen+kun+Suomi+on+Halliin+rakentanut+...Onneksesi+en+ole+näkemässä+noita+häivesirkuksia.Näin+hallitus+siirsi+puheet+paljon+pahemmista+yhteiskuntaa+uhkaavista+asioista+tavallaan+tulevaisuuden++"sotatantereille"
  2. Olisin+testin+mukaan+koivu.Ilmankos+olen+kokenut+koivun+myös+sielupuuksi.Koivikot+aina+sykähdyttävät."Olet+koivu!Ulkonäko+on+sinulle+tärkeää:+keväällä+vaaleanvihreä+väri+miellyttää+silmääsi,+keskikesällä+vaihdat+tummempaan,+syksyllä+koreilet+kirkkaankeltaisissä+ja+talvella+esittelet+valkoista,+suoraa+runkoasi.+Muuten+et+ole+turhan+vaativa:+viihdyt+yhtä+hyvin+tuulisessa+tunturissa+kuin+eteläsuomalaisessa+metsässäkin.+Ympäröivät+olosuhteet+tosin+muokkaavat+olemustasi."