Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Demonipesä
profiilit
Demonipesä
Demonipesä
Vapaa kuvaus
Kohta röpöttää mutta ei voi mitään!
Aloituksia
0
Kommenttia
387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+näin+voi+tapahtua+ihan+missä+tahansa+lestapitäjässä.
24.04.2021 13:28
Varo+sitä+natsien+bunkkeria+siellä+Kuun+pimeällä+puolella.+Itse+ajattelin+suunnata+saman+tien+Marsiin+asti.
24.04.2021 13:14
Eikös+esim+simpanssi+ole+lähempänä+kuin+sika?
24.04.2021 13:12
Tätä+minäkin+olen+yrittänyt+näille+hihhuleille+selittää.+🙄
24.04.2021 13:09
Että+mitenkä?+En+nyt+ihan+päässyt+kärryille+mitä+ajat+takaa.
24.04.2021 12:31
Oletko+koskaan+edes+miettinyt,+miten+typerä+tämä+koko+ajatus+jostain+syntipukista+on?+Pohjimmiltaanhan+tämä+perustuu+primitiiviseen+käsitykseen+uhreja+ja+verta+janoavasta+despoottijumalasta,+joka+tarvitsee+jonkun+tapettavaksi+voidakseen+antaa+anteeksi.+Jos+nyt+vaikka+tappaisin+ja+ryöstäisin+jonkun+satunnaisen+vastaantulijan,+mitätöityisikö+tuomioni+sillä,+että+joku+viaton+sivullinen+teloitetaan+tekojeni+tähden?+Täysin+älyvapaa+idea.
24.04.2021 12:29
Tai+sitten+jotkut+haluavat+olla+suoraselkäisiä+ja+kantaa+itse+vastuunsa+sen+sijaan,+että+yrittää+luikerrella+kuin+koira+veräjästä+ja+laittaa+omat+tolloilunsa+jonkun+kuvitteellisen+syntipukin+niskaan.
24.04.2021 12:23
Itse+asiassa+kadotus,+ainakin+sellaisena+ikuisena+helvettinä+kuin+se+useimmiten+käsitetään,+nimenomaan+on+kirkkojen+keksintö.+Koko+helvetti+keksittiin+vain+siksi,+että+saataisiin+lietsottua+kauhua+ihmisiin+ja+peloteltua+nämä+jäseniksi+omiin+puljuihin.+Kiitos+tästä+opista+lasten+kärventämisestä+helvetissä+kuuluu+paljolti+valitettavan+vaikutusvaltaiselle+kirkkoisälle+ja+kuuluisalle+psykopaatille+Augustinukselle.+Hänen+inspiroimansa+on+pitkälti+myös+kristinuskon+vastenmielisimpiin+piirteisiin+kuuluva+kalvinistinen+ihmisvihaoppi.
24.04.2021 12:19
Enpä+ymmärrä+itsekään,+taisin+varsin+päissäni+olla+kun+tuon+kirjoitin.+😂+Kirjoitusasusta+päätellen+tämä+oli+jonkinlainen+viittaus+Lemböölän+mestarin+paasauksiin,+mutta+en+sitten+tarkemmin+tiedä+mikä+pointti+tuossa+on+ollut.
24.04.2021 12:05
Tossaja+suviseurojen&lumen.
24.04.2021 00:41
Jumala+loi+miljardeja+lapsia+vain+saadakseen+kiduttaa+näitä+ikuisesti+helvetissä.+Nautitaan+kaikki+kristityt+tästä+suurenmoisesta+Jumalan+lahjasta!+Nautitaan+yhdessä+Jumalan+kanssa+sadistisesti+kaikkien+näiden+lasten+ikuisesta+kidutuksesta,+jotka+Jumalan+tahdosta+syntyivät+ilman+mitään+mahdollisuutta+pelastua!
24.04.2021 00:27
Juu+ei+tarvitse+toki+kertoa+sen+enempää+kuin+itse+haluat.
23.04.2021 23:55
Menetkö+puolestani+poseen+jos+ryöstän+lähikaupan+kassan?
23.04.2021 23:33
Ei+tuo+pelkän+narsismin+piikkiin+mene,+kyllä+sillä+taitaa+muutenkin+aikalailla+viirata.+Olen+touhujaan+jo+jonkun+aikaa+seurannut+ja+täytyy+todeta+ettei+tuo+ihan+täydessä+ymmärryksessä+voi+olla.
23.04.2021 23:31
Viittaisi+jonkinlaiseen+psykoottisuuteen+tuo+sinunkin+touhusi.+Lähinnä+jos+näkee+näkyjä+ja+kuulee+sitä+sun+tätä+vain+uskossa+ollessaan,+tuo+usko+on+luonteeltaan+luultavasti+varsin+psykoottista.+Oletko+käynyt+esim+psykologin+kanssa+puhumassa+näistä+asioista?+Olisi+hyvä+saada+selville+mistä+on+kohdallasi+kyse.
23.04.2021 23:24
Minulla+nämä+psykoosijaksot+ovat+vain+tulleet+ja+menneet,+yhtäkkiä+sitä+vaan+huomaa+että+huhhuh+olipas+reissu.+Järkiini+olen+siis+palannut+aina+ennen+pitkää+ihan+luonnostaan.+En+tiedä,+mitä+kaikkea+olet+kokenut+ja+mikä+sitten+on+oman+mielesi+tuotosta,+mutta+se+terapia+varmaankin+auttaisi+siinä.+Toipumisen+alku+on+joka+tapauksessa+siinä,+että+myöntää+jotain+olevan+päässään+vialla.+Voimia+❣️
23.04.2021 23:05
Sanooko+inkvisitio+tai+noitavainot+mitään?
23.04.2021 22:57
Sukupuolen+ei+tarvitse+olla+mikään+muotti+johon+pakotetaan,+mutta+se+on+joka+tapauksessa+biologinen+fakta.+Identiteettikriisit+ja+sukupuoli+ovat+toisistaan+erillisiä+asioita.+Jokainen+olkoon+sellainen+kuin+on,+mutta+biologiset+faktat+eivät+muutu+siitä+miksikään.+Nämä+kaiken+maailman+ufosukupuolet+ovat+tieteen+vastaista+huuhaata.
23.04.2021 22:37
Ei+välttämättä+skitsofrenia,+psykoottisia+häiriöitä+on+monia+muitakin.+Olen+itsekin+uskonut+psykoottisessa+masennuksessa+esim+minua+riivaavaan+henkeen,+jonka+näin+joskus+unessa+sekä+hallusinaationa+ihan+omin+silminkin,+mutta+palattuani+järkiini+lakkasin+uskomasta+moiseen.
23.04.2021 22:18
Let’s+go+lehmät,+navetta+palaa!
23.04.2021 22:09
8 / 20