Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. Vai+niin.
  2. Hämärän+jo+laskeudutta+ehdin+istahtaa+kokkaamisesta+tänään.+Ruokatilaus+kun+saapui+13,30+jäi+Moskovan+padan++valmistus+iltapäivään..Olin+tosi+harmistunut+kun+olin+tilannut+1+kg+naudan+etuselkää,+ja+sain+vain+470+gr+!+Höh,+tee+nyt+pieni+satsi+kun+vieraita+on+tulossa,,,,onneksi+olin+tilannut+paistijauhelihaa+400+gr,+ja+ei+kun+pyöräyttämään+pihvit+lisukkeksi+pataan!Töitähän+siinä+tuli+enemmän+kuin+kaiken+saaminen+uuniin,+mutta+pihvit+on+jo+jääkaapissa+ja+pata+muhii+vielä+kastikkeessaan+hellalla+😊))Selvittelin+keittiöni+kuntoon,+ja+kaadoin+hyvän+löpäyksen+kahvia+itelleni,..voi+tätä+mammaparkaa,+kun+piti+korkea+jakkara+ottaa+avuksi+paistellessa!+No,+onneksi+kaikki+onnistui,+huomenna+upotan+pihvit+hyvään+kastikkeeseen+muiden+lihojen+joukkoon,..ihmetelköön!Tytär+onkin+jo+rokotettu,+Espoossa+saa+tiistaina+varata+ajan+Tapiolaan,+jos+ei+muuta+ilmoiteta.+Tyttärelle+alkoi+nenä+vuotamaan,+suosittelivat+varmuudeksi+koronatestiä!++On+huolestuttavaa+Vantaalla+on+filippinopojan+luokalla+8+koronatapausta,+ja+poikani+harmiksi+miniä+hoitaa+poikaa+iltapäivisin,+äidin+ollessa+lentokentällä.+Pojan+isä+saisi+ottaa+itse+vapaata+mielestäni,+yli+60+kymmppiset+isovanhemmathan+on+enemmän+riskialttiita+taudille.+Työpaikat+on+tietenkin+tärkeät+näinä+aikoina,+mutta+kyllä+pankki+joustaa+lyhennyksien+kanssa+neuvottelemalla.+No,+minä+en+huolta+enään+kanna,+omilleni++olen+tullut+vastaan+kykyni+mukaan,+mutta+nyt+paistelen+vaan+pihvejä+silloin+tällöin,+ja+katan+lautaset+pöytään.+Pientä+lohiherkkua+ja+mätiä+tarjoan+alkupaloina,+perunamuussin+teen+vasta+huomenna.+Kylläpä+kahvi+virkisti,+nyt+on+jo+ihanaa+saada+lootrata+loppuilta+😅+terve!
  3. Hämärän+jo+laskeudutta+ehdin+istahtaa+kokkaamisesta+tänään.+Ruokatilaus+kun+saapui+13,30+jäi+Moskovan+padan++valmistus+iltapäivään..Olin+tosi+harmistunut+kun+olin+tilannut+1+kg+naudan+etuselkää,+ja+sain+vain+470+gr+!+Höh,+tee+nyt+pieni+satsi+kun+vieraita+on+tulossa,,,,onneksi+olin+tilannut+paistijauhelihaa+400+gr,+ja+ei+kun+pyöräyttämään+pihvit+lisukkeksi+pataan!Töitähän+siinä+tuli+enemmän+kuin+kaiken+saaminen+uuniin,+mutta+pihvit+on+jo+jääkaapissa+ja+pata+muhii+vielä+kastikkeessaan+hellalla+😊))Selvittelin+keittiöni+kuntoon,+ja+kaadoin+hyvän+löpäyksen+kahvia+itelleni,..voi+tätä+mammaparkaa,+kun+piti+korkea+jakkara+ottaa+avuksi+paistellessa!+No,+onneksi+kaikki+onnistui,+huomenna+upotan+pihvit+hyvään+kastikkeeseen+muiden+lihojen+joukkoon,..ihmetelköön!Tytär+onkin+jo+rokotettu,+Espoossa+saa+tiistaina+varata+ajan+Tapiolaan,+jos+ei+muuta+ilmoiteta.+Tyttärelle+alkoi+nenä+vuotamaan,+suosittelivat+varmuudeksi+koronatestiä!++On+huolestuttavaa+Vantaalla+on+filippinopojan+luokalla+8+koronatapausta,+ja+poikani+harmiksi+miniä+hoitaa+poikaa+iltapäivisin,+äidin+ollessa+lentokentällä.+Pojan+isä+saisi+ottaa+itse+vapaata+mielestäni,+yli+60+kymmppiset+isovanhemmathan+on+enemmän+riskialttiita+taudille.+Työpaikat+on+tietenkin+tärkeät+näinä+aikoina,+mutta+kyllä+pankki+joustaa+lyhennyksien+kanssa+neuvottelemalla.+No,+minä+en+huolta+enään+kanna,+omilleni++olen+tullut+vastaan+kykyni+mukaan,+mutta+nyt+paistelen+vaan+pihvejä+silloin+tällöin,+ja+katan+lautaset+pöytään.+Pientä+lohiherkkua+ja+mätiä+tarjoan+alkupaloina,+perunamuussin+teen+vasta+huomenna.+Kylläpä+kahvi+virkisti,+nyt+on+ihanaa+saada+lootrata+loppuilta+😅+terve!
  4. En+ole+varma+tekevätkö+irrallisista+kuvista?+Nämä+yli+300+kuvaa+olivat+Facebook+ryhmäni+julkaissuissa,+jossa+PastBook´n++löysinkin.Löytyy+googlettamalla+englanninkielellä,+ehkä+suomeksikin.+Olen+todella+ihastunut+kirjan+laatuun+😋