Vapaa kuvaus

Elämä ei ole rakettitiedettä. Life isn't complicated if you don't make it so.

Treffit puolelta löytyy samalla nimimerkillä, jos haluaa jutella enemmän. 38v mies, Turku.

Aloituksia

2

Kommenttia

15

  1. Veikkaan,+että+"Psykologia"+on+ennen+vanhaan+ollutkin+"sielutiede",+jossain+vaiheessa+lääketiede+todennäköisesti+on+erottanut+"sielun"+mielestä+(aivojen+toiminnasta),+mutta+termi+"psykologia"+on+jäänyt+elämään,+kun+puhutaan+aivojen+ja+henkisen+hyvinvoinnin+kannalta+tärkeistä+asioista.+Jos+varaan+ajan+psykologille,+niin+voinko+kysyä+"Saisinko+ajan+sielutietäjälle?".+Todennäköisesti+ohjaisivat+minut+sitten+paikallisen+shamaanin+puheille.Toisaalta+Shamaani+myös+ennen+vanhaan+tarkoitti+henkiparantajaa+(sielunparantajaa?).+Miksi+nykyajan+lääkäreitä+ei+sanota+shamaaneiksi?+Hekin+tutkivat+sinua,+antavat+outoja+yrttejä+pillerin+muodossa+ja+puhuvat+tavalliselle+kansalaiselle+outoa+kieltä+(terveyssanasto+/+latina).Taitaa+olla+nykyihmisen+mielestä+edistystä+ja+sivistystä+huokuvaa+keksiä+uusia+sanoja+kehittyneemmille+asioille.+Shamaani+-+Lääkäri.+Sielutiede+-+Psykologia.+Sekä+sitten+tietysti+se+mikä+ajaa+kaikkia+ihmisiä,+Raha:+Shamanismi+ja+sielutiede+eivät+myy.+Lääkäri+ja+Psykologia+ovat+olleet+jossain+vaiheessa+shokeraavia+uusia+juttuja+joita+uutiset,+lehtiotsikot+ja+lennätinlangat+ovat+kansakunnille+hehkuttaneet+aikoinaan.
  2. Paljon+mahdollista.
  3. Varmasti+sinulla+on+annettavaa+muille.+Jos+yliopistoakin+vielä+käyt,+niin+arvelen+sinun+olevan+idearikas.+Tykkäät+ja+haluat+kokeilla+uusia+asioita,+mitä+tuosta+ymmärsin.+Et+ole+edes+vielä+sitten+kyynistynyt+elämään.+Mikäs+sen+parempi+kumppani,+jos+vielä+on+rahtunen+mielikuvitusta,+niin+olisin+jo+myyty+tältä+seisomalta.+Voisi+pallotella+ideoita+semmoisen+henkilön+kanssa+ja+juttelua+varmasti+riittäisi.+Tehdä+asioita+yhdessä,+olla+toisen+läsnä.Minulla+oli+kanssa+aikoinaan+huono+itsetunto.+Tuntui,+että+ketään+ei+kiinnosta+juttuni.+Harvemmin+oikeasti+myös+kiinnostun+kenestäkään.+Silloin+kun+kiinnostun,+sillä+ei+ole+mitään+väliä+onko+koulutettu+vai+ei,+tärkeintä+on+yhteinen+kemia+ja+onnellisuus.+Olen+myös+enimmäkseen+ollut+sinkku+elämästäni.+Sitten+huomasin+asioita+mitkä+kiinnostavat+itseäni+paljon.+Oppisin+sen,+että+en+halua+ollakkaan+vääränlaisen+ihmisen+kanssa,+ennemmin+sitten+yksin,+vaikka+se+välillä+riipaiseekin.+Sitten+olen+vielä+introvertti,+että+viihdyn+enimmäkseen+kotona+tai+luonnossa.+En+siellä+missä+on+paljon+ihmisiä.+Ihmiset+pitävät+minua+vielä+ylimielisenä+älykkyyteni+vuoksi+ja+sen,+että+osaan+tehdä+kaikenlaista.+Vaikka+en+tuo+sitä+esiin+mielestäni.+Kerron+tietysti,+mitä+tykkään+puuhastella+ja+mitkä+ovat+tulevaisuuden+suunnitelmat.+He+sitten+lopettavat+jutustelun+kuin+seinään+nettideittimaailmassa.+Viimeistään+silloin,+kun+kerron+että+asustelen+vanhemmilla+väliaikaisesti,+alanvaihtona+opiskelen+lukiossa+ja+tähtään+yliopistoon.+Onhan+se+hankala+löytää+kumppania+siinä+tilanteessa.+Ei+sinussa+mikään+töki.+Pois+semmoinen+ajattelutapa.+Harvinaiset+yksilöt+tuppaavat+olemaan+harvassa.+Tsemppiä+ja+jaksamisia.+Kyllä+vielä+löydät+sen+oikean.+:)