Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

1. Kun+jäin+eläkkeelle+pudotin+kaikki+säännöllistä+tekemistä+tai+kellotetun+osallistumisen+pois.+halusin+pois+aikatauluista.Koronatalvet+ovat+vielä+erkaannuttaneet+jopa+muutamista+yhteisöistä+,+joissa+olen+viihtynyt.Oikeastaan+ainoa+melko+säännöllinen+harrastaminen+on+liikunta.Yhdistyksiä+olen+harrastanut+ja+toivottavasti+syksy+taas+avaa+ne+ovet.kirjaston,+uimahallin+ja+keilahallin+tarjoamia+aktiviteetteja+olen+jo+kaipaillut,nuo+harrastukset+tuottavat+sellaista+mielihyvää+niin+kuin+harrastuksen+tulee+tuottaakin.
  2. Tuskin+se+persoonallisuus+on+mihinkään+muuttunut,+jos+ei+varsinaista+alshaimeria+sairasta,+Elämäntavat+ovat+vain+muuttuneetei+siinä+mitään+pahaa+ole+jos+haluaaenemmän+hiljaisuutta+ja+rauhaa+elämäänsä.Varsinkin+jos+aikaisemmin+on+viettänyt+vilkasta+elämää,+ollut+monesa+mukana.Ehkä+silloin+ovat+omat+mielitiettytekemiset+jääneet+vähemmälle,nyt+ikääntyessä+haluaa+paneutua+niihin+enemmän.Ei+nuorena+arvannut,miten+lystiä+on+vanhana,varsinkin+jos+saa+sen+viettää+suhtkoht+terveenä.Vuosi+sitten+meidän+ikäihmiset+haluttiinkin+viranomaisten+taholta+sulke+a+neljän+seinän+sisälle+ja+siksi+ei+vieläkään+huvita++intoilla+maailman+tapahtumissa.