Joulukortit

Anonyymi

Aiotteko niitä lähetellä tänä JJouluna,mitähän ne merkit maksavat,en ole huomannut hintoja missään.

27

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin postin verkkokaupasta kortit ja merkit Tuli neljässä päivässä.
      10 kpl joulukortteja yht. 3,90 euroa ja ykkösluokan jouluaiheiset ikimerkit
      1,85 euroa kpl.
      Tilasin 10 kpl muitakin postimerkkejä, loppusumma ylitti summan,
      jolla toimitusmaksua ei peritty ollenkaan.
      Jos lähettää joulukortit viimeistään 14.12 (postin punaisessa kuoressa?)
      1,30 euron merkki riittää.
      https://verkkokauppa. posti.fi

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten tuli postin punainen kuori ja jos siihen ennen 14 päivää saa kortit 1, 30 euron postimaksulla.
      Myöhemmin mene postimaksua 1, 85.
      Posti lupaa 19 12 mennessä postitetut perille ennen joulua.

      Kyllä sitä tulee joitakin kortteja laitettua mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen.
      Onko ystävät vähentyneet vai olenko tullut vain mukavuudenhaluiseksi. Sähköpostin välityksellä vain vastailen, jos muistaa minua sitä kautta.
      Facebookin olen jo jättänyt.

      • Anonyymi

        Lähetin jo viime viikolla nipun.
        Beng


    • Anonyymi

      En lähetä kuin jouluisen teksiviestin ja puhelun kaukaisemmille.

      Pirre

    • Anonyymi

      Kortin laitan kaikille. Reilu kymmenkunta on jäljellä kelle lähetän.
      Vanhimmat eivät osaa tekstiviestiä katsoa ja kortti on aina kortti,
      kaikki ikäpolvet tykkäävät niistä.
      Kortti on "vanhanaikainen tekstiviesti", mutta tunnelmallisempi piirongin päällä
      kuin tekstari kännyssä.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole enää vanhoja sukulaisia , eikä tuttujakaan heissä, joten tekstiviesti ajaa asian, ja soitan yleensä joulupuhelun läheisilleni.


    • Anonyymi

      En lähetä. Vuosiin en ole enää lähettänyt ainuttakaan joulukorttia. Lahjoitan toki Joulupata-keräykseen.

    • Anonyymi

      Vein eilen postiin 7 korttia. Punaiseen kuoreen, merkki 1,30 e/kpl. Siinä ovat ne joille laitan. Ennen on olut kymmenkunta, nyt ovat muuttaneet yläkertaan eikä lisää ole tullut.

    • Anonyymi

      Joulukottien lähettely on menneisyyttä,

      ei ainuttakaan korttia enään kellekkää,,,,

    • Anonyymi

      Joulukortiin saat 1,30 e merkin kpl. Laitoin 10 klp menemään postin kautta. Ei olut punasta kuorta,En kyseistä kuorta lähtenyt postin toimipaikat hakemaan.Kyllä ne korttini silti jouluksi jaetaan postin kautta.Kaikki postikorttien ja kirjeiden hinnat saa netistä. Hakun konellesi : Posti maksut!Ite saan joka vuosi 3 kpl. Joulu korteja. Ihmiset laitaa ilmasen kortin sähköisesti:Jos on älypuhelin tai olet F.B. some. Älypuhelin en hankinut ja en ole some.Joten olen menneen talven lumia. Kontaktit ja kortti maailma. Kun en ole siellä missä kaikki F.B. Ja pidetän vähä älysenä kun ei älypuhelin. Ter, vaan Helsinki 94

    • Anonyymi

      Joulukortti on kaunis tapa muistaa ja toivottaa hyvää Joulua ja Uuttavuotta.
      itse ilahdun jokaisesta saamastani kortista, ne lämmittävät yksinäisen sydäntä.

      • Anonyymi

        Joulukortti on yksi harvinaisista vanhoja tavoista tai perinteistä, joita on vielä jäljellä.


    • Anonyymi

      Olen lähettänyt joulukortit,
      Tulee hyvä mieli saaralle.

      • Anonyymi

        Arvostat siis saaraa niin paljon että kirjoitat hänen nimensä pienellä alkukirjaimella?


    • Anonyymi

      Siitä saajalle.

    • Anonyymi

      Toivotonta tää tekstailu, joka kerran pitää näpsäyttää ehdotettua sanaa.
      Siis tulee hyvä mieli saajalle.
      Se oli sanomani.

      • Anonyymi

        Olen niin lapsellinen, että on kivaa saada joulukortteja.
        Tekstarit ja muut. Hm. Jotenkin, anteeksi nyt vaan, tuntuu Minusta pihtailulta.
        Toki, jos postipiste on kaukana, on asia eri.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin lapsellinen, että on kivaa saada joulukortteja.
        Tekstarit ja muut. Hm. Jotenkin, anteeksi nyt vaan, tuntuu Minusta pihtailulta.
        Toki, jos postipiste on kaukana, on asia eri.
        Beng

        Minulla ei ole kysymys pihtailusta , vaan minua rassaa etsiä niitä ositteita aina uudelleen, kissojen ja koirien kanssa .

        Pirre


      • Anonyymi

        Vaihda automaattikirjoitus pois.


    • Anonyymi

      Muutaman joulukortin lähetän ja serkulle Kanadaan kirjeen mukaan. Olen nähnyt serkkuni viimeksi 1978, mutta silti on yhteys säilynyt ja aina laitamme joulukortin ja kirjeen tulemaan jouluksi. Monet ovat siirtyneet tekstiviesteihin joulukortin sijaan, mutta siinä ei ole mitään tunnelmaa, en tykkää tekstaria kortin sijasta saada.

    • Anonyymi

      Joka vuosi määrä vähenee,nyt 15 kpl.

    • Olen tässä koko päivän värkännyt kortteja,
      tykkään itse tehdä, ne on niin kiva sujauttaa kuoreen
      ja lähettää lähelle tai kauksi.
      Vuosi vuodelta ne tosin muuttuvat yksinkertaisimmiksi,
      mutta joka vuosi uusi idea kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ei nappaa enää joulukorttien lähettely, aika aikaansa kutankin. Viestit toimii hyvin.


    • Anonyymi

      On ihanaa saada, lähettää ja ostaa joulukortteja. Ostan ne aina ajatuksella ja valitsen jo kaupassa kullekin saajalle sopivan. Ei tulisi mieleenikään lähettää joulukortin sijaan kylmää tekstiviestiä, eihän siinä ole yhtään mitään. Lastenlasten kanssa katselimme aina monen vuoden takaisia joulukortteja kun he olivat pieniä, nyt ovat jo aikuisia ja yksin katselen niitä. Minulla on valtava määrä saamiani joulukortteja vuosien varrelta tallella, en raatsi niitä pois laittaa, eikä ole mitään syytäkään.

    • Anonyymi

      Kymmenkunta korttia aion lähettää .
      Parhaina vuosina enemmän kuin tuplamäärä nykyiseen , niin paljon on sukua ja ystäviä poistunut kiviaidan sisäpuolelle.

      Tykkään sellaisista vanhan ajan joulukorteista.
      Tekstarin lähetän vain poikkeustapauksessa.

    • Anonyymi

      Ekan sain Suomesta tänään .- Tarttee varmaan vastata :)

      Gubbe 72

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      68
      3067
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      56
      2440
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2238
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1894
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      272
      1632
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      88
      1367
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1329
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1200
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1052
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      872
    Aihe