Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jenna1991
profiilit
jenna1991
jenna1991
Vapaa kuvaus
Poliittisesti työtön. Rakastaa köyhyyttä.
Aloituksia
3
Kommenttia
128
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+varaa.+Sen+mitä+olen+töitä+tehnyt,+olen+säästänyt+20+000+euroa.
Lääkärissä+ei+pidä+käyä,+jos+ei+ole+mitään+syytä.+Toki+käyn+pakollisissa+tutkimuksissa+ja+välillä+verikokeet,+mutta+siihenkin+säästän+sillä,+että+EN+matkusta+ulkomaille+mitä+työtä+tekevät+orjat+eivät+malta+odottaa+kunhan+tästä+rajat+aukevat+ja+korona+häviää.
Siihen+matkailuun+menee+valtavasti+rahaa,+kun+minä+taas+säästän+tuistakin+kuukausittain+50+euroa+sivuun.+Eli+jos+työttömänä+elää+herroiksi+ja+voi+oikein+hyvin,+miksi+mennä+töihin?
Että+saa+neljä+viikkoa+vuodesta+lomaa?+Ja+työterrveyden+jossa+joutuukin+käymään?
Rahaa+ja+elämää+kannattaa+käyttää+viisaasti,+se+on+loppuviimein+aika+lyhyt.
03.02.2021 11:01
Olin+työssä+6+kk+ajan+ja+se+riitti.+Netto+1100+kk.
Asumistukia+joutui+nostamaan,+kun+työtä+olisi+kaukana,+ja+piti+oikeastaan+muuttaa+että+ei+menisi+työaikaan+noin+paljoa.+Se+vuokra+olisi+ollut+kalliimpi.+En+lähtenyt+siihen+vaan+elelin+nykyisessä+kämpässä+ja+nielin+ajanmenetykset.+Rahat+riitti,+mutta+ajankäyttö+harmitti.
En+uusinut+määräaikaa+ja+siitä+asti+poliittisesti+työtön.
Jos+tuilla+elää+paremmin,+miksi+tehdä+töitä?+Työ+vaatii+kuitenkin+kustannuksia+eli+matkakulut,+ruokailut,+työhön+laittautuminen+eli+parturit+ja+muut+sellaiset.+Suihkussa+käyminen+joka+päivä+näkyy+vesilaskussa.+Työttömänä+suihkussa+käyn+2-3+krt+vko+ja+maailma+säästyy.
Rahaa+ja+energiaa+säästyy+niin+paljon+työttömänä,+etten+muuta+enää+huoli.
Ja+on+aina+lomaa,+voin+jäädä+jo+nyt+lomalle.+Olen+elämäni+esimies.
03.02.2021 10:57
Olen+samaa+mieltä.
Minä+olen+työtön,+poliittisesti,+ja+minulla+on+aina+tuoretta+ruokaa,+leipää+yms.+Vanhemmillani+on+kaksi+palkkaa,+peruspalkkaa,+sanotaanko+nettona+1500e+kummallakin.+Tienaavat+siis+3000+netto+ja+asuvat+omakotitalossa,+heillä+on+hybridiautolaina+ja+vielä+joku+remonttilainakin.+Ovat+jatkuvassa+velassa+eli+on+pakko+tehdä+töitä.
Velkahan+on+pirullinen+keksintö+tosiaan+eli+sun+on+pakko+tehdä+töitä+huonoillakin+ehdoilla,+että+voit+maksaa+elämääsi+josta+et+edes+nauti+loppuviimein.+Lapsi+on,+ja+vielä+vuoden+saavat+lapsilisää.+Kyllä+jatkuvasti+valittavat+köyhyyttä+kun+itse+elän+herroiksi.
Vanhemmat+käyvät+prisman+ilta-alessa+ja+ostavat+pakastimet+täyteen+-30%+tarraista+tuotetta+-60%+alella.+Paljon+leipää.,+lihaa,+kalaa.,+kaikki+pakkaseen.+Jouluisin+syövät+viime+vuoden+tarjouskinkkua...+ja+molemmat+TYÖSSÄ.+Itse+olin+6+kk+töissä,+sain+NETTONA+1100+tilille+ja+kyllä+kismitti,+kun+menetin+elämästäni+40h+aikaa+ja+10h+matka-aikaa+TYÖHÖN/stä.
Siinä+vaiheessa+tajusin,+että+olen+poliittisesti+työtön+enkä+jatkanut+määräaikaa.
Minulla+on+aina+lomaa,+on+aina+varaa+ostaa+TUORETTA+lihaa+ja+leipää.
En+voisi+kuvitellakaan+meneväni+töihin,+kun+ei+siitä+makseta.+Jos+olisi+yhtään+kalliimpi+vuokra,+joutuisin+aikoinaan++asumistukia+nostaa,+että+pärjäisin.+Miksi+tehdä+töitä?
03.02.2021 10:53
Miksi+valehtelen?+Etkö+ole+koskaan+ollut+poliittisesti+työtön?
Se+on+ihmisen+mahtavinta+aikaa+kun+voit+olla+elämäsi+esimies!+Ne+työtä+tekevät+sukulaiseni+ovat+ne+jotka+valittavat+työstressiään+ja+käyvät+jatkuvasti+työterveydessä.+Itse+elän.
Lääkärillä+en+ole+käynyt+vuosiin.
03.02.2021 10:47
Siksi+noin+vastasinkin.+Olen+itsekin+työtön.
Poliittisesti+työtön.+Mun+mielestä+poliittisesti+työtön+nostaa+mitättömät+tuet+vuodessa+eli+10+000+eur+maks+vuodessa,+kun+taas+poliitikko+loisii+ja+saa+100+000+itselle+ja+100+000+avustajalleen.+Siinä+on+mielestäni+oikeat+rosvot,+kyllä+työttömyys+on+ihanaa.
03.02.2021 08:29
Hyvää+lomaa!+Nauti!
02.02.2021 19:58
Itse+olen+ainakin+työttömänä+paremmassa+kunnossa+kuin+työllisenä.+Aamuun+ei+tarvitse+enää+kofeiinia+eli+kahvia+tai+spam-energiajuomia.+Voi+nukkua+ainakin+kahdeksaan.+Paino+on+laskenut,+kun+on+aikaa+liikkua.+Kesäisin+uin+ilman+bikinejä+nudisti+rannalla+kun+työtä+tekevät+tekevät+töitä.+Elämä+on+ihanaa,+kun+ei+ole+töissä.+Yksikään+päivä+ei+mene+hukkaan+ja+on+aikaa+kuunnella+podcasteja.+Myös+itsestä+huolehdin,+eikä+minulla+ole+feikkiä+työminää.
Ja+tietysti+palavereita+ei+ole.
02.02.2021 19:53
Noin+sanoo+vain+toisen+työllä+siivellä+eläjä+toimitusjohtaja+ja+poliitikko.
Poliittisesti+työtön+kustantaa+sentään+vain+alle+10K+vuodessa+yhteiskunnalle.
Turha+poliitikko+avustajineen+100K+eikä+edes+riitä.
02.02.2021 19:43
7 / 7