Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. Kuuntelen+Hels.+kaupungin+,+Espoon+ja+Vantaan+uusia+kiristyneitä+koronasuosituksia+puolella+korvalla,+melko+kyllästynyt+olen+tiedoituksiin.Muuten+kiva+päivä,+eristyshän++on+jo+tuttua,+antaahan+se+tilaa+muille+harrastuksille+kuin+kodin+ulkopuolelle.+No,+lukeminen+on+aina+kuulunut+lempiharrastuksiini,+mieluimmin+uppoudun+Anni+Kytömäen+finlandiapalkittuun+Margarita+romaaniin,+jonka+latasin+kotikirjastooni.Lounaaksi+paistoin+riisiä+ja+täydensin+katkaravuilla+ja+yrteillä,+ja+viilikin+meni+vielä+perään.Nyt+on+jo+päivälekottelun+aika,++eikä+ne+pienet+torkutkaan+ole+poissuljettu+😊+Ai+jaa,+äkkiä+pyykit+telineelle+vielä+ja+Hyvää+viikonloppua+koko+Scandinaaviaan!
  2. Tuuli+on+riepotellut+täälläkin+siperianmäntyäni+hurjasti,+sateen+piiskatessa+lisänä!+Ihmeen+taipuisia+nuo+tuuheat+oksat+ovatkin!+Käväisin+ihan+parvekkeella+kuuntelemassa+miten+sen+neulaset+suhisi+😊))+Ihan+kuin+kiukkua+puhisi+komea+puu.Kiirettä+iltapäivällä+piti,+että+ehdin+kiehauttaa+iltapäiväkahvini+kreivin+aikaan,+kun+erään+laskun+etsintä+verkkopankin+arkistosta+vei+aikaani.+(Ja+puhelu+keskeytti+2+kertaa)+En+enään+klo+17:00+jälkeen+välitä+kahvista,+kun+pientä+iltapalaa+vailla+olen+jo.No,+maksut+on+nyt+ajan+tasalla,+ihmettelin+vähän+kun+jo+tammikuun+lasku+Pohjolan+Vakuutukseen+tuli+jo+tänään.+No+niin,+nyt+on+jo+pimeä+taas+ja+sade+ropisee,+kodikkuus+on+tosiaan+arvossaan+kuten++Melina+mainitsi,..ja+äh+taas+puhelu+keskeytti,...Hetken+vielä+iloitsen+kun+ajattelin+Ramonan+kestitsevän+normaalioloissa+samanlaisen+ruokapöydän+äärellä+omiaan,+kuin+minäkin+😊))++Nyt+oli+tuo+punainen++Gudrun+S.+pöytäliina,+jonka+värillä+tahdoin+piristää+logoani,+sinistä+olen+harrastanut+niin+kauan!Nuorin+tytär+oli+miehensä+kanssa+kauppaan+menossa+äsken,+mutta+en+tarvinnut+mitään,+kyllä+kotiinkuljetus+hyvin+on+kohdallani+toiminut.Eipä+tässä+muuta+kuin+kodikasta+iltaa,+ja+kiitos+juttutuokiosta!