Suosituksia

Anonyymi

Suosittelen, että liikuttaisiin ulkona vaan kun on tarvis, ettei tule paleltumia.
Suosittelen että työlliset tekisivät pidempiä päiviä töissä ja tekisivät töitä eikä laiskotelisi.
Suosittelen että kumartaisivat meitä työttömiä kun vastaan tulevat.
Suosittelen että tuotte meille ruokakassillisen ruokaa kerran viikossa.
Nämä on suosituksia, mutta ottakaa vakavasti.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehehee ite oot, heheeee sattuuko kumartelu, heheehhee eikö lääkäriltä saa aikoja

• Itse olen ainakin työttömänä paremmassa kunnossa kuin työllisenä. Aamuun ei tarvitse enää kofeiinia eli kahvia tai spam-energiajuomia. Voi nukkua ainakin kahdeksaan. Paino on laskenut, kun on aikaa liikkua. Kesäisin uin ilman bikinejä nudisti rannalla kun työtä tekevät tekevät töitä. Elämä on ihanaa, kun ei ole töissä. Yksikään päivä ei mene hukkaan ja on aikaa kuunnella podcasteja. Myös itsestä huolehdin, eikä minulla ole feikkiä työminää.

Ja tietysti palavereita ei ole.

• Anonyymi

Minä tein aikanaan n. 12 tuntisia työpäiviä, ja jouduin siitä sitten antamaan pummikavereille rahaa.

Nyt olen onnellisesti työtön.

• Anonyymi

Miksi ahnehtia työtä kun pysyy sitä köyhänä muutenkin? Paleltumia ei tule jos pitää päähineen ja hupparin hupun päässä sisätiloissakin, mm. vaikka saunassa käydessäänkin. Ainut missä voi tulla jos kulkee farkuissa jotka on kuin pommin purkajalla räjähdyksen jälkeen, siis joista on polvet revitty hajalle ja on sitten vielä nilkat paljaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1545
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe